Formula 1 se ovog vikenda vraća u Nizozemsku na stazu u Zandvoortu, a čini se da će ove godine ispuniti ono što su prošle godine u posljednji trenutak otkazali – omogućit će vozačima da koriste DRS kroz posljednji zavoj.
Nagib od 18° možda će predstaviti sigurnosni rizik i FIA poručuje da temeljito sve provjeravaju, ali kako trenutno stvari stoje – DRS će biti omogućen.
“Naš trenutni stav je da ćemo imati DRS kroz posljednji zavoj. Tako želimo malo poboljšati utrkivanje u Zandvoortu,” rekao je Nikolas Tombazis, FIA-in tehnički direktor za jednosjede.
“Motrimo situaciju i otvorenog smo uma. Pitat ćemo ekipe za povratnu informaciju. Već smo ih pitali za simulacije, ali to ćemo učiniti i nakon prvog slobodnog treninga.”
“Ako postoji i najmanji sigurnosni rizik – poduzet ćemo potrebne mjere i promijeniti odluku nakon prvog treninga.”
Pirellijev šef za motosport Mario Isola kaže da će to promijeniti opterećenje za gume, ali je još rano za predvidjeti detalje:
“Kad se otvori DRS to inače prebaci opterećenje na prednje gume pa se troše puno brže od stražnjih. Moramo provjeriti podatke da vidimo hoće li stražnje gume proklizavati u takvim uvjetima.”
“Možemo imati površinsko pregrijavanje, primjerice, ali je to teško predvidjeti u ovom trenutku.”
Isola smatra da će razlika između hard i medium guma u Zandvoortu biti puno veća pa će ekipe strategiju temeljiti na mediumu i na softu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isola smatra da će razlika između hard i medium guma u Zandvoortu biti puno veća pa će ekipe strategiju temeljiti na mediumu i na softu.
Znači, znamo strategiju Ferraria: soft-hard-hard 🤣
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kak je vama dobro kad se još možete i zajebavati na vlastiti račun 👌🍻
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…a što preostaje, kolega. Imamo nadu, pa nam je ubiju…a onda ostane zajebancija. Lakše je tako, pogotovo kad nam pokopaju sve 🍻 živio!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako sada stvari stoje, nece biti ni drs ni slick guma.
Kisica se najavljuje, ali do nedjelje se jos 100 puta promjeni prognoza.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bit će Ferrari na hardu ne brini ;-)
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj DRS je nešto nqjgluplje što su stare prdonje izmislile ,koje budaletine ,kakvo je to utrkivanje
Zar svima nije cilj da stazu prođu što brže ,ali stare prdonje te uštroje i ograniče papirom ili dijelovima staze ,suludo
Već ako je uveden neka ga svatko koristi kada hoće a to znači non-stop ,ali stare prdonje žele malo drame ,a naravno to odgovara najbojima ,ajmo ukinuti prvih 10 nema pravo na DRS ,samo da bi bilo zanimljivo ,f1 je odavno otišla u 3pm ,samo prevare ,laži i obmane
Ako doneseš pravila za 2 godine onda ,začepi prljavu gubici i neka se ljudi utrkivaju ,sve prevara
E sad ovo ,sad ono pravilo ,sad uvodimo gume nove ,mrš lopovi
Ali nažalost nije to samo u f1 nego u svemu ,kretenizam vlada ovim svijetom !!!
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je ovo izvedivo? Čvršća suspenzija i tire wall? Drugačiji način ostvarivanja downforcea? Posljedni zavoj na izlazu ima prijenos karaktera iz pozitivnog u off camber (konveksnost), a nagib od 20-ak stupnjeva i dalje uzrokuje nevjerojatan lateralni load na gume. Ukoliko ovu zamisao uspiju provesti bez incidenata, za mene je to jedan od najvećih fizikalnih dosega Formula 1 bolida.
0
0