Formula E 2021./22.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6051
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Četvrta i peta utrka sezone voze se u Rimu, a prva od njih je odrađena danas. Pobjedu je odnio Mitch Evans s devetog mjesta, odvozio je fantastičnu utrku, postupno se probio do samog vrha i zatim odmaglio daleko ispred ostalih. Dotad je bila sjajna borba u vrhu, a kasnije je i u borbi za P2 bilo zanimljivo.
Kvalifikacije za drugu utrku u Rimu voze se sutra od 10:40, a utrka počinje u 15 sati.
Kvalifikacije za drugu utrku u Rimu voze se sutra od 10:40, a utrka počinje u 15 sati.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6051
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Iz gornjih kutova mi je odvratan, iz svih ostalih ljepši nego trenutniPastor je napisao/la: 28.04.2022., 21:12 Predstavljen Gen3:
https://www.fiaformulae.com/en/news/202 ... -in-monaco
https://www.fiaformulae.com/en/news/202 ... gen3-facts
https://www.fiaformulae.com/en/news/202 ... all-angles
https://www.fiaformulae.com/en/news/2022/april/gen3

Nakon što sam nedavno napokon naučio gdje se inače nalazi pravi raspored vikenda, FE me poslušala i stavila raspored na vidljivo mjesto, tj. naslovnicu

Evans je u opasnom nizu, dvije pobjede u Rimu, sada PP u Monaku, samo šest bodova kasni iza vodećeg Vergnea. Utrka počinje u 15 sati, ali kao i zadnjih xy motorsport utrka, i ovu ću jedino u snimci moći gledati

- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6051
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Prva od dvije utrke u Berlinu je odrađena, samo ću staviti highlightse da nikom ništa ne spojlam
Sutra se voze kvalifikacije od 10:40, a utrka od 15 sati.

Sutra se voze kvalifikacije od 10:40, a utrka od 15 sati.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6051
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Kreće druga utrka u Berlinu, Mortara opet na PP-u:
https://www.motorsport.com/formula-e/ne ... /10304831/
https://www.motorsport.com/formula-e/ne ... /10304831/
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6051
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
FE je zagazila u drugu polovicu sezone koja će završiti za dva mjeseca, jučer je održana prva utrka ikad u Jakarti:
U prvenstvu vodi Vandoorne (121 bod), a zatim slijede Vergne (116), Mortara (114) i jučerašnji pobjednik Evans (109) koji je posljednji u troznamenkastim bodovima, peti Frijns (81) već ima velik zaostatak.
Do kraja je ostalo sedam utrka, čak pet će ih biti u srpnju (Marakeš, dupli New York i dupli London), a finale se održava sredinom kolovoza u Seoulu (također dvije utrke).
U prvenstvu vodi Vandoorne (121 bod), a zatim slijede Vergne (116), Mortara (114) i jučerašnji pobjednik Evans (109) koji je posljednji u troznamenkastim bodovima, peti Frijns (81) već ima velik zaostatak.
Do kraja je ostalo sedam utrka, čak pet će ih biti u srpnju (Marakeš, dupli New York i dupli London), a finale se održava sredinom kolovoza u Seoulu (također dvije utrke).
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6051
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Ovog vikenda se vozi u Marakešu, a ja sam napokon došao na svoje jer je raspored vikenda istaknut na naslovnici službene stranice
Kvale su sutra u 10:40, a utrka u 18.
Malo novosti:
FE being FE
THE RESULTS OF A FORMULA E RACE HAVE CHANGED FOUR WEEKS AFTER IT FINISHED
Predstavljen je kalendar za "2022./23.", odnosno za 2023. (tu debilanu od službenog naziva još nisu maknuli). Rekordno dug kalendar s 18 utrka, po prvi put se kreće u Meksiku, dodani su Indija i Brazil, a tri su datuma su još prazna - jedan bi trebao popuniti Cape Town.
https://www.fiaformulae.com/en/news/202 ... -announced
McLaren je predstavio naslovnog sponzora i livreju, a još su ranije objavili da će koristiti Nissanove motore; vozačka postava trebala bi biti potpuno nova (dakle, de Vries i Vandoorne out), postoji šansa da će Felix Rosenqvist biti njezin dio:
https://www.fiaformulae.com/en/news/202 ... ry-gallery
https://www.racefans.net/2022/06/27/de- ... s-mclaren/
Andre Lotterer napustit će Porsche FE kako bi vozio za njihovu WEC momčad, a ako sam dobro zapamtio neke glasine na koje sam naletio, da Costa bi ga trebao zamijeniti, dok bi na njegovo mjesto u DS Techeetu onda stigao Vandoorne.

