MSC je napisao/la: 28.09.2019., 18:43
Seb je vozač koji je uvijek bio bolji u utrci nego u kvalama. Mada 4 desetinke izgleda stvarno, stvarno loše i to jednostavno mora promjeniti i poraditi na tome. Moguće je da Charlesu bolje odgovara bolid ali ono, opet je previše. Ferrari treba 1-2 sutra ponovo i nadam se da taktika neće ostaviti nikakve dvojbe.
Seb je uvijek dobar u kvalama...tu uopće nema sumnje.
Gledajući onboardove njih dvojice (općenito cijelu sezonu) ti bi rekao da su oba kruga stvarno dobra, ali kod Leclerca vidim da jednostavno ima puno više povjerenja u bolid da ga "baci" u zavoj, da ima povjerenja da će uhvatiti bolid itd.
Dosta je u tom povjerenju u bolid po meni. U utrci se to izjednači (možda Seb ima i manju prednost jer je nešto bolji na gumama), kada je spremnik goriva pun, bolid je teži prema nazad i općenito se vozi skroz drugačije "mirnije"...
Slazem se sa tobom ,nista se ne menja tih poslednjih koliko trka vec od kada mali pobedi Vettela u kval. ,to je do bolida i ne moze ovaj da resi to preko noci . Mislim da je lose da mora brze da se prilagodi Seb ali ista je stvar u kval konstantno.
Mislim da je za sam start sutra treca pozicija idealna ali videcemo ,sve u svemu treba Seb da se popravi u kval sto pre
S obzirom na taktiku Mercedesa da startaju na medium gumama sigurno undercut neće biti oružje kojim će pokušati doći ispred Ferrarija.
Što mi je malo čudno i stoga mislim da je ipak pametnije bilo startati na softu. Samim time što je start sutra krucijalan s obzirom na zavjetrinu.
SC bi sutra mogao irati veliku ulogu ako izađe
Mercedes je morao ići na Medium tj. alternativnu strategiju od Ferrarija.
Realno teško nas mogu preći na ravnicama, a ovako sa Medium gumom gube mrvicu na startu, ali će moći pritiskati cijeli stint i pokušati preći Leclerca, a ako to ne uspije onda ostati par krugova duže, napraviti neke odlične krugove i ići u boks.
Nije uopće glupo od Mercedesa, isto bi napravio. Samo treba vidjeti kakvi ćemo mi sutra biti na Softu i koliko će nam trajati...pa onda na Hard gumu do kraja.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
A je da u 13:10 a ja radim do 13 , sta ce reci da moram prije zbrisat i riskirat otkaz .
Sta se tice Merca i mediuma. Za Ferrari je vazno da sta brze budu na P1 i P2 i da to drze ili se udalje koliko je to moguce pa drugi stint sta bude.
Dok za Merc naravno obrnuto , u prvom stintu da su sta blize Ferrariju i u drugom na brzim gumama to probaju stici ( ako se vec u prvom ne probiju naprijed )
AlkY je napisao/la: 29.09.2019., 08:21
A je da u 13:10 a ja radim do 13 , sta ce reci da moram prije zbrisat i riskirat otkaz .
Sta se tice Merca i mediuma. Za Ferrari je vazno da sta brze budu na P1 i P2 i da to drze ili se udalje koliko je to moguce pa drugi stint sta bude.
Dok za Merc naravno obrnuto , u prvom stintu da su sta blize Ferrariju i u drugom na brzim gumama to probaju stici ( ako se vec u prvom ne probiju naprijed )
Ferrari i Mercedes u drugom stintu idu na Hard, Mercedes će vjerojatno patit prvih 5 krugova, sve ovisi koliko će Soft držati kod Ferrarija, Hamilton će pritiskati na Mediumu koliko god može dugo i onda će probati na svježem Hardu uhvatiti Ferrari, ako ne bude SC drugu opciju ne vidim, jer mislim da ovdje nema ništa od undercuta...
AlkY je napisao/la: 29.09.2019., 08:21
A je da u 13:10 a ja radim do 13 , sta ce reci da moram prije zbrisat i riskirat otkaz .
Sta se tice Merca i mediuma. Za Ferrari je vazno da sta brze budu na P1 i P2 i da to drze ili se udalje koliko je to moguce pa drugi stint sta bude.
Dok za Merc naravno obrnuto , u prvom stintu da su sta blize Ferrariju i u drugom na brzim gumama to probaju stici ( ako se vec u prvom ne probiju naprijed )
Ferrari i Mercedes u drugom stintu idu na Hard, Mercedes će vjerojatno patit prvih 5 krugova, sve ovisi koliko će Soft držati kod Ferrarija, Hamilton će pritiskati na Mediumu koliko god može dugo i onda će probati na svježem Hardu uhvatiti Ferrari, ako ne bude SC drugu opciju ne vidim, jer mislim da ovdje nema ništa od undercuta...
Onda da preformuliram. U drugom stintu na svjezijim gumama to probaju stici
AlkY je napisao/la: 29.09.2019., 08:21
A je da u 13:10 a ja radim do 13 , sta ce reci da moram prije zbrisat i riskirat otkaz .
Sta se tice Merca i mediuma. Za Ferrari je vazno da sta brze budu na P1 i P2 i da to drze ili se udalje koliko je to moguce pa drugi stint sta bude.
