Potpisujem,jasno i koliko je to moguce sazeto . To isto pokusavam i ja da pisem u poslednje vreme samo si ti to lepo sazeo .MSC je napisao/la: 28.04.2019., 21:16 Činjenica je da je lakše biti vozač Mercedesa nego Ferrarija... Prvo, Mercedes je stabilniji, brži, kompletniji i bolji bolid. Ferrari mora biti na rubu da bi došao Mercedesu na par desetinki zaostatka, a voziti stalno na rubu bez pogreške, da paziš na gume, gorivo, pogonsku jedinicu, njene elemente i sve ne może nitko, pa tako ne mogu ni Seb ni Charles... Bolid je jednostavno sporiji, teži za voziti.
S druge strane, Lewis i Valtteri mogu imati poptuno povjerenje u odluke momčadi, bolji su u podešavanju boljeg bolida, taktičke odluke u utrci se ne moraju preispitivati. E sad zamislite kad Sebu i Charlesu kažu da idu u box, 80% šanse je da je taktika loša i sigurno im nije mirno koliko je Lewisu i Valtteriju.
Sve u svemu, Mercedes je bolji i po pitanju bolida i po pitanju pit walla.
EDIT: A još nismo došli do one stavke "razvoja kroz sezonu" gdje je Ferrari tradicionalno najgori od prve tri momčadi.
I definitnvo mi se sviđa ovakav pristup Bottasa kakav ima ove godine. Jako slično Rosbergu i pokazuje da Lewis s isitim oružjem u rukama nije nepobjediv ni u kvalifikacijama ni u utrci.
VN Azerbejdžana (Baku Street Circuit) 26.-28. travnja 2019.
-
klikerbgd
- Karting
- Postovi: 165
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: Sebastian
- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 9 god 11 mj
Onako mislim 1. 2. pa opet 1. 2. pa još tako 2x isto... Prije će Red Bull sa Hondom doći do uspjeha nego Ferrari, a koliko su konzistentni u svojim sezonama svaku drugu su u mogućnosti da se bore za naslov. Očito je ova godina godina praznog hoda, a Bottas je Rosberg 2016. (možda).
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 9 god 11 mj
Ono što su oni dozvoljavali da im prckaju po bolidu je razina loše strukture. Izgubili su sav kredibilitet. Morali su to žešće braniti. Ferrari bez F1 može, ali mislim da F1 bez Ferraria nebi išlo. Šteta što dozvoljavaju da ih se gazi na svakom ratištu.Frantic je napisao/la:I na to sve treba dodati kojekakve senzore, provjere, promjene guma,.... (svim tim stvarima smo svjedočili prošle sezone).
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Mozda Botas jeste Rozberg, ali LH 2019 nije onaj iz 2016.

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Baš sam jučer uzeo vremena Leclerca iz prvog stinta na Mediumu jer sam nekako osjetio da je mogao taj Medium duže izdržati i u boljem ritmu.
Mišljenja sam da je Leclerc novi set Mediuma (što nije mala stvar) potrošio previše rano. Zašto i kako?
Pa uzeo sam vremena Gaslya koji je startao iz boksa i na istom novom setu Medium guma i nakon što je prešao više manje cijeli grid (što kroz bokseve, što kroz pretjecanja) u 13. krugu je bio na šestoj poziciji i imao je čisti zrak ispred sebe kao i Leclerc, i tamo sve do 20-ok kruga Leclerc je bio brži, ali onda se jasno vidi da od 20-ok kruga pa nadalje, Leclerc jednostavno gubi vrijeme u odnosu na Gasly-a koji je na istim gumama, iste starosti i sa više obavljenih pretjecanja u utrci.
Vidi se da u prosjeku Leclerc gubi oko 3 desetinke po krugu u odnosu na Gaslya nakon 20-ok kruga...ne vjerujem da je RBR bio brži bolid od Ferrarija jučer, također Gasly još nije na Ti sa Red Bullovim bolidom, pa nekako dolazim do zaključka da je Leclerc jednostavno potrošio gume rano.
Primjerice Gasly radi svoj najbrži krug u 34. krugu 45.712...dok je Leclerc već bio u boksu.
Evo i vremena:

Mišljenja sam da je Leclerc novi set Mediuma (što nije mala stvar) potrošio previše rano. Zašto i kako?
Pa uzeo sam vremena Gaslya koji je startao iz boksa i na istom novom setu Medium guma i nakon što je prešao više manje cijeli grid (što kroz bokseve, što kroz pretjecanja) u 13. krugu je bio na šestoj poziciji i imao je čisti zrak ispred sebe kao i Leclerc, i tamo sve do 20-ok kruga Leclerc je bio brži, ali onda se jasno vidi da od 20-ok kruga pa nadalje, Leclerc jednostavno gubi vrijeme u odnosu na Gasly-a koji je na istim gumama, iste starosti i sa više obavljenih pretjecanja u utrci.
Vidi se da u prosjeku Leclerc gubi oko 3 desetinke po krugu u odnosu na Gaslya nakon 20-ok kruga...ne vjerujem da je RBR bio brži bolid od Ferrarija jučer, također Gasly još nije na Ti sa Red Bullovim bolidom, pa nekako dolazim do zaključka da je Leclerc jednostavno potrošio gume rano.
Primjerice Gasly radi svoj najbrži krug u 34. krugu 45.712...dok je Leclerc već bio u boksu.
Evo i vremena:

