Predstavljen i posljednji bolid za 2023., Alpine A523

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 1 godinu 2 min 25 komentara

Nakon što je prije nekoliko dana odradio testnu vožnju na Silverstoneu, Alpine je na predstavljanju održanom u Londonu otkrio svoj novi bolid za sezonu 2023. naziva A523.

Ohrabrena putanjom napretka u prvenstvu nakon što je završila na petom mjestu 2021. i četvrtom 2022., francuska momčad ulazi u novu sezonu s ciljem daljnjeg uspona prema vrhu F1 grida.

Predstavljanje su otvorili direktor Renault grupacije Luca de Meo te direktor Alpinea Laurent Rossi koji su objasnili i potvrdili ambicije i strategiju iza prisutstva brenda Alpine u Formuli 1, dok je šef F1 odjela Otmar Szafnauer naglasio suradnju između baze u britanskom Enstoneu koja je zadužena za dizajn šasije i baze u francuskom Viryju koja je zaduženu za dizajn pogonske jedinice, čiji je plod novi bolid A523.

“Bio je fantastičan osjećaj postići naše ciljeve u 2022. završetkom na iznimno zasluženom četvrtom mjestu u konstruktorskom prvenstvu, što je bila značajna prekretnica u našem planu od 100 utrka kojeg je Laurent iznio na početku sezone.”

“Imamo nešto manje od 80 utrka u toj misiji i ponosan sam što vodim momčad na tom putovanju. Cilj za 2023. je jednostavan: minimalno moramo završiti četvrti u prvenstvu, i to na puno uvjerljiviji način. Pod tim mislim na više završenih utrka, više bodova i manje nepotrebnih odustajanja.”

Otmar Szafnauer

Francuska vozačka postava koju čine Esteban Ocon i Pierre Gasly predstavila je boje novih vozačkih odijela, dok je kao rezervni vozač potvrđen Jack Doohan koji će drugu sezonu zaredom provesti u Formuli 2.

Osim standardne plavo-ružičaste livreje, Alpine je, baš kao i prošle godine, predstavio i posebnu ružičastu livreju koju će koristiti na prvim trima utrkama sezone.


Odgovor

25 komentara

  1. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Jel su meni samo svi bili tako cudni i neprirodni na prezentaciji bolida. Atmosfera bas nikakva u usporedbi s Ferrarijom.
    Bit ce jako gusto u sredini poretka. Alfa, Aston, Alpine, Mclaren, Haas ce biti unutar par desetinki. Mislim da ce jedino Williams biti tim na zacelju.



    6
    6

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      To je stvar tradicije i para. Nego, sredina poretka. Pa ja samo ui utrci i pratim sredinu poretka jer je tamo prošle (prošlih) sezone najveći fajt. Bore se do zadnje kapi krvi 4-5 momčadi, dakle desetak bolida i to mi se baš dopada. Jedini je problem što glupi SKY prati samo prvoga. p.s. u borbu za sredinu možeš dodati još i gore spomenute, drugu alfu, ma prava borba.



      3
      2

      1
  2. Alpine
    Alpine Prikaži

    Na prvu vrlo sličan prošlogodišnjem bolidu, no sa zapravo puno promjena.
    Nos i prednje krilo su strukturno promijenjeni, geometrija ovjesa je nova, sa time da je zadnji ovjes prešao dodatno iz pullroda u pushrod dizajn. Na sipodima su dodatno povećani i produbljeni utori sa gornje strane, distribucija težine sa balastima je značajno poboljšana, na dynu pogonska jedinica ne radi probleme, sipodi su uži i kompaktniji jer je smanjen sustav hlađenja, i temperatura plenuma je smanjena, što automatski znači više snage za motor.
    Ovo je samo za početak sezone, tako da se nadam dobroj godini.



    9
    9

    0
  3. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Imam problem sa bojama bolida ove sezone, bolje reći sa nedostacima boje.
    Kad su krenuli prvi timovi sa crnom bojom (tj. bez boje) pomislio sam – nije loše. Ali kako su dolazili drugi timovi i svi su skidali boju, postalo je glupo. Na kraju će svi biti prevladavajuće crni. Jasan mi je razlog, ali želimo li da svi bolidi na gridu budu crni do kraja sezone? F1 je uvijek imala šarenilo boja i neke varijante su bile super, neke bez veze, ali bilo je svega.
    Razlozi su i estetski i zbog lakšeg razlikovanja bolida.
    Mislim da bi FIA trebala pravilo da minimalno x% bolida treba biti pokriveno sa bojom. Pa ako netko hoće crnu, neka koristi crnu boju, a ne ovako bez boje. Onda će to biti dio livreje, a ne štednja na težini.



