Scuderia Ferrari

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 8 god
Navija za: Mercedes
gjoko-mkd je napisao/la: 17.09.2019., 13:48 Neki špekulišu da će bolid za 2020 biti koncept sličan kao onog iz 2017
I ja sam nešto slično čitao prije mjesec ili dva.
SF70H. je napušten jer je on bio nadogradnja na SF16-H. Mislili su da je to promašen koncept zbog rezultata u 2016.
Tek se poslije ispostavilo da je SF70H bio pravi pogodak, samo što je te godine Ferrari još uvijek imao deficit na power stazama u odnosu na Mercedes. Odlaskom Allisona, taj koncept je označen kao promašaj i dizajniran je Ferrari SF71H koji je bio već u sezoni 2018. dosta lošiji na stazama gdje je aerodinamika imala glavni uticaj.
Mercedes, dok je istovremeno gubio prednost snage motora, poboljšava svoj bolid na aerodinamičkom polju 2018. dok 2019. postaju dominantna šasija na gridu.
IMO ključna figura je bila Allison. Ovogodišnji bolid je remek djelo aerodinamike.
Interesantno je kako se stvari okreću u F1. Neke stvari se jednostavno ne mogu predvidjeti.

Post

Sarma Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4718
S nama već: 8 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Mercedes je zvijer. Zašto? Imali su probleme na stazama poput Monaka, Mađarske i Singapura, a sada su na tim stazama najjači, to se zove vrhunski odrađen posao, a zadržali su brzinu na power stazama. Znači bolid radi svagdje, u svim vremenskih uvjetima, tu je još odlična pouzdanost, potrošnja, strategija i vrhunski vozač.

Mišljenja sam da Ferrari nije sposoban napraviti takav bolid, da jednostavno funkcionira i radi sve kako treba.

Nadam se puno boljoj 2020. jer je ovo ukupno za nas odron od sezone.

Post

renato2107
GP3
GP3
Postovi: 764
S nama već: 9 god 3 mj
Fulali su koncept i to je to, nema tu puno kemije. Em koncept previše vuče na brzinu na pravcu, i onda to još tri puta pogoršaju gume koje oni ne mogu zagrijati kako treba. Da su samo gume kao lanjske, kladim se da bi bili u egalu Ferrari i Merc, a čak bi tu RB mogao biti mrvicu iznad njih. Merc bi se borio sa pregrijavanjem guma, te bi morali i skidat downforce kroz sezonu i spuštat tempo u utrci, a Ferrari bi se poboljšao kroz bolje zagrijavanje guma...jedan izgubi desetinku dvije, drugi dobije i začas se omjer snaga okrene.

Po meni je bilo za očekivati (nakon prošlogodišnjeg ubacivanja ovih guma na 3 utrke) i Mercove dominacije na tome, da su oni na pravom putu i grabe prednost. Gume rješavaju njihov problem, a to im je jedina mana bila, dok svima ostalima se prednost čuvanja guma pretvara u gadan deficit kod zagrijavanja.

Što je tu je...treba promijeniti koncept malo prema zavojima i naći balans. Ja sam nekako očekivanja da su već trebali probati s drugim prednjim krilom, možda se sad do kraja (kad su osvojili 2 "svoje" trke) prebace na drastičnu promjenu koncepta kao pripremu za nagodinu.

Post

gjoko-mkd
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1080
S nama već: 9 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Binoto je rekao da su počeli ,,shvatati,, bolid zbog kompleksnosti....

Od istih sumlja.....i ja sam prognozirao na one trke gde je samo tjedan razmaka......da će Ferari biti loš.
Njima treba puno više analiza da bi shvatili šta treba za koju trku spremiti

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Evo mali tekst o Projektu 668 ilitiga SF70 iz 2017. od već spomenutog Alberta Antoninija bivšeg Ferrarijevog šefa PR-a koji je otišao prošle godine skupa sa MA.
Spominje kako su u Maranellu bili nervozni kada su čuli prije početka sezone da Mercedes ima ogroman međuosovinski razmak dok je SF70 bio jako kratak, kako nije imao super moderan ovjes kao Mercedes ili RBR ili mat boju itd.
Isto tako spominje i nesretni Singapur i kako je Kimi sasvim slučajno startao u prvoj umjesto u planiranoj drugoj brzini i kako je dobio onakav start i kako je sve ostalo povijest. Uglavnom kaže da je to bio bolid "s dušom" nakon očajne 2016 i potpuno krivim bolidom...
Spomenuo je i onaj motor koji je trebao debitirati u drugom dijelu sezone koji je koštao Sassija glave nakon što je motor bio nepouzdan.
Formula One grows old soon. After a year you are just a project to improve, after two a 'historic' one, good for a street demonstration or for a customer's garage. This, today, is the fate of the SF70H, the Ferrari of the seventy-year anniversary of the company's foundation, known in the factory as a 668 project.

