Har Kl je napisao/la: 02.09.2019., 09:53
Vettel-Ferrari je napisao/la: 01.09.2019., 18:15
Odakle ti da je Leclerc nadoknadio vrijeme tim iziljetanjem, a pogotovo nadoknadio toliko koliko ti pričaš. Njegova prednost nad Vettelom nakon tog izlijetanja je pala za nekoliko desetinki, možda i pola. Primjetio sam to prvo na live timingu i odmah mi bilo čudno zašto odjednom takav gubitak.
Gledao sam i ja live timing i mislim da sam vidio skok od preko 1 sec u odnosu na Hamiltona u tom krugu.
Da li sam pogriješio ili nisam najmanje je bitno. Lako je dokazati, samo što ne vidim nikakvu potrebu da to dokazujem. Hamilton je u ukupnom zbroju izgubio na dosta više mjesta od tog proklizavanja koji mu je odnio pobjedu, kao što je LeClerc dobio na vremenu u tom zavoju.
Ono što mi je interesantno da si se baš ti javio sa replikom, s obzirom da se sjećam da smo ja i ti diskutovali oko Hamiltonovog kraćenja staze u Mexico.
Sjećam se da sam tad poentirao da je Hamilton bio prvi prije zavoja, ostao prvi nakon zavoja još je vidno usporio da izgubi svu prednost.
Ti si tvrdio da su sudije trebale ga kazniti vremenskom kaznom jer je napustio stazu. Mislim da si dodao da ne možemo znati koliko bi izgubio da je ostao na stazi. Ovo je već druga sudijska odluka, ove sezone, koja ide na ruku LeClerc-u. Pretpostavljam da si promijenio stav, čim ne tražiš kaznu
Ne znam zašto bi tvrdio
Leclerc je nabio 1.5-2 sekunde kraćenjem zavoja., ako nisi siguran u to, a u biti ne da nije dobio ništa tim presjecanjem već je izgubio prednost. Taj krug mu je bio za 0.105sec sporiji od Vettelovog, a 0.413sec od Hamiltonovog, a inače je prije i poslije tog vrtio brže krugove, pogotovo u usporedbi s Hamiltonom, jer mu je od 5 do 15 kruga samo taj bio sporiji.
Riječ
nabiti meni mnogo više odzvanja i ima jače značenje od npr.
možda je dobio/nadoknadio vrijeme kraćenjem zavoja i ne ostavlja mi dojam da je to toj osobi najmanje bitno je li u pravu s tom tvrdnjom ili ne, ali haj nek bude.
Što se tiče Meksika 2016., on je mnogo sličniji Kanadi ove godine, a tad vozač nije kažnjen iako je stekao puno veću prednost, dok ove godine u Kanadi jest.
A što nije isto, iz prostog razloga jer je bio prvi krug, u kojem je vozač pod pritiskom drugog vozača (Rosberga) napravio ogromni lock up i odlučio pokositi travu, a ne vratiti se asfaltiranim dijelom staze nazad, što je u jednom dijelu slično Vettelovoj situaciji u Kanadi, jer je i on pogriješio pod direktnim pritiskom drugog vozača, samo što se Vettel borio s bolidom na travi i izgubio usljed toga prednost dok se vraćao na stazu, dok je Hamilton stekao prednost, a kako je vidno usporio vidimo na linku ispod. Dovoljno je pogledati samo ovu snimku i obratiti pažnju gdje je Hamilton u odnosu na ostatak grida u prvom zavoju, a gdje u četvrtom:
https://www.youtube.com/watch?v=W8sD6qSA-lk
Nakon Leclercove greške sam mislio napisati tu na forum da je očekivati 5sec nakon Vettelove kayne u Kanadi, ma da ono meni nije bilo za kaznu jer vozač nije bio pod prtiskom drugog vozača, a nije stekao dodatnu prednost, već je prednost i izgubio Dok ono Vettelovo je više diskutabilno, ali su i za onu kaznu većina ljudi, koji nešto znače u Formuli 1, tvrdili da je kazna prestroga i nepotrebna.
Vettel-Ferrari je napisao/la: 01.09.2019., 18:15
Izjava da jedan vozač svojom greškom omete drugog vozača, što bi trebala biti kao olakotna po tog drugog vozača mi je krajnje neozbiljna, da budem iskren
Har Kl je napisao/la: 02.09.2019., 09:53
Ja nisam spominjao to kao olakšavajuću okolnosti, mada to jeste, jer se radilo o duelu prije šikane. Ti misliš da Hamiton nije morao korigovati svoju trajektoriju zbog Vettelovog proklizavanja? Ali who cares, nije se radilo o kvalifikacionom krugu već o duelu, o čemu pričate? Kakva greška?
Ja sam to spominjao da je Vettel više izgubio ali opet ga Hamilton nije uspio preteći. Sem toga ne pretiče se na startno ciljnom pravcu već na Kemell pravcu. Hamilton ga je opet stigao na Le Source. LH44 je lijepo obrazložio razlike vremena i performanse Ferrarijevog motora nema potrebe da ja ponavljam.
