Sebastian Vettel je pokrenuo raspravu o potencijalnom povratku na V10 motore, ali pogonjenima na potpuno održiva goriva. Četverostruki svjetski prvak je doveo u pitanje korištenje turbohibridnih motora na koje se Formula 1 obvezuje:
“Volim automobile, uživam u V10 motorima. Što se tiče budućnosti – ne znam što je točno ispravan put. Koji je jeftiniji put? To je također bitno pitanje. Ovi turbohibridni motori su ekstremno skupi. Njihov razvoj u ovom trenutku košta čitavo bogatstvo.”
Vettelu je podršku pružio Christian Horner, ali na njegovu žalost – čelnici F1 se ne slažu.
U razgovoru za Motorsport.com portal Ross Brawn je rekao:
“Shvaćam to što govori. Međutim, nekoliko proizvođača prihvaća filozofiju vrlo efikasnih hibrida. Tu je više faktora: potrošnja goriva, vrsta goriva, efikasnost motora.”
“Efikasnost je još uvijek veliki faktor. Čak da vozimo na potpuno održiva goriva – još uvijek želite efikasnost. Prema tome, držimo se hibridnog rješenja.”
“To je privlačno proizvođačima, oni su stali iza toga i financiraju istraživanja. Ne vjerujem da bi ijedan proizvođač u ovom trenutku podržao financiranje razvoja V10. To je drukčija formula, to je F2, to nije F1.”
Brawn kaže da shvaća ljubav za glasnim motorima starije generacije, ali isto tako kaže da su oni bili preglasni:
“Tu je nova generacija koja te motore smatra pomalo neobičnima. Različiti ljudi vole različite stvari. Ogroman broj navijača vjerojatno voli čavrljati na tribinama dok bolidi voze ispred njih. To im nije toliko važno.”
“Mi dolazimo iz ere kad smo uživali u vrisku V12 motora, ali to je bilo bolno. Zaboravljate koliko su oni zapravo bili glasni.”
Zanimljivo je primijetiti da Ross Brawn i Stefano Domenicali za određene politike koriste argumentaciju nove generacije koju to navodno privlači, dok istovremeno na društvenim mrežama ta ista nova generacija u ogromnoj većini ima negativne komentare na te upitne politike.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S*anje
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A to što koštaju bolesno velike novce se uporno zanemaruje? To ne zvuči baš efikasno.
Kao ni sve veći broj utrka, koji su vrlo nelogičnog rasporeda.
Međutim ne čudi me to. Autoindustrija ide istim putem, kompliciraniji motori koji troše malo goriva, ali koštaju pravo bogatstvo kada treba održavati ili popravljati.
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jbg, oni koji ih hoće to plaćaju i njima nije skupo…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
if it’s too loud, you’re too old.
37
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zapravo je suprotno, stariji ljudi slabije čuju. Njima bi i V10 zvučao tiše sada nego kad su bili mladi…
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gdje će ti duša Rosse Brawnu?
26
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prodane duše, i on i Domenicali.
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prodali jeftino svoje duše……. za par stotina milja € / $.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad se nekome poput mene ostvari san prisustvovanju F1 utrci uživo, za mene u tih par sati ne postoji ništa drugo osim hipnotičkog praćenja bolida na stazi. Ne pada mi na pamet čavrljanje s nekim!!!!!
Samo me pusti da gledam i uživam u trenutku!
25
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio u Monzi 2013te…
Kakve priče, kakvi bakarči!!
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ross Brawn, tebe su uštrojili……..
V12 preglasni!?
Kada se pomisli da smo čuli sve nebuloze……. dođe netko sa ovakvom izjavom.
Mislim, mi smo navijači i možda nismo uživo čuli V12 na stazi, ali zvuk je jedan od osnovnih, primarnih esencijalnih stvari u auto-moto sportu…… glasnoća vrištećih F1 motora, onih pravih…….
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čuo sam uživo V12, V10, V8 i ovaj usisavač V6. I ne mogu vam opisati kakav sex za uši su V12 i V10….
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
V12 je nenadjebiv.
A još su se vrtili samo cca. 13000 o/min (barem ono što sam ja tada čuo).