Now rightly someone will say: ale, we lost it completely. What does 668 have to do with it? Tell us about the 670, aka SF90, and its problems. And instead, if you have the patience to read to the end, you will understand the reasons.

First of all I love that car, how you love a person who first takes you to heaven and then crumbles your heart. (And here I hope that whoever I say will not read these lines, if not crumble the skullcap). We came from the Great Depression of 2016, a year without victories, often without even going near it. We came from a machine, the SF16H, which suffered terribly from yaw instability (for non-engineers like me: when you steered, changed behavior), which broke everything, especially the gearbox and gear (for non-engineers: gears) and for this took the place of James Allison, now happily married in Mercedes.

2017 presented an opportunity and a nightmare: the opportunity to turn the page, with the more radical change of regulations from the advent of hybrids, wide tires and more efficient aerodynamics; and the nightmare that someone, this page, turned it before and better. Sergio Marchionne, who rested in peace, had his own method: if you learned to walk on water, he asked you to run. Thus, when the engineers presented him with a performance increase of three and a half seconds per lap, he demanded eight. At the end of winter development, an honorable compromise was reached, I would say over five seconds.

I remember the first radio commentary by Sebastian Vettel, the day of the launch, in a leaded and leaded Fiorano. " There's so much load, we'll have fun ." I also remember having listened to headphones in Barcelona, ​​thanks to Kimi Raikkonen's thanks to the team: " You gave me a machine to fight for the world championship ". With that single-seater, Sebastian won the first race, in Melbourne, with a great merit of the wall at that time and of the tire strategy. He came second in China, a little penalized by the weather, and still first in Bahrain.

The six-six-eight was not perfect. He was born with a relatively wheelbase and I remember that there was a bit of unease in Maranello when it was discovered that instead Mercedes was building a bus. Then the coldness prevailed of not changing anything, of trusting what was conceived and realized, also because it was quite late by now. In short, having a short car means being able to count on greater downforce but paying in terms of resistance. He could never have won at Monza and in fact did not win, with the famous turning of the President's balls. But on some tracks there was none for anyone, and to this day, after a season and a seventh, it remains the last Ferrari capable of producing not one but two doublets in the championship.

Then the problems began. Those on the track, with the Singapore mess. It started to rain before we left, we were all a little nervous. The pilots should have started in second, as is done with the slimy asphalt. Kimi forgot it, he put the first gear and - mysteries of physics applied to Formula One - snapped like a rocket, while on the right Seb tried to keep his head and in the center Verstappen tried to conquer it. Moral, there were three of them in a bend where you don't pass in two. The rest is history.

But the 668 was good regardless, and not only on slow circuits. In Malaysia Vettel, penalized, started from the bottom and climbed up to touch the podium. In Japan, frozen by the radio announcement of the candle problem before the start, we saw him fight in the first corners with the engine going at five cylinders. The reliability problems on the track are not the whole story: that car should have, at the end of the season, mounted a supermotor that remained on paper (it still remains) and this, everyone knows, cost the place to poor Lorenzo Sassi, now happily married in Mercedes too.

