Scuderia Ferrari
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ferrari je od svih ekipa našao najmanje vremena u odnosu na prošlu sezonu na istoj stazi...mizernih 0.03 sec...Toro Rosso najviše 1.2 sec u kvalama.
https://twitter.com/GiulyDuchessa/status/1127506716067868672
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Kakve to veze ima, ako bolid ima fundamentalni problem sa understeerom tj. nedostatkom downforcea i gripa općenito?
Ono što se dogodilo je da nismo trebali pristati na promjenu pravila oko prednjih krila jer nam je očito naškodilo više nego drugima...još jedna izgubljena politička bitka.
Ono što se dogodilo je da nismo trebali pristati na promjenu pravila oko prednjih krila jer nam je očito naškodilo više nego drugima...još jedna izgubljena politička bitka.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18176
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Čak je i Williams našao solidan iznos vremena.Ferrari je napisao/la: 13.05.2019., 12:02 Ferrari je od svih ekipa našao najmanje vremena u odnosu na prošlu sezonu na istoj stazi...mizernih 0.03 sec...Toro Rosso najviše 1.2 sec u kvalama. https://twitter.com/GiulyDuchessa/status/1127506716067868672

Dobro, našli su više i od Red Bulla, Renaulta i Mclarena.

Ali prva naredna ekipa (Mclaren) je našla čak 13x više vremena od Ferrarija (0,4sec : 0,03sec)
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Ferrari ima problem u aerodinamickom sektoru i to je svima jasno. Mehanički dio su odradili najbolje što mogu, ako su glasine tacne da Ferrari ima jaci motor od Mercedesa, onda je Binotto odradio fantastičan posao.
Ferrari pod hitno mora dovesti neko zvučno (dizajnersko) ime u svoj tim, da se ukomponuje sa mehaničkim, jer trenutačno su u disbalansu.
Prošlih godina su imali obrnutu situaciju i to je samo dokaz da Ferrari previše rotira svoje ljude, dok jedni napreduju - drugi stagniraju i tako u krug.
Ferrari pod hitno mora dovesti neko zvučno (dizajnersko) ime u svoj tim, da se ukomponuje sa mehaničkim, jer trenutačno su u disbalansu.
Prošlih godina su imali obrnutu situaciju i to je samo dokaz da Ferrari previše rotira svoje ljude, dok jedni napreduju - drugi stagniraju i tako u krug.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Majki2111
- Formula 2
- Postovi: 1193
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Red Bull, Alonso
- Lokacija: Samo Zagreb
Newey je u svojoj knjizi napisao da ne želi u Ferrari jer ima puno politikanstva. Imao je ponudu.Ciki-F1 je napisao/la: 13.05.2019., 13:05 Nije kriv ali Vettelova greska jw sto nije iz RB-a povukao Neweya i Hornera + jos svojih ljudi.
Lomi te, al se nedaš
22.03.2020. 6:24
22.03.2020. 6:24
- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Po komentarima na društvenim mrežama može se vidjeti koliko navijača Ferrarija ne vidi u kome je i čemu problem.
Dakle za njih je Seb krivac, za onaj pokušaj u prvom zavoju koji je propao.
A to što Ferrari ne valja počevši od vrha, strategija, pitstopa, bolida, momčadskih odluka i još milijun stvari nema veze?
Seb je kriv za sve.
Da je Leclerc jučer pokušao govorili bi "Hrabri i jadni Leclerc, bit će bolje glavu gore, Merc je prebrz nema veze nisi ti ništa mogao".
Kao što su mu tepali nakon razbijanja u Bakuu. Da Seb nije pokušao rekli bi da je pizda.
Dakle za njih je Seb krivac, za onaj pokušaj u prvom zavoju koji je propao.
A to što Ferrari ne valja počevši od vrha, strategija, pitstopa, bolida, momčadskih odluka i još milijun stvari nema veze?
Seb je kriv za sve.
Da je Leclerc jučer pokušao govorili bi "Hrabri i jadni Leclerc, bit će bolje glavu gore, Merc je prebrz nema veze nisi ti ništa mogao".
Kao što su mu tepali nakon razbijanja u Bakuu. Da Seb nije pokušao rekli bi da je pizda.
Zadnja izmjena: senna66 Verified, dana/u 13.05.2019., 13:27, ukupno mijenjano 1 put.

