VN Azerbejdžana (Baku Street Circuit) 26.-28. travnja 2019.
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Gledam sad i ne vjerujem, sta bi hamiltonu da tako ispusti p1. Imao je odlican start a bottas mjesta jos 200m... Di su oni misici, ulijetanje, ako treba i dodir guranje.. tko bi mu ista imao za reci lik je 5x wdc i to samo ce sve omeksat...
Imao je ovo definitivno. Nadam se da je ljut na sebe i da ne vjeruje sta je napravio i da ce popizdit sad i bladat u dzungli u kojoj su trenutno on i bottas sami al on 5x wdc..
Ok, nisam bio u bolidu umjesto njega al za ovo sam siguran da je trebao uci duboko pa makar ih seb preso oba.
Da je doslo do malog dodira mer bi izgladio u stilu valteri nije gotovo ima jos 17 utrka
hamiltonu packa malo u stilu daj nemoj jebote bas....
Engleska masinerija bi od toga napravila podvig a on sam vjerojatno upisao pobjedu...
Mlako mlako i mlako, za hamiltona, hladno skroz...
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
Imao je ovo definitivno. Nadam se da je ljut na sebe i da ne vjeruje sta je napravio i da ce popizdit sad i bladat u dzungli u kojoj su trenutno on i bottas sami al on 5x wdc..
Ok, nisam bio u bolidu umjesto njega al za ovo sam siguran da je trebao uci duboko pa makar ih seb preso oba.
Da je doslo do malog dodira mer bi izgladio u stilu valteri nije gotovo ima jos 17 utrka

Engleska masinerija bi od toga napravila podvig a on sam vjerojatno upisao pobjedu...
Mlako mlako i mlako, za hamiltona, hladno skroz...
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Svi su napunili gaće nakon onoga što se dogodilo Kubici i Leclercu u subotu, a i znaju koja ludnica može biti Baku. Nisu oni kao Ferrarijevci da prosipaju sigurne bodove, pogotovo kad imaju hladne gume i kočnice.
Jučer je utrka bila kombinacija čuvanja guma i straha od barijera.
Poslusajte samo komentar Seba na 0:32
Jučer je utrka bila kombinacija čuvanja guma i straha od barijera.
Poslusajte samo komentar Seba na 0:32

-
Ibarac00
- GP3
- Postovi: 889
- S nama već: 7 god 8 mj
- Navija za: Sergio Perez, FI, SF.
- Lokacija: Split
Leclerc je Force Indiju (da) presao kao brzi vlak.Ferrari je napisao/la: 29.04.2019., 12:56Isti vrag u top 3 bolidu, samo što je Gaslyu nešto teže na ravnici zbog sporijeg bolida na ravnici.
Leclerc je sa relativnom lakoćom prošao Force Indiju, McLarene i Maxa u RBR-u jer smo dobri na ravnicama.
Vettel je išao u boks i dao mu zavjetrinu, Bottas je išao u boks kao i Hamilton.
Dok Max je čak 5 krugova izgubio iza Checa.
Da Soft je vec otkazao poslušnost na Perezovom bolidu ali svakako i ja sam dojma da jr Leclerc prebrzo spalio gume.
- f1_zg
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 9 mj
- Navija za: Charles Leclerc
Ne znamo kako bi se soft ponašao da je bio na Leclercovom bolidu ranije, prije VSC i usporavanja cijele priče, koje je utjecalo na zagrijavanje guma. Znamo da se Vettel približio Hamiltonu jer je Leclerc ostao dosta dugo na stazi na mediumu. Na kraju je na softu napravio fastest lap. I da, mislio sam na medium, soft, soft strategiju. Samo ovdje ima suviše tipova koji koristeF12000 je napisao/la: 29.04.2019., 13:22 Moguće, ja i dalje vjerujem da je to sve u granicama normale s obzirom na situaciju i zadatak koji ga je čekao nakon starta (10. mjesto).
@f1_zg
Što se tiče strategije, mislim da je još bila opcija medium-soft-soft sa ranijim prvim zaustavljanjem (kao što je spomenuo Will Buxton u Paddock Passu), ali s obzirom na performanse softa tokom vikenda i izdržljivosti mediuma ništa od toga.

