Nakon dvije slabije sezone momčadi iz Maranella mnogi su pretpostavljali da su se u potpunosti fokusirali na razvoj bolida za novi tehnički pravilnik koji je na snagu stupio ove godine. Međutim, Mattia Binotto kaže da to nije točno i da je Ferrari nije krenuo ništa ranije od drugih ekipa, te da je najbrži bolid rezultat najbolje odrađenog posla u tom periodu.
Također, svjestan je da su se Mercedes i Red Bull prošle godine borili za naslov do posljednje utrke i da su u tom procesu sigurno izgubili nešto razvojnih resursa za 2022., ali kaže da se i Ferrari borio s McLarenom prošle godine i da zbog toga nisu mogli “napustiti” tu 2021. godinu.
“Pogrešno je misliti da mi imamo prednost jer smo ranije krenuli.”
“Najprije, počeli smo s razvojem u istom trenutku kao sve druge ekipe. Radi se o siječnju 2021. godine. Tad je bilo moguće krenuti sa simulacijama i ući u zračni tunel s novim bolidima. Prije toga to nije bilo moguće.”
“Ne radi se o tome da smo anticipirali start ove ere i razvijali bolid prije ostalih. Počeli smo u isto vrijeme kao drugi.”
“Možda se radi o tome koliko se resursa uložilo u novi projekt i kako su posloženi prioriteti. Možda su dvije ekipe koje su se borile za naslov uložile više resursa u 2021., ali to smo radili i mi jer smo se borili s McLarenom.”
“Završiti sezonu na 4. mjestu nije bio naš cilj. Morali smo se boriti s McLarenom do kraja sezone i zbog toga smo i mi razvijali naš bolid.”
Binotto smatra da je upravo McLaren indikator da je Ferrari napravio dobar posao ove sezone jer su se prošle godine borili s njima.
“Definitivno nismo bili fokusirani na 2021. kao Mercedes ili Red Bull, ali ne mislim da se puno razlikujemo od drugih ekipa na gridu, a sad su oni iza nas.”
“Borili smo se s McLarenom, imali smo jednake resurse i jednake opcije. Možda su oni, kao i mi, stavili prioritet na 2022. godinu, ali konačan rezultat je bio drukčiji. Možda je stvar u tome da 2020. i 2021. godine nismo funkcionirali kako zapravo možemo.”
Kad je riječ o ovoj sezoni, Ferrarijev šef ne odustaje od titule, ali kaže da to nikad nije bio njihov cilj:
“Mislim da je naš cilj bio povratak na vrh i borbe za pobjedu. Htjeli smo biti kompetitivni kroz cijelu sezonu.”
“Bili smo kompetitivni na početku sezone, a dosad smo dobro razvijali bolid i nastavili smo biti kompetitivni. Prema tome, da, ispunili smo naše prve ciljeve.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro ste vi razvili bolid, nema problema s tim moj Binotto… što je s “razvojem” ljudi na pitwallu? To ne daj bože razvit malo i razmislit… aj budi pametan kad već ja nisam pa se svake godina nadam. 🤓
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.motorsport.com/f1/news/ferrari-switched-90-95-focus-2022-car/6505607/
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tako je, znamo svi što je tada pričao.
Klasične izjave iz Ferrarija za ovo doba godine/sezone.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eh, na prvu sam pomislio da je se Ferrari odlučio posvetiti 2023. godini :)
Polako ulazimo u period da bismo mogli učekivati tako nešto …….
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne brini, poslije Monze se očekuje “Mlada smo momčad, sledeća sezona je naša”.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar vam nije mogao Stjepan (ili neko “visoko pozicioniran”) mogao ukazati na “rupe” i “finese” u novom pravilniku? ;)
To pogotovo pije vode, sad kad Matija kaže da nisu rano počeli razvijati bolid za 2022., zbog borbe sa Mclarenom.
