VN Belgije (Spa-Francorchamps) 30.8.-1.9. 2019.

📰 Trenutno aktualne vijesti u svijetu Formule 1.

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
I da se ne lazemo-ne nedostaje vama Rozberg, jer vam onda nedostaje i onaj iz 2015, ali i 2014.

To je isto da je neko 2002 rekao kako mu nedostaje Jacques Villenueve :zubo:

Vama ponajprije nedostaje Hamilton sa tehnickim, ali i mentalnim problemima iz 2016. :mrgreen:

Jer brojevi ne lazu, koliko god bolid bio dobar, samo je jedan vozac sa njim u rukama pokorio sve :fakjea:
slika

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Neću o Kanadi. Već smo pričali, nismo se složili onda nećemo ni sada. Nema greške u toj rečenici što si je sad napisao. Osim ovo 9 puta. To si pretjerao. Sem toga ako vozač kalibra LH pogriješi nekoliko puta na istom mjestu IMO je greška do setupa ne do vozača.

Onda OK. Ne tražim ni ja izgovor za Lewisove greške. Samo sagledam čitavu situaciju. I da slažem se da se prešućuje. Samo ne znam šta sam to ja prešutio? Valjda pričamo o komunikaciji između mene i tebe?

Pa upravo ti prešućuješ da je to greška nastala u duelu u šikani. I ne spominješ Vettela sekudnu prije. Ja nikad nisam gledao na greške napadača u duelu. Možda se tu razlikujemo? Napadač je taj koji treba da nađe način pretekne. Zato meni greška LH i nije greška. Dok je recimo Vettelova u Kanadi greška. Hamiltonova u Njemačkoj također greška, čak je izgubio pobjedu. U subotu u 3. treningu njegova greška... Od prošle sezone naumpada mi Baku

Znam ja da je Lewis bio brži u 2. sektoru. To nije ni upitno. Nego ti provjeri i vidjet ćeš da je LeClerc bio brži u prvom sektoru. Samo se tu moglo preteći. E sad ako obojica imaju DRS kako će sporiji vozač u tom sektoru preteći bržeg vozača? Zanemari ukupno vrijeme. Samo na način da ga pritiska kroz sektor 2 toliko da mu popuste gume. E da bi to se desilo potrebno je bar tri kruga.
To koliko je Mercu bio brži je drugi par opanaka. Motor vam je extra, bolid kanta. U Singapuru (osim nekih velikih nadogradnji) ćete nadrljati. Ali pričamo o SPA i preticanju u prvom sektoru.

Ne znam o čemu pričaš. Ništa nisam pretpostavio. Ti si poveznica između ta dva sudara, jer koristiš različite aršine za različite vozače.
Ja zaista ni u snu ne bih usporedio te dvije situacije. Jer ne mogu se povezati nikako :thumbs:

Post

MSC
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1662
S nama već: 9 god 8 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Kutina
Kontakt:
_bataziv_0809 je napisao/la: 02.09.2019., 12:00 I da se ne lazemo-ne nedostaje vama Rozberg, jer vam onda nedostaje i onaj iz 2015, ali i 2014.

To je isto da je neko 2002 rekao kako mu nedostaje Jacques Villenueve :zubo:

Vama ponajprije nedostaje Hamilton sa tehnickim, ali i mentalnim problemima iz 2016. :mrgreen:

Jer brojevi ne lazu, koliko god bolid bio dobar, samo je jedan vozac sa njim u rukama pokorio sve :fakjea:
Boldano je istina. I to istina zato što u drugom, identičnom bolidu nikada nije sjedio top vozač.
"What a little star." May 26, 2012.

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
MSC je napisao/la: 02.09.2019., 12:16
Boldano je istina. I to istina zato što u drugom, identičnom bolidu nikada nije sjedio top vozač.
Da li se to odnosi i na bolide koje je vozio Sumaher?
slika