Isto tako se u prošloj utrci zaboravilo vorteks u kojem je Vettel vozio iza Leclerca i bio brži pola milisekunde (karikiram) što je naravno legitiman razlog da se propusti


Možda mi sad Vetma uzme pravo komentiranja i ovdje na forumu, zbog verbalnog delikta prema svim etabliranim stručnjacima, jer hey, pa nećemo valjda dozvoliti različita mišljenja. Ili recimo da dozvolimo dozu sarkastičnog humora, pa ovo su ipak ozbiljne stvari

#scuderiasebastianvettel
"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Neće, dok god pišeš pristojno i ne provociraš/trolaš. Ovo što si napisao nema veze s mozgom i ne vjerujem da sam dosad ikad vidio da je netko razvio teoriju da je brže voziti kad nekog pratiš nego u čistom zraku, ali bože moj, nećeš zbog toga dobiti ban.f1_zg je napisao/la: 30.04.2019., 01:03 Isto tako se u prošloj utrci zaboravilo vorteks u kojem je Vettel vozio iza Leclerca i bio brži pola milisekunde (karikiram) što je naravno legitiman razlog da se propusti![]()
pa me prozvalo neznalicom kad sam napisao da je u dva ista bolida lakše voziti nešto brže ako nekoga ganjaš jer onaj prvi ima defenzivnu putanju i da je jedno biti nekom u mjenjaču, drugo biti brži a treće prestići nekoga.
Možda mi sad Vetma uzme pravo komentiranja i ovdje na forumu, zbog verbalnog delikta prema svim etabliranim stručnjacima, jer hey, pa nećemo valjda dozvoliti različita mišljenja. Ili recimo da dozvolimo dozu sarkastičnog humora, pa ovo su ipak ozbiljne stvari![]()
#scuderiasebastianvettel![]()
Možda ubuduće vozači ne budu htjeli voziti kvalifikacije kako bi se plasirali što je moguće niže na startu, a onda će imati puno "vorteksa" iza drugih vozača pa će voziti puno brže jer - što imaš manje vozača iza sebe to manje moraš voziti defanzivnu putanju.


Btw gore kritiziras kad netko koristi


- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18169
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ja bi samo dodao (složio se sa @F12000) da bi Leclerc sa strategijom žuta (npr. 25 krugova) - crvena (13 krugova) - crvena (13 krugova), napustio Baku sa 10, umjesto sa 11 bodova.
Jedino što ne bi imao zaostatak za Maxom 52 sekunde.
Jedino što ne bi imao zaostatak za Maxom 52 sekunde.

