Stranica: 3/5.

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 14.04.2020., 21:11
Postao Alen13ASC
Kolega FASC, možeš mi čak reći i želju s čim želim da ti odvozim stazu. Imam F1, FE (GEN1), Robocar, Toyota i Audi LMP1, Indikar iz 2015, Prototip C,..

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 15.04.2020., 16:25
Postao FACS
Bacam se na dizajniranje staze :pivo:

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 15.04.2020., 19:04
Postao Alen13ASC
Ok frende :)

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 16.04.2020., 21:20
Postao Alen13ASC
Izolacija uzela maha, part III, ovaj put s Paul Ricard redizajnom.

Upozorenje, duga analiza, ili ne! :rofl:

Uvod

Kao prvo nisam ni sanjao da ću redizajnirati Paul Ricard ali takva je situacija kakva jeste. Vožnja tom pistom je dobra, ima lep tjek, ali uvek me smetaju neke stvari. Kao da nešto fali a nešto stalno uništava tjek. Ukratko, ne uživam u onoj mjeri u kojoj bi se moglo. Našao sam nekoliko mjesta i na koncu odlučio sam u tri točke redizajnirati koncept uz pomnu analizu pre početka redizajna. Evo finalni produkt:

slika
ala sam crop-irao oo u editoru, pa moja mala sestrica od 6 godina bi mogla bolje :rofl:

Razrada

U tri točke prezentiraću razloge redizajna, pa da počnem:

Zavoji 3-5

Prvotni dizajn djeluje žargonski rečeno idiotski, kao da prostite idiotska verzija belgijskog Les Combesa samo što se kod Paul Ricarda to zavšrava V zavojem (peti zavoj). Moj predlog je da zavoj 3 i 4 bude S zavoj umjesto šikane a da točka kočenja pre petog zavoja bude proširena u stilu COTA-ine prvog zavoja.

Slike s demonstracijskog kruga:

slika
Vozač nedugo pre ulaska u treći zavoj.

slika
Dok skreće lijevo, vozač mora istovremeno kočiti i pripremati se za peti zavoj. Sve ovo čini četvrti zavoj jako teškim.

slika
Vozač se upravo sprema naciljati apex petog zavoja, kao što vidite, proširena zona kočenja u stilu COTA-inog prvoj zavoja omogućava prilike za pretjecanja. Vjerujem da bi ovo mjesto bilo spektakularno u prvom krugu utrke.

Zavoji 8, 9 i 9b

Dok sam stvarao moj prijašnji projekt, Valencia ePrix, slučajno sam otkrio nov složen koncept zavoja. Hibrid šikane i ukosnice. Ideja mi je sinula dok sam gledao snimke Toyotinog TS050 na de la Sarthe (dok sam pravio zvuk za F1 Challenge) te prolaska kroz Dunlop Chicane. Tamo vozač istovremeno skreće udesno i koči te se priprema za lijevi zavoj. Zapitao sam se šta ako to spojim s ukosnicom te šikanom. I rodio se nov koncept, niti ne znam kako to da zovem. Ukosnica-šikana, Ukosikana, Šikosnica, Uškioanica :rofl:

Mistral je zaista moćna ravnina, ali ako bi sklonio šikanu iz dizajna to bi značilo da pošto nema jače zone kočenja da bi se utrke pretvorile u procesiju zbog toga a to Paul Ricardu ne treba. Dok recimo modificiranje Signes i Beausseta bi bilo bogohuljenje. Zato zadržavanje šikane i modificiranje je najbolja ideja. S mojim izumom, Ukosikanom ili već kako to da nazovem, sve bi sjelo na mjesto a gledatelji s lica mjesta bi voleli taj izum.

Slike s demonstracijskog kruga:

slika
Baš kao gore spominjani francuski brat, de la Sarthe, ova teška krivina ima sličan koncept u smislu istovremenog kočenja i skretanja uz procenjivanje pravog momenta za skretanje u sledeću krivinu, u ovom slučaju ukosnica.

slika
Široka zona kočenja, u stilu COTA-inog prvog zavoja, omogućava vozačima lakše pretjecanje u ukosnici. Ova slika pokušava da dočara pogled s trivina prema Ukosikanom ili kako već se to zove :rofl:

slika
Slika s zavoja 9b, ovdje se vidi kako je zona kočenja pre zavoja 8 malo uvučena prema unutrašnjosti a sve da bi luk skretanja u zavoj 8 bio veći što poboljšava cjelokupni koncept.

