wapi je napisao/la: 29.07.2019., 09:28
Debakl sa preranim softom su imali mnogi pa to ne mogu Ruedi zamjeriti. Ja sam u svojoj fotelji mislio da je to greška, ali puno puta u takvim situacijama sam bio i u krivu, pa onda....
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
Glede Binotta:
Puno puta sam rekao što mi ne štima.
Nemam nikakvog problema da ga pošaljemo u Hondu ili Mercedes. Što se mene tiče daleko mu kuća.
Ne znam, bio je miran tih i pravi inženjer, a onda ga je žena jednu nedjelju popodne pitala: "pa dobro do kada ti misliš s gedorama ležat ispod bolida? Tebe tamo uopće ne cijene, daj se malo poguraj ili pitaj u Mercedesu.... Preselila bi ja u Englesku bez problema...."
Možda ga je lupila kriza srednjih godina, neki ženu zamijene mlađim modelom, neki si kupe Harleya, neki sportski auto, neki naprave kombinaciju toga. Uglavnom hormonalno prolupaju....
wapi je napisao/la: 29.07.2019., 10:11
Glede Binotta:
Puno puta sam rekao što mi ne štima.
Nemam nikakvog problema da ga pošaljemo u Hondu ili Mercedes. Što se mene tiče daleko mu kuća.
Ne znam, bio je miran tih i pravi inženjer, a onda ga je žena jednu nedjelju popodne pitala: "pa dobro do kada ti misliš s gedorama ležat ispod bolida? Tebe tamo uopće ne cijene, daj se malo poguraj ili pitaj u Mercedesu.... Preselila bi ja u Englesku bez problema...."
Možda ga je lupila kriza srednjih godina, neki ženu zamijene mlađim modelom, neki si kupe Harleya, neki sportski auto, neki naprave kombinaciju toga. Uglavnom hormonalno prolupaju....
Kakva je kod tebe situacija?
Kako se ti nosiš s tim?
I tebi je 50-ak, jel tako, vršnjak si s Binottom...?
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
wapi je napisao/la: 29.07.2019., 09:28
Debakl sa preranim softom su imali mnogi pa to ne mogu Ruedi zamjeriti. Ja sam u svojoj fotelji mislio da je to greška, ali puno puta u takvim situacijama sam bio i u krivu, pa onda....
Da je bilo u 41. krugu za vrijeme SC-a uzeti soft, nebi više ni trebao stajati, i mogao je do pobjede.
Kada uskoro? Za mjesec dana u Monzi? A dobro, ima vremena ostalo je još 10 utrka do kraja
Samo nemojte snimat za Netflix u Monzi, smrdi na kaos
https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1156453675314946053
Pa u nekom paralelnom univerzumu Ferrari bi verovatno pobedio u Bahreinu, Kanadi, Bakuu, Austriji i verovatno ove nedelje u Nemackoj...sto nije lose gledajuci koliko je Merc dominantan ove godine.
Gilles je napisao/la: 31.07.2019., 12:35
Pa u nekom paralelnom univerzumu Ferrari bi verovatno pobedio u Bahreinu, Kanadi, Bakuu, Austriji i verovatno ove nedelje u Nemackoj...sto nije lose gledajuci koliko je Merc dominantan ove godine.
Pa i dalje bi bio dominantan jer je i nacin na koji pobedjujes bitan. Mercedes kada pobedjuje obicno obrise pod sa svima dok Ferrari na jedvite jade pobedjuje. Retke su bile trke kada je bila obrnuta situacija.
Gilles je napisao/la: 31.07.2019., 12:35
Pa u nekom paralelnom univerzumu Ferrari bi verovatno pobedio u Bahreinu, Kanadi, Bakuu, Austriji i verovatno ove nedelje u Nemackoj...sto nije lose gledajuci koliko je Merc dominantan ove godine.
Potpis, ponekad izgleda nepravedno koliko je nesreće Ferrari imao ovu sezonu.
Gilles je napisao/la: 31.07.2019., 12:35
Pa u nekom paralelnom univerzumu Ferrari bi verovatno pobedio u Bahreinu, Kanadi, Bakuu, Austriji i verovatno ove nedelje u Nemackoj...sto nije lose gledajuci koliko je Merc dominantan ove godine.
Potpis, ponekad izgleda nepravedno koliko je nesreće Ferrari imao ovu sezonu.
Mozda je i bolje ovako....bili bi prividno u trci za titule i onda bi usledio hladan tus kao i prosle godine. Ovako nema sanse i to je to. Motaj kablove i pripremaj se za sledecu godinu. Pokusaj da istestiras sta mozes i probas da pobedis na nekoj trci.
Ferrari has produced consistent upgrades over the last handful of races, and will roll out with more at the Hungaroring this weekend.
"It will be important to see if this race provides further confirmation that our car has improved on various types of track," said team principal Mattia Binotto.
"We will be able to count on the various elements we introduced recently, as well as some aerodynamic updates."
Ferrari has also not had the most reliable car this year, with both Sebastian Vettel and Charles Leclerc being hit with issues in Germany during qualifying.
Binotto says that Ferrari will continue to work on improving its reliability and ensure that the problems it faced at Hockenheim don't repeat again.
"Of course, we are focusing on resolving our recent reliability problems to ensure they do not occur again," Binotto insisted.
"Budapest is a track where cooling is usually an important factor and where cars run in maximum downforce configuration. The tyres come under a lot of stress, because of the type of corners and that even applies over a single lap in qualifying."
https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1156566935900999680
Miriše mi na Boomerang krilo. Baš sam pred prošlu utrku pisao da jedino Renault i Ferrari još nemaju to krilo.