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- f1_zg
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 9 mj
- Navija za: Charles Leclerc
Ja sam mislio da kada voziš iza nekoga na ravnini, prljavi zrak pomaže jer smanjuje drag, pa brže ideš. Šta ja znam, valjda samo ja to mislim. U zavojima ti prljavi zrak odmaže, a u zavojima su manje brzine. Dakle dobivaš više nego što gubiš. Pa ako imaš isti bolid, dakle ravnopravni ste na ravninama i u zavojima, da ti je to prednost. I onda ako si statistički brži pokoju milisekundu, ne znači da si brži općenito. Jeli to potpuno suluda teorija? Možda i je, nisam stručnjak za aerodinamiku, meni zvuči logično.avetma je napisao/la: 30.04.2019., 07:46Neće, dok god pišeš pristojno i ne provociraš/trolaš. Ovo što si napisao nema veze s mozgom i ne vjerujem da sam dosad ikad vidio da je netko razvio teoriju da je brže voziti kad nekog pratiš nego u čistom zraku, ali bože moj, nećeš zbog toga dobiti ban.f1_zg je napisao/la: 30.04.2019., 01:03 Isto tako se u prošloj utrci zaboravilo vorteks u kojem je Vettel vozio iza Leclerca i bio brži pola milisekunde (karikiram) što je naravno legitiman razlog da se propusti![]()
pa me prozvalo neznalicom kad sam napisao da je u dva ista bolida lakše voziti nešto brže ako nekoga ganjaš jer onaj prvi ima defenzivnu putanju i da je jedno biti nekom u mjenjaču, drugo biti brži a treće prestići nekoga.
Možda mi sad Vetma uzme pravo komentiranja i ovdje na forumu, zbog verbalnog delikta prema svim etabliranim stručnjacima, jer hey, pa nećemo valjda dozvoliti različita mišljenja. Ili recimo da dozvolimo dozu sarkastičnog humora, pa ovo su ipak ozbiljne stvari![]()
#scuderiasebastianvettel![]()
Možda ubuduće vozači ne budu htjeli voziti kvalifikacije kako bi se plasirali što je moguće niže na startu, a onda će imati puno "vorteksa" iza drugih vozača pa će voziti puno brže jer - što imaš manje vozača iza sebe to manje moraš voziti defanzivnu putanju.Otkrio si jednu cijelu novu F1 filozofiju, jedva čekam što ćemo saznati iduće
Btw gore kritiziras kad netko koristiemoji umjesto argumenata, a onda na kraju svog posta staviš #scuderiasebastianvettel. Vrlo zrelo i moćna argumentacija
![]()
Vettel u niti jednom trenu nije ozbiljno napao Leclerca, dakle nije bilo neuspješnog napada koji bi završio tako da se prekoči, skrene s putanje, nego se štreberski vozio iza njega koristeći ovo što sam napisao gore i kukao da ga pusti.
Dodatno me u tu teoriju uvjerava zakašnjelo opravdanje SF da je Leclerc imao spec 2 motor pa je kao i u njemu bio sporiji. Zašto to nisu odmah rekli (ili jesu pa sam ja to pročitao tek par dana kasnije).
Ok, teorija, možda kriva, whatever. Stvar gledišta. Al svakako mislim da ne zaslužuje takvu ex catedra sprdnju s tvoje strane, kad se već pozivaš na uljudno komentiranje. Mislim možemo i tako, al nemoj onda folirat da si svetiji od Pape.
I još jednom, po stoti put, meni je ovo zafrkancija sve skupa, hobi. Ne vrijeđam nikoga od sudionika u raspravi, sprdam se pomalo sa svojim favoritima i s njihovim oponentima. To mi je stil, ne trolam barba Ante, zafrkavam se. Opusti se malo čovjeće...
"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
- kimi-f1
- Karting
- Postovi: 182
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Raikkonen, Mclaren
Ja bih se cak slozio sa @f1_zg u neku ruku. Od ove sezone izgleda da je puno manji problem voziti iza nekoga, pogotovo na nekim stazama. Manji je utjecaj prljavog zraka u zavojima, veci je utjecaj zavjetrine i drs-a na pravcima, uz to se i ustedi nesto goriva. E sada jedini problem je sto mozda na stazama kao sto je kina i dalje ima prednost onaj koji je ispred, barem po meni. I dalje sam protiv propustanja seba u kini jer mislim da nije imao toliku prddnost u brzini, ako je uopce i imao. U Bakuu mislim da se sa leclerecom trebalo ici dva puta medium i to prvi hlazak u boks u trenu kada je imao 13 sekundi predbosti pa da barem bude u drustvu prvih u utrci pa na na kraju soft . Ovako su na kraju najvise zakocili vettela pri prestizanju leclereca. Takoder kad se vec islo na ovu strategiju trebalo je ici u boks 3 kruga ranije.
Ukinite DRS, VSC i bod za FL.
- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 9 god 11 mj
Nije F1 staza oval pa da se vozi iza nekoga i profitira. Još uvijek je teško pratiti vozače ispred, a prednje gume uvijek se spale ako su unutar 2s. Da ne pričamo o cijelom paketu bolida koji je posložen optimalno da što manji drag stvaraju. Dakle kočnice i općenito hlađenje bolida je uvijek kritično.
Sve u svemu biti P1 donosi jako jako puno prednosti.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Sve u svemu biti P1 donosi jako jako puno prednosti.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
- f1_zg
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 9 mj
- Navija za: Charles Leclerc
Pa ja nisam napisao da s P1 ne profitiraš, nije te lako prestići zbog svega što si naveo, ali gubiš brzinu kad ti je netko u mjenjaču, sporiji si nego što bi bio inače. Bolid iza po meni minimalno profitira na brzini zbog svega što sam naveo, onda imaš DRS pa prestiži brate. Dakle moja teorija je da ako imaš dva ista bolida i dva vozača koja su slična po kvaliteti da je onom iza lakše dobiti statistički pokoju vremensku jedinicu, ali da to ne znači da kad promjene mjesta da će vozač koji je sad prvi biti značajno brži ili uopće brži. Da je brži napao bi onoga ispred sebe ili bi mu bi vozio krugove značajnije brže od onog što je Vettel vozio. Druga opcija je da ga slijediš 5 krugova i plačeš na team radio da te puste, pa te puste. I to je to...
"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
A zašto onda Leclerc nije ostao u DRS zoni Vettelu onoliko koliko je vettel njemu? Gume su mu bile u boljem stanju, nije ih uništavao slijedeći nekog, a po tvojoj logici - kad je Vettel pusten naprijed, zar onda nije Leclercu bilo lakše voziti brže krugove?f1_zg je napisao/la: 30.04.2019., 13:01 Dakle moja teorija je da ako imaš dva ista bolida i dva vozača koja su slična po kvaliteti da je onom iza lakše dobiti statistički pokoju vremensku jedinicu, ali da to ne znači da kad promjene mjesta da će vozač koji je sad prvi biti značajno brži ili uopće brži.
- f1_zg
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 9 mj
- Navija za: Charles Leclerc
Pa dobio je naredbu da ga pusti i pustio ga je da čovjek lijepo vozi bez pritiskaavetma je napisao/la: 30.04.2019., 13:07A zašto onda Leclerc nije ostao u DRS zoni Vettelu onoliko koliko je vettel njemu? Gume su mu bile u boljem stanju, nije ih uništavao slijedeći nekog, a po tvojoj logici - kad je Vettel pusten naprijed, zar onda nije Leclercu bilo lakše voziti brže krugove?f1_zg je napisao/la: 30.04.2019., 13:01 Dakle moja teorija je da ako imaš dva ista bolida i dva vozača koja su slična po kvaliteti da je onom iza lakše dobiti statistički pokoju vremensku jedinicu, ali da to ne znači da kad promjene mjesta da će vozač koji je sad prvi biti značajno brži ili uopće brži.

