@đoko
To je za njih viša matematika, ono, diferencijalne jednačine - infinitezimalni račun, linearna lagebra, teorija grupa, kompleksna analiza....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Koliko se sjećam 2014. je najveća farsa bila oko kažnjavanja, ali da nakon jednog pomjeranja ostane mjesto za caspera, toga nikad nije bilo, pomjeri se onaj koji je prvi dobio kaznu nazad, grid iza njega se pomjeri naprijed i popuni pozicije, pa tek onda sljedeća kazna. Ovo ne znam ni otkada postoji pravilo, mada kako god okreneš farsa su ta pomjeranja, jer ovaj koji je prvi kažnjen, može da profitira pozicije ako neko ispred njega bude kažnjen poslije njega, a uvjeren sam da se to 2014 i 2015 dešavalo, a ovako profitira ovaj koji je zadnji kažnjen, jer mu duhovi čuvaju grid mjesta
Glupo je svakako, ali budemo realni u ovom slučaju Lando bi tako i tako to mjesto izgubio od Hama do kraja 2.kruga najkasnije.
Što se tiče taktike mislim da će se ovi na mediumu nadati VSCu u nekom trenutku da mogu dobiti džaba pit stop.
smr201 je napisao/la: 30.06.2019., 00:09
Glupo je svakako, ali budemo realni u ovom slučaju Lando bi tako i tako to mjesto izgubio od Hama do kraja 2.kruga najkasnije.
Što se tiče taktike mislim da će se ovi na mediumu nadati VSCu u nekom trenutku da mogu dobiti džaba pit stop.
Lando bi naravno izgubio mjesto , ali nije mala stvar vidjeti McLaren u drugom startnom redu. Barem nama McLarenovcima.
Pogotovo kad je prosli vikend Max , nepravedno , zavrsio ispred Landa na 4om mjestu. Kad je McLaren morao biti u drugom redu.
Ovaj vikend u spletu ludih okolnosti opet nije 4ti.
A mi McLaren u drugom redu nismo dugo dugo vidjeli i dosta bi nam to znacilo
Bit će danas zanimljiv start..
Sudeći po položaju grida, Verstapen ima blagu prednost u slučaju da se izravna sa Leclercom odn. da Leclerc malo lošije starta. Tada dolazi prvi (na štetu Leclerca) desni zavoj iz kojeg ga Verstapen može hladno izgurati s unutrašnje strane. A njemu iza leđa je Hamilton koji se vrlo kako može zalijepiti za Verstapena i proći kao 2. u prvom zavoju. Dakle, sve će ovisiti o startu Leclerca i reakciji ostalih na to.
Držim mu fige da ne podlegne tom pritisku i da konačno pobjedi! [ link do slike ]
To treba biti da se kazna fiksira za mjesto, npr HAmilton dobio +3 i on je svakako 5, netko na 7. mj dobi +5 i on je svakako 12, a ovi bez kazni onda popunjavaju ta mjesta kako god treba, ALI na kraju treba biti pozicija kaznenog vozača svakako kvalifikacije plus kazna, ni gore ni dolje mjesto. Najsmješnije je što Russel ide poziciju gore
Čak i ako ga pretekne na startu mislim da će ga Lec skinuti za par krugova, nešto kao Seba u Bahreinu. Ima Ferrari brzine ovdje, pogotovo u odnosu na RB.
Da nije bilo spleta nesretnih okolnosti za Seba i Hama, startao bi 4.
F12000 je napisao/la:Čak i ako ga pretekne na startu mislim da će ga Lec skinuti za par krugova, nešto kao Seba u Bahreinu. Ima Ferrari brzine ovdje, pogotovo u odnosu na RB.
Da nije bilo spleta nesretnih okolnosti za Seba i Hama, startao bi 4.
Moguće, ali ima tu jedna "kvaka".. Verstapen teško ikome dopušta da ga pretekne bez želje da ga izbaci sa staze. Leclerc nema tu pokvarenoat da se sa takvima nosi..
@smr201, opet ti nevalja logika.
Nije mi jasan rezon tipa "Haj' ba, nema veze što je Lewis ispred Landa, i da nije, opet bi ga pretekao u roku 2 kruga".
Neka Lewis pretekne Landa u roku 2 kruga, ma i prije, nije sporno.
Možda ga uzme odmah na startu.
Ipak, možda je nekome bitno vidjeti Mclaren u drugom startnom redu (navijačima, sponzorima, samom Landu...).
Ali eto po logici i matematici FIAnog pravilnika neće ga ni morati preticati, osim ako ne izgubi mjesto na startu.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Što se tiče strategije, najbrža je sa jednim zaustavljanjem Medium nekih 15-20 krugova pa na Hard, ili sa Softa isto 15-ak krugova na Hard pa do kraja.
Razlike između dvije strategije su minimalne, unutar sekunde.
Po meni ne bi bilo ludo pokušati sa Vettelom na rizičnija dva zaustavljanja. Soft - Medium - Soft jer ima dva nova seta Softa kako nije vozio u Q3...pa neka pritišće cijelu utrku, možda prisili ostale na promjenu strategije.
Mislim da dva zaustavljanja definitivno nisu nemoguća i ja bi iskreno riskirao sa Vettelom da sam u Ferrariju.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
F12000 je napisao/la:Čak i ako ga pretekne na startu mislim da će ga Lec skinuti za par krugova, nešto kao Seba u Bahreinu. Ima Ferrari brzine ovdje, pogotovo u odnosu na RB.
Da nije bilo spleta nesretnih okolnosti za Seba i Hama, startao bi 4.
Moguće, ali ima tu jedna "kvaka".. Verstapen teško ikome dopušta da ga pretekne bez želje da ga izbaci sa staze. Leclerc nema tu pokvarenoat da se sa takvima nosi..