Iz Ferrarija tvrde da je njihov trenutni koncept bolida dovoljno dobar da se bori protiv Red Bulla, unatoč razočaravajućoj Velikoj nagradi Bahreina. Talijanska se momčad nadala da će moći parirati Red Bullu na otvaranju sezone F1 prošlog vikenda, što je dijelom i bio slučaj u kvalifikacijama, no jača degradacija guma u utrci ostavila ih je prilično daleko od oba Red Bulla prije nego što je Charles Leclerc doživio problem s pogonskom jedinicom dok je vozio na trećoj poziciji.
To je ostavilo otvorena vrata za Fernanda Alonsa da svojim Aston Martinom prođe Carlosa Sainza kasno u utrci i tako ostavi Ferrari bez podija. Dok se u Mercedesu, koji je završio odmah iza Ferrarija, vode rasprave trebaju li potpuno promijeniti smjer razvoja svog bolida, u Ferrariju ostaju vjerni svojoj filozofiji. Na pitanje vjeruje li Ferrari da njihov koncept može pobijediti Red Bull, šef tima Fred Vasseur odgovara:
„Potpuno sam uvjeren u to. Nikada nisam vidio bolid koji može parirati tempu drugog u kvalifikacijama, a da se ne može utrkivati s njim. Dakle, onda je to stvar postavljanja i nekih izbora na bolidu. To uopće nije stvar koncepta. Stoga, ne moramo ići u tom smjeru.“
Vasseur smatra da Ferrari samo treba poboljšati male detalje kako bi došao u poziciju da vrši pritisak na Red Bull.
„Da rezimiram situaciju, rekao bih da smo tu što se tiče tempa u kvalifikacijama, pariramo Red Bullu, barem u Bahreinu. To je bila pozitivna stvar. Ali sada moramo biti potpuno realni. Ako se želimo poboljšati, moramo imati jasnu sliku situacije, a pouzdanost nije na razini koja nam treba. Ako želimo pobjeđivati u utrkama, moramo imati čist vikend, bez malih grešaka i detalja tu i tamo.“
Dok je Red Bullova dominacija u Bahreinu potaknula spekulacije da je bitka za prvenstvo gotova, Vasseur inzistira na tome da još ništa nije izgubljeno.
„Nikada nije dobro sezonu započeti s DNF-om i sigurno bih radije da smo završili, ali želim ostati dosljedan svome stavu. Rekao sam momčadi prije testa u Bahreinu prije dva tjedna da prvenstvo neće biti gotovo u Bahreinu i da u svakom slučaju rezultat nije bitan. Vrijedilo je za zimski test, a vrijedi i za danas. Tim je iskusio drugačiju situaciju u prošlosti i najvažnije je da sada možemo imati jasnu sliku situacije, vidjeti gdje griješimo i napraviti odgovarajuću analizu o tome te da naposljetku možemo dati snažniji odgovor.”
Ferrari je također pokrenuo istragu o tome što je pošlo po zlu s pogonskom jedinicom u Leclercovom bolidu. Vasseur je rekao da se problem pojavio iz vedra neba, budući da nije bilo nikakvih naznaka problema tijekom zimskog testiranja motora niti tijekom predsezonskog testiranja.
„Nikako nismo očekivali ovako nešto. Ovo je prvi put da nam se to dogodilo. Nismo se uopće suočili s istim problemom tijekom 6000-7000 km koje smo napravili prošli tjedan s motorom s tri tima, a također nismo razvili isti problem na dinamometru.“
FRÉDÉRIC VASSEUR
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
… Nikada nisam vidio bolid koji može parirati tempu drugog u kvalifikacijama, a da se ne može utrkivati s njim…
Nazalost po FV, postoji primjer iz ne tako davne proslosti. Mercedes iz doba Schumachera/Rosberga/Hamiltona je jedno vrijeme bio upravo takav. Brz u Q, jeo gume u utrci.
Volio bih da je FV u pravu, ali bojim se da neke stvari fundamentalno ne funkcioniraju. I kako vrijeme odmice, izgleda da je TD o podnici prosle godine najvise nastetila upravo Ferrariju.
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš to… Primjera bolida koji su top u kvalama a ni blizu u utrci ima milijun.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imao je i Ferrari nedavno sličan primjer – 2019.
Lotus (2012-2013) nije bio brz u kvalifikacijama (ili nisu imali dobre vozače…), a u utrci su bili možda i najbolji…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma dobro koncept, šta ćemo sa pouzdanošću Frederiče?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmm, a možda se pokušao malo “odvrnuti” motor kad su vidjeli da im RB bježi s lakoćom? Volio bih vidjeti managerske ugovore FV i ostalih voditelja i što im je glavno mjerilo za dobivanje bonusa?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cekaj malo, bila su testiranja 3 dana, pa onda 3 treninga na istoj stazi. Ja ne znam koliko vam je onda vremena potrebno da nađete postavke.
A pouzdanost, sta cemo s tim?
Naivan sam pa im dajem sansu da se poprave u iducoj utrci. Ako to bude corak, onda fokus na 2024.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja mu vjerujem negdje do 5.,6. utrke sezone,a onda ako nema nekog pomaka,
nema od toga ništa dječaci .
Reko bi Lewis “still believe”🤣 ili still we rise ili kak već 🤣
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
FV pricas gluposti👎👎
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je bila jedina trka gdje se ne mogu izvlačiti na to.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam,nisam neki stručnjak!
Ali moje osobno razmišljanje,najbolje im je išlo dok je Arrivabene bio tamo bili su koliko toliko solidni.i mislim da se njega nisu trebali rješavati!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj je bio strah i trepet,mafiozo
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpuno se slazem sa tobom👍
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpuno se slazem sa tobom👍
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mlada su momcad, nemojte prebrzo ocekivati previse…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja nisam toliko pesimističan što se tiče nastavka sezone. Moje mišljenje je da mogu dostići Red Bull…naravno ako imaju pravi plan. To što jedu gume i race pace se može srediti. Alpine je prošle godine jela gume na početku sezone te su bili brzi u kvalama, a spori u trci. Sljedeća utka u Saudijskoj: glatka podloga koja neće bit agresivna prema gumama, dosta ravnice i brzih zavoja gdje je Ferrari dobar. Već ovdje se mora očekivati pomak.
Naravno već sad je borba za naslov jako teško moguća, ali moraju zagorčati malo život Maxu.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad je Gunther izjavio da mu je Binotto rekao da je Ferrarijev novi motor THE 💣 za novu sezonu na njegovu žalost nije shvatio da je Binotto mislio doslovno The 💣 da” it can go off at any time”😜😜
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oduševljen sam ferrarijevim navijačima, svaki puta nakon prve utrke u sezoni spuštaju zastor i govore nagodinu ćemo biti prvaci. Želim im da jednog dana osvoje šampionatu, iako nisam navijač niti simpatizer te nekada slavne talijanske momčadi
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Godine iskustva su iza nas.
Svake godine među prvima se prešaltaju na razvoj novog bolida i svake godine ista priča.
“prestajemo sa razvojem da bi si dali dovoljno vremena da ispravimo greške i poboljšamo svoj paket”
i onda dođe ta nova godina i isti problemi su tu i dalje.
Oni da se poslje Bahraina prešaltaju na razvoj novog bolida opet bi ista priča bila.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je čak drago što se drže svog koncepta pa makar i ne bio najbolji, isto kao što se RBR i Merc drže svoga. Kopiranje ne vodi ničemu, tj možda pokojem podiju, ali rijetko kad i pobjedama. Dovoljna mi je ova Hornerova izjava na koju sam naletio jučer, a tiče se Astona: ‘Nice to see our old car doing so well’. Da se razumijemo, drago mi je zbog Alonsa, vjerojatno im je pokoji podij maximum, nije isključena ni pobjeda, ali za to bi im se baš sve trebalo poklopiti ko Mercu prošle godine u Brazilu.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma šta ti pričaš, Aston je u svakom pogledu brži i bolji od Merca, nije to slučajno, niti su iskopirali nikoga… ovo je formula 1, oduvik je bilo kopiranja i bit će… no podnicu ne mozes iskopirati a odatle dolazi glavina brzine novih bolida. To se Mercu trebalo poklopiti, mislim da ne gine koji win Alonsu, bez poklapanja kao Mercu u Brazilu
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
moraš se dogovoriti sam sa sobom:
Što se tiče podnice, a i bilo čega drugog vezanog uz kopiranje, dvije riječi: Dan Fallows.
