
VN Austrije (Red Bull Ring) 28.-30. lipnja 2019.
-
smr201
- Formula 4
- Postovi: 393
- S nama već: 8 god 2 mj
Istina, nadam se da zbog kratkog kruga vodeći neće moći proći u Q3 na mediumu, pa će svi morati u box nakon 10 krugova. I onda da vidimo tko će biti spreman riskirati 40+ krugova na mediumu. Indikativno mi se čini što su Ham i Vet uzeli po dva seta harda.CrashOverride je napisao/la: 25.06.2019., 11:17Ipak imamo nove gume koje se izgleda trose manje..smr201 je napisao/la: 25.06.2019., 02:03 Zanimljivi izbori guma, dosta varijacija među vodećima, moglo bi biti zanimljivo.
Prošle godine je staza jela gume.
-
smr201
- Formula 4
- Postovi: 393
- S nama već: 8 god 2 mj
Bojim se da ovakvu prednost MB nije moguće premostiti u jednoj sezoni. Prošle godine su bili bolji u nekim stvarima, a u nekima loši. Sad izgleda da su najbolji u svakom aspektu bolida i svakom tipu zavoja. Čak su i na području šasije najbolji sad što je godinama bio forte RB.Ferrari je napisao/la: 25.06.2019., 12:53 Možda, MOŽDA Ferrari može nekako konkurirati, ali trenutno ne vidim da će se nešto posebno promijeniti.
Ovo je Bottasu dobra staza, ali čovjek je prosjek...Hamilton PP i pobjeda.
Isprike na pesimizmu, ali sezona je takav grob da mi već lagano ide na onu stvar gledati ovo ni Britanci ne gledaju...katastrofa, jedva čekam testiranja 2020. i novi pravilnik.
Nadam se da griješim i da će dogodine biti zgusnutije, no nisam neki optimista da ih netko može skinuti prije 2021.
A nada za vikend nije u tome što je Bottasu dobra, nego u tome što Hamu ne paše baš, rekao je da ne odgovara bar njegovom stilu vožnje.
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Zaostatak McLarena na kraju utrke je dokaz da nisu ništa posebno uradili sa bolidom. Samo im gume odgovaraju bolje nego ostalima.
Niti je Ferrari pogriješio koncept bolida. Ako gledamo ove iz sredine poretka. Sauber, Toro Rosso i McLaren imaju isti koncept prednjeg krila kao i Ferrari. I ne može se reći da im to predstavlja neki problem. Haas vjerovatno ima najviše downforcea od timova iz sredine, pa se na nekim utrkama nemogu sastaviti... Nije ni do koncepta bolida, ni do downforcea. Sve je do guma. Prošle godine su lakše zagrijavali gume, ali su i lakše ostajali u radnom prozoru. Ove današnje je teže zagrijati, da dođu u radni prozor (za većinu), ali ih je teško i zadržati u tom prozoru. Kažu da je u Francuskoj, kao i u Barceloni većina timova koja se muči sa ovim gumama, uspiju ih zagrijati, i u prva dva sektora ih držati u prozoru. Onda kad dođu u treći sektor, ispadnu kroz prozor
i prednji kraj se počne klizati. Tako da taj treći sektor nije gubitak isključivo zbog downforcea, nego zbog ispadanja guma iz radnog prozora. E sad, šta imaju Mercedes i McLaren da ih drže u tom prozoru, ne znam. Možda je taj prednji ovjes u pitanju...
Niti je Ferrari pogriješio koncept bolida. Ako gledamo ove iz sredine poretka. Sauber, Toro Rosso i McLaren imaju isti koncept prednjeg krila kao i Ferrari. I ne može se reći da im to predstavlja neki problem. Haas vjerovatno ima najviše downforcea od timova iz sredine, pa se na nekim utrkama nemogu sastaviti... Nije ni do koncepta bolida, ni do downforcea. Sve je do guma. Prošle godine su lakše zagrijavali gume, ali su i lakše ostajali u radnom prozoru. Ove današnje je teže zagrijati, da dođu u radni prozor (za većinu), ali ih je teško i zadržati u tom prozoru. Kažu da je u Francuskoj, kao i u Barceloni većina timova koja se muči sa ovim gumama, uspiju ih zagrijati, i u prva dva sektora ih držati u prozoru. Onda kad dođu u treći sektor, ispadnu kroz prozor

- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
Po meni bi Max trebao biti prvi, ili barem dijeliti prvo mjesto. Hulk i Ricci preblizu, Albon predaleko od Kvyata. Gasly bi trebao biti zadnji.
