Kid vs. El Grande

Izdvojeno

Pulsmedia portal

Prije 5 godina 4 min 41 komentara

Kad je nakon Monze 2018 objavljeno da Leclerc seli u Ferrari, a Raikonnen u Sauber, izgledalo mi je da je Leclerc u Ferrari pogrešan potez. Uz takav potez Sauber je najbolje mjesto za pospremiti Kimija. To sam pisao ovdje po komentarima i uništio svoju karmu do neprepoznatljivosti, još uvijek se oporavljam od toga :)

Tada sam mislio da će biti problema u pritisku koji će klinac napraviti na Vettela i da će problemi proizaći iz Leclercove ambicije koju će Ferrari kao momčad gušiti da Vettel bude prvi vozač. Nisam razmišljao o tome da bi se Vettelova loša forma mogla nastaviti. Tu nešto jako ne štima, a Ferrari mu ne zna pomoći. Previše puta u zadnjih godinu dana se dogodilo da pogled na Hamiltona u retrovizoru uzrokuje piruetu. To se jednom šampionu ne bi smjelo događati. To nije pitanje vještine, nego psihe, mentalne stabilnosti. Stabilnosti koju je kao klinac u RBu definitivno imao, a koju u Ferrariju nema, a pogotovo je to očito u zadnjih godinu dana.

U subotu je odvezao savršene kvalifikacije, “stavio je klinca na svoje mjesto”, “pokazao tko je gazda” i sve ostale fraze koje govore da bio značajno bolji od momčadskog kolege. Njegovi navijači su likovali, napadali sve kritičare: “Ha! Di je sad vaš Leclerc?!”. U nedjelju sve je savršeno počelo, na startu je izdržao sve izazove, koncentrirano bez velikih grešaka je vozio cijelu trku, nije bilo frke u boksu ali onda nešto Hamiltonovog pritiska i doveo se u situaciju da izgubi utrku. Kazne vjerojatno nije trebalo biti (tvrde ogromnom većinom bivši vozači F1). Ali nije niti trebalo doći u situaciju da se kazna razmatra. Utrka nije izgubljena kod sudaca, izgubljena je zbog greške na krivom mjestu. Dok ga je lovio Hamilton je griješio, tražio limite, blokirao kotače, odlazio preduboko na kočenjima gdje ima puno mjesta – hairpin na primjer. Ipak imao je sreće ili možda pameti da forsira tamo gdje smije pretjerati bez ozbiljnih posljedica.

Na žalost ovo nije bila prva pogreška ove sezone. Također u nekim trkama nije se činilo da se baš trudi nešto postići, više ih je nekako odradio. U vožnji Leclerca je bilo puno više strasti. Također Leclerc je griješio još više, od silne nakane da se dokaže protiv El Grande Seba i zaradi barem podjednak ako ne i preferencijalni tretman. Da je pobijedio u Bahreinu bilo bi mu psihički lakše. Iako nije izgubio pobjedu zbog sebe nego zbog motora, ipak ostaje zapisano da nije pobijedio i koliko god će se neki frikovi za 20 godina sjećati čudnovate utrke, statistika će reći 3. mjesto. U svemu tome i jednom i drugom nije bilo lako voziti bolid koji ne postiže ono što bi trebao.

U ocjeni njih dvojice svakako treba uzeti u obzir da je Leclerc u svojoj drugoj F1 sezoni, a Seb – trinaestoj. Dakle, Leclerc ima neki popust kad griješi. Na primjer nakon safety car restarta – nije to vidio baš puno puta u životu, Vettel nema taj luksuz. On je vidio sve, radio sve i nema ničega u F1 što je za njega neviđeno iskustvo. I zato kad on pogriješi ili pukne po pritiskom to nije dopustivo.

Uzevši sve ove okolnosti u obzir, postoje samo dva putića van iz ovoga: psihološka pomoć ili penzija. U ovom trenutku Vettel mi izgleda kao vrlo sposoban, ali psihički oštećen vozač (ovo zadnje s kaznom sigurno ne pomaže liječenju) i kao takav ne daje maksimum koji je Ferrariju nužno potreban kad ima neiskusnog wingmana i superheroja kojem je netko ubacio kriptonit u džep, te bolid koji treba aktivirati. Vrlo je očito da je brzina bolida tu kad su gume “upaljene”.