Nadam se da si u pravu što se tiče Alonsa, samo isto tako treba imat na umu da prije pobjede treba riješit Maxa i Checa u evoluciji svog bolida, Leclerca i Sainza (ako mu je dobar dan), a i tko zna što će biti s Mercom, neće ni oni skrštenih ruku sjedat i gledat.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je merc gadno zaglibio
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
slažem se, Ferrari bi s njihovim konceptom bio dead last :D
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskopirali na ilegalan* način, i svi znaju sta sam htio reći. Uostalom na Astonu su pomiješane Red Bullove, Ferrarijeve i njihove same ideje i rješenja.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nitko ne kopira Mercedes😅
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije kopiranje 1/1, nego dizajniranje svoje interpretacije nečijeg drugog koncepta. Na primjer, svi su “kopirali” Ferrarijeve sidepode iz 2017, jer je bilo logično da se ide tim smjerom. Sada bi bilo logično da se ide u smjeru Red Bulla. Sad, šta im donosi prednost, pitanje je. Jesu li to sidepodi, podnica ili nešto treće… Aston je lani imao identične sidepode, koji su ih malo pomakli naprijed, prema sredini grida, ali ni blizu vodećih. Ove godine to nije ni blizu kopije Red Bulla, ma šta Horner pričao, a rezultati su puno bolji…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li je Horner tako govorio 2008? Newey došao u rb i kopirao bolid mclarena. Licemjerno od njega.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj horner je najveći ljigavac u povijesti f1
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uspješni šefovi moraju biti ljigavi – Toto nije ništa bolji.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Newey je došao u RB početkom 2006.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pričam ti priću…političar
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dinosaur.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…talijanski update od sinoć kasno…Giorgio Piola kaže da nije motor nego električki problem koji je zaustavio motor i još nisu sigurni međutim povezano je sa kontrolnom elektronikom i baterijom koje također nisu uzrok nego možda čak neki banalni kabel…što se tiče degradacije na utrci nisu koristili stražnje krilo s jačim downforceom koje su trebali jer su im se pojavili problemi s drsom kao i rbu lani na par utrka jer koriste sličan dizajn…u jeddi potrošnja guma nebi trebala biti ‘such an issue’ pa očekuju bolju trku…što se tiče koncepta neki engleski novinari kažu/komentiraju da će u jeddi crveni biti puno bliže iako još iza rba…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedva čekam, sumnjam da će Red Bull ovoliko dominirati na svakoj utrci.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neki previše drame oko te elektronike, kao sad će svaku utrku početi sa kaznom. Prva je promijenjena jer se nema vremena čeprkati da se provjeri u čemu je problem. I izgleda da je i na drugoj bilo slično. Što ne znači da ih neće popraviti za nastavak sezone i obje ubaciti u “pool”… Ali može biti i da su otišle i da su otpisane, ali za sada se ništa ne zna.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poanta priče je da ih imaš dvije za cijelu godinu a Ferrarijeve su možda obe otišle a,prvu utrku nisu završili. To da se događa Hassu pa ajde. Alfe i Hass završe utrke a ovi ne. Postali su predmet sprdnje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U međuvremenu je !isplivalo” da se radilo o “ljudskoj greški u sastavljanju bolida” – prevedeno na non-bullshit, kabel nije bio dobro uštekan pa je ispao iz konektora.
Dakle, vrlo moguće da su obje elektronike ok ili barem ova druga.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wapi lakse bi mi bilo prožvakati kvar nego da netko dobro ne ušteka kabel od elektronike. To je amaterizam na kubni metar. Tako se ne može do naslova i pobijeda. Sad zamisli da su konkurentni i da se bore do kraja i ostanu kratki za ove bodove zbog jednog konektora…. Zanimljivo je kako se njima često događaju takvi propusti dok recimo konkureniji bas i ne. Kako nikad Mercedes nije stao u 8 godina zbog takve banalne stvari?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo dodje ko Binottovih “10 pobjeda do kraja sezone”, na kraju jedva smo podije uzimali.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Postavke
Tri dana testiranja i plus 3 treninga prije kvalifikacija i opet krive postavke na bolidu.
