Nakon što su Max Verstappen i Sergio Perez ispali s pobjedničkog postolja zbog problema s bolidom – Red Bull je u idućih nekoliko dana imao velik zadatak pred sobom. Trebalo je otkriti o čemu se točno radi jer Velika nagrada Saudijske Arabije stiže već ovog vikenda.
Christian Horner je najprije sugerirao da se radi o pumpama za gorivo, ali nije mogao potvrditi da je ta teorija točna:
“Ne mogu se sjetiti kad nam se to posljednji put dogodilo. Ovo je naša najgora noćna mora. Ogromno razočaranje.”
Nakon utrke su iz paddocka stigle glasine da možda ipak nije riječ o toj komponenti koja je kod svih ekipa ista, nego je Red Bull ostao bez goriva. Poznato je kako je njihov bolid jedan od najtežih pa nije nemoguće zamisliti da su htjeli uštedjeti na težini kladeći se na luđu utrku i duže periode sigurnosnog automobila, ali bi u tom slučaju vidjeli da će im ponestati goriva.
Iz ekipe tvrde da to nije točno, te da je u tanku bilo još goriva do kojeg pumpa nije mogla doći.
Koja god teorija bila istinita, iz Red Bulla dolaze vijesti da su zadovoljni tehničkom istragom i da je problem riješen, te da se neće ponoviti ovog vikenda u Saudijskoj Arabiji.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako im je falilo goriva onda fakat nisu morali inženjeri previše razmišljati :D dovoljno je natankati gorivo i problem se riješi sam od sebe :D
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Startaju sa 105 kg. goriva cini mi se tako da im motor ocito troši više od predviđenog jel Perez nije baš nešto imao potrebe stiskat pa ako je ostao bez goriva ima ce ovo znakovit faktor za nastavak. Nije da se baš ovo rješava preko noci
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne moraju startati sa 105kg
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije li limit 110 ove godine?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da jeste, ali nisam na to mislio.
Propisuje se maksimalni iznos goriva koji bolid može imati na startu. Međutim ekipa može startati i sa manjom količinom goriva ukoliko izračunaju da im ne treba maksimum.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je Mark Hughes napisao nesto da je Maxu ostalo 6kg a Perezu 12 kg,!
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ˇYou looked like a bunch of wankersˇ G.S. 🤣
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema smisla da je do goriva,kad se Max žalio na bateriju oni nisu znali uzrok,pa vidili bi da nema goriva.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već u četvrtom krugu Verstappen je preko radio javio: “Engine braking is doing funny things mid corner.” Vrlo vjerojatno je bilo više problema. Usipanje manje goriva da bi se navodno dobilo nešto brzine nema nekog smisla. Možda je to za očajnu Toyotu s Trullijem u 2005. i imalo smisla, no za ekipu kao što je RB sigurno nema. Potencijalni dobitak je mali, a gubitak bi vrlo vjerojatno bio potpun. Ante Vetma je dao dobar komentar kada je rekao da je RB možda “sklepao” auto na brzinu. Donijeli su nadogradnje zadnji dan testa i nisu imali vremena provjeriti sve kako spada, za razliku od Ferrarija koji jedva da je što mijenjao u odnosu na Španjolsku.
Bilo kako bilo neke bi stvari mogle biti jasnije nakon utrke u Jeddahi.
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još ce ispast da je Mercedesova kanta bolje složena od RB
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da oni nece biti u vrhu ovaj put.Ako se po jutro dan poznaje,a vidimo da su imali prvu utrku dosta problema oni i sestrinska momcad nebi na njih bas racunao ovu sezonu ako se opet nesto slicno ponovi,a mozda i grijesim.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Realnost je da će se tamo oko Barcelone Mercedes vratiti u miks i boriti protiv Ferrarija.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda si u pravu ..ali iz iskustva sumnjam jer sad svi razvijaju .. slozimo to ovako ja sam za jednu stepenicu iznad tebe i ti moras skocit preko dvije da bi me dostigao a to se pokazalo kad je merc bio ispred ostalih kako su ostali skakali on je uvjek bio jednu ispred ……..tako da i ove godine ne vjerujem da ce se promijeniti …..ferarri sad ima prednost a ako budu imali dobar razvoj uvjek ce biti stepenicu ispred
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To što si rekao ima logike, ali Mercedes ima jednu stepenicu u džepu samo da riješi porpoising, a onda daljinu stepenicu idu sa razvojem. Nije da moraju razvojem skočiti za dvije stepenice.