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Har Kl je napisao/la: 02.09.2019., 12:12 Neću o Kanadi. Već smo pričali, nismo se složili onda nećemo ni sada. Nema greške u toj rečenici što si je sad napisao. Osim ovo 9 puta. To si pretjerao. Sem toga ako vozač kalibra LH pogriješi nekoliko puta na istom mjestu IMO je greška do setupa ne do vozača.
Nisam pretjerao, ne pričam o mom dojmu ili flash sjećanju nego sam pogledao onboard utrku i izbrojao. 9 puta na istom mjestu.
Znači - ako pogriješi više puta na istom mjestu - kriv je setup; a ako pogriješi jednom i onda se prilagodi i pazi na tom mjestu onda je do vozača? :bonk:
Har Kl je napisao/la: 02.09.2019., 12:12 Pa upravo ti prešućuješ da je to greška nastala u duelu u šikani. I ne spominješ Vettela sekudnu prije. Ja nikad nisam gledao na greške napadača u duelu. Možda se tu razlikujemo? Napadač je taj koji treba da nađe način pretekne. Zato meni greška LH i nije greška. Dok je recimo Vettelova u Kanadi greška. Hamiltonova u Njemačkoj također greška, čak je izgubio pobjedu. U subotu u 3. treningu njegova greška... Od prošle sezone naumpada mi Baku
Pa naravno, kad je u pitanju takav bolid koji prašta pogreške kao da se ništa nije dogodilo. Pitao bih te ja je li to greška da mu je to kočenje u bus-stop značilo kraj nade za hvatanje VET. Naravno da nije strašna greška jer se oporavio u roku 500 metara.
Har Kl je napisao/la: 02.09.2019., 12:12 Znam ja da je Lewis bio brži u 2. sektoru. To nije ni upitno. Nego ti provjeri i vidjet ćeš da je LeClerc bio brži u prvom sektoru. Samo se tu moglo preteći. E sad ako obojica imaju DRS kako će sporiji vozač u tom sektoru preteći bržeg vozača?
Kako misliš, nije valjda da Lewis s bržim bolidom ne može pronaći mjesto za pretjecanje? :? U srednjem sektoru je bio brži cca 1,2s po krugu, a LEC je u prvom sektoru bio brži cca 3 desetinke. Tih 0,9 vozaču kalibra Lewis nije dovoljno? I pazi, pričamo o situaciji kako se odvila. Sad ne idem u teoretiziranje koliko bi Lewis bio brži da je riješio Vettela ranije kao što je trebao. Približiti se kroz drugi sektor i onda kočenje za bus-stop, čini mi se da sam to viđao na Spa u situacijama kad netko nema dovoljno dobar top-speed...

Post

LH44
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4505
S nama već: 6 god 7 mj
Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
Lokacija: Woking
_bataziv_0809 je napisao/la: 02.09.2019., 12:21
MSC je napisao/la: 02.09.2019., 12:16
Boldano je istina. I to istina zato što u drugom, identičnom bolidu nikada nije sjedio top vozač.
Da li se to odnosi i na bolide koje je vozio Sumaher?
Naravno da ne, pitaš gluposti :zubo:
slikaslika

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
avetma je napisao/la: 02.09.2019., 12:31 [Nisam pretjerao, ne pričam o mom dojmu ili flash sjećanju nego sam pogledao onboard utrku i izbrojao. 9 puta na istom mjestu.
Znači - ako pogriješi više puta na istom mjestu - kriv je setup; a ako pogriješi jednom i onda se prilagodi i pazi na tom mjestu onda je do vozača? :bonk:

Onda vjerujem da je 9 puta pogriješio. Priznajem da mi se i sada čini da sam vidio max. 4 puta.
Ne znam čemu bonk, ali tako je. Često vozači namjerno pokvare idealan setup za neki dio staze da bi dobili na ostalom dijelu staze.
Ne tvrdim da je to tako, ali meni je čudno da vozač tog kalibra toliko puta napravi istu grešku. IMO to je nemoguće za TOP vozače.
I da tih 9 grešaka koje su mu u totalu odnijele 0,9 sec u cijeloj utrci se ne mogu porediti sa nekim drugim greškama koje su dovele do gubitka pozicije ili pobjede.
avetma je napisao/la: 02.09.2019., 12:31 Pa naravno, kad je u pitanju takav bolid koji prašta pogreške kao da se ništa nije dogodilo. Pitao bih te ja je li to greška da mu je to kočenje u bus-stop značilo kraj nade za hvatanje VET. Naravno da nije strašna greška jer se oporavio u roku 500 metara.
Bolid je druga stvar. Svako vozi sa bolidom koji ima. Nisam nigdje ni rekao da se Vettelov bolid bolje ponaša u krivinama. Čak mislim da je dijelom kriv za neke njegove greške u ovoj sezoni.
Vidiš ja ni Vettelovu grešku u tom duelu nigdje nisam spominjao kao nešto bitno, osim da sam naglasio da je ona također dijelom "odgovorna".
avetma je napisao/la: 02.09.2019., 12:31 Kako misliš, nije valjda da Lewis s bržim bolidom ne može pronaći mjesto za pretjecanje? :? U srednjem sektoru je bio brži cca 1,2s po krugu, a LEC je u prvom sektoru bio brži cca 3 desetinke. Tih 0,9 vozaču kalibra Lewis nije dovoljno? I pazi, pričamo o situaciji kako se odvila. Sad ne idem u teoretiziranje koliko bi Lewis bio brži da je riješio Vettela ranije kao što je trebao. Približiti se kroz drugi sektor i onda kočenje za bus-stop, čini mi se da sam to viđao na Spa u situacijama kad netko nema dovoljno dobar top-speed...
Nisi mogao to viđati, ukoliko vozač nije brži u prvom sektoru. Džaba ti sva prednost ako si sporiji u prvom sektoru, jer na startnom pravcu nema dovoljno dužine za preticanje. Ne zaboravi da je i LeClerc mogao koristiti DRS u zadnjem krugu.
Pokaži mi gdje i ja ću priznati grešku. :thumbs:

Možda misliš na preticanje prije bus-stop? Sumnjam. Najbolje što je HAM uspio protiv Vettela na svježijim gumama smo upravo opisivali. Po nekoj logici, s obzirom da LH nije imao prednost svježih guma, ne bi se mogao ni približiti. Jedino na Kemmel pravcu

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18174
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Ferrari je napisao/la: 02.09.2019., 10:39:kokice:
Uživaš? :rofl:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

LH44
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4505
S nama već: 6 god 7 mj
Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
Lokacija: Woking
Jedno je sigurno, koliko god je Vettel mučio Lewisa, Leclerc bi još više jer je bio brži i manje je griješio, tako da su te konstatacije da bi Lewis ko iz šale pobjedio da Vettel nije bio pokretna šikana apsurdne.

Situacija je nešto slično Monzi 2011 Lewis vs Schumacher, samo što je onaj Mercedes bio puno lošiji kroz krivine, ali idalje prebrz na pravcima, Lewis sa DRS nije išao ko Schumi bez DRS.

Nešto slično je bilo i jučer, gdje Lewis vozi 5 krugova unutar sekunde, ali idalje se čini predaleko zbog Ferrarijeve brzine na pravcu. Mislim dovoljno je da pogledate koliko je blizu Lewis bio Vettelu u krugu u kom ga je pretekao i kako ga je i pored tako malog razmaka jedva pretekao, a radilo se o sporijem Ferrariju. E sad hajde brži Ferrari obiđi koji ne griješi i ne daje šanse kao ovaj sporiji.

Sent from my ATU-L21 using Tapatalk

slikaslika

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Frantic je napisao/la: 02.09.2019., 13:24
Ferrari je napisao/la: 02.09.2019., 10:39:kokice:
Uživaš? :rofl:
Normalno.

Pa jučer smo dobili u lošijem bolidu sa napokon pravom strategijom!

Sad se neki koprcaju ko da voze u Williamsu, a ne u Mercedesu.

Vai Charles, Vai Seb!
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18174
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Grah0 je napisao/la: 01.09.2019., 21:17 Jest Heat, stoji od 16-te. Šta ću, umrem svaki put kad pogledam. :rofl: :rofl: :rofl:
Ubjedljivo najjači potpis na forumu :klanjam:
Ja ne mogu od sramote to pogledati. :mrgreen:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Frantic je napisao/la: 02.09.2019., 14:39
Grah0 je napisao/la: 01.09.2019., 21:17 Jest Heat, stoji od 16-te. Šta ću, umrem svaki put kad pogledam. :rofl: :rofl: :rofl:
Ubjedljivo najjači potpis na forumu :klanjam:
Ja ne mogu od sramote to pogledati. :mrgreen:
Da sunce :zubo: :rofl:

A tip nosi tamni vizir :rofl:
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

LH44
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4505
S nama već: 6 god 7 mj
Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
Lokacija: Woking
Ferrari je napisao/la: 02.09.2019., 14:43
Frantic je napisao/la: 02.09.2019., 14:39
Grah0 je napisao/la: 01.09.2019., 21:17 Jest Heat, stoji od 16-te. Šta ću, umrem svaki put kad pogledam. :rofl: :rofl: :rofl:
Ubjedljivo najjači potpis na forumu :klanjam:
Ja ne mogu od sramote to pogledati. :mrgreen:
Da sunce :zubo: :rofl:

A tip nosi tamni vizir :rofl:
Zaboravili ste bitan detalj... pukao mu je vizir na kacigi na kojoj je bio taman i morao je uzeti kacigu sa običnim vizirom, pa mu je zato sunce udarilo u oči :zubo:

Jest' strine mi :rofl:
slikaslika

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6036
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
zekohonda je napisao/la: 02.09.2019., 11:00 valjda je to sa ovog clipa, borba sa groznim.
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... 8SxHpeVzSc

očito istražuju svaku opasnu vožnju, bilo to moving under braking ili nešto drugo. ostavio mu je gasly mjesta, tako da mi je ovaj potez ok.
kasnije onaj dodir....klasični les combes! :zubo:
Pa nije Kevin valjda toliko loš da mu daješ takve nadimke :zubo:

Čini se da je riječ o tom incidentu, iako ja to ne bih okarakterizirao kao "moving under breaking" niti kao bilo što vrijedno upozorenja https://twitter.com/autosportlive/status/1168161181208629248