- Sarma Verified
- Formula 1
- Postovi: 4698
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
Ferrari prvo mora potjerati Inakia Ruedu i takve, svaku drugu utrku se ponavljaju iste greške i tako iz sezone u sezonu, smiješno.
Binotta bih ja vratio više u tvornicu on je inžinjer a ne menadžer, ovako je na obje strane sigurno je prevelik pritisak. To koda staviš menadžera da dizajnira bolid...
Binotto was not happy how 2018 Hockenheim went (Vettel being stuck behind Kimi and taking too long to let him through, although he was on a different strategy) and now his team did exactly the same today. Unbelievable.
Znači jučer opet ista greška, nevjerojatno je da tako slabo čitaju situaciju u utrci... Poput amatera, zaista nedopustivo i sramotno za momčad poput Ferrarija...
Ova sezona će na kraju biti jedna od najgorih, a očekivalo se najviše.....
Binotta bih ja vratio više u tvornicu on je inžinjer a ne menadžer, ovako je na obje strane sigurno je prevelik pritisak. To koda staviš menadžera da dizajnira bolid...
Binotto was not happy how 2018 Hockenheim went (Vettel being stuck behind Kimi and taking too long to let him through, although he was on a different strategy) and now his team did exactly the same today. Unbelievable.
Znači jučer opet ista greška, nevjerojatno je da tako slabo čitaju situaciju u utrci... Poput amatera, zaista nedopustivo i sramotno za momčad poput Ferrarija...
Ova sezona će na kraju biti jedna od najgorih, a očekivalo se najviše.....
-
klikerbgd
- Karting
- Postovi: 165
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: Sebastian
I ja isto mislim da je Vettel morao povuci neko ime iz RB kada je presao,to je bila prilika ,verujem i da je pokusano nesto ali....
Puno toga im ne ide na ruku,sustina je u vodjstvu,tu trebaju ozbiljni ljudi ,dokazana imena sa velikim autoritetom,to je osnova za sve ostalo,oni moraju da izgrade tim onda. Ne zelim da verujem da su toliki idioti tamo pa da ne mogu da procene da li Binoto ima to nesto da vodi tim,dovoljno dugo radi u Ferr poznaju njegov karakter. Problem je i sto je Sergio umro,pa je dosao ovaj maneken,gledam ga juce pred trku on pojma nema gde je dosao i zasto,jednostavno covek prevazisao neke svoje ambicije i ne moze da bude na celu ,mislim da za tu poziciju moraju da nadju adekvatnog,ako je Matia karakter i autoritet i ima harizmu da vodi dati mu vreme i spremati novi cillus od 2021.
Puno toga im ne ide na ruku,sustina je u vodjstvu,tu trebaju ozbiljni ljudi ,dokazana imena sa velikim autoritetom,to je osnova za sve ostalo,oni moraju da izgrade tim onda. Ne zelim da verujem da su toliki idioti tamo pa da ne mogu da procene da li Binoto ima to nesto da vodi tim,dovoljno dugo radi u Ferr poznaju njegov karakter. Problem je i sto je Sergio umro,pa je dosao ovaj maneken,gledam ga juce pred trku on pojma nema gde je dosao i zasto,jednostavno covek prevazisao neke svoje ambicije i ne moze da bude na celu ,mislim da za tu poziciju moraju da nadju adekvatnog,ako je Matia karakter i autoritet i ima harizmu da vodi dati mu vreme i spremati novi cillus od 2021.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pa što je tu čudno?senna66 je napisao/la: 13.05.2019., 13:27 Po komentarima na društvenim mrežama može se vidjeti koliko navijača Ferrarija ne vidi u kome je i čemu problem.
Dakle za njih je Seb krivac, za onaj pokušaj u prvom zavoju koji je propao.
A to što Ferrari ne valja počevši od vrha, strategija, pitstopa, bolida, momčadskih odluka i još milijun stvari nema veze?
Seb je kriv za sve.
Da je Leclerc jučer pokušao govorili bi "Hrabri i jadni Leclerc, bit će bolje glavu gore, Merc je prebrz nema veze nisi ti ništa mogao".
Kao što su mu tepali nakon razbijanja u Bakuu. Da Seb nije pokušao rekli bi da je pizda.
Većina fanova nema pojma o ničemu te misle da je (pogotovo nakon 2018) samo jedan krivac za loše rezultate kada se dogode.
Vettel.
To što je lik doslovno uvijek prvi pred kamerom i opravdava ekipu za bizarne odluke se uopće ne gleda...evo tek je ove godine šef ekipe poče izlaziti pred kamere što je jedina pozitivna stvar u 2019.
Prošlih godina, dogodi se sranje u kvalama, utrci, loša strategija itd, ops...baci Sebastiana pred kamere, Kimi će nešto promumljati, a Arrivabene i ostali šefovi već u avionu bježe od kamera.
Ništa novo...a to govorimo o godinama (prošle dvije) gdje smo bili donekle konkurentni.
Iskreno, što prije lik ode iz Ferrarija, bolje za njega...ja bi odradio ovaj ugovor do kraja i tražio drugu ekipu, jer očito je da ovo ne funkcionira...neka ovi dovedu koga god žele, jer ionako nema veze ko vozi, kada se onakve stvari događaju kao jučer na zidu. Sramotno.
Kako dva inženjera imaju različite informacije o strategiji? Kako je to moguće jbt?
10 krugova je ovaj proveo na Mediumu iza Leclerca na tvrdoj gumi da bi valjda Vettel primjetio da je ovaj na drugim gumama i pitao ekipu "da li ste vi sigurni da je on na istoj strategiji"...inženjer odgovara "nije on je na planu A, a ti na planu B"...ona Seb odgovara "pa zašto se onda utrkujemo?"...krug kasnije su valjda shvatili i propustili Seba, dali mu 4 kruga i ubacili ga u boks...vrhunac.
Isto tako u prvom stintu, gdje su sporo reagirali u propuštanju Leclerca, i gdje je Vettel tražio boks što je prije moguće jer je prednja desna bila sjebana...čak je rekao da ga ubace u promet samo da se makne s ove gume i opet je trebalo koliko 6-7 krugova da se to obavi.
Čak je rekao: "Ajde ubaci me u boks, gume se ne troše toliko, nemojte se sada usrati"...staviti ću taj team radio jer to je doslovno rekao.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Prošle godine su bili ekstra organizovani, kako su ove sezone šlampavi, ova trka je vrhunac loše organizacije bez autoriteta. Jbte ja sam se kao neko ko uopšte ne navija za Ferrari nit me je briga gdje će završiti, na momente sam se doslovce nervirao šta su oni radili sa svoja 2 bolida i vozača i na koje načine su uništavali utrku za komplet ekipu, ta nelogičnost jedne skupine stručnjaka me je jednostavno ubijala u pojam da tako proste stvari iskomplikuju van svih proporcija. Ferrari nema egzekutore u vodstvu i to ih spriječava da postignu išta, a imaju potencijal da dobro oznoje Mercedes. Baš me sad zainteresovalo šta su pričali tokom trke preko radia, mogu misliti koja je to zbunjenost vozača dok voze par stotina kilometara na sat, mislio sam da će se sudariti, ali eto sjetili su se reagovati prije nego su se počeli boriti 
EDIT: baš pogleda to što si postavio...

