McLaren je objavio velike promjene u svom tehničkom odjelu: James Key više neće biti tehnički direktor i odlazi iz ekipe, a na njegovo mjesto dolazi, kako se pretpostavljalo, David Sanchez.
Key je u McLaren došao 2019. godine iz AlphaTaurija (tad Toro Rosso), a Sanchez dolazi kao bivši zaposlenik Ferrarija.
Trenutni McLarenovi zaposlenici Peter Prodromou i Neil Houldey će uz Sancheza činiti trio tehničkih direktora, i to na područjima aerodinamike, inženjerstva i dizajna.
Ekipa iz Wokinga nije dobro započela novu sezonu – trenutno su bez bodova nakon dvije utrke, a Bahrein i Saudijska Arabija nisu im dali razlog da budu optimističniji za nadolazeći GP vikend u Australiji. Novi bolid trebao bi doći u Azerbajdžan u travnju, a Zak Brown se nada da će potpuno drukčiji pristup donijeti i drastično bolje rezultate.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očito nije ključan.🫠
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je ključan, bio bi najveći krivac za ovaj, startni, debakl McLarena. i opet bi morao otići. U svakom slučaju, neće se primijetiti njegov odlazak
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nek im je sa srećom, mada jedna osoba malo toga može promijeniti u jednoj sezoni kada si na začelju, a htio bi biti na vrhu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaakav trust mozgova, a oni uprskali bolid. Nadam se da će potpisati sa Hondom kao tvornička ekipa i da će ići prema gore.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ček, jel misliš da bi uspjeli poslije fijaska od ’15-’17? Mislim sad je promijenjen vrh McL, nema više RD, ali opet ne znam…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fijasko je bio prvenstvano na hondinoj strani, ali i mclaren se uljuljkao tada u taj alibi da je honda loša. Rd je inzistirao na tvorničkom motoru i tu je u pravu. Pogledaj RB kada je prešao na hondu koja se stabilizirala. Dam se kladiti da će tako i Mercedes prekočiti AM , iako je AM dio mercedesove korporacije.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još potjerati Prodromoua i stvari će ići na bolje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prodromou upravo postao tehnički direktor aerodinamike.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To u stvari i je njegova specijalnost ( Neweyev učenik ).
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije tema…. ali naletio sam baš na lijepu kratku usporednu grafiku kvalifikacijskog kruga u Jeddah, Peresa, Alonsa i Le Clerca
https://youtu.be/WDflAFQsaxs
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da se ne lažemo, postoji samo jedan šef svih šefova, a to je Newey. Tko ga ima, ima garantirano bolid. Ostali samo povremeno “pogode”. Tek će se i za Dana Fallowsa vidjeti, da li je to donio sa sobom Neweyevu pamet u Aston ili svoju. I to već u slijedeće 2-3 godine, a pogotovo od 2026, kada bude trebao sam napraviti novu koncepciju bolida.
Što će si u McLarenu pomoći sa Sanchezom, iskreno ne znam. Dolazi tek u 2024, dakle njegov utjecaj će tek biti vidljiv na bolidu za 2025. Zato mislim da je primarno doveden da osmisli bolid za novu regulaciju pravila od 2026, što je i radio u Ferrariju trenutno. Mada, kao što vidimo taj njegov koncept u Ferrariju možda pokazuje već prve znakove zamora, odnosno da u razvojnom smislu ne može držati korak sa Red Bullovim konceptom.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nakon katastrofe 2018 napravili su jako dobre bolide do 2021 sa efikasnom aerodinamikom. Ocito su im odgovarala ta pravila.
Opet ce napredovat najvise do sredine poretka, ali trebat ce godina i godina da se vide promjene.
0
0