FIA zaključuje da nema sigurnosnih problema s Kvyatovim labavim sigurnosnim pojasevima

Izdvojeno

Mario Brezovečki

Prije 3 godina 3 min 1 komentara

FIA je zaključila da nije bilo sigurnosnih problema s opuštenim pojasevima kod Daniila Kvyata na VN Portugala nakon što je AlphaTauri promijenio svoje interne procese.

Nakon prošlomjesečne utrke u Portimau, iz Kvyatovog automobila pojavio se isječak snimke u kojem se Kvyat požalio putem radija da su mu otkazali sigurnosni pojasevi.

Kvyat je rekao svojoj momčadi da mu “pojasevi ponovno otkopčani” nedugo nakon njegovog posljednjeg odlaska u boks i da “nije sigurno”, ali rečeno mu je da ostane vani, kako je još ostalo 10 krugova do kraja utrke.

Po drugi put ove sezone vozač je prijavio problem s pojasevima tijekom utrke, nakon incidenta u kojem je sudjelovao Charles Leclerc na VN Španjolske u kolovozu.

Leclerc je odvozio dva kruga s otkopčanim sigurnosnim pojasom prije nego što je otišao u boks, kako bi ga mogli ponovo pričvrstiti. Taj slučaj nije ni istražen.

Na upit o incidentu, predstavnik FIA-e za sigurnost i direktor utrke F1 Michael Masi rekao je da je o tome razgovarano s AlphaTaurijem, a procesi tima promijenjeni su kao odgovor kako bi se izbjeglo ponavljanje problema.

“Da, bili su pomalo labavi i AlphaTauri je promijenio svoje postupke oko toga. To je bilo to.”

– MICHAEL MASI

Kvyat je rekao prošlog vikenda u Turskoj da je AlphaTauri interno istražio stvar i ispravio je.

“Imali smo timsku istragu u vezi s tim, mislim da je to shvaćeno. Analizirano je i ispravljeno. Mislim da se to više neće događati sada. Nije to bio najbolji trenutak tamo, naravno. Ali radije to držimo unutar momčadi. Otklonili smo problem. Sad više nije tamo.”

– DANIIL KVYAT

VN Turske istaknula je još jednu veliku zabrinutost zbog sigurnosti nakon što je započela druga faza kvalifikacija dok je vozilo za oporavak još uvijek bilo na stazi, iako pod žutim zastavama.

Vozači su brzo osudili odluku, a četverostruki svjetski prvak Sebastian Vettel rekao je da bi na takve incidente trebala postojati “nulta stopa tolerancije”.

Masi je rekao da je FIA neprestano preispitivala svoje odluke i incidente koji se događaju kako bi mogla učiti od njih u budućnosti.

“Pregledavamo svaki incident koji se dogodio, bio on manji ili veći.”

– MICHAEL MASI

“Iz tog priručnika nastavit ćemo učiti, nimalo drugačije od ekipa koje između trkaćih vikenda njih uče o različitim elementima. Apsolutno se ne razlikujemo. S naše strane, kao što sam već puno puta rekao, sigurnost nam je na prvom mjestu i iz svega učite svaki put kad automobil izađe na stazu.”


Odgovor

1 komentar

  1. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Taman kad nauči bit će za penziju, a do tada imamo idiota koji uči samo iz vlastitih grešaka…..



    1
    0

    1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.