We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Anonimus4138
- GP3
- Postovi: 506
- S nama već: 7 god 4 mj
- Navija za: VTEC kick in yo!!! :P
- Lokacija: Crikvenica
Bome je tu Albon nabro dobrih 359 kroz zavjetrinu!!
“If Honda does not race, there is no Honda.” – Soichiro Honda
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Isti vrag u top 3 bolidu, samo što je Gaslyu nešto teže na ravnici zbog sporijeg bolida na ravnici.
Leclerc je sa relativnom lakoćom prošao Force Indiju, McLarene i Maxa u RBR-u jer smo dobri na ravnicama.
Vettel je išao u boks i dao mu zavjetrinu, Bottas je išao u boks kao i Hamilton.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- f1_zg
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 9 mj
- Navija za: Charles Leclerc
Slažem se. Po mom skromnom mišljenju, koje će vjerujem biti osporavano, trebali su Leclerca poslati na izmjenu guma 5-6 krugova ranije, samo onda nebi usporio Bottasa i Hamiltona, pa se Vettel nebi približio Hamiltonu. Leclerc bi tada dobio kakvu takvu šansu da ugrije gume i krene na Verstapena.
No dobro, to je teorija. U praksi uništio si je utrku dan ranije i sve ostalo je kibi dabi.
"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ja te opet pitam kakvih posebnih pretjecanja? Sva su bila laka u DRS zoni bez velikog otpora...čak je i Maxa već na pola ravnice prešao i otišao naprijed, Vettel je otišao u boks kao i dvije Mečke.
Nisu mu se sigurno oštetile gume u tim pretjecanjima...Gasly je ipak više morao raditi i to iz boksa...
Nisu mu se sigurno oštetile gume u tim pretjecanjima...Gasly je ipak više morao raditi i to iz boksa...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Što? Da odradi 25 krugova na Soft gumi koja je svima očajno radila?f1_zg je napisao/la: 29.04.2019., 13:02Slažem se. Po mom skromnom mišljenju, koje će vjerujem biti osporavano, trebali su Leclerca poslati na izmjenu guma 5-6 krugova ranije, samo onda nebi usporio Bottasa i Hamiltona, pa se Vettel nebi približio Hamiltonu. Leclerc bi tada dobio kakvu takvu šansu da ugrije gume i krene na Verstapena.
No dobro, to je teorija. U praksi uništio si je utrku dan ranije i sve ostalo je kibi dabi.

Pa tek bi tada bilo drvlja i kamenja po Ferrariju, govoreći "vidi budala trebali su ga još ostaviti, možda dođe SC ili nešto, idioti"...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Kažem da je bio malo pregrub prema gumama jer je drugi Ferrari ušao u boks u 12-om krugu i odradio 39 krugova bez većih problema i bio tu negdje unutar 3-4 sekunde od Mercedesa.
Jer ovdje gore vidiš kako mu pace otpada od kruga 20 u usporedbi sa Gaslyem...po meni je možda malo previše pritiskao u početku pa je onda ostao bez guma. Dosta su ga brzo stigli Mercedesi kasnije, gdje je gubio oko 7-8 desetinki po krugu.
Jer ovdje gore vidiš kako mu pace otpada od kruga 20 u usporedbi sa Gaslyem...po meni je možda malo previše pritiskao u početku pa je onda ostao bez guma. Dosta su ga brzo stigli Mercedesi kasnije, gdje je gubio oko 7-8 desetinki po krugu.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Moguće, ja i dalje vjerujem da je to sve u granicama normale s obzirom na situaciju i zadatak koji ga je čekao nakon starta (10. mjesto).
@f1_zg
Što se tiče strategije, mislim da je još bila opcija medium-soft-soft sa ranijim prvim zaustavljanjem (kao što je spomenuo Will Buxton u Paddock Passu), ali s obzirom na performanse softa tokom vikenda i izdržljivosti mediuma ništa od toga.
@f1_zg
Što se tiče strategije, mislim da je još bila opcija medium-soft-soft sa ranijim prvim zaustavljanjem (kao što je spomenuo Will Buxton u Paddock Passu), ali s obzirom na performanse softa tokom vikenda i izdržljivosti mediuma ništa od toga.

- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc

-
klikerbgd
- Karting
- Postovi: 165
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: Sebastian
Sve u svemu gume nam jesu problem definitivno,vise se mucimo sa njima od ostalih.
Odakle skidas ova vremena? Zanima me sada poredjenje Seb i Max u drugom stintu vremena koja su radili. Koliko se sada secam Max je dosta vrmena skinuo sto onda moze da znaci da je RB brzi bio od nas,po Horneru.
Odakle skidas ova vremena? Zanima me sada poredjenje Seb i Max u drugom stintu vremena koja su radili. Koliko se sada secam Max je dosta vrmena skinuo sto onda moze da znaci da je RB brzi bio od nas,po Horneru.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Max je imao 5 krugova novije gume u odnosu na Vettela koji je prvi ušao u boks od vodećih...imao je to više manje pod kontrolom jer je i Mercedes malo naprijed usporio zbog prometa.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari