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6170
S nama već: 10 god
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Har Kl je napisao/la: 02.09.2019., 09:53
Vettel-Ferrari je napisao/la: 01.09.2019., 18:15 Odakle ti da je Leclerc nadoknadio vrijeme tim iziljetanjem, a pogotovo nadoknadio toliko koliko ti pričaš. Njegova prednost nad Vettelom nakon tog izlijetanja je pala za nekoliko desetinki, možda i pola. Primjetio sam to prvo na live timingu i odmah mi bilo čudno zašto odjednom takav gubitak.
Gledao sam i ja live timing i mislim da sam vidio skok od preko 1 sec u odnosu na Hamiltona u tom krugu.
Da li sam pogriješio ili nisam najmanje je bitno. Lako je dokazati, samo što ne vidim nikakvu potrebu da to dokazujem. Hamilton je u ukupnom zbroju izgubio na dosta više mjesta od tog proklizavanja koji mu je odnio pobjedu, kao što je LeClerc dobio na vremenu u tom zavoju.
Ono što mi je interesantno da si se baš ti javio sa replikom, s obzirom da se sjećam da smo ja i ti diskutovali oko Hamiltonovog kraćenja staze u Mexico.
Sjećam se da sam tad poentirao da je Hamilton bio prvi prije zavoja, ostao prvi nakon zavoja još je vidno usporio da izgubi svu prednost.
Ti si tvrdio da su sudije trebale ga kazniti vremenskom kaznom jer je napustio stazu. Mislim da si dodao da ne možemo znati koliko bi izgubio da je ostao na stazi. Ovo je već druga sudijska odluka, ove sezone, koja ide na ruku LeClerc-u. Pretpostavljam da si promijenio stav, čim ne tražiš kaznu :prcnjau:
Ne znam zašto bi tvrdio Leclerc je nabio 1.5-2 sekunde kraćenjem zavoja., ako nisi siguran u to, a u biti ne da nije dobio ništa tim presjecanjem već je izgubio prednost. Taj krug mu je bio za 0.105sec sporiji od Vettelovog, a 0.413sec od Hamiltonovog, a inače je prije i poslije tog vrtio brže krugove, pogotovo u usporedbi s Hamiltonom, jer mu je od 5 do 15 kruga samo taj bio sporiji.
Riječ nabiti meni mnogo više odzvanja i ima jače značenje od npr. možda je dobio/nadoknadio vrijeme kraćenjem zavoja i ne ostavlja mi dojam da je to toj osobi najmanje bitno je li u pravu s tom tvrdnjom ili ne, ali haj nek bude.

Što se tiče Meksika 2016., on je mnogo sličniji Kanadi ove godine, a tad vozač nije kažnjen iako je stekao puno veću prednost, dok ove godine u Kanadi jest.
A što nije isto, iz prostog razloga jer je bio prvi krug, u kojem je vozač pod pritiskom drugog vozača (Rosberga) napravio ogromni lock up i odlučio pokositi travu, a ne vratiti se asfaltiranim dijelom staze nazad, što je u jednom dijelu slično Vettelovoj situaciji u Kanadi, jer je i on pogriješio pod direktnim pritiskom drugog vozača, samo što se Vettel borio s bolidom na travi i izgubio usljed toga prednost dok se vraćao na stazu, dok je Hamilton stekao prednost, a kako je vidno usporio vidimo na linku ispod. Dovoljno je pogledati samo ovu snimku i obratiti pažnju gdje je Hamilton u odnosu na ostatak grida u prvom zavoju, a gdje u četvrtom:
https://www.youtube.com/watch?v=W8sD6qSA-lk

Nakon Leclercove greške sam mislio napisati tu na forum da je očekivati 5sec nakon Vettelove kayne u Kanadi, ma da ono meni nije bilo za kaznu jer vozač nije bio pod prtiskom drugog vozača, a nije stekao dodatnu prednost, već je prednost i izgubio Dok ono Vettelovo je više diskutabilno, ali su i za onu kaznu većina ljudi, koji nešto znače u Formuli 1, tvrdili da je kazna prestroga i nepotrebna.
Vettel-Ferrari je napisao/la: 01.09.2019., 18:15 Izjava da jedan vozač svojom greškom omete drugog vozača, što bi trebala biti kao olakotna po tog drugog vozača mi je krajnje neozbiljna, da budem iskren :prcnjau:
Har Kl je napisao/la: 02.09.2019., 09:53
Ja nisam spominjao to kao olakšavajuću okolnosti, mada to jeste, jer se radilo o duelu prije šikane. Ti misliš da Hamiton nije morao korigovati svoju trajektoriju zbog Vettelovog proklizavanja? Ali who cares, nije se radilo o kvalifikacionom krugu već o duelu, o čemu pričate? Kakva greška?
Ja sam to spominjao da je Vettel više izgubio ali opet ga Hamilton nije uspio preteći. Sem toga ne pretiče se na startno ciljnom pravcu već na Kemell pravcu. Hamilton ga je opet stigao na Le Source. LH44 je lijepo obrazložio razlike vremena i performanse Ferrarijevog motora nema potrebe da ja ponavljam.
Ako je morao korigovari svoju putanju, to znači da to nije uzeo kao mogućnost pred ulazak u šikanu, što je itekako greška vozača, jer da je bolje odvozio taj zavoj, bez obzira napravio Vettel grešku ili ne on bi imao veliku šansu da napadne Vettela u idućem krugu, ovako si je nije priuštio, što je itekako greška vozača, bez obzira ko je vozač.
Početak idućeg kruga nije baš precizan pojam priznajem, dok sam pisao to imao sam u glavi čitav prvi sektor, a ne samo pravac od starta do prvog zavoja. Usput Hamilton je mnogo veću grešku napravio od Vettela u Bus stop krivini.
Har Kl je napisao/la: 02.09.2019., 09:53 Pa bolje je što ne tvrdiš, jer ta tvrdnja je toliko smiješna da zavali sa stolice bilo koga ko zna da u F1 stići i preteći nije isto.