Zavoji 14 i 15

Originalni skup zavoja 14 i 15 je jako čudnovat. U smislu da posle beskonačnog skretanja u lijevo dolaziš do skoro pa V zavoja. Moj koncept je da se samo proširi zona kočenja u stilu COTA-inog prvog zavoja a apex zavoja 15 malo gurne napred.

Slike s demonstracijskog kruga:

slika
Vozač se sprema ući u zavoj 15, kao što se vidi na slici proširena zona kočenja bi mogla čak omogućiti pretjecanja, ali malo vjerovatno.

slika
Vozač usred zavoja 15, ovdje se lepo vidi proširenje piste.

Zaključak

Tjek je bolji s mojim konceptom, uživao sam u svakom krugu testiranja. Baš je fora što sam napravio moj testni centar u F1 Challenge, to je možan alat za dizajniranje staza u kojem možeš dizajnirati sve i svašta a da uz post proces to bude vožljivo i dobro. Al mi je zaključak :prcnjau: hebo me onaj koji mi dade tastaturu :rofl:

Najbolje vrijeme s testiranja zavšrnog koncepta je 1:27.166.

Video snimka demonstracijskog kruga



Ala me boli ruka od kuckanja, skidam kapu redakciji F1PulsMedije :pivo:

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 16.04.2020., 23:28
Postao Alen13ASC
Najava za novi projekt, a što menja boju ovaj tekst? Što je znak upita crn a ostali tekst u nekakvim bojama španjolske zastave? Aha, sad je i znak upita u tim bojama :rofl:

slika

Očekujte neočekivano!!! Ekstrem, extrema!!!

______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________

Očekujte...

ŠPANJOLSKU VERZIJU MACAUA

!!!LUDILO!!!

Formula e izdanje

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 17.04.2020., 02:42
Postao LH44
Šikosnica mi je najbolji od tih :rofl:

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 17.04.2020., 11:30
Postao FACS
možeš li snimiti s onboard kamere?

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 17.04.2020., 15:03
Postao Alen13ASC
Lh44,

Lolcina, imao sam takve nalete inspiracije da to ne poverujes. Evo sad nebi mogao slicno napisati.

Facs,

Kad bi to snimio onboard bilo bi mutno.

Edit:

Najava za novi projekt:

Isusa ti Boga hebem, ekstremna ludnica, Sveta Majko Prcanja!!!!!

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 19.04.2020., 01:15
Postao Alen13ASC
Dočekali ste, projekt koji sam dugo najavljivao na čudnovate načine...

Naslov

...Zaragoza ePrix Circuit

Uvod

Jednostavno sam se umorio od ovog projekta, najteži ikada, nije ni čudo što sam ga sa psovkama najavljivao :rofl: Uglavnom, u ovoj izolaciji krenuo sam u redizajne odnosno revorkove mojih prijašnjih dizajna. Drago mi je da sam Tokyo završio te Valenciu, oba projekta koje sam započeo 2015. a tek ove godine 100% završio. A sada sam išao malo dublje, u 2014. te doba kada sam s organizatorima propalog projekta ePrix Zaragoza testirao njihove projekte. Da istina je, da je ikad zaživeo projekt, ja bi imao male zasluge.

Ovde su organizatori postavili video kruga kojeg sam ja snimio na njihovom sajtu▼
https://sites.google.com/site/formulaez ... do-tecnico

Sada kad je sve to propalo, ideja i san nije. Stoga krenuo sam opet u redizajn starog projekta i skoro odustao jer sam zapeo na istom mjestu gde i tada ali došla mi je ideja videvši moj dragi zimski sport Spust i rešim da upotrebim park u dve linije i to spojim s ulicom. Tada mi je palo napamet da će to biti najteži projekad ikad te najluđi i krenem smarati sa čudnim najavama.

Lokacija staze ja na poprištu održavanja Expa 2008, park koji je genijalan i prelep i ima svega i svačega. Par fotografija s šetališta:

slika

slika

slika

slika
vidite šta piše gore ljevo :D

Jedini problem mi je gdje postaviti eVillage, imam dva mjesta. Napuštena tri paviljona ili na parkingu kraj garaža. Ovo je nadulji uvod u povjesti, kako sam to uspeo ne pitajte.

