Martin Brundle smatra da cijela situacija oko odlaska Mattije Binotta iz Ferrarija izgleda “pomalo neobično”, osim ako u Maranellu već znaju tko će biti njegov nasljednik.
Podsjetimo, Binotto je dao otkaz nakon što je osjetio da nema potpuno povjerenje predsjednika Johna Elkanna i izvršnog direktora Benedetta Vigne.
Na objavu zamjene mogli bismo čekati i do Nove godine, a sve bi to moglo utjecati i na tehničku pripremljenost, s obzirom na kvalitete koje je Binotto primarno donosio.
Brundle je komentirao unikatnu poziciju Ferrarija:
“Radite zapravo za državu ako radite u Ferrariju, naravno, ne samo za ekipu.”
“Izgubili su glavnog čovjeka za tehnička pitanja, kao i šefa ekipe. Osim ako nemaju nekog vrlo, vrlo dobrog da ga odmah zamijeni – sve to izgleda pomalo neobično. No, tako je kako je.”
Brundle se našalio da bi i on bio zainteresiran za taj posao, ali je onda nešto ozbiljnije poručio da bi trebali naći nekog tko nije pod povećalom medija kao što je bio Binotto.
“Morate pričati talijanski jezik. Mislim da je problem u tome, ako pogledate njihove uspješne dane, imali su Francuza u Jeanu Todtu, Britanca u Rossu Brawnu, Južnoafrikanca u Roryju Byrneu i tako dalje.”
“Možda je to sastojak koji je potreban za uspjeh – ljudi koji nisu u potpunosti izloženi talijanskim medijima svakog dana.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…dok netko ne ‘zbaci s vlasti obitelj agnelli i potomke ništa se neće promijeniti…pitanje je samo koliku pustoš će ostaviti za sobom…
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpisujem komentar. Mozemo mi pricati o (pre)velikom utjecaju engleza na FIA-u i F1 opcenito, ali sve dok krivi ljudi vode cjelokupnu grupaciju Ferrarija (cestovni i trkaci odsjek), nema nama boljih dana.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvo treba zbaciti s vlasti nakupinu timova u Engleskoj. Centar Formule 1. Likovi prelaze iz jedne ekipe u drugu. 15 minuta vožnje od doma više ili manje. I onda te zove Ferrari u sjevernu Italiju. Naravno komocija ne dopušta. Tko je stvorio ime u Engleskoj ne želi van iz komfor zone i tu je Ferrarijev problem. Easy way out – selidba u ENG polovice firme, ali to je kukavički pristup. Da je Mercedes prava ekipa bili bi 100% na tlu Njemačke, pa neka se možebitni engleski radnik seli u Njemačku i prilagodi novoj kulturi za promjenu.
7
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto može sad Binotto u rodnu Švicarsku, u Sauber. I povremeno malo skoknuti do Njemačke, da nadgleda razvoj motora.😀
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Niti malo se ne bih začudio da bude baš tako
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možeš to gledati i ovako. Jednom vrhunskom talijanskom inžinjeru bi se teško htjelo iseliti iz Italije u Englesku da bi radio za npr. Mercedes, kad može raditi doma za Ferrari. Pretpostavljam da tako razmišljaju i oni iz Austrije, Hrvatske…
Jel to fer? Ima i pozicija van Britanije svoje prednosti kao i mane, pitanje je koliko ih tko koristi
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali zamisli da je svaka ekipa 100% u svom području. Da je HAAS 100% u Americi, Mercedes 100% u Njemačkoj, RB 100% u Austriji, Alpine 100% u Francuskoj itd, pa neka se kasnije priključi i Rimac F1 tim koji bi bio 100% u Hrvatskoj.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
aldo costa ? radija u italiji za ferrari , otiša u englesku radit za mercedes . prilično osporavan ( nešto slično ka sad mattia ) otiša u merc/englesku i gle vraga najednom posta jako uspješan na položaju dizajnera/direktora inžinjeringa . možda je aldo otiša iz ferraria zbog lošeg početka sezone 2011. . nije ispunija očekivanja ka ni binotto sada ? njegovim odlaskom ferrari nije profitira ali zato jest mercedes . možda se u ferrariu olako rješavaju usluga kvalificiranih i vridnih ljudi ?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, pogotovo za Aldo Costu. Mislim da je najveći problem u vrhu Ferrarija. Očito ta ekipa nije iznutra dobro posložena
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dnevna doza Brundleove inteligencije…
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ferari nema nikakav plan.
ono što je zastrašujuće da oni ispituju okolo hornera, browna i slične da dođu i preuzmu… očito misle da s parama mogu kupit sve.. a ne mogu, nije to off the shelf koncept evo mene došo u dućan daj mi to to to i to.
nema koncepta, nema ideje, … nema tako ni uspjeha
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam poslao CV sad čekam. Uspješno sam odveo Footwork do naslova prvaka u gp manageru.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidjeli se po juventusu,tamo su svi odletilu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidjeli se po juventusu,tamo su svi odletili
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidjelo se po juventusu šta je u Fiat grupi
0
0