Istina, teško bi bilo izvedivo, nisam uzeo u obzir da se problematične situacije ne dešavaju (čak dosta rijeđe se dešavaju) između direktnih konkurenata na stazi. U tim slučajevima mi je još više žao vozač, ali mi je isto tako žao i ekipe kad vozač neprisiljenom greškom završi utrku, a vozač tada dosta više košta ekipu. Tako da, to su kompromisi koje bi jedna i druga strana trebale prihvatiti.CrashOverride je napisao/la: 01.08.2019., 11:54I meni nekad bude zao vozaca ali mi nekad bude zao i ekipe kad oni sve isporuce a vozac nicim izazvan zavrsi u sljunkuVettel-Ferrari je napisao/la: 01.08.2019., 10:47 Meni je drago bilo u utrci da je takva kazna bila, zbog Leclerca, a i inače mi je uvijek bilo žao vozača u tim situacijama. No, bojim se da bi to moglo otvoriti Pandorinu kutiju i da bi ekipe počele iskorištavati i zlouporabiti, kao što je već neko na to poentirao. Tako da, mislim da nije najpametnije nastaviti s tom praksom, Leclerc je sam sebe izbacio iz utrke, pa bi se ovoj odluci moglo progledati kroz prste.
Ali, ja sam za to da se vozača ne kažnjava vremenskom kaznom, nego da mu se naredi da propusti vozača nad kojim je stekao prednost, tako što mu je uzeo prvenstvo prolaza, a ekipu uz to novčano kazniti![]()
![]()
Ovo drugo ne znam kako je izvedilo.. Kod primejra Bottas vs. Max jeste ali kod ovog slucaja Lerclerca ne vidim da je to rjesenje jer je ometena strana koja je tek ulazila u box i morala naglo kocit da ne dodje do sudara.
Ali inače, ja bih dosta vremenskih kazni zaobišao, i kažnjavao vozača propuštanjem drugi vozača. Npr. Vettela ako bi se već trebao kazniti za ono izlijetanje u Kanadi, trebalo ga je kazniti propuštanjem pozicije, a ne vremenskom kaznom. Prije svega jer takva kazna potiče uzbudljivost i pretjecanja, a vremenska kazna potiče na to da se uradi dovoljno onoliko da se ostane u nekom vremenskom intervalu za konkurentom.