Horner: Andretti treba kupiti postojeću momčad

Izdvojeno

Marko Litvić

Prije 1 godinu 2 min 12 komentara

Andretti Autosport smatra se jednim od favorita za ulazak u Formulu 1 2026. godine, još više otkako su potvrdili partnerstvo s proizvođačem automobila Cadillac. Šef momčadi Red Bulla, Christian Horner u razgovoru za britanski Daily Mail izjavio je kako bi Amerikanci trebali kupiti već postojeću momčad, a ne ulaziti s novom momčadi.

„Red Bull Racing je bio Jaguar, koji je prije toga bio Stewart Ford. Ako pogledate Mercedes, oni su u svojoj povijesti bili Honda, British American Racing (BAR) i Tyrell. Aston Martin originalno je počeo kao Jordan. Procedura je takva već godinama.“

„Nemam ništa protiv momčadi Andretti, sjajni su ljudi i Cadillac je odličan brend. Ono što moramo je postaviti kriterij za 2026. godinu koji neće smanjiti vrijednost ponajprije manjih momčadi, ali će odgovoriti na važno pitanje: Tko će zapravo sve to platiti?“

„U smislu novog sudionika, oni moraju postaviti polog koji neće smanjiti vrijednost 10. momčadi, s druge strane Liberty Media i ostale momčadi to moraju prihvatiti. Kompromisi će biti neizbježni. Naravno, postoje i neki problemi što se tiče praktičnosti. Na primjer, ima li na nekim novim lokacijama dovoljno garaža i općenito mjesta za 11. momčad? Zbog toga se mora postupiti na ispravan način.“

„Andretti je odlična momčad, ime Mario Andretti usko je vezano uz Formulu 1. Cadillac i General Motors neki su od najvećih proizvođača automobila na svijetu. Bilo bi sjajno vidjeti ih u Formuli 1, ali neka to učine kako treba.“

Christian Horner

Michael Andretti već je pokušao kupiti svoj ulazak u Formulu 1 kad je pokušao kupiti Sauber u listopadu 2021. godine. Neuspjeh tog dogovora motivirao ga je i natjerao na pokušaj ulaska s vlastitom momčadi, Andretti Global, odnosno danas Andretti Autosport.


Odgovor

12 komentara

  1. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Nevezano uz temu zna li tko koliko ce motor od 2026 snage isporucivat v6 850+ i mgu k 350kw ili ti 400+hp znaci li to da ce motori isporucivati 1200 konja?? Ima li tko malo vise pojma?


    0
    0

    0
    • Max Verstappen
      derfahrer1996 Prikaži

      Ili ce reducirat snagu v6 motora kao sto upravo citam za 30%?


      0
      0

      0
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Reducirat ce snagu v6 tako da se opet dobije oko 1000 konja, ali s obzirom da ce za toliko elektrike trebat i veca baterija moze se ocekivat da ce ic prema 900 kg. Samim time ce bit sporiji i tromiji u sporim zavojima.



        3
        3

        0
        • Max Verstappen
          derfahrer1996 Prikaži

          Da kilaža ode gore ;(


          0
          0

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Ne mora značiti, ako drastično smanje dimenzije bolida… A i baterija bi mogla znatno olakšati do 2026, odnosno imati veći kapacitet u istoj težini.
          A uz nove motore razgovara se i o novim bolidima za 2026. Aktivna aerodinamika, ovjesi. A mogu i dimenzije ići dosta niže, i u dužinu i u širinu. Samo je pitanje šta će se odlučiti. FIA je tu malo postala zahtjevnija sa Muhamedom, kojeg mnogi sada mrze, a nemaju pojma zašto… FIA je ta koja zahtjeva ono što navijači žele, a timovi se bune. Zato im čovjek i smeta… Problem je što im je ranija garnitura dala pravo da se pitaju za skoro sve odluke. Nadam se da će se to riješiti prije novih Concorde ugovora, jer timovi u zadnje vrijeme blokiraju sve što bi valjalo promijeniti u F1.



          1
          0

          1
        • Max Verstappen
          derfahrer1996 Prikaži

          @Pastor
          Upravo sam u predhodnom postu komentirao Muhademovo ponasanje. Ne mrzim ga ali njegov smjer nece nista dobro donijet osim dts fanovima koji nemaju pojma o motorsportu ili neki koji zive u pečini i jos uvijek ne postuju žene. I bas zbog tog razmisljanja automobilizam nece opstat jedino ce se šeici sa kurv…na stazi jebavat dok lecrelc i russel trose baterije koje nisu od koslice glasnije. Taj covjek nije nista dobro donio u f1 zato i odlazi. A ko sto kaze da Fia navijace slusa to bas i ne vidim



          1
          1

          0
        • Max Verstappen
          derfahrer1996 Prikaži

          Dimenzije ce smanjit ali ne drasticno tako da ce biti 50kg plusa,kučište baterije za 2023 0.4 kg teže plus roll bar zbog sigurnosti teži tako da i ove godine ostaju na 798 kg


          0
          0

          0
  2. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Koliko odvratnih gluposti izrečenih u jednom intervjuu. Od ovog da to trebaju učiniti “kako treba” do apsolutnog vrhunca u vidu prostornih nedostataka novih lokacija za nove timove. “Sori dečki, super ste nam likovi, najradije bi vas odma pustili u F1, ali ono, u Vegasu si nemremo priuštit još dvije garaže, a i u onoj Arabiji nam je već sad ful tijesno…”

    Super mi je i što su među timovima najglasniji protivnici Andrettijevom ulasku ovi koji neće ni primijetiti taj famozni gubitak raspodjelom love na jedan dio više, ali eto, očito bi jedna dodatna ekipa dovela svih ostalih 10 do bankrota ili barem do ruba istog.



    21
    21

    0
  3. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Pa svašta, donedavno sam mislio da ne žele jedanaestu momčad radi konkurencije, ali čim je rekao da može Andretti doći, ali samo ako će kupiti postojeću momčad, u pitanju je samo novac. A ove izlike sa brojem bokseva ne treba ni komentirati.



    4
    4

    0
  4. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    We have always done it this way
    Ocekivao sam malo pametniju izjavu od Hornera…

    Procedura je takva već godinama
    Nisam znao da je vec definirana procedura za ulazak novih momcadi…


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.