Frantic je napisao/la: 28.06.2019., 13:14
Na ovoj stazi će pod hitno morati da "produže" krug, jer ovo za koju godinu ode ispod minute.
Najgora je stvar što će to napraviti sa 2 šikane i zayebat trkanje/borbe/preticanja....
Ne znam kako ju mogu produžiti ovako odokativno mi ne izgleda kao da mogu dodati još zavoja, a šikane isto nemaju di staviti inače će ravnice biti 100m
Neka skontaju nešto....
Kao što reče @crash, ali pitanje je može li se šta iskombinovati sa starom konfiguracijom (daBogda...).
Kakvi su debili, staviće dvije šikane....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Sarma je napisao/la: 28.06.2019., 18:48
Bude sutra zanimljivo, 3. Sektor će odlučit...
https://twitter.com/hlawiczka/status/1144641729024397312
Moglo je ovo biti puno brže danas, da nije bilo prekida. Nakon Maxovog izlijetanja, taman su počeli voziti brze krugove, Vettel bude ljubičasti u prvom sektoru, i onda Bottas izleti. Kasnije kad se opet krenulo, ponovo pokušaj najbržih krugova. Ponovo za Vettela prvi sektor ljubičasti, za Leclerca drugi. I onda Vettel izleti. Pošto je Vettel bio ispred Leclerca na stazi, bile su žute zastave, tako da je Leclerc mogao brže u trećem sektoru. A i Vettel isto, da nije izletio. Ili da je imao još pokušaja. Imali su u drugom sektoru oko 5, 6 desetinki prednosti nad Bottasovim vremenom, koji je tada vodio. Na kraju je Leclerc imao samo 0.3 s prednosti. Kasnije se Leclerc još malo popravio, ali to mu je bio već drugi krug na softu. A Vettel se morao vratiti u boks nakon izlijetanja. I onda su se prebacili na duže stintove...
A nije ni Mercedes pokazao snagu...
Frantic je napisao/la: 28.06.2019., 13:14
Na ovoj stazi će pod hitno morati da "produže" krug, jer ovo za koju godinu ode ispod minute.
Najgora je stvar što će to napraviti sa 2 šikane i zayebat trkanje/borbe/preticanja....
Ne znam kako ju mogu produžiti ovako odokativno mi ne izgleda kao da mogu dodati još zavoja, a šikane isto nemaju di staviti inače će ravnice biti 100m
Neka skontaju nešto....
Kao što reče @crash, ali pitanje je može li se šta iskombinovati sa starom konfiguracijom (daBogda...).
Kakvi su debili, staviće dvije šikane....
Šikana unutar šikane možda?
Ali slažem se da će ovo već ove godine biti blizu minute.
Reko bih visokih 1:01 ili niskih 1:02
_bataziv_0809 je napisao/la: 28.06.2019., 17:17
Ima li iko na svijetu krace pamcenje od Ferrarijevaca
Sjećanje je jedino što nam je ostalo
Sta bismo mi tek trebali reci Zadnja konstruktorska titula prije 21 godinu
Frantic je napisao/la: 28.06.2019., 21:26
O čemu ti?
Ako je ovom boldano problem, to svi znamo.
I mi stariji, a i ovi što su rođeni početkom milenija.
Nijednog momenta niko nije pomenuo "momenat uvođenja" pravila o gumama za 2005., niti je to bila poenta onoga što je @Ferrari napisao danas u jednom od svojih postova, već nešto sasvim drugo.
Indianapolis, to je bilo vezano za drugog proizvođača guma, koji nije isporučivao gume Ferrariju.....
O cemu...pa ukratko o povlacenju nemogucih paralela da bi se izboksovao neki zakljucak u korist Ferrarija.
Potpuno razumijem da je ovdje vecinski proFerrari ekipa i to postujem. Iako ga ne volim ni nacrtanog (a pazi blasfemije vatreni sam ljubitelj talijanskih auta koji vozi Lanciu ) znam da je veci od sporta i da je instutucija bez koje Formula 1 ne moze postojati. To opet ne treba znaciti da ovdje moramo silovati logiku.
Trenutno Ferrari ne radi dobar posao i umjesto kukanja na belosvetske zavere trebaju se okrenuti sebi i raditi na dostizanju Mercedesa. Tifosi logika nije ono sto donosi titule...
@bata
Mislim da @Ferrari uopšte nije povukao nikakvu nemoguću paralelu kako bi izboksovao neki zaključak u korist Ferrarija, niti mu je to bila namjera (kad vidiš njegov post i post kojeg je quotao).
A to da Ferrari trenutno ne radi dovoljno dobar posao znaju i ptice na grani.
Ustvari, ne radi već 12 godina.
Opet, vjerujem da daju sve od sebe, a što se tiče kuknjave o belosvjetskim zavjerama, ja to od njih kao ekipe nisam čuo, možda od dijela njihovih navijača.
Ali zanimljivo je da sam iste stvari čuo (čitao) i od navijača drugih ekipa, koji bi trebali biti neutralni po pitanju Ferrarija/Mercedesa.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Ferrari je napisao/la: 28.06.2019., 11:42
2005 se mijenjalo isključivo zbog Ferrarija sa onim smiješnim pravilom
Ne vidim vezu današnje situacije sa onom iz 2005.
