Russell vjeruje da će se Mercedes iduće godine vratiti jači

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 7 mjeseci 3 min 7 komentara

George Russell je uvjeren da će njegova ekipa u iduću sezonu krenuti u boljoj formi nego li je to bio slučaj u ovoj i prethodnoj godini.

Russell je u Mercedes došao 2022. godine – upravo u prvoj godini novog tehničkog pravilnika kojeg obilježava ground-efekt. Višestruki prvaci koji su imali najbolji bolid od početka 2014. pa sve do kraja 2021. izgubili su pobjednički tempo i pali na treće mjesto u konstruktorskom poretku. Mercedes je za ovu sezonu došao u Bahrein na predsezonska testiranja uz nadu da bi mogli vratiti stare pobjedničke navike, ali smo ubrzo vidjeli da će Red Bull biti u još boljoj formi nego 2022.

Sad su ispred nas još dvije utrke, a moglo bi se lako dogoditi da Russell i Hamilton ostanu bez pobjede. Velika nagrada Brazila bila im je još jedno razočaranje. Russell je morao odustati zbog visokih temperatura pogonske jedinice, a Hamilton je s petog startnog mjesta uspio završiti tek na osmom.

“Ono što nas je zadesilo ove godine vuče korijene još od zimskog razvoja. Išli smo krivim putem, napravili neke pogreške i to je bilo jasno čim smo izišli na stazu u Bahreinu.”

“Na pragu treće godine zajedničke suradnje siguran sam da nećemo ponoviti te pogreške. Siguran sam da imamo spremne dobre stvari za zimu. Međutim, sve je to relativno jer nikad ne znate što konkurencija radi.”

“Prošle godine je bolid bio teži za vožnju, ali tako je vjerojatno bilo i za mnoge druge ekipe. Jako puno smo napredovali.”

“Ove godine je to sasvim drukčiji bolid, aerodinamički gledano. Ali, mehanički je to još uvijek isti bolid i ima iste navike. Najslabije utrke su nam vjerojatno bile u Bahreinu, Austriji i Belgiji. Kako prošle godine tako i ove. Međutim, prošle godine smo bili jaki u Meksiku i Singapuru, kao i u Barceloni. Uvjeren sam u dobar tempo u utrci, ali kvalifikacijska forma je varljiva.”

Svejedno, Britanac je uvjeren da ih čeka svijetla budućnost u 2024. godini:

“Nakon 12 mjeseci imamo 12 mjeseci informacija, smjerova i uspjeli smo implementirati neke od promjena za 2024. godinu. Funkcioniraju kako smo pretpostavljali. Mislim da puno detaljnije analiziramo odluke koje donosimo za iduću godinu. Prošle godine su nam trebale drastične promjene pa smo možda neke od njih malo požurili bez da smo ih iscrpno testirali u simulatoru. Pokušavali smo implementirati previše različitih stvari i fokusirali se na kvantitetu umjesto na kvalitetu. Međutim, ove godine nam je jasno u kojem smjeru želimo ići. Pažljivo smo testirali taj proces i tri puta provjerimo svaku odluku.”

Ne ide toliko daleko da bi prognozirao borbu za naslov, ali kaže da će barem krenuti u godinu u puno boljoj poziciji:

“Siguran sam, sad imamo dvije godine iskustva. Mislim i nadam se da nas ništa neće iznenaditi iduće godine. To ne znači da ćemo imati najbrži bolid na gridu, to samo znači da nećemo posrnuti na prvoj prepreci.”


Odgovor

7 komentara

  1. Tricolore Gorila
    Zendo Prikaži

    Ma mislim da je prekasno za to do promjene pravila, povijest nas tako uči.
    Vi se tu jos bavite nekim fundamentalnim pitanjima, a lik kojemu je opsesija ground effect moze se igrati kako pozeli, na njegovom ste terenu, on je ionako uvijek vec “vidio”, ono sto vi tek trebate spoznati.
    Ferrari je nesto uspio inovativno 2017., 2018. s promjenom pravila, inace svake prethodne je mercedes bio jaci a i ove dvije je ferkan uspio prokockati



    2
    2

    0
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      Nije bas Ferkan prokocko te dvije sezone.. Da je moglo bit gusce, jeste ali je Merc i dalje bio u prednosti.
      Vise je Lewis losijim nastupima izgubio naslov 2021 nego Vettel i Ferrari 2017e u 2018e …
      Zaboravio je covjek sta je konkurencija u godinama dominacije, dok je nadoso, sezona je usla u zavrsnicu.
      Sto se tice skidanje RBa, ne vjerujem u neka cuda do promjene pravila.. Max konkurenciju kroz sezonu moze imat jedino iz susjedne garaze..



      9
      8

      1
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Prije bi rekao dok je mercedes pohvatao konce fia-inog diranja u podnicu da je bolid proradio. Unatoč tome je Hamilton imao dobrih utrka. Onoi gdje je izgubio naslov su popuštanja Maxu u prvim krugovima utrka. trebao je već tada ići na nož, pa ako treba i nasudar. VB je bila kulminacija popuštanja i nekažnjavanja istih situacija.
        A Max konkurenciju na drugoj strani garaže neće imati nikada u RB-u. Možda ako Alonso dođe.



        2
        1

        1
      • Marlboro
        Hey You Donator Prikaži

        a i to ako maknu pereca i dovedu recimo alonsa.



        1
        1

        0
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Ferrari je bio jako inovativan 2017 s bolidom…šteta što je tada falilo motoru malo konja.
      2018 su bili podjednaki no drugi dio sezone je Mercedes ubacio u vecu brzinu, a i Hamilton takođe. A i neke odlike Ferrarija kao Monza 2018 gdje Kimi i Vettel imaju dopustenje da se utrkuju što Mercedes nikad nebi napravio s Bottasom kad jos postoji sansa za osvojiti naslov.
      Iako nisu dugo osvojili naslov aferrari je uvijek tu negdje. Glavni konkurent Vettelu u Red Bullu. Lewisu u Mercedesu. I prošle godine dobar pocetak. Ove godine jedini pobjednici osim Maxa.
      Ako Vasseur uspije u kratkom roku posložiti momcad kako oce i ako ce to funkcionirati opet mogi bit u samom vrhu. A i da Leclerc vidi malo svjetla na kraju tunela.



      6
      6

      0
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      To se mislilo za MB, pa ih je 2021 RB uspio uhvatiti.
      Neka netko bude bliže, malo nesreće za Maxa i svašta se može dogoditi.



      5
      5

      0
  2. Max Verstappen
    Kenzo Donator Prikaži

    This is forcast?



    1
    0

    1

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.