Neshvatljivo mi je to da nakon toliko odvoženih kilometara misli da je riječ oko 3000 kilometara da je moguće krivo podesiti bolid.
Ako je to točno onda nivo nesposobnosti u Ferrariu je na visokom nivou.
Očigledno da jedan novi čovijek nije dovoljno ta ekipa se mora od temelja do vrha pretresti i presložiti i krenuti od početka samo što politika koja vlada u Ferrariu naspram koje cijeli grid nije do koljena to neće nikada dopustiti bar dokle god cestovni program ostvaruje rezultate i prodaja ide naprijed.
Ta silna politička struja je glavni problem Ferraria po mome mišljenju.
Pogledajte Red Bulla i dok je gazda bio živ čovjek je pustio ljude da rade svoj posao na miru i rezultati su došli ista stvar u Mercedesu , a Ferrari mili Bože moj.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda da se allison vraća u mercedes
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On će im sad doći kao budali šamar.
Definitivno pomoć velika i sigurno će krenuti naprijed sa njim samo ako se budu morali odreći ovog koncepta koliko će imati resursa da rade novi bolid i koliko će ga moći unaprijeđivati je veliko pitanje.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Navodno već i radi na bolidu za imolu,vidjeti ćemo sta su smućkali
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa gore od ovoga teško da mogu ako on već radi na novoj specifikaciji sigurno ima način kako poboljšati bolid čovjek je definitivno veliki stručnjak u to nema dvojbe.
Nije Adrian ali nije ni daleko.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sigurno su previše vjerovali inženjerskom timu kojeg imaju, sad se pokazalo da su podkapacitirani
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pomalo s Ferrarijem. Kad navijači Ferrarija kukaju – kad je Ferrari drugi ili treći. Da Williams može biti treći u prvenstvu gazda bi uskrsnuo. McLaren isto tako. Momčadi imaju cikluse, a Ferrari jedne godine u 40 godina potone na razine sa kojih se neke vrlo slavne momčadi ne pomiču desetljećima. Prema tome nisu oni baš tako nesposobni, jer i kad su šlampavi i svakakvi uglavnom su usprkos tome 2. ili 3. u WCC.
Cijeli trkaći vikend ti je kao jedan dan testa u Bahreinu. Ferrari je na testu u Bahreinu radio prvenstveno testove limita performansi bolida u raznim setupima. 3 dana testa su užasno malo za tehnološki projekt takve razine i ja bi sa svojem inženjerske strane rekao da je to bilo pametno utrošeno vrijeme koje bi se moglo pokazati kroz sezonu. Hoće li na koncu biti pametno ili ne ovisi o tome da li je bilo dobro realizirano, ali koncepcijski sviđa mi se.
Na testu koji se naslanja na utrku ispada da imaš problema sa zadnjim krilom i moraš se hitno vratiti na nešto neoptimalno i na koncu ne baš testirano…. I onda još kao insult on injury ispadne da u tvornici imaš idiota koji nije u stanju uštekati kablove kako treba i drugog idiota koji to nije kontrolirao – da sam Fred obojica bi počela čitati oglase za posao prije nego izađem iz aviona na povratku iz Bahreina. Tada bi se netko možda prodrmao i shvatio da šlamperaj ima posljedice.
Ne bi ja po jednoj lasti zaključivao o proljeću.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao što si rekao jedna lasta ne čini proljeće ali kad im se jedno te isti problemi iz godine u godinu ponavljaju onda neznam šta reći.
Kao što sam rekao jedan čovjek nije dovoljan puno se tu ljudi mora promijeniti jer Ferrari je znao odustajati iz utrke radi je….ne svijčice komponente koja košta 10 eura a tada nikakvog ograničenja nije bilo a koju je kao što si rekao neki šlampo nije provjerio.
Takav ležerni pristup je sveukupno prisutan u njihovoj organizaciji puno oni još pure i špinata moraju papati da se takvi banalni propusti prestanu događati.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da, ali daj si zamisli tko bi ikada osvojio prvenstvo da se Ferrari posloži kad unatoč sranjima budu 2. ili 3. u poretku. Dakle njihov šlamperaj drži svemirsku ravnotežu. :)
Upravo sam razvio novu “omiljenu teoriju” :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema govora da tamo nema pametnih ljudi uvijek su pri vrhu i to je uspjeh kako god gledaš.