It was a car with a soul. He didn't have the Mercedes long wheelbase, the Mercedes hydraulic suspension, he didn't have the opaque Red Bull livery and he still didn't have that arghebio (for those coming from outside Imola: ugliness) to protect the passenger compartment. I know, security first and foremost, but Halo just isn't beautiful. Bella instead was the 668, so low and flattened and with that long dorsal fin. Simone Resta had also worked there as chief designer, now more or less happily married in Alfa Romeo. And at this point, perhaps, someone will have understood the reason for this piece. The quality of people is not discussed, on the quantity one can begin to reckon ...
https://www.formulapassion.it/manifesto ... 31757.html
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Har Kl je napisao/la: 17.09.2019., 14:31
gjoko-mkd je napisao/la: 17.09.2019., 13:48 Neki špekulišu da će bolid za 2020 biti koncept sličan kao onog iz 2017
I ja sam nešto slično čitao prije mjesec ili dva.
SF70H. je napušten jer je on bio nadogradnja na SF16-H. Mislili su da je to promašen koncept zbog rezultata u 2016.
Tek se poslije ispostavilo da je SF70H bio pravi pogodak, samo što je te godine Ferrari još uvijek imao deficit na power stazama u odnosu na Mercedes. Odlaskom Allisona, taj koncept je označen kao promašaj i dizajniran je Ferrari SF71H koji je bio već u sezoni 2018. dosta lošiji na stazama gdje je aerodinamika imala glavni uticaj.
Mercedes, dok je istovremeno gubio prednost snage motora, poboljšava svoj bolid na aerodinamičkom polju 2018. dok 2019. postaju dominantna šasija na gridu.
IMO ključna figura je bila Allison. Ovogodišnji bolid je remek djelo aerodinamike.
Interesantno je kako se stvari okreću u F1. Neke stvari se jednostavno ne mogu predvidjeti.
SF70 uopće nije bio Allisonov bolid...Allison je već bio out iz Ferrarija tamo u 5-tom mjesecu 2016...dok je SF70H imao zapravo loš start (dok je još bio Allison) te su zapravo imali dosta problema te godine u reorganizaciji te se bolid dosta, dosta kasnio te godine i onda se tek rodio SF70H.

U potpunosti projekt Ferrarijevih inženjera, a ne Allisona. Zapravo skroz su promijenili koncept tamo u 10-om mjesecu 2016. što je bilo jako kasno...ali uspjeli su.

Tako da ovo gore nema veze s stvarnošću što si naveo.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 3 mj
Navija za: Seb
gjoko-mkd je napisao/la: 16.09.2019., 16:40 HAAS i Alfa imaju dorađenu verziju Pu spec 2.....a Spec 3 je osnova za PU 2020. Što znači da ima nešto šta kriju od ostalih....i neće da rizikuju da ih ostali uhvate u čemu je štos
Što znači da su u Spa imali jači motor nego Ferrari, koji je bio na staroj spec 2. A u Monzi je Kimi imao Spec 3 isti kao u Ferrariju, kojeg je dobio nakon udesa u kvalifikacijama.

Low downforce paket za Monzu, i low drag koncept kompletnog bolida su potpuno druge stvari. Kao prvo, nisu svi imali najtanja krila. Možda jesu najtanja koja svaki tim ima, ali se razlikuju od tima do tima. Red Bullovo je očito najtanje, već godinama. A kao što vidimo po brzinama taj Mercedes nije baš tako spor u Force Indiji. A na utrci ni Honda u Maxovom bolidu sa DRS-om nije izgledala tako spora...

Zašto se uopšte raspravljati o očiglednim tračevima koje je AMuS pokuupio. I one teorije koje su vjerovatno pokupili sa f1technical ili sličnih foruma, a koje su kreirane sa teorijom da Ferrari sigurno nekako vara. :facepalm:
Zašto umjesto ovoga niko ne komentariše AMuS-ovu analizu SF90 bolida?
Koncept je kreiran prema prošlogodišnjim gumama, i sa nima nebi uopšte bio fulan. Vjerovatno bi se sa tim gumama kvalifikovali na vrh na većini staza, a bilo bi ih jako teško prestići sa ovako brzim bolidom. Ali bez obzira koliko neki tupili o snazi Ferrarijevog motora, ta brzina dolazi iz aerodinamiki efikasnog bolida, koju Binotto stalno spominje. Ali šta zna Binotto... Ta aerodinamička efikasnost se vidi i golim okom. Bolid je napravljen čistije od ijednog drugog na gridu. Sa minimalno aerodinamičkog otpora.
Već je prije bilo govora zašto Abu Dhabi nije bio dobar test za prikupljanje informacija o ovogodišnjim gumama. A bila je i ona izjava Mercedesovog inžinjera da su im ove gume riješile najveći problem. A Ferrariju su napravile najveći problem sa ovogodišnjim koncceptom.