    8
    7

    1
  4. Jordan Forever Prikaži

    Ovi bolidi podsjećaju na rane 90-te, ispred vozača gotovo ništa, a iza njega veći dio bolida. Neskladno. Najdraži bi bio period otprilike 1995-2005, tada su se i bolidi međusobno razlikovali i izgledali su daleko skladnije, posebice oko 2005.



    6
    6

    0
  5. Marlboro
    ExTr4 Prikaži

    Prednje krilo- ferrari
    Sidebody- red bull
    Straznje krilo- mercedes
    Sta se tice boje msl da bi bilo bolje da je cili plavi ili cili rozi


    0
    0

    0
  6. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Možda čak i najzanimljivi bolid za promatrati po promjenama.
    Nekad najdraža momčad, a onda su došli Ocon i Otmar pa me više nije briga kako će proći..



    2
    0

    2
    • Renault
      Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

      Nemoj se ljutit, ali ti uopće nisi navijač. Ako za nekoga navijaš i nekoga voliš, nebitan je i vozač i mehaničar i direktor i čistačica. Sve je to prolazno, samo momčad ostaje (dok god se natječe u F1). Evo usporedi samo s nogometom, da prestaneš navijati za najdražu momčad, zato jer je neki mrski igrač došao u tvoj najdraži klub, nemoguće. 🙂



      1
      1

      0
      • Dee-Lite Prikaži

        Smijem li navijati za vozača (dok god se natječe, bez obzira za koji tim vozi) ili nisam pravi navijač?



        2
        0

        2
      • Renault
        zd1400rt Prikaži

        @Renault_F1_team
        Svi mi imamo svoju definiciju navijača momčadi ili vozača. Moj prvi auto je bio Renault Clio 1991. kojeg sam tunirao i uživao u svakom pređenom metru s njim. Od početka pretprošlog desetljeća sudjelovao sam u razvoju i moderiranju foruma Renault kluba Hrvatska gdje sam kreirao podforum za praćenje Renault F1 teama i svaki vikend otvarao topice s novostima i najavama, a između trkaćih vikenda pisao o braći Renault i njihovom utrkivanju, o Dijonu 1979. itd.
        Uživao sam u usponu Renault F1 teama s Alonsom i još uvijek imam na vješalici plavo žutu majicu kao i onu narančastu ING s posebnim uputama ukućanima da se te majice ne diraju iako će uskoro imati 20 godina. U vrijeme svoje aktivnosti na RKH forumu organizirao sam meetinge u Plitvicama s ciljem da gledamo F1 utrke i Alonsova osvajanja naslova. Jelo se u Macole i slavilo u nekoj birtiji s velikim TV-om :D.
        Veselio sam se ko malo prase u puno blata kada se Alonso vratio u Renault odnosno Alpine, ali to oduševljene je brzo splasnulo prošle godine od kad je Otmar tamo i otkad su prema Alonsu pokazali 0% poštovanja. Znam da je Alonso isto naporan u neku ruku, ali ipak, posao je odrađivao odlično i timski.
        Ne mogu slijepo navijati samo za logotip bez obzira na smećare koji rade u momčadi. Bilo bi mi drago da Gasley uspije napraviti sezonu karijere, ali ponavaljam za ostalo nisam nešto previše uzbuđen.
        A ono što mi Renault i Renault F1 Team znače inače i kroz povijest, neće se nikada promijeniti.



        6
        6

        0
  7. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Zanimljivo.
    Alpine ima dva GP pobjednika u momčadi. To je dobar znak, biti će još pobjeda.



    1
    1

    0
  8. Jordan Forever Prikaži

    Zanima me jedan slucaj, a prije nego idem detaljno provjeriti, zanima me vase misljenje. Dakle, Schumacher i Benetton osvojili su 1994. naslov s Fordom, a godinu poslije s Renaultom. Da li postoji ijedan takav primjer u povijesti F1 da je netko osvojio uzastopne naslove s razlicitim proizvodjacima motora?


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.