Iz McLarena otišao James Key, na njegovo mjesto došao David Sanchez

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 1 godinu 1 min 12 komentara

McLaren je objavio velike promjene u svom tehničkom odjelu: James Key više neće biti tehnički direktor i odlazi iz ekipe, a na njegovo mjesto dolazi, kako se pretpostavljalo, David Sanchez.

Key je u McLaren došao 2019. godine iz AlphaTaurija (tad Toro Rosso), a Sanchez dolazi kao bivši zaposlenik Ferrarija.

Trenutni McLarenovi zaposlenici Peter Prodromou i Neil Houldey će uz Sancheza činiti trio tehničkih direktora, i to na područjima aerodinamike, inženjerstva i dizajna.

Ekipa iz Wokinga nije dobro započela novu sezonu – trenutno su bez bodova nakon dvije utrke, a Bahrein i Saudijska Arabija nisu im dali razlog da budu optimističniji za nadolazeći GP vikend u Australiji. Novi bolid trebao bi doći u Azerbajdžan u travnju, a Zak Brown se nada da će potpuno drukčiji pristup donijeti i drastično bolje rezultate.


Odgovor

12 komentara

  1. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    Očito nije ključan.🫠



    3
    3

    0
    • Mclaren
      raca Prikaži

      Da je ključan, bio bi najveći krivac za ovaj, startni, debakl McLarena. i opet bi morao otići. U svakom slučaju, neće se primijetiti njegov odlazak


      0
      0

      0
  2. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Nek im je sa srećom, mada jedna osoba malo toga može promijeniti u jednoj sezoni kada si na začelju, a htio bi biti na vrhu.



    1
    1

    0
  3. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Kaakav trust mozgova, a oni uprskali bolid. Nadam se da će potpisati sa Hondom kao tvornička ekipa i da će ići prema gore.



    1
    1

    0
    • Nelson Piquet
      graho Donator Prikaži

      A ček, jel misliš da bi uspjeli poslije fijaska od ’15-’17? Mislim sad je promijenjen vrh McL, nema više RD, ali opet ne znam…



      1
      1

      0
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Fijasko je bio prvenstvano na hondinoj strani, ali i mclaren se uljuljkao tada u taj alibi da je honda loša. Rd je inzistirao na tvorničkom motoru i tu je u pravu. Pogledaj RB kada je prešao na hondu koja se stabilizirala. Dam se kladiti da će tako i Mercedes prekočiti AM , iako je AM dio mercedesove korporacije.



        1
        1

        0
  4. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Još potjerati Prodromoua i stvari će ići na bolje.


    0
    0

    0
  5. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Nije tema…. ali naletio sam baš na lijepu kratku usporednu grafiku kvalifikacijskog kruga u Jeddah, Peresa, Alonsa i Le Clerca
    https://youtu.be/WDflAFQsaxs



    2
    2

    0
  6. Alpine
    Alpine Prikaži

    Da se ne lažemo, postoji samo jedan šef svih šefova, a to je Newey. Tko ga ima, ima garantirano bolid. Ostali samo povremeno “pogode”. Tek će se i za Dana Fallowsa vidjeti, da li je to donio sa sobom Neweyevu pamet u Aston ili svoju. I to već u slijedeće 2-3 godine, a pogotovo od 2026, kada bude trebao sam napraviti novu koncepciju bolida.
    Što će si u McLarenu pomoći sa Sanchezom, iskreno ne znam. Dolazi tek u 2024, dakle njegov utjecaj će tek biti vidljiv na bolidu za 2025. Zato mislim da je primarno doveden da osmisli bolid za novu regulaciju pravila od 2026, što je i radio u Ferrariju trenutno. Mada, kao što vidimo taj njegov koncept u Ferrariju možda pokazuje već prve znakove zamora, odnosno da u razvojnom smislu ne može držati korak sa Red Bullovim konceptom.



    3
    3

    0
  7. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Nakon katastrofe 2018 napravili su jako dobre bolide do 2021 sa efikasnom aerodinamikom. Ocito su im odgovarala ta pravila.
    Opet ce napredovat najvise do sredine poretka, ali trebat ce godina i godina da se vide promjene.


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.