Uvijek dobro informirani Motorsport.com prenosi da će od 2017. biti ukinuti tokeni, sustav koji je spriječavao kompletan razvoj motora kroz sezonu. Takva pravila bila su oštro osuđivana otkako se razvijaju nove pogonske jedinice, te izgleda da je agoniji napokon došao kraj. Ove godine proizvođači će imati čak 32 tokena, za razliku od prošlogodišnjih 10-ak, što je značajan pomak, no plan je bio da se svake sljedeće godine broj tokena smanji. Srećom, to neće biti slučaj, pa će proizvođači od 2017. ima odriješene ruke.
“Sustav tokena će biti ukolnjen. Razlog je jednostavan, svi smo se složili da motori trebaju biti podjednakih performansi. Ovakva Formula 1, gdje glavnu riječ vodi snaga motora, nije nikome dobra. Niti za Mercedes, niti za Ferrari, niti za Renault, svi želimo promijeniti to. Uostalom, ljudi su bili zbunjeni kako funkcioniraju sustavi kazni, tokena i ostalih stvari. Jednostavno smo odlučili maknuti sustav tokena.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadovoljan sam!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Konacno neki zdrav razum da prevlada samo se jos nadam da nece zatvorit cockpit jer bi to dotuklo ovu F1.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kao i milijun stvari prije toga, uveli, pa skužili da ideja baš nije dobra, sad će se strateški izvuć i dozvolit još veći razvoj, a troškove su morali smanjit, i razvoj će se finacirat od strane proizvođača, mogli su to i ranije napravit(natjerat velike) možda bi opstao i caterham, pa bi imali 24 auta na gridu.
a kamoli kada bi imali još jedan tim pa da 2 auta moraju ispast u kvalama, i fenjeraši bi pazili na razvoj onoga što sami razvijaju, bilo bi svakako konkurentnije, i bilo bi više mjesta za mlade vozače.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
podržavam kao i svi ukidanje!
f1puls, ovo je prvi put da kasnite 24 sata oko jedne ovako bitne vijesti. nadam se i zadnji. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Huh, jučer se zaredalo sve šta nije trebalo, i kao šlag na tortu, upadnem u ralje gorskog kotara i vozim se dva sata od kapele do Zagreba.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
isprika prihvaćena.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neznam kako tko,ja PU s tokenima ili bez doživljavam kao totalnu opsjenu.1988-me Honda 1,5V6 turbo ima 660ks.Danas,Mercedes 1,6V6 turbo 690-700,količina goriva onda 150 litara,danas 100kg,gotovo isto i neznam gdje se izgubio napredak turbo motora s unutarnjim sagorjevanjem,tim više jer se barata s uštedom 35% goriva a vremenski razmak je gotovo 30 godina.MGU-K je jedina pametna stvar koju će iznjedrit ovaj sustav ali on ne troši gorivo,već kinetičku energiju gibanja bolida i daje 160ks.MGU-H nije vrijedan komentara jer takav parazitski priključak nema perspektivu ni u Formuli ni u autoindusriji,zapravo ima ako je to netko voljan platiti 5milki eura.I na koncu kad se bi mene pitalo ukinuo bi puno toga a ne samo tokene.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moglo se i od ove godine ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i nije baš, objasnio sam to podrobnije kod konkurencije, pošto je ovdje članak kasno izašao:
ukratko trenutno bi to pasalo najviše ferrariju, jer je blizu mercu i pouzdanost je riješena odavno i mogli bi se odmah tome okrenut u praksi, kao i merc (kojem ne paše nikakva promjena jer je najbolji sad)
honda i renault su još u zaostatku s tehnologijom i njihovi su resursi upregnuti u peglanje trenutne i nebi stigli, niti bi znali otkud krenuti dok ne poslože trenutne agregate i desilo bi se da imamo dvije kategorije unutar F1 i svi bi se poravnali opet donekle godinu ili dvije kasnije nego ovako, jer nije samo stvar ukidanja tokena, već kompletno odmrzavanje, ostala bi ova tehnologija načelno, ali bi se dozvolio rad i na dijelovima koji se bez obzira na tokene nisu smjeli dirati, dakle sami principi konstrukcije i dizajna motora, što je dobro, ali kako rekoh neka renault i honda poslože ove godine svoje agregate do kraja bar u smislu pouzdanosti a poželjno i u performansama što više, pa neka onda sa bar podjednakog nivoa svi krenu u daljnji razvoj i kalkuliraju koliko će i što mijenjati na tim dosad nedodirljivim područjima, sada bi se prva 2 i druga 2 proizvođača još više udaljili.
mogu svi u teoriji ove godine raditi na tome i vidjeti kojim smjerom poći, ali u praksi dozvoliti potpuno slobodan razvoj nove tehnologije dok su proizvođači još raslojeni baš zbog tih tokena bi bila greška, neznam jel me kužiš, tamo sam to malo podrobnije i slikovitije iznio, pa i neke druge aspekte sagledao, ali neda mi se opet pisati, drugo je da se kreće od potpune nule, ali ovdje to nije sučaj – to je moje mišljenje..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne brinite ništa uvešće oni nešto novo, kao na primjer bolid sa zatvorenim kokpitom i tako da use*u u sve ono dobro što urade kao na primjer ova vijest iliti pravilo.
Jedan korak naprijed, 5 koraka unazad.
Ništa novo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
to je dva koraka naprijed, a eventualno uvođenje zatvorenog kokpita nije ništa nazad jer ne vjerujem da bi ikome dalo prednost, iako se meni osobno to ne bi sviđalo
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad cuješ zvuk motor, kad vidiš bolid šta misliš hoće li biti uzbudljivija F1 i ujedno na šta će to ličiti?
Naravno da ne zelim da iko pogine, ali to je sastavni dio sporta, to je njihova svakodnevnica, to su zeljeli a samim tim za to su i placeni, da rizikuju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Niti za mercedes niti za ferrari niti za renault, hmmm netko fali
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da imaš pravo honda ziher želi da ostane ovaj princip s tokenima, imaš na ferr tem odličan analitički članak (by hatt) o motoru ali i ostalim dijelovima auta (2 članka povezana) gdje se baš spominje size zero, kao agresivan koncept za koji treba imati strategiju izlaska ako ne upali, ali ne oni su toliko sigurni u to da neće ni dirat ništa što nije određeno tokenima ni 2017. – moš mislit!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A dugo im je i trebalo….
0
0