Trenutno moraju bolid podesiti puno više nego bi željeli tako da nemamo pojma koliko je MB uopće blizu Ferrarija i RB.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Red Bull je jedina momčad od 2014. koja je uspjela pritisnuti Mercedes kako treba. Ne, nisam zaboravio Ferrari, ali nisu to nikad napravili kao Reb Bull.
Red Bill je momčad koja je u hibridnoj eri imala iza Mclarena (ako pričamo o ozbiljnijim momčadima) najozbiljnijih problema, ali uvijek su gurali prema vrhu, neumorljivo.
Uzeli su Hondu po svoje i osvojili vozački naslov, a uzeli bi i konstruktorski da nije bilo zabijanja u Silveru i Mađarskoj.
Ovo što se dogodilo u Bahrainu ne vidim kao neki ozbiljan problem u smisli dugoročnosti te itekako računam na njih u igri za naslov.
Isto tako vjerujem da će se i Mercedes brzo vratiti u igru te se nadam da ćemo imati tri vozača različitih momčadi koji će se izmjenjivati na prvoj stepenici.
19
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc je kontrolirao utrku a Verstapen se povremeno pojavio i to ne svojom dobrom voznjom nego pametnim odlaskom u box, tako da po meni je Ferrari bio puno brzi a Max je to kompenzirao svojom formom i kvalitetom, i sam Leclerc nije bio zadovoljan nakon kvalifikacija tako da je Ferrari imao jos desetinku,dvije. Barem za sada ja tako to vidim, al tek smo počeli 😁
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidit cemo Ferrari pod pritiskom u sred sezone, iskreno bi volio da imamo novog prvaka, ali Mad Maxa podcijeniti, kao i Hamiltona, mislim da ce sezona bit kako uzbudljiva, cim se Sainz priključi, nece ni Leclercu bit lako, Binotto misli da ce Sainz bit druga violina, zbog toga ce tek mu ugovor produzit u 4 mjesecu i to ako, a Sainz je po meni jedan od naj umjerenijih na gridu, bas mi se svida njegov pristup, ocekujem vatromet kroz par narednih utrka, zvijezda protiv bika i propetpg konjica!
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ja nevjerujem da ce Sainz raditi ikakve probleme. Sainz ce probati na stazi pobjediti Leclerca i ako uspije ok ako ne uspije nece rigati vatru. Leclerc je taj koji bi mogao zakuhati stvati ako ne bude islo kako je zamislio. Njegov najveci problem je on sam i incidenti u kojima bi ostajao bez bodova. Ako to smanji u velikom obujmu mialim da bi mogao imati dobru priliku ove godine. No tek su krenuli u sezonu. Tko zna kakav ce omjer snaga biti iza ljeta ili krajem godine. Ovi bolidi ce brzo nepredovati jer su frisko sklepani i sigurno ima dosta prostora za napredak.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, Sainz sebe spusti sam, ja kad sam gledao cuo njegove izjave, moze on vise i sam stari lisac Helmut je rekao da nisu ulovili Maxa, Sainz bi im bio novi Vettel, jer iskreno RB samo kroz nastupe promovira svoj brend, mislim da su na nuli s tim F1 timovima,, Leclerc mi je dobar vozac, odlican, samo mi je malo mutan, tesko mi objasnit, mislim da je za**ban,
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Riječ “neumorljivo” ne postoji, inače se slažem sa svime što si napisao.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pumpa za gorivo koja je univerzalna odnosno od FIA-e da prate protok goriva i što već, navodno njihova mješavina goriva sa E10 je malo agresivna na tu pumpu. McLaren ju je promjenio u parcfarmeu svoju.
0
0