Baš me bode u oči Russel na 8. mjestu. Na temelju čega?
Baš me bode u oči Russel na 8. mjestu. Na temelju čega?
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ma dobro...ta rangiranja su smiješna.
Pogledaj gdje je Vettel klasificiran ove sezone po Autosportu...14. hahaha...ispred njega Grosjean
Bottas po ovome treći vozač godine
Uostalom kako možeš dati primjerice Hamiltonu 9 ili 10, a ne isto to Leclercu, Maxu, Kimiju, Sainzu? Isto su napravili (i puno više) sa bolidom koji imaju i s koje su pozicije startali.
Kada imaš primjerice ovakav Mercedes sa tolikom prednošću nad ostalima...ti realno NE MOŽEŠ dobiti ocjenu veću od 8-8.5...jer ono jbt što si toliko napravio? Stavio auto na pole što je bilo više manje lagano, napravio dobar start i ostao na poziciji i na kraju kružio 55 krugova i dobio utrku za 15 sekundi.
10 ili 9? Nikako.
Općenito te ocjene u F1 davati su smiješne jer eto pogledaj gdje je Hamilton sa ocjenama 0.83 više nego prošle godine u ovo vrijeme...da li bolje vozi ove godine? Po meni ne, ali bolid je taj koji daje ocjene.
Pogledaj gdje je Vettel klasificiran ove sezone po Autosportu...14. hahaha...ispred njega Grosjean


Bottas po ovome treći vozač godine

Uostalom kako možeš dati primjerice Hamiltonu 9 ili 10, a ne isto to Leclercu, Maxu, Kimiju, Sainzu? Isto su napravili (i puno više) sa bolidom koji imaju i s koje su pozicije startali.
Kada imaš primjerice ovakav Mercedes sa tolikom prednošću nad ostalima...ti realno NE MOŽEŠ dobiti ocjenu veću od 8-8.5...jer ono jbt što si toliko napravio? Stavio auto na pole što je bilo više manje lagano, napravio dobar start i ostao na poziciji i na kraju kružio 55 krugova i dobio utrku za 15 sekundi.
10 ili 9? Nikako.
Općenito te ocjene u F1 davati su smiješne jer eto pogledaj gdje je Hamilton sa ocjenama 0.83 više nego prošle godine u ovo vrijeme...da li bolje vozi ove godine? Po meni ne, ali bolid je taj koji daje ocjene.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- f1zd
- F1puls konstruktorski prvak
- Postovi: 4872
- S nama već: 9 god 5 mj
- Navija za: Vettel,Ferrari
- Lokacija: Zadar
Razbija kolegu koji s kojim se jedino može uspoređivati...Multi 21 je napisao/la: 25.06.2019., 20:17 Po meni bi Max trebao biti prvi, ili barem dijeliti prvo mjesto. Hulk i Ricci preblizu, Albon predaleko od Kvyata. Gasly bi trebao biti zadnji.
Baš me bode u oči Russel na 8. mjestu. Na temelju čega?
Slažem se oko Maxa. Na vrh bi stavio još Hama, Seba, Sainza, Kvyata. Ispod njih Norris, Leclerc, Kimi.
Najgori Gio(jbga..), Gasly, Kubica, Grosjean.
Definitivno pohvale Norrisu, Russelu, Albonu s obzirom da su rookiji, a i Leclercu koji se solidno snašao u Ferrariju.