Dok za Merc naravno obrnuto , u prvom stintu da su sta blize Ferrariju i u drugom na brzim gumama to probaju stici ( ako se vec u prvom ne probiju naprijed )
Ferrari i Mercedes u drugom stintu idu na Hard, Mercedes će vjerojatno patit prvih 5 krugova, sve ovisi koliko će Soft držati kod Ferrarija, Hamilton će pritiskati na Mediumu koliko god može dugo i onda će probati na svježem Hardu uhvatiti Ferrari, ako ne bude SC drugu opciju ne vidim, jer mislim da ovdje nema ništa od undercuta...
Onda da preformuliram. U drugom stintu na svjezijim gumama to probaju stici
Ja mislim da će Mercedes probati rastegnuti svoj prvi stint nakon što Ferrari uđe u box i nadati se SC. Ako SC ne izađe onda na soft i probati sa mekšim gumama vidjeti dal se može proći Ferrari, ne vidim što dobivaju da odu u drugom stintu na hard.
Ma rastegnit će prvi stint sigurno, samo je pitanje koliko će Ferrari moći vrtiti konkurentna vremena na S gumama, ako zaostatak bude manji od 4-5sec do prvih boksova, Mercedes će biti u velikoj prednosti krajem utrke. Naravno uz pretpostavku, da ne bude SC i da barem jedan Ferrari ostane ispred Mercedesa nakon prvog kruga.
Možda je Mercedesu i opcija ići sa Mediuma na Soft.
Naravno, ako baš rastegnu prvi stint dovoljno i onda napasti na kraju sa puno bržom gumom i laganijim bolidom.
Medium sigurno može napraviti 30 krugova.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ferrari je napisao/la: 29.09.2019., 11:11
Možda je Mercedesu i opcija ići sa Mediuma na Soft.
Naravno, ako baš rastegnu prvi stint dovoljno i onda napasti na kraju sa puno bržom gumom i laganijim bolidom.
Medium sigurno može napraviti 30 krugova.
Osim ako ne bude SC, pa da prođu kroz boxeve, po meni jedini način da prođu Ferrari na stazi je na softu dok je Ferrari na mediumu ili hardu. Nema im smisla ići medium - hard jer ovakav Ferrari neće proći na istim ili tvrđim gumama. Kao što kažeš naprave 30-35 krugova na mediumu i onda zadnjih 20ak krugova na soft i u lov.
Slabo sam stigao bilo šta da upratim ovog vikenda ... Nekakva frka ...
Čestitke LeClercu na 4. uzastopnom PP.
Hamiltonu bi, s obzirom da starta na medium gumi najbolje bilo da pusti Vettela da uhvati "tow" LeClerc-u.
Nije ovo nega obećavajuća taktika. Jedino ako mogu odvesti medium + hard na konkuretnom nivou mada nisam uvjeren.Vidjet ćemo.
Treba nam jedan kratki SC tamo negdje oko 7 kruga i onda možda budemo imali šansu na kraju utrke. S ovakvim brzinama Ferrarija ne vidim drugačiji scenarij, u kojem bi mi mogli preteći Ferrari.
@smr201 pa nemaju novi Soft, šta ti misliš da Soft može držati dobar tempo od 20-tak krugova?
Kažu da 3 sektor jede Soft bar kod Merca...
Meni je puno logičnije ono što je @Vettel-Ferrari napisao i mislim isto tako, znači da budu u nekih 5 sec do Ferrarijevi boxa, pa kasnije na svježim gumama ganjat, još ako budu imali bolji tempo, moguće je...
Nema šta Mercedes izgubit, mogu samo dobit, upravo zbog drugačije strategije...
Ferrari se čudi što se Mercedes odlučio za Medium...
Kaže Ted da misli da bi mogla biti Mercedesova strategija ići prvi stint 30/sitno krugova i onda na soft preostalih 25 jer Pirelli kaže da one mogu to izdržati. (a mozda sam i pogresno vidio, prao sudje xd)
Har Kl je napisao/la: 29.09.2019., 12:22
Slabo sam stigao bilo šta da upratim ovog vikenda ... Nekakva frka ...
Čestitke LeClercu na 4. uzastopnom PP.
Hamiltonu bi, s obzirom da starta na medium gumi najbolje bilo da pusti Vettela da uhvati "tow" LeClerc-u.
Nije ovo nega obećavajuća taktika. Jedino ako mogu odvesti medium + hard na konkuretnom nivou mada nisam uvjeren.Vidjet ćemo.
Treba nam jedan kratki SC tamo negdje oko 7 kruga i onda možda budemo imali šansu na kraju utrke. S ovakvim brzinama Ferrarija ne vidim drugačiji scenarij, u kojem bi mi mogli preteći Ferrari.
Ne znam kako bi Mercedesu na početku odgovarao SC? Bolje ovako da poderu soft što prije pa se prebace na hard, a ovi na medium da tjeraju nekih 30ak krugova pa onda sa softom ih ganjat, SC bi samo olakšao stvari Ferrariju i ako je duži SC period dao bi im priliku da soft razvuku i da idu na medium, a onda su šanse još manje
reso20 je napisao/la: 29.09.2019., 12:32
Kaže Ted da misli da bi mogla biti Mercedesova strategija ići prvi stint 30/sitno krugova i onda na soft preostalih 25 jer Pirelli kaže da one mogu to izdržati. (a mozda sam i pogresno vidio, prao sudje xd)
U zadnjem dijelu trke soft može toliko krugova da ide jer je bolid sa manje goriva, na početku je bolid pun pa je pretpostavka 15-20 krugova.
Mislim koliko god može na početku trke, na kraju može bar 5 krugova više jer je lakši, manje inercije i manje opterećenja na gumu.
Zadnja izmjena: LH44, dana/u 29.09.2019., 12:37, ukupno mijenjano 1 put.