1. Da Vettel nije napravio tu grešku i da Hamilton nije napravio svoju grešku, opet ga Ham nebi pretekao. To je ono što ja tvrdim. Pogledaj pripremu preticanja koja se desila prije Chicane u slijedećem krugu i vidjet ćeš šta je Hamilton uradio drugačije.
2. Sve i da Hamilton odradio perfektno ulaz u Chicane kad je Vettel proklizao i pretekao ga na Kemmelu (znači jedan krug ranije), odakle dolazi tvrdnja da bi Hamilton pretekao LeClerca iz prve šanse?
Da napomenem LeClerc je imao DRS zbog vozača koje su prestizali za cijeli krug. Imao je gume iste gume kao i LH, jedan krug više korištene.
Hamilton je muda otegao, dok je pretekao Vettela sa DRS-om, gumama koje su novije 7 (čini mi se) krugova i za to su mu trebala tri kruga.
Obično trolanje ...
Jedino uz grešku Ferrarijevog vozača je bila moguća pobjeda Hamiltona, ali s obzirom da je ispred njega bio LeClerc nije to baš neka opcija za opkladu :thumbs:

EDIT za @Vettel-Ferrari, pošto smo u isto vrijeme pisali.
Samo da potvrdim da nisam doveo sudijsku odluku u pitanje. Smatram da su sudije ispravno postupile. Ostali dio sam nadam se pojasnio.
Njemačka nije ni blizu ista situacija. Nemoj da se ponovo vraćamo na nju.
Mislim da je Mexico bolja priča :thumbs:
1. Ja tvrdim da je imao izglednu šansu da ga prestigne u idućem krugu. Ta priprema prije šikane se nije desila u idućem krugu, već dva kruga nakon, jer si onom greškom nije samo izbio šansu da prestigne Vettela odmah u prvom sektoru idućeg kruga, već je i krajem idućeg kruga mnogo dalje bio od Vettela, pa nije imao nikakve šanse za prestizanje. Znači pogriješio je krajem 29. kruga, izbio si šansu za prestizanje u prvom sektoru idućeg kruga (30. krug), zbog te greške nije bio dovoljno blizu Vettelu u trećem sektoru tog kruga (i dalje 30.) zbog čega 31. krugu nije imao šansu za napad, pa je u tom 31. krugu zbog superijornosti kroz drugi sektor bio dosta bliži Vettelu prije šikane (dosta bliži već u 29. krugu kad je pogriješio), pa je i bez Vettelove greške riješio ga krajem Kemmel pravca. Ako je Hamilton i uradio išta drugačije u toj pripremi kruga (ne sljedećeg već dva kruga poslije) tim gore po uyrok njegove grešku u 29. krugu, o čemu sam gore iznad pisao.
2. Opet kažem neću tvrditi da je Hamilton onom greškom izgubio pobjedu, ali mu dajem 70-80% šansi da bi on pobjedio jučer, evo zašto:
Leclerc je početkom 29. kruga imao 3.980sec prednosti nad Hamiltonom, početkom 30. (nekoliko stotina metara nakon Hamiltonove greške) već 5.217sec prednosti, početkom 31. 5.537sec, a nakon kruga nakon što je prestigao Vettela zaostatak je bio 6.303sec, još dva kruga je imao brža vremena od Hamiltona, jer je Hamilton morao ohladiti malo gume nakon borbe s Vettelom, tako da je krajem 34. kruga zaostatak bio 7.030sec i onda je zaostatak se počeo topiti. Znači sveukupno je Hamilton izgubio zbog borbe s Vettelom 3sec i 6 krugova, da nije napravio onu grešku učinak bi vjerojatno bio duplo bolji, što znači da bi imao sekund i pol manji zaostak nakon borbe s Vettelom i barem 2-3 kruga više za stizanje Leclerca. Ako uzmemo u obzir da je u zadnjem krugu bio Leclercu u DRS zoni s bržim prvim sektorom, mislim da je jasno čije su šanse bile veće da prvi prođe ciljem.