Ako je morao korigovari svoju putanju, to znači da to nije uzeo kao mogućnost pred ulazak u šikanu, što je itekako greška vozača, jer da je bolje odvozio taj zavoj, bez obzira napravio Vettel grešku ili ne on bi imao veliku šansu da napadne Vettela u idućem krugu, ovako si je nije priuštio, što je itekako greška vozača, bez obzira ko je vozač.
Početak idućeg kruga nije baš precizan pojam priznajem, dok sam pisao to imao sam u glavi čitav prvi sektor, a ne samo pravac od starta do prvog zavoja. Usput Hamilton je mnogo veću grešku napravio od Vettela u Bus stop krivini.
Har Kl je napisao/la: 02.09.2019., 09:53
Pa bolje je što ne tvrdiš, jer ta tvrdnja je toliko smiješna da zavali sa stolice bilo koga ko zna da u F1 stići i preteći nije isto.
1. Da Vettel nije napravio tu grešku i da Hamilton nije napravio svoju grešku, opet ga Ham nebi pretekao. To je ono što ja tvrdim. Pogledaj pripremu preticanja koja se desila prije Chicane u slijedećem krugu i vidjet ćeš šta je Hamilton uradio drugačije.
2. Sve i da Hamilton odradio perfektno ulaz u Chicane kad je Vettel proklizao i pretekao ga na Kemmelu (znači jedan krug ranije), odakle dolazi tvrdnja da bi Hamilton pretekao LeClerca iz prve šanse?
Da napomenem LeClerc je imao DRS zbog vozača koje su prestizali za cijeli krug. Imao je gume iste gume kao i LH, jedan krug više korištene.
Hamilton je muda otegao, dok je pretekao Vettela sa DRS-om, gumama koje su novije 7 (čini mi se) krugova i za to su mu trebala tri kruga.
Obično trolanje ...
Jedino uz grešku Ferrarijevog vozača je bila moguća pobjeda Hamiltona, ali s obzirom da je ispred njega bio LeClerc nije to baš neka opcija za opkladu
EDIT za @Vettel-Ferrari, pošto smo u isto vrijeme pisali.
Samo da potvrdim da nisam doveo sudijsku odluku u pitanje. Smatram da su sudije ispravno postupile. Ostali dio sam nadam se pojasnio.
Njemačka nije ni blizu ista situacija. Nemoj da se ponovo vraćamo na nju.
Mislim da je Mexico bolja priča
1. Ja tvrdim da je imao izglednu šansu da ga prestigne u idućem krugu. Ta priprema prije šikane se nije desila u idućem krugu, već dva kruga nakon, jer si onom greškom nije samo izbio šansu da prestigne Vettela odmah u prvom sektoru idućeg kruga, već je i krajem idućeg kruga mnogo dalje bio od Vettela, pa nije imao nikakve šanse za prestizanje. Znači pogriješio je krajem 29. kruga, izbio si šansu za prestizanje u prvom sektoru idućeg kruga (30. krug), zbog te greške nije bio dovoljno blizu Vettelu u trećem sektoru tog kruga (i dalje 30.) zbog čega 31. krugu nije imao šansu za napad, pa je u tom 31. krugu zbog superijornosti kroz drugi sektor bio dosta bliži Vettelu prije šikane (dosta bliži već u 29. krugu kad je pogriješio), pa je i bez Vettelove greške riješio ga krajem Kemmel pravca. Ako je Hamilton i uradio išta drugačije u toj pripremi kruga (ne sljedećeg već dva kruga poslije) tim gore po uyrok njegove grešku u 29. krugu, o čemu sam gore iznad pisao.
2. Opet kažem neću tvrditi da je Hamilton onom greškom izgubio pobjedu, ali mu dajem 70-80% šansi da bi on pobjedio jučer, evo zašto:
Leclerc je početkom 29. kruga imao 3.980sec prednosti nad Hamiltonom, početkom 30. (nekoliko stotina metara nakon Hamiltonove greške) već 5.217sec prednosti, početkom 31. 5.537sec, a nakon kruga nakon što je prestigao Vettela zaostatak je bio 6.303sec, još dva kruga je imao brža vremena od Hamiltona, jer je Hamilton morao ohladiti malo gume nakon borbe s Vettelom, tako da je krajem 34. kruga zaostatak bio 7.030sec i onda je zaostatak se počeo topiti. Znači sveukupno je Hamilton izgubio zbog borbe s Vettelom 3sec i 6 krugova, da nije napravio onu grešku učinak bi vjerojatno bio duplo bolji, što znači da bi imao sekund i pol manji zaostak nakon borbe s Vettelom i barem 2-3 kruga više za stizanje Leclerca. Ako uzmemo u obzir da je u zadnjem krugu bio Leclercu u DRS zoni s bržim prvim sektorom, mislim da je jasno čije su šanse bile veće da prvi prođe ciljem.