Mala digresija: U neka stara vremena ovo bi bio Bridgestoneov problem. Nekad su se gume radile po bolidu, a ne bolid po gumama. Nije li to malo naopako da se bolidi rade po gumama?

Kao prekaljeni gledatelj F1 volio bi vidjeti povratak kralja u punu formu, volio bi opet vidjet “prstić” koji me nekad tako iritirao, ali što dulje ova agonija traje sve mi se čini manje vjerojatnim da će se dogoditi.

Bio bi jako tužan da jedan veliki vozač ode u penziju puno prerano zato što mu nitko nije znao pomoći. Binotto počisti naočale, lijepo molim.

wapi


Odgovor

41 komentara

  1. Bmw
    matej2018 Prikaži

    GO, GO, GO VETTEL!! Sveti cilj ostvarit titulu s Ferrariem prenjet svo svoje znanje na malog Micka i onda u zasluzenu mirovinu!!! Puno je tu jos posla…



    9
    6

    3
  2. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Zaista se slažem u potpunosti da autorom. Šta god da je problem, Vettel sigurno nije zaboravio voziti. Jednostavno mu se dešavaju neke stvari koje je meni nemoguće shvatiti.
    Ja znam, kakav je vozač bio. Aktivno sam pratio F1 cijelu njegovu karijeru. Nije slučajno 4x WDC. Međutim ovo je već treća sezona u kojoj radi greške. Nisu to uvijek klasične greške, više su to neke nespretne situacije, ali postao je default da uvijek on izađe kraćih rukava.

    Ne treba ni zaboraviti, da je on porodičan čovjek, današnja F1 je brutalna prema slobodnom vremenu vozača.
    Nedavno sam čitao koliko je Hamilton provodi vremena sa svojom ekipom. Toliko slobodnog vremena Vettel sigurno nema.
    Šta god da je, Ferrari kao tim, mora što prije identifikovati problem i naći rješenje koje će obezbijediti da njihovi vozači mogu isporučiti ono što se od njih očekuje.

    I Džekooooo …



    11
    8

    3
  3. Bernie Ecclestone
    Ronaldinho Prikaži

    “Prstić” je i mene nervira strašno



    4
    -1

    5
  4. vagabundo Prikaži

    Kao sto si i napisao i Hamilton je pravio greske. Ali zasto ga to nije kostalo. Zato sto je njegov auto bio daleko nadmocniji na Hard gumama. To je bilo preocito. I smatram da je Vetel odvezao bolje od Hamiltona sa obzirom kakve su alate imali u rukama. Ne treba zaboraviti i prednost Ferarija na pravcima. To je i spasavalo Vetela. Ali treba biti realan i priznati da u svim utrkama u kojima je Ferari bolji bolid to su nijanse ispred Merca, dok Mercedes kad ima bolji bolid to je uglavnom prednost za jako bezbriznu voznju.



    17
    15

    2
    • Mclaren
      LH44 Donator Prikaži

      Pa dobro u Bahreinu je Ferrari imao finu prednost za kako kažeš bezbrižnu vožnju, barem onaj u Leclercovim rukama. Jučer jeste, nijansa je odlučila, kroz prva 2 sektora su se držali u desetinki, pa ih je 3. sektor izvlačio, a na utrkama je Mercedes bio bollji na tim tvrđim gumama, ali ne toliko po meni.
      Hamiltona nije koštalo isključivo zato što nije nikog imao da mu puše za vratom, pa iako pogriješi, malo popusti, ohladi kočnice i gume i hajmo Jovo nanovo, dok Vettel to ipak nije mogao priuštiti jer vidjeli smo da je Lewis tu odmah bio da proba iskoristiti i najmanju grešku. Istina, vozaču iza se komponente više griju i bolid je nepredvidiv, ali svejedno ima luksuz da riskira, a da ne plati veliku kaznu.



      5
      3

      2
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Definitivno je bolid bio brzi na hardu, samo je tesko rec koliko, vrlo brzo je skino 5 sekundi prednosti i svaki put nakon greskica koje je radio bi se vrlo brzo vratio u DRS. A to sto je imo luksuz da grijesi bez posljedica opet mogu zahvalit Ferrariju sto mu je skino Leclerca s repa.. Takticki savrsen Ferrari ne pamtnim vec dugo..



