Hondu kontaktiralo nekoliko ekipa za 2026., ali oni još nisu odlučili hoće li se natjecati

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 1 godinu 2 min 17 komentara

Predsjednik Hondinog trkaćeg odjela Koji Watanabe izjavio je kako je nekoliko ekipa kontaktiralo japanskog proizvođača oko moguće suradnje od 2026., no i da još uvijek nema odluke o tome hoće li se uopće natjecati u F1.

Honda je jedan od šest registriranih proizvođača pogonskih jedinica za 2026., a njihov trenutni partner Red Bull dogovorio je suradnju s Fordom, stoga je jasno da moraju tražiti novog kupca ako odluče ostati dio prvenstva.

“Formula 1 se uvelike okreće ka elektrifikaciji, a ugljična neutralnost je cilj cijele Hondine korporacije. Mislimo da je budući smjer F1 u skladu s našim ciljem i zato smo se odlučili registrirati kao proizvođač pogonske jedinice.”

“Zanima nas kuda ide F1; F1 kao najviša kategorija utrkivanja i kako će ona izgledati s povećanom elektrifikacijom. Želimo pozorno pratiti to.”

Koji Watanabe

Nedavno se pojavila informacija kako je McLaren, njihov partner u dva navrata – od kojih je posljednji bio u neslavnom periodu od 2015. do 2017., stupio u kontakt s japanskim proizvođačem.

“Nakon registracije nas je kontaktiralo nekoliko F1 ekipa. Trenutno želimo pozorno pratiti kuda F1 ide i samo vidjeti kako se to odvija. Zasad nema konkretne odluke o tome hoćemo li se ponovo pridružiti F1.”

“U pogledu razvoja tehnologije, mislimo da će nam činjenica da će to [elektrifikacija] postati dio F1 pomoći.”

Koji Watanabe

Broj Hondinih opcija nije velik – od dostupnih ekipa McLaren i Williams čine se najrealnijima, Aston Martin zvuči vrlo nategnuto, a Haas je trenutno vrlo blizak s Ferrarijem i ostat će njihov jedini kupac nakon što Sauber prijeđe na Audijeve motore. Andretti će ako i uđe imati Alpineove motore.

“Imamo vremena da odlučimo što želimo od 2026. nadalje. Nismo u žurbi i vrlo smo zadovoljni Mercedesom. Vidjet ćemo kako će stvari izgledati iduće godine prije nego donesemo odluku.”

Zak Brown, izvršni direktor McLarena

Odgovor

17 komentara

  1. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Honda ode iz F1, ali nisu zapravo otišli. Pitaju ih hoće li biti parneri nekom drugom, a oni ne mogu reći jesu li otišli i mogu li se uopće vratiti ako nisu otišli. Jedno je sigurno, glavni ljudi u Hondi su nesigurni luđaci već godinama. Uvijek važu ekonomska kretanja, ne znaju što donosi sutra, ali tko zna drugovi, ili se natječite ili odite plakati u Japan.



    5
    5

    0
    • Ferrari
      blejky Donator Prikaži

      Ja bi za Hondu uveo posebno pravilo 50 miliona eura svakoj ekipi na gridu a 100 miliona odštete za ekipu koju ostave na cijedilu.
      Možda bi im to pomoglo u donošenju odluke IN or OUT.

      Pa ako budu morali iskeširati jedno pola milijarde možda bi im došlo iz guzice u glavu šta žele.

      Tu Hondu kao da predškolska djeca vode i donose odluke koje u biti ne donose ili nisu u stanju donijeti jer vjerojatno i sami nemaju pojma šta žele.



      3
      3

      0
  2. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    Ovi i dalje ne znaju bili piskili ili kakili…
    Za nekog tko ocekuje biti znacajan igrac u F1 ponasaju se kao mala djeca. Nije ni cudno da ih je RedBull odj…



    5
    5

    0
  3. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Pa dajte i Mclarenu i Williamsu.
    Duplo više povratnih informacija.
    Odličan marketing (Mcl-Honda i Will-Honda su zvučne kombinacije iz prošlosti).
    Ok, zadnja Mcl-Honda epizoda je bila loša.
    Trošak ionako opada sa brojem proizvedenih motora.
    A sa duplo više bolida idu i duplo veće šanse.

