Felipe Drugovich objavljen je kao prvi član Aston Martinovog programa za razvoj vozača, a uz to će biti i jedan od rezervnih vozača ekipe iz Silverstonea.
22-godišnji Brazilac prošlog je vikenda u Italiji osigurao naslov prvaka Formule 2, s tri utrke do kraja. To mu je bila treća sezona u F2, a dosad nije bio povezan ni s jednom F1 momčadi i spominjalo ga se samo kao kandidata za neko rezervno mjesto.
“Postati članom AMF1 programa za razvoj vozača je fantastična prilika za mene i samo je dodatak iznimno dobroj i uspješnoj sezoni 2022.”, rekao je Drugovich.
“Pobjeda u Formuli 2 dugo se smatrala najboljom mogućom odskočnom daskom za karijeru u Formuli 1 i smatram da mi uloga u AMF1 daje sve potrebne alate za idući veliki korak.”
“Za mene će 2023. biti godina učenja: radit ću s F1 momčadi, ali moj primarni cilj je učiti i razvijati se kao vozač. Nadam se da će mi to dati priliku da se u budućnosti utrkujem u Formuli 1.”
Ugovor s Aston Martinom potpisao je upravo na dan osvajanja F2 titule, a prvi nastup na trkaćem vikendu trebao bi imati na posljednjem vikendu sezone u Abu Dhabiju, kada bi na prvom treningu trebao uskočiti u bolid Lancea Strolla.
“Felipe je pokazao nevjerojatan talent, odlučnost i konzistentnost kako bi osvojio ovogodišnje FIA Formula 2 prvenstvo – posebice se sjećam njegovih fantastičnih pobjeda na sprint i glavnoj utrci u Barceloni u svibnju koje su bile iznimno impresivne”, izjavio je šef momčadi Mike Krack.
Drugovich će voziti i na testu mladih vozača na istoj stazi tjedan kasnije, a tijekom 2023. brusit će svoje vještine kroz “opsežni testni program” s prošlogodišnjim AMR21 bolidom i bit će prisutan s momčadi na odabranim utrkama.
“Iznimno sam ponosan što smo predstavili AMF1 program za razvoj vozača. Vjerujem u nagrađivanje mladih talenata i ovo je fantastičan način da se pomogne razvoju nove generacije trkaćih vozača”, dodao je predsjednik Aston Martina Lawrence Stroll.
“Pratili smo i divili se Felipeovom putu do uspjeha u Formuli 2 ove godine i cilj nam je omogućiti mu sve potrebne vještine i iskustvo kako bi mogao napraviti idući korak u svojoj karijeri.”
“U konačnici bi bila ultimativna validacija kada bi postao vozač Formule 1, čime bi se pridružio velikom panteonu brazilskih trkaćih vozača poput Emersona Fittipaldija i Ayrtona Senne.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolji od strolovica
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos da sjedne na njegovo mjesto pa da ponovo slusamo…Felipe, Fernando is faster than you.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na njegovo mjesto može sjest samo uz pomoću trikova i crne magije
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ah, baš se usrećio. No tko zna važno je doći do sjedala…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso će biti veoma zanimljiv iduće godine kada se bude borio s Albonom za 18.-to mjesto. Team radio na vrhuncu.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A valjda će ipak ovi u toj tvornici napraviti neki iskorak s bolidom za ’23., mislim imaju hrpu novaca i nekih stručnjaka, pa valjda rade nekog vraga već sada
4
0