Jučer napisah jedan komentar za Lewisa u njegovoj temi, pa da napišem i jedan za Leclerca.
Iako je i on finansijski osiguran (možda ne kao Lewis, ali više nego dovoljno), mala je to satisfakcija, ukoliko ne bude naslova (pogotovo ako ne bude naslova u Ferrarijevom bolidu).
S obzirom kako je krenula sezona i s obzirom kakav je Ferrari u prvoj sezoni novog pravilnika (napisano u komentaru za Lewisa) vjerujem da se Charles "ujeda za guzicu" (a vrlo moguće da je prestao sa tom praksom tokom 2024. godine).
Obavezao se Ferrariju, evo već je 7 godina s njima, a biće (barem po ugovoru) još 3, nakon ove.
Zauzvrat mu Ferrari nikad nije obezbijedio najbolju mašinu (izuzev možda, nekoliko prvih trka 2022.), a usput su mu priredili su mu sranja i sranja. Dobro je da je uopšte dobar u glavi, koliko su ga "izludili" (ok, sve se lakše otrpi uz pozamašnu svotu novca). Loše strategije, pogrešne odluke, kvarovi, loš razvoj bolida....
Zanimljiva je i činjenica da je (npr. za razliku od Maxa, poslije Riccija) je Charles u Ferarraiju vozio sa 2 kapitalca (jedan mu je tek stigao u ekipu) i jednim jako jako zajebanim "no. 2" vozačem (iako bi dosadašnji dio sezone i odnos snaga u Williamsu implicirao drugačije). I naravno, Bearmanom.
Ferrari nije znao/nije htio/nije mogao/nastavi niz.... dati Leclercu ono što je Red Bull dao Maxu, niti ono što je Mercedes dao Lewisu (nakon odlaska Rosberga), niti ono što je Red Bull dao Vettelu ili ono što je taj isti (a ipak drugačiji) Ferrari dao Michaelu.
Dotaknuću se i Charlesovih grešaka. Imao ih je. I ima ih još uvijek. Ali imaju ih i drugi. Samo što se njegove nekako najviše provlače po medijima (pa i po ovdje po portalu i forumu). Ne mogu da dokučim razlog. Mislim, i Max se okretao, izvrtao i izlijetao pa se (srećom) vraćao na stazu, sjetim se Žoržovog "pucanja pod pritiskom" u Singapuru ili krša "zbog Alonsa" (ovo mora pod navodnike), Lewis da nije produžio pravo u Bakuu nakon restarta, niko živ ne bi pominjao Massija nakon Abu Dhabija iste godine, Lando svako malo napravi grešku (greškicu), Pereza da ne spominjem.... ali ovdje se najviše spominju Imola 2022., Paul Ricard 2022., Monaco kvale 2021.,
Vjerujem da bi Charles pravio dosta manje grešaka da je imao adekvatan back-up od ekipe, u svim segmentima (strategije, razvoj, pouzdanost....).
Čudo je kako samopouzdanje raste i kako manje griješiš kad je sve kako treba.
Isto tako, ubijeđen sam da su se npr. Max ili Lewis našli u njegovoj poziciji (i da su još uvijek) proteklih 7 godina (i da su taj period od 7 godina startali od svoje druge sezone u F1) ne vjerujem da bi imali išta bolji učinak po pitanju pobjeda i titula, a po pitanju PPa bi bili i lošiji.
Imam osjećaj (a volio bi itekako da griješim) da nikad sa bolidom Ferrarija neće ispuniti nadimak koji mu je dao Carlo Vanzini.