Mislim, priča (piše) narod svašta, jbga.
https://postimg.cc/v1mHrvqZ
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stjepan je Audijev, a ne Ferrarijev čovjek i to je vrlo očito ovih dana.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali dzaba Ferrariju i Audiju sve dok se vozaju u Mercedesima sa Pirellijevim gumama, je li tako isla ona pričica wapi, a nije tada bilo sarkastično kao ove poveznice danas?
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wapi, možda će ti biti interesantno pogledati tko je na Hungaroring došao s kakvim automobilima:
link.
Recimo, na slici 4 se vidi lijepi rent-a-car za Domenicalija, a na slikama 6 i 7 se vidi što vozi FIA-in predsjednik.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A šta je to toliko očito? Misliš da nebi Audi ušao bez Domenicalija? Koliko ja znam planovi o ulasku su dosta raniji nego dolazak Domenicalija na ovu poziciju…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Domenicali je bio u Ferrariju od 2008-2014.
Zaposlenik Audija je od 2014-2020, od toga je dobar dio proveo kao CEO Lamborghinija, koji je u cestovnim autima direktni konkurent Ferrariju.
Iz svega toga bi se složio sa Wapijem da je on Audijev čovjek (u svakom slučaju puno više nego Ferrarijev). Ne znam kada je Audi počeo sa planovima za F1, ali 2014. mi se čini dosta davno… Nitko ne kaže da Audi ne bi ušao u F1 bez njega, ali nije loše imati svog čovjeka u organizaciji da kaže za tebe koju lijepu riječ…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Definitivno najsmješniji PR na gridu.
Smjernice za PR su: bez obzira na situaciju Ferrari mora ispasti najbolji i bez mana.
Rezultat toga je da je ponekad prekomično čitati te izjave 🤣
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moje mišljenje je da je Ferrari onog trena kad se saznao pravilnik za 2022 krenuo na maximalan rad na tom bolidu. Sve ostalo su gluposti i opravdavanja za potencijalni neuspjeh kao i ove spike mlada ekipa, nisu planirali ovo ono itd. Nova su pravila i kreću svi od nule. Ako si u igri za pobjede očeluješ naslove ma koliko god to nerealno nekada bilo. Svatko tko se natječe od top ekipa a ne nada se naslovima i pobjedama nije mu mjesto na gridu. Dam se kladiti da se Mercedes i kraj onakvog bolida na početku sezone potajno nadao da će se moći boriti za pobjede i vjerovatno će uspjeti u tome. Ako u glavi nisi pobjednik i ne težiš tome da budeš na vrhu onda nikada nećeš ni biti.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2045 je naša godina
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ode Ricciardo
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa dobro, ako je ovo istina da nisu mogli imati ovaj bolid u simulacijama i zračnom tunelu prije početka prošle godine, onda je u pravu. Druga je stvar kada su se ideje i planovi počeli iznositi na papir.
Očito su bolji posao odradili od većine ekipa, ali od glavnih konkurenata, koji im jedino i mogu parirati po infrastrukturi i svemu ostalom, I koji su se prošle godine borili do zadnje utrke, baš i nisu. Napravili su najbolji bolid ove sezone, ali ne osjetno bolji od Red Bulla. A zbog loše pouzdanosti i ostalih gluposti koje su radili, nisu puno odmakli ni ovom drugom timu iz njihove klase. Na kraju bi mogli završiti iza oba tima iz njihove klase.
Poređenje sa ovom nižom klasom je glupo, jer ovi su i u ovoj sezoni sa svježim startom i ograničenim budžetom pokazali da ne mogu parirati ovima iz više klase.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McLaren se lani borio sa Ferrarijem za p3. Ove godine je Ferrari napravio najbolji bolid ( kvarljiv, ali po meni najbrži) dok je McLaren pao iza Alpine, barem zasada. Ferrari zadnjih godina uopće nije bio nikakav vrh tako da je njihov napredak ogroman dok neki koji su se sa njima borili da to 3 mjesto su sada 5 no to je normalno i tko bi se lud usudio kenjat po englezima jer nisu napravili bog znašto kao i ostale britanske ekipe. No neka su Ferrarijevi ljudi neaposobni špagetari. Ferrari je napravio odličan posao. Jedino im je strategija stran pojam.
0
0