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
Dobro nemojmo pretjerivati, Hamilton ove sezone vozi bolje od Bottasa, Vettel nije u bog zna kakvoj formi, a Leclerc još radi greške. Jedino Verstappen ostaje kao upitan. A s bolidima koji nisu RB, Ferrari ili Mercedes ga je nezahvalno uspoređivati.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1739
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: KMag, Seb
- Lokacija: 48.196667, 16.380861
-
smr201
- Formula 4
- Postovi: 393
- S nama već: 8 god 2 mj
Ne bi rekao da McLaren ima isti koncept prednjeg krila kao SF, TR i Alfa. Njihovo mi se prednje krilo čini puno manje radikalno od ostalih navedenih. A čitao sam da prednji ovjes ala MB koji ide gore dolje imaju i RB i Ferrari u nekom obliku isto. Evo link sa svim krilima:Pastor je napisao/la: 25.06.2019., 19:10 Zaostatak McLarena na kraju utrke je dokaz da nisu ništa posebno uradili sa bolidom. Samo im gume odgovaraju bolje nego ostalima.
Niti je Ferrari pogriješio koncept bolida. Ako gledamo ove iz sredine poretka. Sauber, Toro Rosso i McLaren imaju isti koncept prednjeg krila kao i Ferrari. E sad, šta imaju Mercedes i McLaren da ih drže u tom prozoru, ne znam. Možda je taj prednji ovjes u pitanju...
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... qiCuT.html
Helmut tvrdi da MBu gume toliko pašu zato jer imaju najviše downforcea i da je do toga.
A što se tiče zagrijavanja guma to može držati vodu za kvalifikacije, ali u utrci ne. Jer u utrci gume moraju doći na radnu temperaturu nakon par krugova, a u race paceu Ferrari izgleda da gubi čak i na stazama koje mu odgovaraju (2.stint u Kanadi recimo).
Ne može se 20 sekundi (u nekim utrkama i više) pripisati isključivo gumama.
Vidiš da Vettel kaže da su neke nadogradnje koje su donijeli sad bile fulane. Da je do guma samo bi nakrcali više downforcea (po receptu dr.Marka) i to bi pomoglo.
Vjerojatno je svega pomalo plus što je Mercedes rješio problem sa sporim zavojima i sad su tu najjači što bi značilo da su složili najbolju šasiju.
Najgore od svega što ih još nismo vidjeli na 100% jer nemaju potrebe za tim ove sezone.
-
smr201
- Formula 4
- Postovi: 393
- S nama već: 8 god 2 mj
A što se tiče ocijena, pa čovjek koji je pobjedio u 6/8 utrka mora biti prvi kako god okreneš. Iako mu je jedna od 6 poklonjena. A Max je zadnje dvije utrke malo pao tj.nije on kolko mi se čini da RB gubi priključak sa SF i MB i to ga košta.
Piše tu u uvodu da je već izjavio da će u nedjelju biti 4.ili 5. u najboljem slučaju ne kužim inače je RB uvijek imao odličan razvoj kroz sezonu.
Piše tu u uvodu da je već izjavio da će u nedjelju biti 4.ili 5. u najboljem slučaju ne kužim inače je RB uvijek imao odličan razvoj kroz sezonu.
- Gilles
- GP3
- Postovi: 833
- S nama već: 9 god 7 mj
- Navija za: Ferrari
Pa Williams je bio TOP 3 tim 2014 i 2015. samo su Red Bull i ferrari menjali mesta sa 2. na 4.Perica9 je napisao/la: 26.06.2019., 02:08
Zadnji Massin pole position u karijeri te jedini pole postion u hibridnoj eri koju nije ostvario jedan od timova iz top 3... ()
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Williams je po meni bio 2. ekipa na gridu te godine...s obzirom na greske koje je radio Mercedesov dvojac da je u tom Williamsu bio bas top vozač Alonso/Seb/Ricci mislim da bi skupio i nešto više poleova i jedno 3-4 pobjede.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
smr201
- Formula 4
- Postovi: 393
- S nama već: 8 god 2 mj
Slažem se, a ono što nisu vozači uyebali, uyebala je ekipa sa kriminalnom taktikom kao u Silverstonu kad su imali nakon brutalnog starta 1-2 ili 1-3 ne sjećam se više.Ferrari je napisao/la: 26.06.2019., 10:36 Williams je po meni bio 2. ekipa na gridu te godine...s obzirom na greske koje je radio Mercedesov dvojac da je u tom Williamsu bio bas top vozač Alonso/Seb/Ricci mislim da bi skupio i nešto više poleova i jedno 3-4 pobjede.