"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
https://twitter.com/MBrundleF1/status/1122780511376744453



- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Dobio je naredbu da ga pusti, a ne da bude sporiji. Ako je lakše voziti kad si iza - kako to da ga nije pratio kao Vettel njega?f1_zg je napisao/la: 30.04.2019., 13:40 Pa dobio je naredbu da ga pusti i pustio ga je da čovjek lijepo vozi bez pritiska![]()
Vidiš, Ferrari ima sporiji bolid od Mercedesa i ponekad moraju izvoditi čudne stvari da bi ih pratili. Samo, tolika je vojska antivettelovaca da se stvara narativ da je Leclerc dosad dominantan vozač. Ako je sporiji - onda je Ferrari kriv i zeznuli su mu taktiku. Kako to da nitko ne spominje taktiku u Australiji kad su Vettela prerano pozvali u boks i na kraju vozi očajna vremena na očajnim gumama? Ne, to nije taktika nego je Leclerc brzi. A ako pogledamo Azerbajdzan - Leclerc je vozio očajna vremena na kraju stinta na mediumu - ali u ovom slučaju je Ferrari kriv.
Drugi primjer dvostrukih mjerila. Kažeš da je u Kini Vettel kukao na team radio. Ne, ekipa ga je pitala može li voziti brže na što im je odgovorio da misli da može. To je "kukanje". A s druge strane, hvališ Leclerca kad na team radio ironicno pita ekipu "i što sad" - ali to nije kukanje.
Ja sam od Leclerca očekivao puno više (i još očekujem jer mu je i u Sauberu trebalo par utrka da se složi sam sa sobom), ali zasad se svelo na to da je u kvalama Vettel jači 3:1 (Bottas Ham su 2:2 recimo, ali taj duel je manje interesantan, zar ne?) te da su u utrkama 3:1 po brzini. Australija, Kina i Azer Vettelu, Bahrein Leclercu. To govorim čisto po dojmu jer je i Ferrari zbrljao dosta toga pa se ne može jasno procijeniti.
Ove fore da je Leclerc bio brži u Azer, "ali je nažalost udario u zid" možeš objesiti mačku o rep. Sport se doslovno sastoji od toga da budeš maksimalno brz koliko je to moguće s opremom koju imaš. Biti brz pa se zabiti u zid kad je to najmanje potrebno svjedoci da nemaš kontrolu nad onime što radiš. Verstappen zna ponešto o tome, a i Vettel.