Malo novosti:
FE being FE
THE RESULTS OF A FORMULA E RACE HAVE CHANGED FOUR WEEKS AFTER IT FINISHED
Predstavljen je kalendar za "2022./23.", odnosno za 2023. (tu debilanu od službenog naziva još nisu maknuli). Rekordno dug kalendar s 18 utrka, po prvi put se kreće u Meksiku, dodani su Indija i Brazil, a tri su datuma su još prazna - jedan bi trebao popuniti Cape Town.
https://www.fiaformulae.com/en/news/202 ... -announced
McLaren je predstavio naslovnog sponzora i livreju, a još su ranije objavili da će koristiti Nissanove motore; vozačka postava trebala bi biti potpuno nova (dakle, de Vries i Vandoorne out), postoji šansa da će Felix Rosenqvist biti njezin dio:
https://www.fiaformulae.com/en/news/202 ... ry-gallery
https://www.racefans.net/2022/06/27/de- ... s-mclaren/
Andre Lotterer napustit će Porsche FE kako bi vozio za njihovu WEC momčad, a ako sam dobro zapamtio neke glasine na koje sam naletio, da Costa bi ga trebao zamijeniti, dok bi na njegovo mjesto u DS Techeetu onda stigao Vandoorne.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6051
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Prijenos (iznenađujuće) na YT-u Channela 4:
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6051
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Jučer se vozila prva utrka vikenda u New Yorku, a pobjedu je osvojio Nick Cassidy iako je utrku završio u ogradi, baš kao i drugoplasirani Lucas di Grassi i četvrti Stoffel Vandoorne. Sva trojica završila su u istoj ogradi nakon što je pljusak potopio stazu, izbačena je crvena zastava, no nakon toga je odlučeno da neće biti nastavka pa su rezultati uzeti iz predzadnjeg punog kruga. S obzirom na to da je kiša vrlo brzo prestala, a bilo je još dosta vremena za vožnju, moglo se to i nastaviti, no tako je kako je.
Prijenosi FE i dalje su toliko dobri da najbolji kadar incidenta imamo iz publike:
Nakon utrke je podijeljeno još nekoliko kazni, najznačajnija je ona za Mortaru koja ga je bacila s P5 na P9 i smanjila mu prednost u prvenstvu na 5 bodova:
https://www.motorsport.com/formula-e/ne ... /10339135/
U 19 sati počinje druga utrka, a s pole positiona će krenuti da Costa, iako je Cassidy drugi dan zaredom bio najbrži - zbog promjena dijelova bolida nakon jučerašnjeg sudara dobio je 30 mjesta kazne. Vandoorne ima veliku priliku da s P5 preuzme vodstvo u ukupnom poretku jer Mortara starta sa začelja nakon što je imao problema s brake-by-wire sustavom. Od ostalih konkurenata za titulu, Vergne je kiksao i tek je 12., dok je Evans šesti.
https://www.motorsport.com/formula-e/ne ... /10339391/
Prijenosi FE i dalje su toliko dobri da najbolji kadar incidenta imamo iz publike:
Nakon utrke je podijeljeno još nekoliko kazni, najznačajnija je ona za Mortaru koja ga je bacila s P5 na P9 i smanjila mu prednost u prvenstvu na 5 bodova:
https://www.motorsport.com/formula-e/ne ... /10339135/
U 19 sati počinje druga utrka, a s pole positiona će krenuti da Costa, iako je Cassidy drugi dan zaredom bio najbrži - zbog promjena dijelova bolida nakon jučerašnjeg sudara dobio je 30 mjesta kazne. Vandoorne ima veliku priliku da s P5 preuzme vodstvo u ukupnom poretku jer Mortara starta sa začelja nakon što je imao problema s brake-by-wire sustavom. Od ostalih konkurenata za titulu, Vergne je kiksao i tek je 12., dok je Evans šesti.
https://www.motorsport.com/formula-e/ne ... /10339391/
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6051
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Da Costa pobijedio u drugoj utrci u New Yorku, Vandoorne završio drugi i preuzeo ukupno vodstvo, ako sam dobro zapamtio s grafike nakon utrke, razmak je 11 bodova ispred Mortare koji je uspio izvući dva boda s P10 i FL. Evans je s P3 također zadržao priključak u prvenstvu, dok je JEV odustao i sad je već prilično daleko.
Pri kraju smo vidjeli kadar okrenutog di Grassija koji blokira cestu, JEV-a sa slomljenim nosom, odustao je i Askew, za više detalja čekamo snimku iz publike jer je TV ekipa Formule E očito opet bila prezauzeta
Posljednji vikend srpnja donosi utrke u Londonu, a finale se vozi dva tjedna kasnije u Seoulu.
Edit: Evo stanja u prvenstvu, ali i admin FE je svjestan da bi moglo biti par kazni koje bi mogle mrvicu izmijeniti sve
https://twitter.com/FIAFormulaE/status/1548731399930273797
Pri kraju smo vidjeli kadar okrenutog di Grassija koji blokira cestu, JEV-a sa slomljenim nosom, odustao je i Askew, za više detalja čekamo snimku iz publike jer je TV ekipa Formule E očito opet bila prezauzeta

