Aaa dobro prošle sezone je Vettel prosuo titulu, a ovi su je još dodatno otežali sa profulanom nadogradnjom. Idalje ne umanjuje to da su Benzovi uvijek nalazili načina da budu konkurentni i snalazili se čak i kad im stvari nisu odgovarale, a da ne kažem kako su Lewis i Benzovi stratezi kupili maximalno kad Ferrari usere vikend na kojem treba imat oba bolida barem na podijumu.
Gume su očito štimale Benzu jer se njima nisu grijale, a oni ih sad-sad dovedu na radnu temperaturu, moguće da su to skontali još na testiranju kako bi se bolid ponašao, pa su onda tek predložili promjene nakon prvih par utrka 2018. Gume za ovu sezonu su opet nova konstrukcija, ali slične su tim specijalnim gumama sa 3 utrke 2018, pa ne čudi da ih Mercedes najbolje kontroliše. Vidjet ćemo, opet sve zavisi od staze i temperatura, kao i koje su komponente od onih 5 C komponenti. U Bahreinu su podbacili i to fino, da bi u Kini opet vratili novim zadnjim krilom, aaa Azerbejdžan, za mene su bili tu negdje sa Ferrarijem koji je donio dosta nadogradnji. Vettel bi vjerovatno uzeo pol da je imao nekog ispred sebe, jer kako James veli na debrief, 4 desetinke daje zavjetrina u Bakuu, a on je zaostao 2 desetinke. Čak i da uzmemo u obzir da je Lewis imao još 2 desetinke na svoje vrijeme, onda to ispadne tu negdje za pol, a onda se na trci ganjat taktikom i čuvanjem guma. Tu je još veliki upitnik Charles, koji je do Q2 djelovao brži od Vettela, pa je onda bilo moguće i parkiranje u prvi red.
Ne znam, kako god okrenem, Benz mi nije dominantan, niti imaju najbolji bolid, jednostavno su kao ekipa svi na visini zadatka i to pravi razliku, a Ferrariju baš to fali da im zaprijete + gume prave malu prevagu. I to je to, mada ako ni u Španiji ne bude bude pobjeda Ferrarija, teško će oni to psihički moći preokrenuti iako bolid ima potencijala kad se sve uštima. Nadam se da će pobjediti u Španiji, tu Mercedes da dobiju bi im dalo krila
