Lewis Hamilton i George Russell mogu zadovoljni otići iz Monaka nakon što su osvojili 4. i 5. mjesto s W14 koji je na sebi imao dugo očekivanje nadogradnje.
Mercedes je očigledno priznao da je koncept bez bočnih usisnika promašaj i sad kreću novim smjerom. Naravno, u Formuli 1 je rijetko jedan element čaroban za brzinu bolida pa tako ni u ovom slučaju nije bila vidljiva velika revolucija.
George Russell je imao solidnu utrku prije nego je izletio van staze i nepropisno se vratio, zbog čega je dobio dodatnu kaznu od 5 sekundi. S druge strane, Lewis Hamilton je prigovarao na ponašanje bolida i završio iza Estebana Ocona, tik do pobjedničkog postolja.
“Teško je procijeniti efikasnost nadogradnji jer smo tu bili u konkurenciji s Astonom i s Ferrarijem, rekao bih. S pozitivne strane – to je možda ohrabrujuće jer nikad nismo bili tako dobri u Monaku.”
Toto Wolff
“Bili smo tri desetinke iza pole positiona. Prošle godine je to bilo šest desetinki.”
“Bolid je prošle godine u ovo doba bio očajan, a sad vozači kažu samo da ‘nije dobar'”.
“Napredak očito postoji, ali moramo biti oprezni. Idemo u Barcelonu prikupiti još više podataka. To je novi početak. Ne očekujem da ćemo tamo otpuhati Aston i Ferrari.”
Wolff kaže da će Barcelona pomoći oko namještanja setupa za novi bolid, te da će radna etika gurati ekipu naprijed.
“Poanta je shvatiti kakav je ovaj novi bolid i kako da ga postavimo. Dobri smo u napredovanju jednom kad shvatimo razvojni put.”
“Čak i prošli paket koji nije bio sjajan – bio je očajan na početku sezone, ali smo pobijedili u Interlagosu, i to dominantno. Prema tome, doći ćemo do svog cilja.”
“Rekao bih da smo bili bolji na FP1 i FP2 nego u nastavku vikenda. Što je više gripa na stazi – to smo mi manje brzi [u usporedbi s ostalima]. Sve nam je novo i moramo dosta toga naučiti. Moramo sakupiti podatke i postaviti bolid.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
AM nebute otpuhali a Ferrari će sam sebe otpuhati
LP
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ae
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aston Martin 4. na kraju sezone. Beton i sigurica, kažem vam.
Stroll junior nije na tom levelu……….
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedan kvalitetan momak na ovom portalu je napisao poduži post tvrdi da je stroll top vozač,materijal za jako visoke standarde
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najveća žalost je ta što će ih sve za par godina pojesti električni bolidi.
Svi od straha šute o tome kao da problem ne postoji, misleći kao nojevi zabijanjem glave u pijesak da će problem nestati.
I tako će moja najduža ljubavna afera koja je počela negdje oko 1970 završiti.
Ne bih se puno žalio da prije kraja ere F1 naglo umrem (pod uvjetom da smrt izazove neki bolid F1 koji me pregazio s 350 km/h)
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
🤣🤣🤣🤣
😂😂😂😂
Nema odustajanja i predaje. F1 gledaš do svojeg zadnjeg kruga.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je!. Još da se mogu sam sjesti u bolid i derati ga 350 km/h do zabijanja u zid.
Mislim umirati 3 mjeseca u bolnici ili biti zdrav do zadnjih riječi:
“Jel sad da stisnem kočniii?”
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaš kako je teško sve ove godine ženu lagati.
Naravno da si ti najveća moja ljubav draga.
Daj mi molim te jedno pivce iz frižidera i odi udahnuti friškoga zraka u park do jedno 16:00
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U jednu ruku već imamo električne bolide.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ae.
Mada mi se čini da ih namjerno usporavaju u unapređenju.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto što je percepcija i očekivanja. Zanimljivo kako sa promašenim konceptom i totalnom preradom usred sezone zaostaju samo jedan bod u konstruktorskom poretku za AM koji je napravio čudo od posla. I Hamiltonov zaostatak za Alonsom je relativno malen s obzirom na to da su jedni napravili vrhunski posao, a drugi spašavaju što se spasiti da. I priznaju da su u banani i da im fali brzine za stići RB.
A ovi u Ferrariju nikad nisu nezadovoljni, uvijek je sve ok i ne vide razloga zašto ne bi pobijedili na zadnjih 11 utrka. Fascinantno da takva korporacija može biti tako vođena i to već preko desetljeće barem.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prijatelju, ja ne vidim razlog da Ferrari ne pobjedi sve utrke do kraja sezone.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bitan je optimizam i pozitiva. 😂😂😎😎
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je tebi čudna stvar, što je Mercedes 1 bod iza Aston Martina?
Pa, Alonso vozi sam protiv svih (konkurentnih ) timova = Ferrari i Mercedes.
0
1