Posljednji vikend srpnja donosi utrke u Londonu, a finale se vozi dva tjedna kasnije u Seoulu.
Edit: Evo stanja u prvenstvu, ali i admin FE je svjestan da bi moglo biti par kazni koje bi mogle mrvicu izmijeniti sve

https://twitter.com/FIAFormulaE/status/1548731399930273797
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6051
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Raspored London E-Prixa (obje utrke se nažalost preklapaju s F1):
https://www.motorsport.com/formula-e/ne ... /10344891/
Abt, momčad koja se dogodine vraća na grid, potpisao ugovor s Mahindrom:29 JUL
FREE PRACTICE 1
Finished
30 JUL
FREE PRACTICE 2
10:00 - 10:30
30 JUL
QUALIFYING
11:40 - 12:55
30 JUL
RACE - ROUND 13
16:00 - 17:00
31 JUL
FREE PRACTICE 3
09:30 - 10:00
31 JUL
QUALIFYING
11:40 - 12:55
31 JUL
RACE - ROUND 14
16:00 - 17:00
https://www.motorsport.com/formula-e/ne ... /10344891/
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6051
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Ovogodišnje prvenstvo FE praktički je riješeno nakon današnje utrke - Vandoorne ima 36 bodova prednosti ispred Evansa, a moguće je osvojiti još maksimalno 58 bodova na posljednjim dvjema utrkama u Seoulu za dva tjedna. Matematičke šanse za naslov imaju još samo Mortara (-41) i Vergne (-57), ali ima ih i Ferrari u F1 pa nećemo baš računati na to
Lani je nešto više vozača ušlo u finalni double-header s takvim šansama (18), ali ne može baš svaka biti tako luda sezona.
Vandoorne je bio jedini od vodeće četvorke koji je ovog vikenda u obje utrke osvojio bodove (P2 i P4), a Evans je nakon jučerašnjeg P5 bio na putu do P4 upravo ispred Vandoornea, no onda je na samom kraju utrke doživio kvar (već je počeo produžetak, ali i bez toga bi stao prije cilja) - on mu je bio najbliži konkurent, svejedno bi kasnio 20ak bodova, tako da su mu ovime šanse dodatno smanjene. Mortara i Vergne su ostali bez bodova u obje utrke - Vergne je u nizu od čak četiri utrke bez bodova.
Pobijedili su Dennis i di Grassi, oba puta je Dennis startao s PP-a, a danas ga je u izravnoj borbi za pobjedu uspio nadmašiti di Grassi koji je jučer startao sa začelja nakon kazne u kvalifikacijama. De Vries je oba puta ciljem prošao treći, no jučer je dobio kaznu od 5 sekundi zbog preagresivne obrane i pao je na P6, podij je naslijedio Cassidy.
Giovinazzi je danas startao treći, gledao sam snimku, ali nisam znao rezultat pa mi je bilo kao uživo i mislio sam si prije starta koliko dugo će izdržati prije nego ga pukne neki kvar ili nešto što će ga baciti na začelje - nakon 12 minuta je dobio drive-through za korištenje previše snage i kasnije odustao
Di Grassi se današnjom pobjedom (13. u karijeri) izjednačio na vrhu ljestvice svih vremena sa starim rivalom Sebastienom Buemijem. Di Grassi navodno neće voziti nakon ove sezone, već će preuzeti neku funkciju u timu, dok bi Buemi trebao prijeći u Envision (iduće sezone će biti hrpa promjena vozača i momčadi, šokirao sam se kad sam ovih dana nadoknađivao zaostatke od neredovitog praćenja).