EDIT: baš pogleda to što si postavio...


- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Talijanski mediji, britanski, velik dio navijača Ferrarija i Leclerca, društevene mreže....samo drvlje i kamenje po Vettelu. Zaista mi nije jasno kako ljudi ne vide u kome je i čemu problem, ili se zbog čistog hejta pretvaraju da ne vide.
Pored toliko godina neuspjeha i kritika u Ferrariju on još nekako pronalazi motivacije i baš zato ga respektiram. Da razbije bolid svaku utrku do kraja sezone neću mu zamjeriti. Branio je momčad baš svaki jebeni put svih ovih godina, koja druga budala bi to napravila? Hamilton? Alonso? Bilo tko drugi? Nitko.
Neka prestane biti mazohist i neka ode u Mercedes. A taj dio Ferrarijevih navijača neka krivi kasnije neku drugu budalu koja dođe. Jebo ih Kimi, vodka, snjeguljica, Leclerc, Arrivabene i sve ostale svete krave. Sve je isto samo je sad i bolid loš
Pored toliko godina neuspjeha i kritika u Ferrariju on još nekako pronalazi motivacije i baš zato ga respektiram. Da razbije bolid svaku utrku do kraja sezone neću mu zamjeriti. Branio je momčad baš svaki jebeni put svih ovih godina, koja druga budala bi to napravila? Hamilton? Alonso? Bilo tko drugi? Nitko.
Neka prestane biti mazohist i neka ode u Mercedes. A taj dio Ferrarijevih navijača neka krivi kasnije neku drugu budalu koja dođe. Jebo ih Kimi, vodka, snjeguljica, Leclerc, Arrivabene i sve ostale svete krave. Sve je isto samo je sad i bolid loš


- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Debeli ugovor, kojega nije opravdao u zadnje dvije godine možda ima nešto s tim.senna66 je napisao/la: 13.05.2019., 16:37 Talijanski mediji, britanski, velik dio navijača Ferrarija i Leclerca, društevene mreže....samo drvlje i kamenje po Vettelu. Zaista mi nije jasno kako ljudi ne vide u kome je i čemu problem, ili se zbog čistog hejta pretvaraju da ne vide.
Pored toliko godina neuspjeha i kritika u Ferrariju on još nekako pronalazi motivacije

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Osim, ako si dioničar, realno tebe ni mene ne bi trebalo biti briga, koliko je tko plaćen...
Kao ono sada se svi brinu koliko Ferrari troši na vozača kao nekakvo opravdanje
Svi znaju da 1 titula vrijedi 10 milja...ništa novog u tome.
Kao ono sada se svi brinu koliko Ferrari troši na vozača kao nekakvo opravdanje

Svi znaju da 1 titula vrijedi 10 milja...ništa novog u tome.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1078
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Ferari ima problem sa mehaničkim gripom ...a ne sa aerodinamikom...t.j.na mehanički grip utiču ovjes, raspored mase, način postavljanja spone ovjesa...treći damper, način vezivanja točkova sa šasijom.....
Da je aerodinamika problem to bi se videlo na krivinu br.9 gde je Ferari..čudno ali istinito bio brzi od Botasa u kvalama
Znamo da parametri aerodinamike su ovisne funkcije od brzine i to od drugog..trećeg reda( ko je matematičar zna šta pricam)
Otpor zraka ovisi od brzinu na ovaj način.....t.j. ako brzina poraste dva puta, otpor( a i Df) porastu najmanje 4 puta
Znači na krivine sa malim brzinama, aero nema efekat
Evo parametara vožnje gde se vidi da Fetel prolazi ekstra brze krivine brže od Mercedesa

Da je aerodinamika problem to bi se videlo na krivinu br.9 gde je Ferari..čudno ali istinito bio brzi od Botasa u kvalama
Znamo da parametri aerodinamike su ovisne funkcije od brzine i to od drugog..trećeg reda( ko je matematičar zna šta pricam)
Otpor zraka ovisi od brzinu na ovaj način.....t.j. ako brzina poraste dva puta, otpor( a i Df) porastu najmanje 4 puta
Znači na krivine sa malim brzinama, aero nema efekat
Evo parametara vožnje gde se vidi da Fetel prolazi ekstra brze krivine brže od Mercedesa