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 8 god
Navija za: Mercedes
Ferrari je napisao/la: 18.09.2019., 00:45
Har Kl je napisao/la: 17.09.2019., 14:31
gjoko-mkd je napisao/la: 17.09.2019., 13:48 Neki špekulišu da će bolid za 2020 biti koncept sličan kao onog iz 2017
I ja sam nešto slično čitao prije mjesec ili dva.
SF70H. je napušten jer je on bio nadogradnja na SF16-H. Mislili su da je to promašen koncept zbog rezultata u 2016.
Tek se poslije ispostavilo da je SF70H bio pravi pogodak, samo što je te godine Ferrari još uvijek imao deficit na power stazama u odnosu na Mercedes. Odlaskom Allisona, taj koncept je označen kao promašaj i dizajniran je Ferrari SF71H koji je bio već u sezoni 2018. dosta lošiji na stazama gdje je aerodinamika imala glavni uticaj.
Mercedes, dok je istovremeno gubio prednost snage motora, poboljšava svoj bolid na aerodinamičkom polju 2018. dok 2019. postaju dominantna šasija na gridu.
IMO ključna figura je bila Allison. Ovogodišnji bolid je remek djelo aerodinamike.
Interesantno je kako se stvari okreću u F1. Neke stvari se jednostavno ne mogu predvidjeti.
SF70 uopće nije bio Allisonov bolid...Allison je već bio out iz Ferrarija tamo u 5-tom mjesecu 2016... dok je SF70H imao zapravo loš start (dok je još bio Allison) te su zapravo imali dosta problema te godine u reorganizaciji te se bolid dosta, dosta kasnio te godine i onda se tek rodio SF70H.

U potpunosti projekt Ferrarijevih inženjera, a ne Allisona. Zapravo skroz su promijenili koncept tamo u 10-om mjesecu 2016. što je bilo jako kasno...ali uspjeli su.

Tako da ovo gore nema veze s stvarnošću što si naveo.
I ti meni kažeš da nema veze sa stvarnošću ... :chill:
Gdje sam ja napisao da je Allison dizajnirao SF70H? Allison je dizajnirao SF16-H, koji je bio baza za SF70H.
Ti pričaj šta hoćeš ... Allison je otišao na ljeto 2016. Tad je baza bolida morala biti spremna.
Ja sam povukao paralelu da je odlaskom Allisona Ferrari dosta izgubio na aero polju, dok se Mercedes njegovim dolaskom itekako poboljšao.

Mene više ne iznenađuju komentari sa visoka, korisnika koji sebe smatra "višim" od imena kao što su Grüner, Huges, Rencken ...

Post

Sarma Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4718
S nama već: 8 god 3 mj
Navija za: Ferrari
slika

Post

Grah0 Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1772
S nama već: 9 god 10 mj
Navija za: #93, #33
Mi pričamo o istom onom Amusu koji je rekao da je HAAS brži od Ferkana prošle sezone?

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Har Kl je napisao/la: 18.09.2019., 09:09
Ferrari je napisao/la: 18.09.2019., 00:45
Har Kl je napisao/la: 17.09.2019., 14:31
I ja sam nešto slično čitao prije mjesec ili dva.
SF70H. je napušten jer je on bio nadogradnja na SF16-H. Mislili su da je to promašen koncept zbog rezultata u 2016.
Tek se poslije ispostavilo da je SF70H bio pravi pogodak, samo što je te godine Ferrari još uvijek imao deficit na power stazama u odnosu na Mercedes. Odlaskom Allisona, taj koncept je označen kao promašaj i dizajniran je Ferrari SF71H koji je bio već u sezoni 2018. dosta lošiji na stazama gdje je aerodinamika imala glavni uticaj.
Mercedes, dok je istovremeno gubio prednost snage motora, poboljšava svoj bolid na aerodinamičkom polju 2018. dok 2019. postaju dominantna šasija na gridu.
IMO ključna figura je bila Allison. Ovogodišnji bolid je remek djelo aerodinamike.
Interesantno je kako se stvari okreću u F1. Neke stvari se jednostavno ne mogu predvidjeti.
SF70 uopće nije bio Allisonov bolid...Allison je već bio out iz Ferrarija tamo u 5-tom mjesecu 2016... dok je SF70H imao zapravo loš start (dok je još bio Allison) te su zapravo imali dosta problema te godine u reorganizaciji te se bolid dosta, dosta kasnio te godine i onda se tek rodio SF70H.

U potpunosti projekt Ferrarijevih inženjera, a ne Allisona. Zapravo skroz su promijenili koncept tamo u 10-om mjesecu 2016. što je bilo jako kasno...ali uspjeli su.

Tako da ovo gore nema veze s stvarnošću što si naveo.
I ti meni kažeš da nema veze sa stvarnošću ... :chill:
Gdje sam ja napisao da je Allison dizajnirao SF70H? Allison je dizajnirao SF16-H, koji je bio baza za SF70H.
Ti pričaj šta hoćeš ... Allison je otišao na ljeto 2016. Tad je baza bolida morala biti spremna.