Razrada
koja budala počinje razradu s slikom, da pogađam, Alen13ASC

Mapa staze

slika

Mapa staze s legendom

slika

Demonstracijski krug



Pogled iz zraka na jedan cjeli krug



Jezivo zar ne, staza je prava španjolska verzija Macaua a čak ima i više zavoja od nje bez obzira što je skoro duplo kraća. U biti ceo layout je ludnica, ali zapravo u vožnji nije toliko teška. Uhvati se jedan ritam i ide kao podmazano. Na ovoj stazi je nemoguće pretjecati, u biti nisam dizajnirao stazu koja bi bila dobra za utrkivanje nego naprotiv stvorio sam je zbog primarno vozačkog izazova te spektakla i haosa u stilu Macaua te bi čak za potrebe virtuelnih utrka bila zakon. Svako bi uživao vozeći ovu stazu, pravi je izazov a i prelepa je.

Analiza kroz sektore uz pokoju fotografiju

Prvi sektor (zavoji 1 i 2)

Ovo je snagatorski sektor koji se sastoji od dve ravnine i dva zavoja. U prvom zavoju je jedino moguće pretjecati.

Slike sa demonstracijskog kruga:

slika
Robocar pozira na pol poziciji

slika
Prvi zavoj, jedino moguće mjesto pretjecanja

slika
Mjesto kočenja je malo uvučeno u stazu a sve radi lakšeg ulaska u drugi zavoj

Drugi sektor (zavoji 3-27)

Najteži sektor. Ovo je nešto najbliže što ćete dobiti u smislu ulične verzije Zimskog Spusta. Gotovo nemoguć sektor koji greške pretvara u automatsku crvenu zastavu u stilu Macaua. Ovakav teški sektor i prelep park pretvaraju ovo mjesto u neviđeni spektakl, nikad viđen. U biti nije tako težak sektor jer sam napravio dobar tjek, samo treba ići po osjećaju.

Slike sa demonstracijskog kruga:

slika
Pogled s zavoja broj 7, gde počinje ulaz u bukvalni prelepi pakao

slika
Trinaesti zavoj, napravljen da prebije monotoniju pređašnjeg uskog dela a i da stvori bolju dinamiku tjeka

slika
Kada uski deo prođe, dolazi predah u vidu zavoja 18 pre nego što malo širi deo "zmije" počne. Na desnoj strani se vidi španjolski paviljon

slika
Ovo je zavoj broj 22, ludnica od drugog sektora u parku se najbolje vidi na ovoj slici

Treći sektor (Zavoji 28-35)

Počinje nakon "zmije", iako dosta lakši od prijašnjeg, ovaj je dosta zeznut. Ima dva V zavoja te Attack Zone.

Slike s demonstracijskog kruga:

slika
Attack Zone u akciji

slika
Ovdje pokušavam vam dočarati kako se cjela staza može vidjeti s Vodenog Tornja

Zaključak
Imajte malo vjere, biće bolji od onog s Paul Ricarda

U biti da nisam imao F1 Challenge nebi mogao ovo ni napraviti. Jednostavno sam počeo projekt s sirovom mapom bez trunke linija, išao sam tako s Robocarom po mapi. Prvo vozio stari projekt i onda mi kasnije sinula ideja da mogu spojiti neke djelove staze. I tu se još malo vozikam po parku i na kraju uspem pronaći pravu rutu.

Odradio sam čak i long run! Tj. totalnu simulaciju utrke, 45 minuta +1krug! Jedino što sam se zeznuo pa odradio to s kvalifikacijskim modom. Uglavnom evo cjela lista vremena krugova s moje simulacije utrke:

01- 1:36.59 (start utrke)

02- 1:29.76

03- 1:28.83 (najbolje vrijeme utrke)

04- 1:30.38

05- 1:29.61

06- 1:29.74

07- 1:30.56

08- 1:30.71

09- 1:30.45

10- 1:29.15

11- 1:30.75

12- 1:30.28

13- 1:30.25

14- 1:30.38

15- 1:29.96

16- 1:29.92

17- 1:30.26

18- 1:30.87

19- 1:29.52

20- 1:30.27

21- 1:30.20

22- 1:30.84

23- 1:31.22

24- 1:30.58

25- 1:31.94

26- 1:30.70

27- 1:31.16

28- 1:30.30

29- 1:30.59

30- 1:30.75

31- 1:30.70

Najbolje vreme s simulacije kvalifikacija- 1:28.71. U krivu sam, zaključak je gori od onog s Paul Ricarda. Samo budaletina stavlja zid od teksta sačinjen od brojeva u zaključak :rofl:

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 19.04.2020., 12:01
Postao LH44
Ja bi samo attack zone premjestio na 22. Krivinu sa vanjske strane. Djeluje monotono ovaj dio sa zmijom krivina, ali ne vjerujem, kad bi uhvatio ritam, to bi išlo ko po loju. 2 mjesta za preticanje... Nije baš za utrke što ti kažeš, ali je u Macau fazonu, kad već nije trkanje nek je ludnica.