        7
        7

        0
      • antisha17 Prikaži

        Nije bio toliko brži na tvrdim gumama, a skidao mu je uredno preko pola sekunde po krugu dok je na mediumu bilo identično.
        Pola sekunde nije dovoljno? U Formuli 1 je to godina.



        4
        2

        2
  5. Formula 1
    ivanP Prikaži

    Svi su oni od krvi mesa pa tako i vetel!Ali postavimo stvari na svoje mjesto prije nego pocnemo vagati,pricati o nekom pritisku i krizi vozaca!!za pet godina u ferariju vetel je imao sansu samo prosle godine,koliko je kriv on sa svojim greskama i guranjem bolida na limit kriv je bogme jednako i ferari!I da li je ta proslogodisnja sansa bila egal borba izmedju dva tima,ja bih rekao da nije,jer kad je fer bio bolji bio je za nijansu gdje su greske nekad neizbjezne,kad je mecka bila bolja to je bila komfort zona gdje je i gresku kompezovao bolid,ne uvjek ali j vecini!sto se tice greske u nedjelju ona je proizvod turbulencije sporijih vozaca tako kaze baton,ali greska je greska,isto je bilo i sa ham!!na kraju i u nedjelju je ferari bio ukupno sporiji bolid pa je to vetel izvezao na misice do kraja,da nije bilo kazne govorili bi o njemu kao heroju!!A ove god lekler ima samo jednu metu a to je vetel,da li ce uspjeti hoce ako ovome ne bude stalo u suprotnom nema sansu!!



    10
    10

    0
  6. David Croft
    Ferrari Prikaži

    Ono uopće nije bila vozačka pogreška…gledao sam telemetriju i 10 krugova prije, svaki puta je ušao isto u zavoj…slična brzina, isto kočenje, isti pokret na volanu.
    Po meni je stražnji kraj jednostavno poletio tj. proklizao kada se približio 2 bolida ispred sebe jer bolid uopće nije vozio u prometu pa da ga možeš možda optimizirati na volanu…

    Par krugova kasnije išao je čak i puno brže kroz taj zavoj tj. prema zavoju i nije bolid proklizao…po meni krivac je bio dirty air i nestabilniji Ferrari, pogotovo što je morao pritiskati kroz zavoje.
    Dovoljno je vidjeti onboard.

    Ne vidim da je to bila nekakva vozačka greška ni neko “pucanje”.



    19
    10

    9
    • Mercedes
      Har Kl Donator Prikaži

      Dirty Air je sastavni dio utrkivanja. Hamilton je proveo cijeli vrijeme u dirty air-u pa opet niko ne kaže da je to razlog lock-a u hairpinu.
      Naravno da su uslovi u dirty airu drugačiji, ali meni to zvuči više kao objašnjenje greške, a ne opravdanje.



      10
      0

      10
      • David Croft
        Ferrari Prikaži

        Pa da…Hamilton je proveo cijelu utrku u dirty airu i bolid se optimizirao prema tome…Vettel nije i vjerojatno nisu ni taknuli bolid nešto previše (logično) jer si naprijed…
        Dok je Vettel naletio na dirty air, nije NIŠTA drugačije napravio ni ušao brže u taj zavoj kao i 10 krugova prije (par krugova kasnije je išao brže od toga) već je samo stražnji kraj popustio na po meni očiti dirty air.

        Ja ne vidim što je vozač krivo napravio ili koju je grešku napravio.
        Ne vidim.
        Ista brzina, pokret volanom, kočenje, a kasnije je išao i brže od toga…značajno brže.



        14
        9

        5
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Svako ima neku teoriju šta se desilo.
        Samo Vettel i njegovi inženjeri znaju šta se tačno desilo.
        Tvoja teorija je jako dobro argumentovana i lako je moguće da je baš to razlog.
        Ja recimo mislim da je njemu popustila koncentracija u jednom djeliću sekunde i ostalo je bilo kako je bilo.

        Ako je tačno to što si napisao onda je odgovor na tvoje pitanje

        Ja ne vidim što je vozač krivo napravio ili koju je grešku napravio.