Ja sam povukao paralelu da je odlaskom Allisona Ferrari dosta izgubio na aero polju, dok se Mercedes njegovim dolaskom itekako poboljšao.

Mene više ne iznenađuju komentari sa visoka, korisnika koji sebe smatra "višim" od imena kao što su Grüner, Huges, Rencken ...
Pogrešno.
Pod prvo SF16-H je bio očajan bolid...ako je to bila baza od strane Allisona onda ne znam što da kažem...a znamo da nije.
Uostalom bolidi iz 2016 nemaju apsolutno nikakve veze s ovima iz 2017 koji su došli. 90% na bolidima za 2017 je bilo u potpunosti novo.

I opet kažem da nakon što je Allison otišao, Ferrari je radio ogromnu restrukturu cijele ekipe, a projekt za 2017 je skroz kasnio...ono sve što je napravljeno ranije (tijekom rane 2016, za 2017) je skroz bačeno u smeće i počeli su sa skroz novom platformom.

Prvi prototipovi su tek napravljeni u 10-11. mjesecu 2016 i SF70H je jedva bio spreman na vrijeme...
Ja sam povukao paralelu da je odlaskom Allisona Ferrari dosta izgubio na aero polju, dok se Mercedes njegovim dolaskom itekako poboljšao
Allison nije bio čovjek koji se bavio aerodinamikom. Većinu posla su činili i čine Resta i Cardille kao i Rory Byrne koji je tada bio savjetnik...Allison je bio u poziciji Binotta tj. kao tehnički direktor, a ne aerodinamičar.
Mene više ne iznenađuju komentari sa visoka, korisnika koji sebe smatra "višim" od imena kao što su Grüner, Huges, Rencken ...
A što sam ja ovdje krivo rekao? Niti je bilo išta s visoka već sam samo rekao ono što znamo i PROVJERENIH izvora.

Što se tiče Hugesa to je čovjek koji je postao clickbaiter, a Gruner nema apsolutno nikakve informacije o internim stvarima u Ferrariju kao i Rencken koji se više bavi financijskim dijelom F1.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2460
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Sarma je napisao/la: 18.09.2019., 12:08 slika
Mozda i najlosiji ove sezone, znaci dominacija :mrgreen:

Post

Sarma Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4718
S nama već: 8 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Ni meni nije nešto, možda nas "posere" P1 nakon nekog :SC: :D

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18307
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Sarma je napisao/la: 18.09.2019., 15:00 Ni meni nije nešto, možda nas "posere" P1 nakon nekog :SC: :D
:rofl:
Možda je "obrnuta proporcionalnost rezultata prema kvaliteti postera" ispucana nakon ove 2 pobjede :kokice:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 3 mj
Navija za: Seb
Sarma je napisao/la: 18.09.2019., 12:08 slika
Mogu se vidjeti i neke nadogradnje na bolidu. Vratili su dvije cijevi na auspuhu, i to u šestougaonom obliku. :mrgreen:

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Novi nos u Singapuru...dobili smo i poznati "cape" tj. ovu lopatu iza prednjeg dijela
slika

slika

Nova podnica

slika
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

gjoko-mkd
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1080
S nama već: 9 god 4 mj
Navija za: Ferrari
F1AT kaže da nadogradnje vrede 0.4 s po krugu....ili prevedeno u praksu 1.5 do 2 desetinke po krugu

Post

Grah0 Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1772
S nama već: 9 god 10 mj
Navija za: #93, #33
gjoko-mkd je napisao/la:F1AT kaže da nadogradnje vrede 0.4 s po krugu....ili prevedeno u praksu 1.5 do 2 desetinke po krugu
AMuS se čeka.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18307
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Grah0 je napisao/la: 19.09.2019., 16:32
gjoko-mkd je napisao/la:F1AT kaže da nadogradnje vrede 0.4 s po krugu....ili prevedeno u praksu 1.5 do 2 desetinke po krugu
AMuS se čeka.
Da, oni su ipak najmjerodavniji i najpouzdaniji izvor :mrgreen:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 3 mj
Navija za: Seb
https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1175091166301306880 Nadam se da se još da popraviti preko noći. Ili ništa od borbe za vrh. Ipak su nove nadogradnje u pitanju, možda se može još popraviti setup.
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