Sent from my ATU-L21 using Tapatalk


Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 19.04.2020., 14:20
Postao Alen13ASC
Hvala ti na pozitivnim kritikama. Ne slažem se za Attack Zone u zavoju 22 jel postavljanje istog u najopasniji deo staze i pre sužavanja u zavoju 24 je izuzetno opasno. Ovako u sred V zavoja je mnogo sigurnije, tada vozači idu sporije i mogu bolje reagovati na bolid ispred sebe koji usporava.

Sad u zadnje vreme furam taj fazon extremnog dizajna, u biti ako dizajniraš pistu koja je prilagođena za dobro utrkivanje dobiješ na koncu pistu koja je "dosadnjikava". Ja želim da mi se krv ugrije dok testiram dizajn a ne da se smorim na nekoj ravnini pa da promašim tačku kočenja. Ovako si 110% fokusiran na stazu što ja jako volim. Šta drugo da vam kažem kada uživam vozeći Montenero s 2019 F1 bolidom, volim taj old-school štih beskrajnih zavoja koji se nižu jedno zadrugim.

Moja Zaragoza je upravo to, stari štih u modernom ruhu. Ludnica u prelepom parku.

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 20.04.2020., 01:22
Postao Alen13ASC
Kolega FASC me je zamolio da testiram njegov dizajn, što sam drage volje uradio.

Prvo izgled piste:

slika

Iako na prvu ne djeluje tako, ova staza je odlična za vožnju. Bez pravih mjesta pretjecanja ali s vozačke strane ona je vrh. Prava je šteta što se danas staze dizajniraju tako da su prioriteti mjesta za pretjecanja a uz to se nabace kao neki izazovni djelovi i to je to. Fale one oldschool staze koje ti čupaju kožu, a ne sadašnje piste na kojima ti se prispava u sred ravnine i ponekad zaboraviš tačku kočenja.

FACSova pista više ide ka oldschool, što mi se dopada. Ima dosta izazovnih djelova, volim prva tri zavoja te šikanu i S zavoje.

Demonstacijski krug:



Stazu sam naštimovao tako da je na koncu duljina izašla 5.8km a najbolje vreme kruga mi je bilo 1:28.566.

Informacije bazirane na kalkulacijama:

- Broj krugova: 53
- Duljina utrke: 307km
- Projektovana duljina utrke bez izlazaka SC: 1 sat i 25 minuta

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 20.04.2020., 12:09
Postao LH44
Baca na Hungaroring :thumbs:

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 20.04.2020., 12:14
Postao senna66
Odlična za voziti. Za utrku... možda...

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 20.04.2020., 12:43
Postao Frantic
Dobro izgleda, ali preticanja bi bila skoro pa nemoguća

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 20.04.2020., 17:47
Postao Alen13ASC
Na reditu moj dizajn Zaragoze je dobio platinumsku nagradu, stoga snimio sam još jedan video klip. Ovaj put onboard s Robocarom


Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 20.04.2020., 18:07
Postao FACS
Bravo Alene, nabacit ću još par staza.


Nekad sam to stalno u školi crtao, ali to je više nemoguće pronaći

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 21.04.2020., 00:46
Postao LH44
FACS je napisao/la:Bravo Alene, nabacit ću još par staza.


Nekad sam to stalno u školi crtao, ali to je više nemoguće pronaći
Eh kad bi mogao naći te sveske iz osnovne, bilo je vraški dobrih koncepta...

Sent from my ATU-L21 using Tapatalk


Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 21.04.2020., 15:07
Postao FACS
Alen ja sam FACS, a ne FASC :zubo:

Re: Dizajniranje staza forumaša

Postano: 21.04.2020., 19:18
Postao Alen13ASC
Ups, 150 mjesta kazne odma :prcnjau:

Moram malu pauzu uzeti od testiranja. Juče sam se preforsirao, vozio sam stazu od kolege na reditu i kasnije na F1 podreditu video mapu projekta VN Beiruta te rešio da je oprobam s Schumacherovim Ferrarijem iz 2002. Pošto skrećem s mišem, uhvatio me grč pa kasnije kao da sam povredio mišić ili nešto. Jedva sam snimio krug.

Prošao sam kao Heidfeld na 2015 Putrajaya ePrix :prcnjau:

Sorry AFCS, za sad :)