        Jako jednostavan.
        Nije prilagodio svoju vožnju uslovima na stazi. A to je fraza koja objašnjava 90% vozačkih grešaka.



        8
        5

        3
      • David Croft
        Ferrari Prikaži

        @HarKi

        Nije da nije prilagodio vožnju uvjetima već bolid nije bio optimiziran uvjetima i dogodilo se sto se dogodilo.

        Krug dva kasnije u prometu je vozio brže kroz taj zavoj…



        3
        1

        2
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Meni to ne zvuči vjerojatno.
        Da je do bolida, vidjeli bi to i u drugim situacijama.
        Vjerojatno i kod drugog vozača.
        A ako govoriš o finom podešavanju koji svaki vozač radi tokom utrke, opet je to samo njegova odgovornost.
        Možda i jeste to razlog, ali lik ima preko 200 GP u svojim rukama. Preko 50 pobjeda. Pretpostavljam da je bar u 150 utrka nailazio na vozače koje je preticao za cijeli krug.
        Morao je zaboraviti sve što zna.
        Izvini, meni to ne zvuči vjerojatno.



        2
        -1

        3
      • Ross Brawn
        Tuzlaensis Prikaži

        I sam Brundle je odmah nakon Vettelovog izlaska na travu rekao da nije učinio ništa pogrešno, jednostavno zadnji kraj bolida je iznenadno izgubio prianjanje.



        2
        2

        0
    • Mclaren
      LH44 Donator Prikaži

      Hehe drago mi je da sam dobro odmah procjenio da je do zavjetrine :mrgreen: s tim da kasniji ulazi u tu krivinu nisu baš mjerodavni jer je sa manje goriva.

      @Har Kl itekako je bitno, cijelu trku ne diraš postavke i voziš u čistom zraku, a onda odjednom zaostali bolidi ti se stvore gdje ne treba. Lewis je od početka štima o i diferencijale, na ulazu, na krivini i pri dodavanju gasa, balans kočnica, a mjenjao je vjerovatno još nešto oko motora da bi se u potpunosti prilagodio bolid npr. kočenje motorom.



      4
      2

      2
    • Ayrton Senna
      madgalico Prikaži

      Sve si dobro primjetio, ali promaklo ti je samo kako mu se prije izletenja tijelo na sek .podiglo. Mozda je prdnuo i izgubio straznji kraj? ;)


      0
      -3

      3
  7. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Problem je taj što Vettelu crvena boja i Ferrari previše znači. A to sa sobom nosi pritisak. Da je vozio RB koji je konkurentan identično kao i prošlogodišnji Ferrari mislim da se te greške ne bi dešavale.



    5
    3

    2
  8. Jody Prikaži

    Blizi sam razmisljanju Multi21 nego autoru clanka. Bas tako, crvena boja mu znaci, daje sve od sebe, uvijek je sve kao blizu i napeto ali MB je ipak i uvijek bolji bolid, sto sve uzrokuje frustraciju i od prevelike zelje gresku. Plus vjerojatno favoriziranje MB od strane FIA i engleskih lobija. Plus lose strategije momcadi. Kad je ugusto i kad si na rubu rubova, dekocentrira neka stupidnost u strategiji. U toj mrskoj VN Njemacke, opet je Kimi bez povoda i razloga blokirao Vettela dosta krugova. Onda kisa, mala dekocentracija i svi znamo posljedicu. Pojest sam se htio.
    Neznam zasto mu se ove godine nije dalo malo komodniju situaciju, da je prvi vozac, pa ipak se bori 5 godina za tu momcad, zasluzio je. Nemoze netko novi biti u istoj poziciji.
    U zadnjih 5 godina nije bilo 5 uturka u kojima je Ferrari bio vidno bolji ili brzi bolid. Mi svi mozemo spekulirati o gumama, nisu tu cista posla. Lanjska Spanjolska je rekla sve.
    Zato mi clanak nije do kraja sjeo.



    10
    7

    3
  9. klikerbgd Prikaži

    Apsolutno se ne slazem sa ovim sto je napisano,bez uvrede ali stvarno glup clanak. Promasena tema.



    6
    -1

    7
  10. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Vettel je po meni isuvise ponizan vozac, previse stavlja interese tima na prvo mjesto, nego svoj. Ja bi radije volio da ima onu Alonsovu prgavu narav, nego ovu sada svoju histericnu! Jednostavno Vettel nije takav tip, on je u RBR-u imao ekipu koja je radila prljav posao umjesto njega, on je vozio dok su Marko i ekipa pricali okolo.

    Problem je sto Vettel svoje probleme cuva u sebi, dok svi ostali izbace iz sebe i onda kada on odluci to da uradi, to izgleda bas dramaticno. Mali Max je na samom startu dao do znanja da je “alapaca”, da je u stanju da se suprostavi, a isto tako imao je i tim koji ga je podrzavao, dok Ferrai nije takav, pogledajmo Leclerca, on se izvinjava timu, sav se upizdi dok nesto pita ili trazi, dok cujemo Maxa kako psuje itd…

    Vozacima treba malo slobode, Schumacher je imao neku svoju slobodu, jer je u timu imao Browna, Todt-a, ekipu koja je uigrana od strane Briatorea. Imali su disciplinu i stav, rekli su LDM-u po nasem ili nikako, tada je Ferrari po prvi puta bio ponizan, pa smo vidjeli ishod. Momenat kada je uprava opet pocela da uprljava svoje ruke, ekipa se raspala, pa opet kakav nam je ishod?

    Mogu jednostavno reci da nije lako Vettel-u i Leclercu, imaju tezak teret, tj ogorman pritisak na sebi. Vratimo se samo u nazad nekoliko godina, pa pogledajmo kakve su sve face vozile za Ferrari i koliko je tesko bilo za njih da nesto urade….
    Dakle po meni najvise koci kodeks ekipe, gdje su vozaci i previse ponizni.



    10
    10

    0
    • Formula1
      f1zd Prikaži

      Nebi i nije bio ponizan prema Red Bullu. To je ono što je @Multi rekao, previše mu znači Ferrari.



      1
      0

      1
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Dosta više sa Zlatkom Dalićem i poniznošću.

        Dok sam bio mlad i zelen sav bi se usrao i usukao na sastanku s nekim visoko u hijerarhiji iznad mene. Danas me to više uopće ne pogađa. Kažem što mislim sviđalo se to njima ili ne. Znam što znam, znam što vrijedim, znam da ja njih ne trebam, znam da radim dobar posao i da ga mogu raditi i za nekoga drugoga, dakle zašto bi se ja njih bojao ili osjećao pritisak.

        Vettel nema baš nikakvog razloga osjećati pritisak Ferrarija. Leclerc još uvijek može zasrat svoju karijeru, ali Vettel….



        5
        1

        4
      • Michael Schumacher
        Slavenowsky Donator Prikaži

        Wapi legendo, promjenio bi i ti priču kada bi počeo raditi za Ferrari. Nije to jednostavno. Odnosno nismo svi isti.

        Pogledajte Alonsa sada, bio je iskren, želio je promjena, zasitio se kako kaže “drugih” mjesta, svi smo ga razapeli, ali čovjek je bio iskren.

        Kada bi i Vettel bio isti, vjerovatno bi Ferrari trazio novog vozača, a i mi postali cangrizavi, a već i jesmo.

        Vettel nema prave podrške, Ferrari nije previše srdačna ekipa koja će se javno exponirati i ići u dublju raspravu.

        Jasno se vidi tokom utrke da Ferrari još ne zna sta im je prioritet? Ne znam zašto plaćati nekog vozača 50 miliona $ ako ti isti nije pretendent za titulu? Čemu onda njihova akademija, ako se ista ne “šilji” kako treba? Puno je upitnika!?

        Bilo ko da sjedne u Ferrari ima da mu se dupe užari. Golem je to pritisak, a i tezak izazov. Ja ću reći Vettelu svaka čast.



        8
        8

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Ja isto tvrdim da Vettelu treba pomoć unutar Ferrarija, ako su slijepi pa to ne vide frajer će otići u penziju, a oni će nastaviti upropaštavati materijal koji dobivaju. Ako to prepoznaju onda ima nade i za neki naslov u bližoj budućnosti.



        2
        1

        1
      • Michael Schumacher
        Slavenowsky Donator Prikaži

        Ima tu raznih stvari, nekada nesposobnost drugih se odražava na tebe.

        Recimo ja na poslu imam nekoliko “bisera” koji ne razmišljaju, a prave se pametni, zbog takvih ispadnem nekad doslovno nesposoban, a to je jednostavno kakva okolina takav i ti.

        Ponekad i previše volje ugasi tvoj najbolji potencijal. Nekima moraš doslovno crtati da bi te razumjeli, eh vjerujem da takvih je puna kapa u Ferrari-ju.



        3
        3

        0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Ma kakva penzija. Vettel još ima mnogo F1 sezona ispred sebe. Ali mislim da bi trebao promijeniti sredinu nakon što mu istekne ugovor. Ostvario ili ne ostvario svoj cilj sa Ferrarijem. Godine idu, a ništa se ne mijenja. A ruku na srce, i druga sredina bi mu puno bolje odgovarala. Ja sam siguran da bi ga Red Bull ponovo dočekao raširenih ruku, čim bude slobodan. A mislim da bi se i Mercedes otimao za njega.



        3
        3

        0
    • Marlboro
      AMG Donator Prikaži

      Fino napisano Slawekowsky?

      Vettel je vozacina, ali Alonso je po meni puno bolji vozac za ovakav Ferrari, ne samo zbog karaktera…



      2
      0

      2
  11. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    vettel nije u krizi. da nije napravio nijednu od grešaka koje su ga koštale u zadnje 2 godine i dalje nebi bio svjetski prvak sa ferarijem.
    on vozi na limitu jer daje sve protiv merca a onda se sranja dešavaju.
    baš kao i alonsu, prvo ferari treba složit bolid i tim a onda vettel može odraditi žetvu.
    ovo je sve prenategnuto i onda puca.
    (mislite li da bi hamsta u ferkanu bio prvak hahah ? exactly.)



    17
    14

    3
    • antisha17 Prikaži

      Živim za dan kad će njih dvojica biti u istom bolidu da se konačno riješe neki upiti..


      0
      0

      0
    • Fernando Alonso 14
      Lukica Prikaži

      Alonso je možda cak bio i u goroj situaciji ali slažem se s tobom, trebaju se poslozit neke stvari prije pa će onda doći i naslovi.



      3
      0

      3
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Alonso je možda cak bio i u goroj situaciji

        U kom pogledu? Meni na pamet padaju dvije ogromne stvari koje su mu bile puno lakše:
        1) Red Bull tad nije bio ni blizu dominantan kao Mercedes sad
        2) Ferrari je radio apsolutno sve da mu ugode do razmjera koji su danas nezamislivi



        11
        10

        1
      • Nando
        Lux14 Prikaži

        Mislim da je pitwall u Alonsovo vrijeme bio uglavnom bolji (iako su i tada imali kikseva, ali ni približno često kao sada). A što se tiče brzine bolida je dosta relativno… Ako je Massa bio benchmark onda je Ferrari bio stvarno loš, ali ne mislim da je Massa dao pravu sliku.
        Ali je 2011. i 2013. Red Bull bio dosta blizu razini Mercedesove dominacije…



        4
        2

        2
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      2017. i 2018. je imao ogromnu šansu s obzirom na bolide. Svojim i greškama tima je sve prosuo.



      1
      -5

      6
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        je da je sezona trajala do monze, 2017 je odlicno vozio ali problem je bio bolid , 2018 takoder je odlicno vozio ali ta greska u njemackoj je bila velika greska iako mislim i da je pobjedio svejedno ne bi bio prvak zbog usranih nadogradnji ferrarija i brutalnih nadogradnji mercedesa



        5
        3

        2
  12. Dali Prikaži

    Bravo za tekst sve stoji



    1
    -1

    2
  13. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    A ko je pomogao Alonsu cijenjeni novinaru?????!
    Problem je oduvijek u Ferrariju a ne u vozacu.



    1
    -1

    2
  14. Felipe Massa
    Braziliscanec Masa Prikaži

    Zanimljivo je pročitati sezonu i pol kasnije :) Wapi je praktički prognozirao unutarmomčadsku dinamiku između Vettela i Leclerca od tada do kraja.



    1
    1

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.