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Vettel-Ferrari je napisao/la: 02.09.2019., 18:24 ...
Malo me je umorilo, mislio sam čak da i ne odgovaram, ali onda sam shvatio da ne bi bilo fer prema tebi da ne odgovorim.
Neću komentarisati stvari koje sam napisao prije.
Vettel-Ferrari je napisao/la: 02.09.2019., 18:24 Što se tiče Meksika 2016., on je mnogo sličniji Kanadi ove godine, a tad vozač nije kažnjen iako je stekao puno veću prednost, dok ove godine u Kanadi jest.
A što nije isto, iz prostog razloga jer je bio prvi krug, u kojem je vozač pod pritiskom drugog vozača (Rosberga) napravio ogromni lock up i odlučio pokositi travu, a ne vratiti se asfaltiranim dijelom staze nazad, što je u jednom dijelu slično Vettelovoj situaciji u Kanadi, jer je i on pogriješio pod direktnim pritiskom drugog vozača, samo što se Vettel borio s bolidom na travi i izgubio usljed toga prednost dok se vraćao na stazu, dok je Hamilton stekao prednost, a kako je vidno usporio vidimo na linku ispod. Dovoljno je pogledati samo ovu snimku i obratiti pažnju gdje je Hamilton u odnosu na ostatak grida u prvom zavoju, a gdje u četvrtom:
https://www.youtube.com/watch?v=W8sD6qSA-lk
Izvini, ali ovo je glupost. Znači ne možeš porediti različite situacije i ocjenjivati dosljednost kazne. Zato se i stvara slika da su sudije ne konzistentne uvijek. Naglasio sam uvijek, zato što se greške dešavaju i kod njih.
Kad pročitaš kaznu Vettela vidjet ćeš da je on kažnjen iz skroz drugih razloga. Neću da ulazim u raspravu da li je trebao dobiti kaznu, jer smatram da su sudije trebale drugačije interpetirati pravilo sigurnog povratka pogotovo što su sudije bivši vozači.

Hamiltonovo izlijetanje je identično izlijetanju LeClerca osim što LeClerc nije imao pritisak vozača iza sebe. Pritisak vozača iza tebe nije nešto što je uslov za kaznu. Ne znam odkud ti to, zato što je jedan imao pritisak, a drugi nije, da bi taj prvi trebao biti kažnjen.
Hamiltonu se desila ista situacija sa Rosbergom samo u drugačijim ulogama. Naravno ni tada sudije nisu reagovale i nisu kaznile Rosberga, ali s obzirom da se ne radi o osobi koja je na pragu da poruši sve rekorde u F1, to nije ni bitno i ne stvara se galama.
Vettel-Ferrari je napisao/la: 02.09.2019., 18:24 Ako je morao korigovari svoju putanju, to znači da to nije uzeo kao mogućnost pred ulazak u šikanu, što je itekako greška vozača, jer da je bolje odvozio taj zavoj, bez obzira napravio Vettel grešku ili ne on bi imao veliku šansu da napadne Vettela u idućem krugu, ovako si je nije priuštio, što je itekako greška vozača, bez obzira ko je vozač.
Početak idućeg kruga nije baš precizan pojam priznajem, dok sam pisao to imao sam u glavi čitav prvi sektor, a ne samo pravac od starta do prvog zavoja. Usput Hamilton je mnogo veću grešku napravio od Vettela u Bus stop krivini.
Ovdje već sam bio odustao. Ne znam, možda je to "jaz generacija" ja sam gledao F1 kad nije bilo 50fps 25fps .. ma nije se ni znalo za fps.
Ali znalo je se da bolidi pri brizni 250km/h pređu 70m u jednoj sekundi. Znalo se također da je vrijeme reakcije oka na događaje kod prosječnog čovjeka 0,2 sec ili otprilike put od 14m u toj situaciji. Znači 14 m je prošlo prije nego je do njegovog mozga došlo da je Vettel proklizao sa zadnjim krajem. Tvrditi da je Hamilton izbjegavajući Vettela pri toj brzini pogriješio, što je to uradio ovako ili onako je IMO smiješna. Još pogotovo tvrditi da je izgubio pobjedu zbog toga još smješnija. Možda je propustio priliku za napad, ali za pobjedu ... glupost!