Vandoorne je bio jedini od vodeće četvorke koji je ovog vikenda u obje utrke osvojio bodove (P2 i P4), a Evans je nakon jučerašnjeg P5 bio na putu do P4 upravo ispred Vandoornea, no onda je na samom kraju utrke doživio kvar (već je počeo produžetak, ali i bez toga bi stao prije cilja) - on mu je bio najbliži konkurent, svejedno bi kasnio 20ak bodova, tako da su mu ovime šanse dodatno smanjene. Mortara i Vergne su ostali bez bodova u obje utrke - Vergne je u nizu od čak četiri utrke bez bodova.
Pobijedili su Dennis i di Grassi, oba puta je Dennis startao s PP-a, a danas ga je u izravnoj borbi za pobjedu uspio nadmašiti di Grassi koji je jučer startao sa začelja nakon kazne u kvalifikacijama. De Vries je oba puta ciljem prošao treći, no jučer je dobio kaznu od 5 sekundi zbog preagresivne obrane i pao je na P6, podij je naslijedio Cassidy.
Giovinazzi je danas startao treći, gledao sam snimku, ali nisam znao rezultat pa mi je bilo kao uživo i mislio sam si prije starta koliko dugo će izdržati prije nego ga pukne neki kvar ili nešto što će ga baciti na začelje - nakon 12 minuta je dobio drive-through za korištenje previše snage i kasnije odustao

Di Grassi se današnjom pobjedom (13. u karijeri) izjednačio na vrhu ljestvice svih vremena sa starim rivalom Sebastienom Buemijem. Di Grassi navodno neće voziti nakon ove sezone, već će preuzeti neku funkciju u timu, dok bi Buemi trebao prijeći u Envision (iduće sezone će biti hrpa promjena vozača i momčadi, šokirao sam se kad sam ovih dana nadoknađivao zaostatke od neredovitog praćenja).
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Kako mi je drago što je ovaj Evans odustao. Najljigaviji trkač ubjedljivo. Svako mu je prestizanje zabijanje u nekoga... I što je najgore, uopšte ga ne istražuju. A čuo sam da je Giovinazzi dobio kaznu od 5 sekundi za odbranu pozicije na početku utrke, koja je bila sasvim korektna...
Napokon je i Dragon došao do bodova. Jučer, Camara startao četvrti, Giovinazzi 19. Camara se držao u bodovima većinu utrke, ali na kraju potone u poretku. Valjda potrošio bateriju. Danas, obrnuto. Giovinazzi startao treći, a Camara 19. I onda ta kazna za Giovinazzija... Ali na kraju se ipak Camara dovuče do bodova.
Napokon je i Dragon došao do bodova. Jučer, Camara startao četvrti, Giovinazzi 19. Camara se držao u bodovima većinu utrke, ali na kraju potone u poretku. Valjda potrošio bateriju. Danas, obrnuto. Giovinazzi startao treći, a Camara 19. I onda ta kazna za Giovinazzija... Ali na kraju se ipak Camara dovuče do bodova.
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1954
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Vikend u Londonu je solidno prošao, definitivno svetle tačke su Dennis i Vandoorne. Mercedes ima lepu prednost ispred Techeetah u konkurenciji konstruktora a još veću Vandoorne u odnosu na Evansa.
Giovinazzi, uff hteo sam izvući paralelu sa Heidfeldom po količini crne sreće no talijjan je prespor da bi ga se hvalilo ili žalilo.
@CroaticF1, bogami Gen3 i nova era će baš da prodrma stvari.
@pastor, Evans jednostavno koristi nekonzistetnost sudaca. Hoće li FE uvesti "Verstappen" pravila, videćemo. Evans definitivno je preagresivan a generalno sam koncept prvenstva je kao stvoren za igrice autića u lunaparku. Smešno prvenstvo koje glumi da je ozbiljno i eto vozači koji se okorišćavaju time. Lista je dugačka, Evans je samo novi na njoj.
Sad sledi Seoul, izvozao sam se na njoj i mogu vam reći da nas očekuje spektakl. London Excel je prva ikad staza u motorsportu koja ima unutar/van koncept ali Seoul je prva ikad koja se vozi kroz nogometni stadion. A mislim na top level kategorije. I konačno da i to čudo vidimo, pandemija nas je uskratila za to zadovoljstvo.
A Vancouver je inače pukao kao kokica, organizatori valjda još uvek ne vraćaju novce navijačima koji su kupili karte.
Giovinazzi, uff hteo sam izvući paralelu sa Heidfeldom po količini crne sreće no talijjan je prespor da bi ga se hvalilo ili žalilo.
@CroaticF1, bogami Gen3 i nova era će baš da prodrma stvari.
@pastor, Evans jednostavno koristi nekonzistetnost sudaca. Hoće li FE uvesti "Verstappen" pravila, videćemo. Evans definitivno je preagresivan a generalno sam koncept prvenstva je kao stvoren za igrice autića u lunaparku. Smešno prvenstvo koje glumi da je ozbiljno i eto vozači koji se okorišćavaju time. Lista je dugačka, Evans je samo novi na njoj.
Sad sledi Seoul, izvozao sam se na njoj i mogu vam reći da nas očekuje spektakl. London Excel je prva ikad staza u motorsportu koja ima unutar/van koncept ali Seoul je prva ikad koja se vozi kroz nogometni stadion. A mislim na top level kategorije. I konačno da i to čudo vidimo, pandemija nas je uskratila za to zadovoljstvo.
A Vancouver je inače pukao kao kokica, organizatori valjda još uvek ne vraćaju novce navijačima koji su kupili karte.

- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Ma FE je totalno zakazala, za sad. Gen3 će biti dobar pomak, ali će i dalje biti daleko od onoga što je trebala biti.
Električni DTM bi mogao biti prava stvar, po onome što najavljuju. I mogli bi privući više Njemačkih brendova, kao i drugih. Jasno je da su bili zainteresirani i za FE, ali FE nije opravdala očekivanja...
Električni DTM bi mogao biti prava stvar, po onome što najavljuju. I mogli bi privući više Njemačkih brendova, kao i drugih. Jasno je da su bili zainteresirani i za FE, ali FE nije opravdala očekivanja...
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1954
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
No bez obzira na sve Gen3 bi trebalo dati FE pravu legitimnost, u smislu da su najbrže prvenstvo na struju jel ovo što se dešava sa Gen2 je smešno. Bolidi ko igračke, mnogo sporiji od očekivanog. I to je skok u odnosu na Gen1 koja je bila smejurija.
Gen3 je prava stvar.
Gen3 je prava stvar.

- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6051
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Pa di si Alene, nema te čitavu sezonu
Dragon je inače baš jedna od ovih zanimljivih silly season priča, odustali su od vlastite pogonske jedinice i navodno će prijeći na DS, što znači da Techeetah ostaje bez partnera.

Užasno je odradio tu rookie sezonu, gledam mu rezultate baš, praktički su sve DNF-ovi i zadnja mjesta. Treba priznati da nema baš mašinu za velike stvari, ali i u odnosu na Camaru je izgledao loše. Ovog vikenda su očito pogodili nešto sa set-upom pa su obojica imali brzinu u jednom krugu, ali opet su imali tehničkih problema u utrkama.Alen13ASC je napisao/la: 01.08.2022., 01:47 Giovinazzi, uff hteo sam izvući paralelu sa Heidfeldom po količini crne sreće no talijjan je prespor da bi ga se hvalilo ili žalilo.
Dragon je inače baš jedna od ovih zanimljivih silly season priča, odustali su od vlastite pogonske jedinice i navodno će prijeći na DS, što znači da Techeetah ostaje bez partnera.
- Osella
- GP3
- Postovi: 762
- S nama već: 3 god 3 mj
- Navija za: Minardi, Andrea Moda
Ne pratim Formulu E, ali tu i tamo bacim pogled na rezultate. Giovinazzi se očito uopće nije prilagodio na bolid koji se tamo koristi. Kad vidiš rezultate, rekao bi da je najgori vozač. Gio to svakako nije. Nije svjetski vrh, ali da je toliko loš, nije.
Uglavnom, koliko sam skužio, osim što se nije prilagodio na seriju, njegov bolid je teški očaj. Ne razumijem se baš u električne formule, ali naletio sam na nekoliko članaka i analiza u kojima je pisalo kako je njegov bolid valjda daleko najgori na gridu. Nedostaje mu snage - rano u utrci ostaje i bez ono malo snage - ima stalno tehničkih poteškoća, a i većina odustajanja (možda i sva, nisam provjeravao) su mu zbog problema na bolidu.
Šteta što je ovu sezonu potrošio praktički bezveze. 'Ajde, barem se utrkivao za razliku od dvije uzastopne godine nakon F2 u kojima nije vozio nikakvu seriju za stalno (izuzev dvije utrke za Sauber gdje je uletio kao rezervni vozač i jednog nastupa na Le Mansu), nego je samo bio testni vozač. Mislim da je to bila pogreška, ali eto... Valjda će sljedeće godine naći neko bolje mjesto. Ferrari priprema hypercar za WEC, možda će tamo voziti, a opet možda ga ubace i u neku drugu seriju.