Ali ne mogu da ne povučen paralelu sa Modrićem kad se sjetim koliko je idealnih lopti poslužio onog panja od Benzeme u onom periodu od par godina gad mu je trebalo 4-5 zicera da zabije gol i mislim si da je taj panj bar trećinu zabio Modrić bi bio najbolji asistent svih vremena.
Tako i u Ferrariu žabe ti svog truda jadnih inženjera koji i kad su bili konkurentni i naprave fantastičan paket i onda se nađe neki panj koji svojim nezalaganjem ili čisto nemarom sjebe sav trud ostalih ljudi.
Na tom aspektu Ferrari mora dosta poraditi.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi do sada su šlmpavost nadoknađivali ogromnim budžetom, tj. bili su bolji od onih koji nisu imali love. Tek treba vidjeti kako će funkcionirati u uvjetima ograničenja trošenja. Možda je Binotto složio najbolji bolid koji će Ferrari ikada složiti?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
Zanimljiva teorija, haha
Kada nije bilo šlamperaja, titule su se osvajale kao na traci.
Čak i u sezonama, kada paket nije bio najbolji na gridu (2003. i Williams) ili kada je bio al pari (2000. i Mclaren), ipak su uzeli titule.
Ima tu nešto i do vozača, naravno, ali ima i do toga da je sve bilo posloženo i ferceralo kao urica.
Naravno, tada budžeti nisu bili ograničeni i tada se moglo testirati do besvijesti i to je Ferrari radio. Ali su isto to radili i Mclaren i Williams (imaju brdo staza u komšiluku), te su imali slične budžete kao Ferrari (možda nešto malo manje).
Plus što je još tamo negdje od 2002., Williams bio pogonjen najjačim motorom.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@r2d2
Hoćeš reći da BMW, Toyota, Renault, Honda jadni nisu imali para?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imam neki osjećaj da je Ferrari i lošiji od ovog u Bahreinu.
Sve u svemu ja zadovoljan. Pokazali su već u prvoj utrci da od sezone ništa, tako da nema ni nekog razočaranja. Sve po starom, idemo dalje.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ono što sam ja vidio ovih dana je video gdje trkaći inžinjer Maxu javlja da uspori i on je na to odgovorio da bi trebao onda i Perez. Na to je dobio odogovor there is no racing. Tako da i tu varijablu treba ubaciti u pretpostavku koliko može bolje u idućim utrkama Ferrari. Po nekim pretpostavkama RB je vozio sporije sekundu nego sto je mogao u zadnjem stintu. Moj savjet, ne nadajte se puno. Ja sam skloniji mišljenju da bi RB mogao skinuti ove sezone sve moguće rekorde.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sigurno,ovoga puta su pravila pisana za njih,nešto slično kao i za Mercedes prije desetak godina
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako su to onomad pravila pisana za Merc, a kako sad za rb?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobili su pravila ispod stola, pisana su za njih, žišku?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne, pojasni. Koje godine su dobili pravila? Molim odgovor za Merc i rb.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel hoces datum i sat da ti napišem?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo odgovori na pitanje.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mnogo ranije nego ostali💩
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očekivah takav glupi odgovor nepotkrijepljen ičim.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad je Mercedes dominirao onda si kenjo da su dobili pravila ranije nego drugi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad molim te tu tvrdnju potkrijepi mojim citatom.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
De skini mi se ne da mi se raspravljati
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rasprava počinje kad odgovoriš na barem jedno od tri pitanja… Nestrpljivo čekam.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja nestrpljivo čekam da odflautaš
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prica gluposti…a tek je stigao u momcad…. Ima bezbroj primjera u zadnjih 20 godina o brzini u kvalifikacijama i u utrci… Dok ne dodje netko tko ce poslozit momcad celicnom rukom…. Ferrari ce bit kao Hajduk kod nas…..”prilika….iiii nista….Rodney iduce godine u ovo vrijme bit cemo miljunasi….”
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sanchez iz Ferrarija u McLaren
0
0