Bila je ona aplikacija, napravljena zbog starta Bottasa kad je ovaj "prevario" sistem. Ja sam je probao i mogu ti reći samo na sreću sam uspio reagovati ispod 0,2 sec. Ako sam htio da čekam dok se svjetla ne ugase vremena su išla i do 0,5 sec.
Pa zašto se svi vozači (čak i najiskusiniji poput KR) uporno bunili protiv micanja na kočenju MV? Upravo zato što pri tim brzinama vozač koji napada nema vremena da procijeni koliko "duboko" će se on pomaknuti. Dok procijeni prođe vrijeme.
Ali OK ako je to tvoj ili nečiji drugi reper za vozačke greške drugačiji od mog (puno strožiji) tu ja ne mogu uticati puno.
Samo onda je lista Vettelovih grešaka otkako vozi Ferrari nije više jednocifren broj. Ili navedite nekog drugog vozača ukoliko vam Vettel ne valja.
npr. Schumacher pogledajte kako je on napadao i "griješio" prilikom napada na vozače ispred.
Budite onda strogi do kraja pa tako i ocjenjujte svoje vozače i onda će drugi korisnici prepoznati to kao "mjerilo od kojeg se ne odustaje".

Eto toliko .. ja odustajem od ove rasprave :thumbs:

Post

klikerbgd
Karting
Karting
Postovi: 165
S nama već: 8 god 1 mj
Navija za: Sebastian
ocigledno je da bi prosao Lec da je ranije obisao ,tj brze da je resio Vettela ne razumem cemu to sada ubedjivanje u neke teorije koje nisu realne,previse navijacki to gledate . Merc je bio prebrz ,splet svih okolnosti je isao na ruku Ferr da pobedi u nedelju sve nam se poklopilo ali mene to uopste ne cini srecnim kada vidim da smo realno treci ,Albon je krenuo iz pita i zavrsio peti . mi smo ocajni trenutno i ovo nista sustinski ne menja sto smo pobedili

Post

Sarma Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4698
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Vettel je donio pobjedu Leclercu i Ferrariju, Mercedesa nije koštao nikakav sporiji boks od jedne sekunde, nego Vettel, to se odmah vidjelo i to potvrđuju Wolff i inženjeri Mercedesa, Hamilton je tu izgubio 5 sekundi...

https://www.auto-motor-und-sport.de/for ... se-rennen/

https://www.formulapassion.it/motorspor ... 53796.html

https://www.auto-motor-und-sport.de/for ... gien-2019/

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18174
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla


RIP AH19
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6170
S nama već: 10 god
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Har Kl je napisao/la: 03.09.2019., 09:24
Izvini, ali ovo je glupost. Znači ne možeš porediti različite situacije i ocjenjivati dosljednost kazne. Zato se i stvara slika da su sudije ne konzistentne uvijek. Naglasio sam uvijek, zato što se greške dešavaju i kod njih.
Kad pročitaš kaznu Vettela vidjet ćeš da je on kažnjen iz skroz drugih razloga. Neću da ulazim u raspravu da li je trebao dobiti kaznu, jer smatram da su sudije trebale drugačije interpetirati pravilo sigurnog povratka pogotovo što su sudije bivši vozači.
Istina, Vettel je kažnjen iz drugi razloga, ali zbog tipa dijela staze na kojem se to desilo, on nije mogao birati putanju kad je izletio jer je spašavao bolid, a Hamilton je mogao birati i izabrao je po njega najpovoljniju, a sudci ga nisu zbog tog kaznili, ako se ne varam nije ni bio pod istragom. Dok je Verstappen zbog skoro identične situacije kasnije kažnjen, što je bio očit primjer nekonzistentnog suđenja u istoj utrci.
Har Kl je napisao/la: 03.09.2019., 09:24 Hamiltonovo izlijetanje je identično izlijetanju LeClerca osim što LeClerc nije imao pritisak vozača iza sebe. Pritisak vozača iza tebe nije nešto što je uslov za kaznu. Ne znam odkud ti to, zato što je jedan imao pritisak, a drugi nije, da bi taj prvi trebao biti kažnjen.
Hamiltonu se desila ista situacija sa Rosbergom samo u drugačijim ulogama. Naravno ni tada sudije nisu reagovale i nisu kaznile Rosberga, ali s obzirom da se ne radi o osobi koja je na pragu da poruši sve rekorde u F1, to nije ni bitno i ne stvara se galama.
Nije uslov za kaznu, ali situacija po vozača je sigurno olakšavajuća jer je imao lagodnu prednost da se uz gubitak vremena vrati na stazu i nastavi vodstvo u utrci. Hamilton je tad imao skoro vozača pored sebe, zbog čega je napravio grešku i vjerojatno nabio onoliku prednost koliku si ti pripisivao Leclercu u nedjelju, apsolutno pogrešno da se razumijemo.

Volio bih kad bi zalijepio link od te situacije s Hamiltonom i Rosbergom u suprotnim ulogama, ne kažem da nije, što svakako ne mijenja ništa što sam ja rekao, jer u takvim situacijama očekujem neku kaznu za vozača, što sam na kraju krajeva očekivao i za Vettela u Kanadi.