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Ni jedan vozac Ferrari-ja nije imao los ugovor, tako da teorija o ugovorima pada u vodu.
Ferrari "forsira kokos da snese zlatno jaje" najvise zbog tifoza koji nikako ne mogu da shvate, da su isto tako gledali dominaciju crvenih, koja je isto bila gasena promjenom pravilnika. Imali smo isti paket ljudi 2005, koji su godinu prije napravili historijski poduhvat, a onda slijedi provalija.
Jednostavno su svi krivi, vozac i tim! Nemamo kapacitet ljudi koji moze da smisli nesto revolucionarno, barem ne za sada. Pristup im je konvencionalan, jer ako ne mogu dobiti vise, onda teze da ne dobiju manje, pa se u svom tom satarasu pogube. Razumijem tehnicki nivo, tj inzenjerski koji je itekako tezak, ali logisticki nikako ne mogu da svarim. Od 5+ ljudi za pit wallom, niko da se zapita sta rade ili mozda se raspravljaju tokom utrke sta da rade, sto je jos gore! Oni imaju svu telemetriju gdje mogu da vide ciji je pace bolji, ok je pustiti 1-2 kruga da oba bolida zagriju gume, ali ako ne ide 5-6 krug, cemu cekanje? U F1 hiljaditi dio sekunde je skupocijen, a kamo li deseti ili opcenito sekunda koja je "the end"!
Koliko god da krivio Binotto-a za losu odluku u Spaniji, onda se sjetim Monze, pa se vratim u egal, logistika nam je jednostavno kamen u cipeli..
Ferrari "forsira kokos da snese zlatno jaje" najvise zbog tifoza koji nikako ne mogu da shvate, da su isto tako gledali dominaciju crvenih, koja je isto bila gasena promjenom pravilnika. Imali smo isti paket ljudi 2005, koji su godinu prije napravili historijski poduhvat, a onda slijedi provalija.
Jednostavno su svi krivi, vozac i tim! Nemamo kapacitet ljudi koji moze da smisli nesto revolucionarno, barem ne za sada. Pristup im je konvencionalan, jer ako ne mogu dobiti vise, onda teze da ne dobiju manje, pa se u svom tom satarasu pogube. Razumijem tehnicki nivo, tj inzenjerski koji je itekako tezak, ali logisticki nikako ne mogu da svarim. Od 5+ ljudi za pit wallom, niko da se zapita sta rade ili mozda se raspravljaju tokom utrke sta da rade, sto je jos gore! Oni imaju svu telemetriju gdje mogu da vide ciji je pace bolji, ok je pustiti 1-2 kruga da oba bolida zagriju gume, ali ako ne ide 5-6 krug, cemu cekanje? U F1 hiljaditi dio sekunde je skupocijen, a kamo li deseti ili opcenito sekunda koja je "the end"!
Koliko god da krivio Binotto-a za losu odluku u Spaniji, onda se sjetim Monze, pa se vratim u egal, logistika nam je jednostavno kamen u cipeli..
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Rekao bih da kolega nije zabrinut (neka me ispravi ako griješim) nego samo konstatira.Ferrari je napisao/la: 13.05.2019., 19:28 Osim, ako si dioničar, realno tebe ni mene ne bi trebalo biti briga, koliko je tko plaćen...
Kao ono sada se svi brinu koliko Ferrari troši na vozača kao nekakvo opravdanje
Svi znaju da 1 titula vrijedi 10 milja...ništa novog u tome.
Osobno boli me briga koliko ga Ferrari plaća, ako žele neka mu daju i 50% dionica Ferrarija što se mene tiče, ali 2018 godina je bila najbolja prilika da Ferrari/prvi vozač osvoji prvenstvo ili u najmanju ruku bori se do zadnje utrke. Ujebo je Ferrari, ali još više je ujebo Vettel.
Neka svatko misli što tko hoće, ali krenite od Australije do Abu Dhabija pa brojite.
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Nazalost, ferr nije uspio i sad imamo banana sezonu. A ni rbr nije bas pomogao ali njima ne zamjeram jer su tek presli na hondu...
Jbg, ferr bi trebao od ove sezone odustati najkasnije nakon prve polovice sezone... Ok, tada i mercedes moze ranije poceti ali treba sebe gledati. Nakon 5 (lako moguce 6) p1 i p2 nema se tu sta trazit vise... Mozda par pobjeda uleti ali sada bi im trebalo 5x p1 i p2 za izjednacenje... Merc kako je krenuo lako moguce da vec u trecoj utrci nakon ljetne stanke osigura naslov a ferr zaostaje puno. Sto prije krenu na novi bolid bit ce bolje za njih...
Nazalost, ali sezona je po meni gotova... Od sad samo formalnost... Bott ili ham i kada ce merc i osigurat naslov...
Drago mi zbog mercedesa ali jbg ode sezona bezveze a bio sam nabrijan pa cak i u strahu nakon testiranja... Da mi je netko nakon testa ponudio da nam ferr bjezi desetinku dvije brijem da bih potpisao...
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
Jbg, ferr bi trebao od ove sezone odustati najkasnije nakon prve polovice sezone... Ok, tada i mercedes moze ranije poceti ali treba sebe gledati. Nakon 5 (lako moguce 6) p1 i p2 nema se tu sta trazit vise... Mozda par pobjeda uleti ali sada bi im trebalo 5x p1 i p2 za izjednacenje... Merc kako je krenuo lako moguce da vec u trecoj utrci nakon ljetne stanke osigura naslov a ferr zaostaje puno. Sto prije krenu na novi bolid bit ce bolje za njih...
Nazalost, ali sezona je po meni gotova... Od sad samo formalnost... Bott ili ham i kada ce merc i osigurat naslov...
Drago mi zbog mercedesa ali jbg ode sezona bezveze a bio sam nabrijan pa cak i u strahu nakon testiranja... Da mi je netko nakon testa ponudio da nam ferr bjezi desetinku dvije brijem da bih potpisao...
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk