F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Wolff: Zadržite ista pravila ako želite sustići Mercedes

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedesov šef Toto Wolff kaže da vjeruje kako je jedini način za skidanje Mercedesa s trona upravo – zadržavanje istog pravilnika. Tvrdi da će promjene koje se planiraju za 2021. godinu donijeti samo još jednu priliku dominantnim ekipama da još malo povećaju svoju prednost.

“U prošlosti se uvijek tako reagiralo – kad je neka ekipa na vrhu rješenje bi bilo promijeniti pravila. U toj situaciji vjerujete da bi promjena mogla pomoći ostalima da uhvate priključak.”

“Ja mislim da je potpuno suprotno točno. Ako ostavite pravilnik kakav jest – što je kontraintuitivno – kad-tad će se performanse početi izjednačavati.”

“Pravilnik za pogonsku jedinicu je stabilan već neko vrijeme i možete vidjeti kakav je rezultat. Vjerujem da bi ekipe bile bliže kad bi pravilnik za šasiju ostavili da bude kakav jest.”

Kaže da su promjene u modernoj eri Formule 1 zapravo povećale prednost vodećih ekipa:

“U prošlosti su ekipe lobirale za promjene jer su vjerovali da novo bacanje kockice može njima donijeti nešto prednosti. Kad pogledate 2019. i 2018. – s tom promjenom pravila se ništa od toga nije dogodilo. Ekipe koje su bile na vrhu su povećale prednost i ponovo smo na početnoj poziciji i ponovo radimo istu pogrešku.”

Međutim, Wolff prepoznaje da je mnogim ljudima teško vjerovati onome što on priča, obzirom da govori iz pozicije ekipe koja vlada Formulom 1 od 2014. do danas. Tim više što se nije referirao na činjenicu da su mnoge velike dominacije u povijesti F1 okončane upravo promjenom pravilnika – bilo da se radi o zabrani aktivnog ovjesa za zaustavljanje Williamsa 1993., promjeni pravilnika o gumama da se zaustavi Ferrari 2005. ili promjeni pravilnika o pogonskim jedinicama da se zaustavi Red Bull 2014. godine.

“Vrlo je teško iz moje pozicije zvučati iskreno jer ljudi misle da želimo zadržati pravila da zadržimo prednost. Istina je suprotno od toga – ostavite pravila na miru i performanse će se približiti.”

Podrži F1puls

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput F1pulsa koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: limitmaker1, Kvarner45.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

49 komentara

  1. lukarak Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    U pravu je.

    Jer mercedes danas nije zbog istog dominantan kao mercedes 2014.

    Cak stovise, u glavnoj komponenti njihove prednosti iz 2014-2016 su vec dvije godine neki drugi na vrhu.



    13

    17
    • Ferrari 07drogo Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      A koja je to komponenta?



      2

      0
      • Lewis Hamilton smr201 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Motor, s obzirom da Ferrari ima najjači motor na gridu već dvije godine očito je MB to nadoknadio u drugim komponentama, prije svega šasiji rekao bi.



        2

        3
      • Ferrari 07drogo Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Ma te price iz Mercedesa vrijede koliko crno ispod nokta. To moje pitanje je vise retoricko da vidim koliko ljudi piju te fore! Ok Ferrariev motor je dobar zadne 2god ali Mercedes je odmah tu ako ne i bolji. Sta ce ti motor ako nemas paket di ga ugradit. Pa Wiliams je na pocetku hibridne ere imao najvece max brzine pa di su i sta su napravili? Oni kukaju zbog max brzine i da je Ferrari jaci a nije mozda razlog veliki downforce Mercedesa a ne slabiji motor? Uostalom koliko se pokazalo od onih silnih 0.5s samo na pravcu u Bakuu kako su Ham i Toto tvrdili nije bilo ni s… A di su jos pouzdanost, performanse nakon nekoliko utrka i ostale stvari oko motora? Koliko se vidi zadnjih 5g Mercedes u svemu ima prednost i to poprilicnu sve ostalo je mlacenje prazne slame i psiholoske igre



        11

        0
  2. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Ne dirajte ni gume ni pravila i
    situacija ce bit bolja..



    5

    5
  3. Vw VRSV546 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Ima toto pravo kao sto su minjali gume, ili cekaj to nisu trazili drugi nego mercedes, s pravilima se radi sto mercedes oce dotad toto umukni dok nedobijes letvon po glavini



    17

    11
  4. FSV Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Pa da i cim ih neko sustigne pocinju senzori na drugim bolidima i slicno.Kenja mi se od ovog Wolfa,vratite stare gume i manje kmecite pa mozda pravila i ostanu ista!



    20

    9
  5. Lukica Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Imam ja pilanu kod kuće, ali oni pilaju kako treba, Totto s druge strane pila naopako!



    9

    4
  6. Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    2013-2014 su bila ista pravila jel tako Wolff?



    8

    4
  7. Ayrton Senna FerrariF1 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Hahahaha… Baš tako.. Ferrarieva dominacija je prekinuta 2005 zato što se pravila NISU mjenjala.. Kao i Red Bullova 2014.. Da da samo ga pilaj naopako Toto.. Tko još puši ta sranja.. Nebi Mercedes ni imao toliku prednost da nisu motor počeli razvijati daleko prije svih.. A kako su oni znali tako rano kakvi će motori biti i kakva će pravila biti.. Moćni lobiji i lova koja na žalost ubija sport.. Sport je danas postao biznis.. I to jako unosan biznis gdje se ogromna lova okreče.. I to ne samo u Formuli 1 nego i svugdje drugdje.. I sve dok je tako teško će biti fair playa..



    10

    5
    • Ferrari AMG Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Toto zeli reci, promjenom pravila dobit cemo samo neku novu momcad koja ce dominirati, mozda to bude Mercedes opet a mozda i Williams (Nadam se da to nece biti Mercedes, neki to ne bi prezivili, kardiovaskularne bolesti su i ovako veliki problem)

      Moćni lobiji i lova koja na žalost ubija sport.. Sport je danas postao biznis..

      Onda da izbacimo onu momcad koja svake godine kasira najvise?



      5

      6
  8. Fia Realista Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Moze bit u pravu, ali i ne mora, nitko ne garantira da Mercedes nece opet slozit najbolji bolid s novim pravilima s obzirom kolike resurse imaju i mogu se najranije posvetiti izradi tog bolida. Bit ce samo steta ako se Ferrari i Red Bull dodatno priblize iduce godine i onda nas promjene 2021. vrate tu gdje jesmo… Kocka u svakom slucaju



    4

    0
  9. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Treba pružiti šansu i drugima, ne vrti se svijet samo oko Mercedesa i Ferrarija… F1 mora promjeniti nešto baš drastično da bi bilo neizvjesno i gledljivo!

    Prije su privatnici pobjeđivali i bivali na postolju, danas bodovi su maksimum, a 5 mjesto ko da je postolje ili čak pobjeda.



    9

    0
  10. Alain Prost Alain Prost Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Toto još ništa nije rekao za Francusku, da li je zabrinut?



    6

    6
  11. Mika Hakkinen luke990 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Tog wolffa treba stavit u top



    3

    4
  12. Ferrari ferrari1984 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Zaboravio je reci da nastave raditi gume po Mercovom konceptu bolida i nema straha za njih…



    4

    0
  13. avalon Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    možda je problem u ulaganju koje nije limitirano , a onda u raspodjeli novčića na kraju sezone ? možda bi o tome toto moga “ubacit” neku novu ideju , rješenje ? jer npr od FOM – a ferrai dobiva 190 , merc , 175 , RB 150 milja , zatim su williams sa 80 , McL 75 , drugi su poprilično “niže” od onih koji najviše dobivaju . npr alfa rome ex sauber 4, 2 X manje od ferraria ili 3, 9 X manje od mercedesa , 3,3 X manje od RB . šta ima veze ako bi pravila bila stabilna , bez čestih izmjena kad bi bogati ostali bogati , a “siromašni” … ma znete ? bogati si mogu priuštiti velik broj uposlenika …. npr mrec /ferrari oko 1400 , a hass 230 . “mali” za razliku od “velikih” nisu interesantni sponzorima šta je dodatni prihod . “veliki” imaju “duboku kesu” iz koje mogu zahvatit , a oni drugi …jbga . zbog toga mogu “kupit” , angažirat najbolje ljud e , a oni drugi ili se zadovoljit sa onim šta preostane na tržištu ili “otkrivat” mlade talentirane koji kad se pokažu ( potencijal ) budu kupljeni od “velikih ” . čak mogu “kupit” i one dokazane iako im ne trebaju ali bolje ih je plaćat nego da ih ima direktni konkurent jer nikad se ne zna zar ne ? mislim , nikad s e ne zna šta oni mogu “izmislit” i ugrozit konkurente zato … kupimo ih ! ;) a kad bi FOM obnuo listu , lkad bi najviše novčića dobivali oni na dnu pa prema vrhu , a oni najbolji najmanje možda bi se situacija bar donekle počela minjat ? osim toga pravila su ka i zakoni … imaju rupa pa lukavci ( a najveće lukavce obično imaju najbogatiji jer ih mogu platit ) brzo pronađu rupe . npr brawn 2009 . sa DD … razglabalo se je li ili nije ilegalan , protiv pravila button je odjezdija prema tituli ; ) zbog lukavaca se pravila često minjaju . a kad toto ovo priča pada mi na pamet jedna 2000 + godina stara “Ne vjeruj Danajcima ni kad darove nose!” prelukav je on ( toto , mercedes ) da bi “dječijom” iskrenošću pila granu uspjeha merca . može jedino prodat maglu plasiranjem nečega šta njima odgovara tj stabilinim pravilima . “U prošlosti se uvijek tako reagiralo – kad je neka ekipa na vrhu rješenje bi bilo promijeniti pravila. U toj situaciji vjerujete da bi promjena mogla pomoći ostalima da uhvate priključak. Ja mislim da je potpuno suprotno točno. Ako ostavite pravilnik kakav jest – što je kontraintuitivno – kad-tad će se performanse početi izjednačavati.” pa zar promjene nisu donosile promjene ? neke su donile kraj dominacije jednog tima ( gume , ferrari ) , druge dominantne učinile “slabijim” pa su se morali malko “grčit” za titule dok su ih prije promjena osvajalo sa pola ku*ca . toto daje primjer PU Pravilnik za pogonsku jedinicu je stabilan već neko vrijeme i možete vidjeti kakav je rezultat.” kakav ? dok je sve bilo u “povojima” postojali su tokeni koji su ograničavali druge ( jer u mercu su imali uticaj , spoznaje prije svih o PU ) , tokeni su ukinuti jer da su ostali mercedes je u razvoju doša blizu limita razvoja . da se motor moga poboljšavat npr još 40ak% virujem da bi tokeni ostali bar još neko vrime . “presliku” dobri , pošteni empatični toto prebacuje na šasije “Vjerujem da bi ekipe bile bliže kad bi pravilnik za šasiju ostavili da bude kakav jest.” a ko zahvaljujući ovim pravilima ima najbolju šasiju ili jednu od najboljih ( teško mi je pričat o šasiji RB jer sam laik ) ? sa “cementiranjem” pravila svaka novina koju bi neko osmislija bi bila protiv pravila = bezbrižan mercedes :) :) :) ipak bi se složija sa totom u 2 stvari “U prošlosti su ekipe lobirale za promjene jer su vjerovali da novo bacanje kockice može njima donijeti nešto prednosti. Kad pogledate 2019. i 2018. – s tom promjenom pravila se ništa od toga nije dogodilo. Ekipe koje su bile na vrhu su povećale prednost i ponovo smo na početnoj poziciji i ponovo radimo istu pogrešku.” još da je objasnija da je
    “bacanje kockica” u korelaciji sa finacijama kojima raspolažu timovi ;) i ovo “Vrlo je teško iz moje pozicije zvučati iskreno jer ljudi misle da želimo zadržati pravila da zadržimo prednost. ” u pravu je toto , mislim da nije iskren , da pokušava opet prodavat maglu svima , a sve u svrhu navlačenja da se pomisli kako je iskren mada sve proračunato , demagoški priča da mercedes bar još neko vrime ( dok neko bitan ne “progleda” ? ) zadrže prednost .



    7

    5
    • Ferrari zanzaro Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Avalone, (ok, nisam previše pratio, nemam baš vremena, ali…) baš me zanima šta si skrivio drugarima sa foruma? Kažem, ovo malo što pratim, čini mi se da dosta neutralno iznosiš mišljenje! A uz to i još toliko truda za ovolike tekstove, ali svejedno je više minusa!? Šta si kriv? Meni je, iskreno gušt pročitati, ovako tvoje elaborate. Ali nešto mora biti, čim je toliko minusa (meni potpuno nebitno) ali, eto, pitam. Aj pucaj!



      6

      0
    • Daniel Ricciardo MALAK Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      stari prijatelju AVALONE još se ne damo …



      1

      0
  14. Ferrari 07drogo Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Nazalost ali vrlo blizu istine. Ako nista ne mijenjaju realno je za ocekivati da ekipe na vrhu kad tad dostignu neki limit u razvoju u trenutnoj tehnologiji dok ce netko tko je iza i tko ajmo rec laički “ne zna” kad tad naučiti i pribliziti se. Nitko ne moze znati sta nova pravila nose ali sigurno je da vece i financijski jace ekipe imaju vece šanse da naprave bolji posao ne samo na račun znanja već i na to šta mogu više resursa raspodijeliti. Sa obzirom koliko je Mercedes jak opet im dajem velike šanse ali sa druge strabe ako i zdrze pravila a oni dobivaju svu pomoc sa starane kao i so sad e onda nek ide sve u tri ljepe ma…



    5

    0
  15. Lewis Hamilton smr201 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Kakva god pravila uveli opet će Mercedes, Ferrari i RB napraviti najbolji posao jer em imaju najviše resursa em imaju najbolje inženjere.
    Vidjeli smo ove godine da se Ferrari nije baš iskazao kad treba interpretirati nova pravila jer je očito po njima i po Alfi da njihov koncept prednjeg krila ne drži vodu.
    A što se tiče cost capa koji je druga velika promjena koju bi uveli ja ne vidim kako to FIA moze regulirati pogotovo kod momčadi tipa Mercedes, Ferrari i Renault koje imaju tvornice po cijelom svijetu.
    Tko može kontrolirati da Ferrari ne testira nešto u Torinu što ne smiju u Maranellu? Ili MB da u Stuttgartu testira nešto što u Brackleyu ne smiju?
    Inače se slažem u osnovi sa Totom da što su duže pravila konstantna da neizbježno dolazi do približavanja performansi to je uvijek bilo tako isto kao što je istina da momčadi koja dominira najviše odgovara status quo.
    Dobra stvar je što ovaj put prije promjene bar pitaju vozače što bi oni predložili jer su Ham, Hulk i Wurz bili na sastanku u Montrealu.



    1

    1
  16. Formula 1 ivanP Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Licemjerno,sada ostavite pravila na miru posle svih inicijativa za promjene tamo gdje ste bili najtanji i sustizani!



    2

    0
  17. Marlboro M_M 1983 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Ekipa koja ima prednost na početku primjenjivanja pravila uvijek će biti korak ispred pogotovo ekipe kao Mercedes i Ferrari koji imaju dovoljno novca! Mercedes je 2014 ušao u sezonu sa 3 koraka ispred konkurencije, a po ovome što vidim sad su još više povećali svoju prednost tako da Wolf priča gluposti!



    4

    0
  18. Fia Trapgio Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Prijašnjim dominacijama je se stalo promjenom pravila, a njihova se samo pojačava jer se minjaju pravila kako im paše.
    Virujem da su lanjska krila i gume na bolidu, da bi ove godine vodeći trojac bio izjednačeniji, ali to nebi pasalo Mercedesu.



    5

    0
  19. Sebastian Vettel 5 Pastor Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Mislim da se Toto najviše pribojava skraćivanja bolida. Iako ih neće puno skratiti prema zadnjim informacijama…
    Jer po onome što je do sad poznato, mislim i da neće biti prevelikih promjena. Motori uglavnom ostaju isti, sa malo više snage. Promjena aerodinamike će valjda ići u ovom smijeru, u kojem je otišla i ove godine, jer je ovo i bila ko neka proba za 2021. Po meni ne izgleda da je donijela željeni rezultat, tj. bolje praćenje bolida, ali o tom po tom. Valjda će dodatno pojednostavljenje krila imati većeg uticaja. Standardni dijelovi su izgleda propali. Izgleda da bi to timovima došlo još skuplje nego po već ustaljenoj praksi. Tako da mislim da bi Mercedesu od svega navedenog što se razmatra za 2021. godinu najmanje odgovaralo skraćivanje bolida. Sudeći po tome da ga konstantno produžuju iz godine u godinu. Mislim da im glavni konkurenti imaju više iskustva sa kraćim bolidima, pogotovo Red Bull. Samo da ga hoće malo žešće skratiti, a ne samo nekih 20-ak cm…



    2

    0
    • Lewis Hamilton smr201 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      A koji bi bio razlog sa skraćenjem bolida?
      Poanta novih pravila je da se omogući bolje praćenje bolida ispred i bolje utrkivanje.
      Ne vidim kako bi kraći bolidi makar i za pola metra donijeli išta na toj fronti.


      0

      1
      • Brazil Multi 21 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Manje prostora za “obrađivanje” zraka.



        1

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Bolidi će se svakako ograničiti koliko mogu ići u dužinu, sa novim pravilima. Danas tog ograničenja nema, pa se produžuje maksimalno. Pogotovo Mercedes, svake godine sve duži i duži. Ali po onome što sam zadnje pročitao, neće ih puno skratiti. Razmak između točkova bi trebao biti ograničen na 3,5 m. Svi se slažu da su ovi bolidi predugi. Po meni bi to trebali ekstremnije skratiti, i ne dati im da prelaze 3,2 m. A nekada smo baš imali te dimenzije bolida. Nekada ranije su bili i još kraći…



        3

        0
      • Lewis Hamilton smr201 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Kužim da je manje prostora za obrađivanje zraka, ali s obzirom da nisam aerodinamičar ne znam da li manje prostora za obradu zraka pomaže praćenju.
        Moja laička logika bi išla u smjeru duži auto = više mjesta za obradu zraka = mirniji zrak koji ide iza bolida što bi olakšalo praćenje.
        Iznenadilo me da su svi bolidi “debelo” preko 3.5m, a razlika između Ferraija i MB je minimalna, nekih 4.5 cm. Očekivano RB najkraći ali opet iznad 3.6m.
        MB – 3698mm
        SF – 3653mm
        RB – 3619mm


        0

        1
      • Brazil Multi 21 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Nisam ni ja aerodinamičar :mrgreen:
        Ali mislim da u principu funkcionira ovako: Bolid je pun svakakvih aero pizdarija koje obrađuju zrak. A taj obrađeni zrak iza postaje dirty air koji ne dopušta praćenje. Skratiš bolid, skratiš prostor za obradu, dobiješ manje šporak zrak.



        2

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Pogrešni su ti podaci, vjerovatno stari nekoliko godina. Današnji Mercedes ima oko 3,8 m između točkova.



        1

        1
    • Lewis Hamilton smr201 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      @Pastor
      Evo izvor, to je jedini članak koji sam našao di su navedene dužine svih bolida.
      https://maxf1.net/en/f1-2019-cars-length-wheelbase-and-rake-data/
      Wikipedia kaže sljedeće:
      Mercedes – 3726mm
      Dok za Ferrari i RB nema podataka.
      Ako imaš neke druge podatke slobodno podijeli, ali oba izvora koja sam našao kažu da je MB dosta kraći od 3.8m


      0

      0
  20. Blue Flag dFixxx3r Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Zato nikad uspješnija sezona od 2019

    Oni bi da se vuku vjeruje


    0

    0
  21. Ferrari AMG Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Kada si spomenuo Williams i njhov nekadasnji rekordni max speed, sam si sebi odgovorio na pitanje koliko performanse motora mogu utjecati na to. Mercedes ne “kuka” da je Ferrari jaci od njih opcenito nego eventualno u jacini/performansama pogonske jedinice.

    I opet ponavljam, ovo sto je Wolff rekao nije vasa obozavana uzrecica “pili naopako” nego izjava koja ima itekako smisla.

    Vetma nam je napisao:

    Međutim, Wolff prepoznaje da je mnogim ljudima teško vjerovati onome što on priča, obzirom da govori iz pozicije ekipe koja vlada Formulom 1 od 2014. do danas. Tim više što se nije referirao na činjenicu da su mnoge velike dominacije u povijesti F1 okončane upravo promjenom pravilnika – bilo da se radi o zabrani aktivnog ovjesa za zaustavljanje Williamsa 1993., promjeni pravilnika o gumama da se zaustavi Ferrari 2005. ili promjeni pravilnika o pogonskim jedinicama da se zaustavi Red Bull 2014. godine.

    Sto je potpuno tocno, osim sto bi valjalo nadodati da se dominacija Williamsa okoncala jako kratko sto i nije neki uspjeh, a malo poslje toga opet su samo dvije momcadi bile “spremne” za osvajanje naslova, onda nam opet dolazi nova dominacija u ovom slucaju Ferrarija, nakon koje dolazi par “cudnih” sezona u kojima ponovno samo dvije momcadi igraju ulogu za naslov prvaka sve do 2009. i “dominacije” Brawn GPa (da se nije dogodio Brawn, to bi bio raniji pocetak dominacije Red Bulla), nakon cega dolazi famozna dominacija Red Bulla sve do 2014. i promjene teh. pravilnika koja je rodila ovu danasnju dominaciju Mercedesa. Zelim reci, svaka promjena teh. pravilnika u nadi zaustavljanja jedne dominacije momcadi je u novijoj povijesti F1 bila “bacanje kocke” za dominaciju neke druge momcadi. 2012. smo imali predivnu sezonu u kojoj je moglo biti svega, da se 2014. nije dogodila promjena teh. pravilnika tko zna sto bi nas moglo ocekivati? Jedno je sigurno, ujednacenije performanse.



    1

    2
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      da se 2014. nije dogodila promjena teh. pravilnika tko zna sto bi nas moglo ocekivati? Jedno je sigurno, ujednacenije performanse.

      Znači, Vettel i Red Bull su pobijedili na 9 zadnjih utrka u nizu 2013., a ti kažeš da je sigurno da bi bez promjene pravila 2014. donijela ujednacenije performanse?



      3

      2
      • Ferrari AMG Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Da jesu, dobrim djelom jer su se ostale momcadi fokusirale na razvoj potpuno novog bolida i pogonske jedinice za 2014. (fokusirao se i Red Bull, ali su oni 2013. imali “gotov proizvod” za razliku od drugih), bez promjene pravila 2014. imali bi smo ujednacenije performanse u odnosu na one koje smo dobili promjenom pravila – to je sigurno. 2015. i 2016. mislim da ne trebamo ni spominjati…



        4

        4