Samo ne razumijem kako si ti to povezao s Hamiltonovim rušenjem rekorda, taj slučaj se desio u vrijeme kad je Hamilton prešao malo više od pola puta do rušenja rekorda. Ta situacija apsolutno nema nikakve veze s današnjim Hamiltonovim rekordima, ali vidim da je to tebi od ključne važnosti za spominjati, dok apsolutno pogrešne tvrdnje koje si iznjeo u vezi utrke u nedjelju su ti najmanje bitne.
Har Kl je napisao/la: 03.09.2019., 09:24
Vettel-Ferrari je napisao/la: 02.09.2019., 18:24 Ako je morao korigovari svoju putanju, to znači da to nije uzeo kao mogućnost pred ulazak u šikanu, što je itekako greška vozača, jer da je bolje odvozio taj zavoj, bez obzira napravio Vettel grešku ili ne on bi imao veliku šansu da napadne Vettela u idućem krugu, ovako si je nije priuštio, što je itekako greška vozača, bez obzira ko je vozač.
Početak idućeg kruga nije baš precizan pojam priznajem, dok sam pisao to imao sam u glavi čitav prvi sektor, a ne samo pravac od starta do prvog zavoja. Usput Hamilton je mnogo veću grešku napravio od Vettela u Bus stop krivini.
Ovdje već sam bio odustao. Ne znam, možda je to "jaz generacija" ja sam gledao F1 kad nije bilo 50fps 25fps .. ma nije se ni znalo za fps.
Ali znalo je se da bolidi pri brizni 250km/h pređu 70m u jednoj sekundi. Znalo se također da je vrijeme reakcije oka na događaje kod prosječnog čovjeka 0,2 sec ili otprilike put od 14m u toj situaciji. Znači 14 m je prošlo prije nego je do njegovog mozga došlo da je Vettel proklizao sa zadnjim krajem. Tvrditi da je Hamilton izbjegavajući Vettela pri toj brzini pogriješio, što je to uradio ovako ili onako je IMO smiješna. Još pogotovo tvrditi da je izgubio pobjedu zbog toga još smješnija. Možda je propustio priliku za napad, ali za pobjedu ... glupost!

Bila je ona aplikacija, napravljena zbog starta Bottasa kad je ovaj "prevario" sistem. Ja sam je probao i mogu ti reći samo na sreću sam uspio reagovati ispod 0,2 sec. Ako sam htio da čekam dok se svjetla ne ugase vremena su išla i do 0,5 sec.
Pa zašto se svi vozači (čak i najiskusiniji poput KR) uporno bunili protiv micanja na kočenju MV? Upravo zato što pri tim brzinama vozač koji napada nema vremena da procijeni koliko "duboko" će se on pomaknuti. Dok procijeni prođe vrijeme.
Ali OK ako je to tvoj ili nečiji drugi reper za vozačke greške drugačiji od mog (puno strožiji) tu ja ne mogu uticati puno.
Samo onda je lista Vettelovih grešaka otkako vozi Ferrari nije više jednocifren broj. Ili navedite nekog drugog vozača ukoliko vam Vettel ne valja.
npr. Schumacher pogledajte kako je on napadao i "griješio" prilikom napada na vozače ispred.
Budite onda strogi do kraja pa tako i ocjenjujte svoje vozače i onda će drugi korisnici prepoznati to kao "mjerilo od kojeg se ne odustaje".

Eto toliko .. ja odustajem od ove rasprave :thumbs:
Vettel u nedjelju se nije micao na kočenju već je imao podupravljanje pri ulasku u bus stop zavoj. Ali ti želiš reći da je u takvoj situaciji Hamilton morao pogriješiti, a ja kažem da nije i uvjeren sam da u tri takve situacije, barem dvaput ne bi pogriješio, kao ni jedan drugi vozač. Zbog čega to držim kao njegovu grešku, s čim Vettel nema nikakve veze. Kao što držim da Vettelova pirtueta u Kini ove godine ili izlijetanje u Njemačkoj prošle je apsolutno njegova pogreška, ne poredim te greške s Hamiltonovom u Belgiji, jer su imale mnogo veće posljedice po vozača. Vozač kao profesionalac u poslu koji radi, a Vettel i Hamilton su daleko najplaćeniji za taj posao, si ne bi trebao priuštiti greške ako će zadatak uraditi na najboljem mogućem nivou, jer sve poteškoće koje bi ga dovele do greške vozač treba izbjeći i eliminirati, a ne ih koristiti kao olakotnu okolnost da se opravda greška.
Problem kod vas Hamiltonovih navijača jest da vi ni jednu njegovu grešku ne možete pripisati samo njemu, već se uvijek traže razlozi i izlike u nečem drugom, dok se prema drugim vozačima obično imaju totalno drugačiji kriteriji.
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