Da je u ovoj sezoni 70% timova (dakle 7) htjelo da se gume promijene, one bi se promijenile bez ikakvih presedana.
Umjesto 7 timova koliko je potrebno, samo njih pet se izjasnilo da su za promjenu guma.
Ali evo da ti pomognem da se ne uvlačimo u raspravu ... Prvi bih podržao promjenu guma u slučaju da se desi situacija da se isključivo mijenjaju gume zbog Mercedesa. Čak i ako bi uz Mercedes bili i Williams i RP.
Ma ja sam protiv promjene...nema smisla sada, jer bi gume bile spremne tek za Meksiko, a to je vec kraj sezone.
F1 općenito treba dobiti prave gume, koje nisu ovoliko osjetljive na najmanje promjene. Ja ne znam što ovi u FIA i FOMu rade i ne vidim potrebu da se stalno miješaju oko guma.
Već sam rekao...ako cemo vec stalno pričati o gumama kao sto pričamo zadnjih 9 godina onda vrati gumarske ratove. Ko ga jebe.
Daj mi 3-4 proizvođača i neka se natječu.
I meni se isto čini da nije pametno imati jednog dobavljača guma. Meni je to kao monopol. Konkurencija bi učinila veću kvalitetu guma i konkurentnost. Ova lobiranja ZA i PROTIV su unaprijed poznata gdje moćnici lome slabe
Ok, razlicito percipiramo postove. Opsti utisak koji imam na ovom forumu je takav kakav sam iznio.
Kada je Ferrari u pitanju ja uopste nisam neutralan, uvijek sam navijacki kontra njih
To znaci da im zelim poraz uvijek i na svakoj trci, ali ISKLJUCIVO na stazi i ISKLJUCIVO u cistom utrkivanju, a ne za zelenim stolom i iza zatvorenih vrata
_bataziv_0809 je napisao/la:Ok, razlicito percipiramo postove. Opsti utisak koji imam na ovom forumu je takav kakav sam iznio.
Kada je Ferrari u pitanju ja uopste nisam neutralan, uvijek sam navijacki kontra njih
To znaci da im zelim poraz uvijek i na svakoj trci, ali ISKLJUCIVO na stazi i ISKLJUCIVO u cistom utrkivanju, a ne za zelenim stolom i iza zatvorenih vrata
Ti imaš puno pravo biti navijački hejter bilo koga i javno to pokazivati. I tu se ne radi ni o kakvoj "percepciji" postova. Pokušava ti se reći da kad već hejtaš neki team da to činiš sa činjenicama a ne tvojom osobnim dojmom koji je netočan i neistinit. Po tvojoj percepciji mi ferraristi mrzimo LH44 i marc i njihov uspijeh gledamo kao teoriju zavjete kontra nas ostalih. Pogodovanje mercu je nešto o čemu cvrkucu ptice na grani a ne osobni dojam nekoga od nas. Ali isto tako jasno je da su godinama tehnički i inzinjerski ispred svih pa mi se čini da im ta projekcija FIA-a nije danas ni potrebna.
kimmi_iceman je napisao/la: 29.06.2019., 10:51
]Ti imaš puno pravo biti navijački hejter bilo koga i javno to pokazivati. I tu se ne radi ni o kakvoj "percepciji" postova. Pokušava ti se reći da kad već hejtaš neki team da to činiš sa činjenicama a ne tvojom osobnim dojmom koji je netočan i neistinit. Po tvojoj percepciji mi ferraristi mrzimo LH44 i marc i njihov uspijeh gledamo kao teoriju zavjete kontra nas ostalih. Pogodovanje mercu je nešto o čemu cvrkucu ptice na grani a ne osobni dojam nekoga od nas. Ali isto tako jasno je da su godinama tehnički i inzinjerski ispred svih pa mi se čini da im ta projekcija FIA-a nije danas ni potrebna.
Poslano sa mog SM-A605FN koristeći Tapatalk
E pa ja smatram da je tacan i istinit i boze moj sta sad tu da se radi Nismo tu da bismo se slozili oko svega. Hejt ne postoji, odrasli smo ljudi pobogu nismo djeca. Navijam protiv Ferrarija ISKLJUCIVO NA STAZI. Ako je to definicija hejta, pa ok hejter sam.
Voli ovu stazu, evo sad je sa greškom u 3. krivini imao ljubičasti S2, a S1 i S3 su žuti. Inače gubi Ferrari u onoj krivini gdje je mjerenje S2, jedno 5 do 7kmh, Leclerc manje od Seba. Biće blizu, ali očekujem Charlesa na polu, on kad uhvati ritam to je to i na kvalama je brz.
Inače ova žuta kobasica na prvoj krivini i nije toliko efektivna, toliko aero potiska imaju...čini mi se da su prelazeći preko te kobasice, malo su je spustili, nije visoka toliko kao na ostalim djelovima ili mo se čini zbog položene gume.
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Zadnja izmjena: LH44, dana/u 29.06.2019., 12:53, ukupno mijenjano 1 put.