Ne mogu ni zamisliti kako bi to zvučalo sa 18000 o/min.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, V12 se manje vrtio. V10 koji sam cuo je bio iz one ere kad su se u kvalama vrtili na 20, 21 tisucu okretaja..ma simfonija
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nema to nikakve veze ni sa navijačima ni sa Hornerom.
Jedina bitna činjenica je da proizvođači neće financirati razvoj motora i tehnologija koje ne mogu kasnije koristiti u cestovnom automobilima. A ne mogu ih koristiti u cestovnim jer novi propisi emisija to ne dozvoljavaju.
Da svi oni kažu napraviti ćemo V10 na biogorivo da vidiš kako bi Brown promijenio pjesmu.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fanove koji vole cavrljati za vrijeme utrke ste vi, gospodo, sami sebi doveli. S obzirom da je u danasnje vrijeme takvih najvise, od njih imate i koristi. Moja malenkost i meni slicni koji smo prozivjeli neprospavane noci cekajuci iducu utrku, uzivali u svakome krugu, mastali o samo jednom trenutku provedenom na toj stazi i mogu slobodno reci, navijacki zivjeli taj predivan sport ostali smo “velikim ljudima” samo nebitan faktor u okrutnom sportskom svijetu. Kazu da se od uspomena ne zivi, ali ispricajte me, meni je je*eno drago sto sam imao priliku svjedociti vremenima kada je Formula 1 bila zaista sport.
26
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Volim F1 ali više do 20 utrka po sezoni je puno. Tri utrke u SAD su prema strazama u Europi isto kao američki kečeri prema MMF borcima. Uvik malo novaca
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene zanima otkud ova naslovna fotka, odnosno iz koje je to godine?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2. prosinca 2014.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…rosse, rosse pa nisi ti ross iz prijatelja!…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E moj Ross, kakva s*anja mozes sve izjaviti. Kao da je u V10 motorima problem, ogranicite rpm pa ce zvuk biti tisi da mozes pricati, ali svejedno mocan. Odlican zvuk imaju bolidi iz Superleague: 4L V12 motori ograniceni na 12000 rpm.
Da ne pricam o tome koliko su komponente za hibride skuplje i koliko su ti motori slozeniji, dok se spominje nekakva “ekonomicnost”. Jedina fora kod hibridnih bolida su (meni osobno) ubrzanja koja mogu doseci uz pomoc elektromotora. Opcenito pri proizvodnji baterija se potrosi enormna kolicina energije koja se nikada ne nadoknadi, ali to je tema sama za sebe…
Sve dok oni ne optimiziraju kalendar na nacin da minimziraju udaljenost izmedu staza kako idu redom, nemaju sta pricati o odrzivosti i ekonomicnosti, to su sve price za malu djecu i zelene bijednike koji ne razumiju osnove fizike.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
V10 je legendaran. Ako ne to, zašto ne barem V8 sa blown difuzorom na biogorivo. Da ih Seb to nagovori, vidjeli bismo ga kako opet osvaja naslove i u ranim 40-ima u Red Bullu. Man can only wish.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E moj Brawn
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ross Brawn je sigurno član HDZa. Pokušava nas uvjerit u nešto i pritom koristi argumente koji su koliko jadni da ni sam u njih nevjeruje.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio sam uživo nekoliko puta na utrkama F1, F2 i Porsche cup(u eri hibrida), i odgovorno tvrdim da je po zvuku daleko najlošija F1…čak i Porsche zvuči močnije, a F2 motori su nešto kao nekada F1…..toliko o ovom s*anju Brawna
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
gp2/f2 je bila glasnija od f1 u razdoblju 2014-2017. .
od 2018. f2 pogogni tihi turbo motor.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zahvaljujem na info…ja sam prvi puta to čuo 2015.g, tako da se uklapa u ovo što kažeš ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada se makne MGU-H zvuk V6 će biti bolji, ima i on svojih čari. Još nabiti nekog Akrapoviča ili Serdarevića… 🤣
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
slažem se, ali smanjuju fuel flow pa me strah da opet dođemo na isto.
3
1