Uglavnom, koliko sam skužio, osim što se nije prilagodio na seriju, njegov bolid je teški očaj. Ne razumijem se baš u električne formule, ali naletio sam na nekoliko članaka i analiza u kojima je pisalo kako je njegov bolid valjda daleko najgori na gridu. Nedostaje mu snage - rano u utrci ostaje i bez ono malo snage - ima stalno tehničkih poteškoća, a i većina odustajanja (možda i sva, nisam provjeravao) su mu zbog problema na bolidu.
Šteta što je ovu sezonu potrošio praktički bezveze. 'Ajde, barem se utrkivao za razliku od dvije uzastopne godine nakon F2 u kojima nije vozio nikakvu seriju za stalno (izuzev dvije utrke za Sauber gdje je uletio kao rezervni vozač i jednog nastupa na Le Mansu), nego je samo bio testni vozač. Mislim da je to bila pogreška, ali eto... Valjda će sljedeće godine naći neko bolje mjesto. Ferrari priprema hypercar za WEC, možda će tamo voziti, a opet možda ga ubace i u neku drugu seriju.
Lasciatemi guidare...
"By my calculations, we win the championship by 1 point!"
"By my calculations, we win the championship by 1 point!"
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1954
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Pozdrav Kroatiče
Imao sam uzbudljivu prvu polovicu godine. Pa težak rastanak sa curom, pa onda malo rušio rekorde s Šalensis ASCP1 VF1c da zaboravim na nju i tako
Meni je Antonio tip vozača koji jednostavno nije za top takmičenje, njega je Kimi dizao u nebesa a ni to nije pomagalo. Do sad me ničim nije impresionirao, iako jeste a nesećam se opet nekonzistetan je. Za njega je WEC neki vrhunac i to je to.


Meni je Antonio tip vozača koji jednostavno nije za top takmičenje, njega je Kimi dizao u nebesa a ni to nije pomagalo. Do sad me ničim nije impresionirao, iako jeste a nesećam se opet nekonzistetan je. Za njega je WEC neki vrhunac i to je to.

- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6051
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Vidio sam da si snimio neki bolestan krug nedavno, sad mi je jasno otkud motivacija
Slažem se da Giovinazzi nije top vozač, ja sam ga prvi put gledao u GP2 2016., tada je izgledao impresivno kada je kao rookie izazvao iskusnijeg Gaslyja za titulu, mislio sam bit će velikih stvari od njega, ali nakon toga je uslijedila ta pauza od utrkivanja, u Alfi je imao dovoljno vremena da pokaže nešto - nije i na kraju mi nije bilo nimalo žao što ga je zamijenio Zhou, makar ima boljih mladih vozača od njega.
Istina je doduše da vozi jedan od najlošijih bolida (konkurencija Dragonu za tu titulu im je jedino NIO koji me i dalje prate na Twitteru, veliki respekt za njih, žao mi je da su od prve sezone i titule s Nelsinhom u slobodnom padu
), treba se i priviknuti na vožnju FE bolida koji su poprilično drukčiji od svih ostalih (imaju samo jednu brzinu, koriste regen cijelo vrijeme, konstantno je potrebno paziti na tu obnovu energije, gume su potpuno drukčije itd.), a to Giovinazziju očito nije baš uspjelo, stoga ne znam hoće li dobiti priliku u nekom Gen3 bolidu.

Slažem se da Giovinazzi nije top vozač, ja sam ga prvi put gledao u GP2 2016., tada je izgledao impresivno kada je kao rookie izazvao iskusnijeg Gaslyja za titulu, mislio sam bit će velikih stvari od njega, ali nakon toga je uslijedila ta pauza od utrkivanja, u Alfi je imao dovoljno vremena da pokaže nešto - nije i na kraju mi nije bilo nimalo žao što ga je zamijenio Zhou, makar ima boljih mladih vozača od njega.
Istina je doduše da vozi jedan od najlošijih bolida (konkurencija Dragonu za tu titulu im je jedino NIO koji me i dalje prate na Twitteru, veliki respekt za njih, žao mi je da su od prve sezone i titule s Nelsinhom u slobodnom padu
