Baš kao i vi očekujem neki karambol koji može poremetiti rezultat. Al opet, ovo je Monako, mož biti i procesija. Monako je jedina staza koja procesijsku trku može zabaviti, sam ambijent i one jahte te more, neprocenljivo
Alen13ASC je napisao/la: 22.05.2019., 17:59
Hvala vam svima na lepim rečima Srce ste
Baš kao i vi očekujem neki karambol koji može poremetiti rezultat. Al opet, ovo je Monako, mož biti i procesija. Monako je jedina staza koja procesijsku trku može zabaviti, sam ambijent i one jahte te more, neprocenljivo
Binotto: "Last week’s testing in Barcelona and analyses carried out in Maranello confirmed just how much this year’s tyres, which are very different to those we had in 2018, require different mechanical and aerodynamic settings to work properly."
Binotto: "We are already working in Maranello on evaluating new concepts, as well as bringing some initial further updates here (Monaco)."
A budimo iskreni, hebes ti to kad je gumar u glavnoj ulozi. Umjesto da je Pirelli timovima na usluzi u biti je obrnuto. Neka mi netko kaze jel ima i jedna sezona od 2010 do danas a da Pirelli nije hebo ljude u zdrav mozak sa svojim preinakama sto usred sezone, sto najavom za sljedecu?
Cak i ovo bezazleno imenovanje guma od C1 do C5 je debilana na kvadrat. Toliko sezona soft gume su zute i oni kazu dosta je, ajmo vas tuci k.... po celu. Eto toliko od mene sinovi moji.
Btw RIP Lauda
Ovaj, zatim njegov iz 1996. (sa onim očajno-razočaranim pogledom Hilla kad je vidio "nevrijeme") i Sennin iz 1988. (sa 1,4 sec prednosti ispred Prosta i čak 2,7sec ispred trećeplasiranog Bergera) su, po meni, 3 najbolja kvalifikacijska kruga u Monacu ikad. Ne znam da li sam nešto ispustio, ali to je otprilike to.....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Iceman je napisao/la: 22.05.2019., 23:12
A budimo iskreni, hebes ti to kad je gumar u glavnoj ulozi. Umjesto da je Pirelli timovima na usluzi u biti je obrnuto. Neka mi netko kaze jel ima i jedna sezona od 2010 do danas a da Pirelli nije hebo ljude u zdrav mozak sa svojim preinakama sto usred sezone, sto najavom za sljedecu?
Cak i ovo bezazleno imenovanje guma od C1 do C5 je debilana na kvadrat. Toliko sezona soft gume su zute i oni kazu dosta je, ajmo vas tuci k.... po celu. Eto toliko od mene sinovi moji.
Btw RIP Lauda
Slažem se, već godinama slušamo o gumama. Trebali bi na početku sezone svima dat gume za iduću sezonu na testiranje i bok. Izmjene samo ako je ugrožena sigurnost.
"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Frantic je napisao/la: 23.05.2019., 06:57
Ovaj, zatim njegov iz 1996. (sa onim očajno-razočaranim pogledom Hilla kad je vidio "nevrijeme") i Sennin iz 1988. (sa 1,4 sec prednosti ispred Prosta i čak 2,7sec ispred trećeplasiranog Bergera) su, po meni, 3 najbolja kvalifikacijska kruga u Monacu ikad. Ne znam da li sam nešto ispustio, ali to je otprilike to.....
Ricciardov iz 2016. je meni impresivniji od ovog gore Schumacherovog, po meni ima dosta krugova koji su bolji/na nivou. Sennin iz '88. je sigurno najbolji, ovo poslije su nijanse po meni između krugova. Frentzen je odvezao odličan krug 1997. Alonso 2007. Webber 2010. Lewis 2015. Rosberg 2013. Trulli 2004.
Ima stvarno krugova i teško ih je razabrat.
Ima i onaj Kimijev iz 2005. u MP4/20
EDIT: Sebova kaciga će ići uz bolid nenormalno, još da Halo ne zaklanja kako bi fotke bile prejake.
Zadnja izmjena: LH44, dana/u 23.05.2019., 12:10, ukupno mijenjano 2 puta.