    Zak Brown je valjda toliko zreo i iskusan da zna da nema titule sa Benzovim motorom dok je fabrička ekipa tu.
    Jedino u slučaju da u Stuttgartu postanu nezadovoljni zbog dugogodišnjeg neosvajanja titula (ako RB nastavi nizati titule, ili se možda tu umiješa i Ferrari), pa onda Odbor glavešina odluči povući ekipu iz sporta, ali ostaviti motore.
    Međutim, i u takvom razvoju situacije, za Mclaren ostaje potencijalni “problem” zvani Aston Martin.



    8
    8

    0
  4. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    Moji ko Ivica Račan: odlučno možda.



    6
    6

    0
    • Alpine
      Alpine Prikaži

      Zeko, gotovo sam siguran da bi Honda ostala da joj neka momčad, kao npr. McLaren, Aston ili Williams ponudi udio u vlasništvu. Recimo trećinu. Ako je to dovoljno za jedan Mercedes, ako je gotovo sigurno da će i npr. Alpine prodati dio momčadi u dogledno vrijeme strateškom partneru, onda stvarno ne znam kuda i što misle iz ovih momčadi koje sam gore spomenuo.
      Jer biti samo dobavljač pogonske jedinice jednostavno nije opcija u današnjoj F1.


      0
      0

      0
  5. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Tko je tu koga kontaktirao, ne zna se…
    Zna se da ni Mclaren ni Honda neće imat izbora nego jedno s drugim, opet, čini se…



    1
    1

    0
  6. Renault
    Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

    Andretti će ako i uđe imati Alpineove motore

    Mislim da je ovo krivo napisano, nisu to Alpineovi motori, nego Renaultovi motori.


    0
    0

    0
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      FIA ih je na popisu za 2026. navela kao “Alpine Racing” pa zato pišem Alpine. Svi znamo da je to sve isto kao što su Honda, RBPT i Honda RBPT, ali eto, naljepnice se mijenjaju.



      4
      4

      0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Nije nego TAG Heuer.😁


      0
      0

      0
    • Alpine
      Alpine Prikaži

      Renault_F1_team, sada ću nešto napisati sa čime se ti vjerovatno nećeš složiti 😃, ali tu zato i jesmo da razmijenjujemo mišljenja.
      Naime, krajem 60-tih je Renault preuzeo dvije tvrtke, Alpine i pogon u Dieppeu te Gordini i njegov pogon u Viry-Chattillonu. 70-tih se dogodila potpuna asimilacija i tada je nastao Renault Sport, kojega ne bi ni bilo u tom obliku da nije bilo Alpinea i Gordinija. Pa kada se već stvari polako povijesno vraćaju na početak barem u vezi Alpinea, ja bih pogonsku jedinicu nazvao Renault-Gordini, jer je on i bio zapravo tuner Renaultovih motora, a pogonska jedinica za F1 se i dalje razvija u povijesnoj Gordinijevoj tvornici.


      0
      0

      0
      • Renault
        Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

        @Alpine

        Znam za te činjenice sa Gordinijem i Alpineom i nemam ništa protiv da se motor zove Renault-Gordini, dapače želim ime Renault u imenu motora kad već nije ime momčadi. Jedino gdje je vidljivo “Renault” je na poklopcu motora, a i to je nekakvo minijaturno.



        1
        1

        0
    • Honda
      zekohonda Donator Prikaži

      Ma, meni je cijeli rebranding na Alpine sulud. I još maknut Renault kao naziv motora…
      Ali opet, moji u imsa-i imaju acuru prototip i motor acuru umjesto da se barem motor zove Honda.



      1
      1

      0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.