Izdvojeno

U Red Bullu vjeruju da su riješili problem iz Bahreina

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što su Max Verstappen i Sergio Perez ispali s pobjedničkog postolja zbog problema s bolidom – Red Bull je u idućih nekoliko dana imao velik zadatak pred sobom. Trebalo je otkriti o čemu se točno radi jer Velika nagrada Saudijske Arabije stiže već ovog vikenda.

Christian Horner je najprije sugerirao da se radi o pumpama za gorivo, ali nije mogao potvrditi da je ta teorija točna:

“Ne mogu se sjetiti kad nam se to posljednji put dogodilo. Ovo je naša najgora noćna mora. Ogromno razočaranje.”

Nakon utrke su iz paddocka stigle glasine da možda ipak nije riječ o toj komponenti koja je kod svih ekipa ista, nego je Red Bull ostao bez goriva. Poznato je kako je njihov bolid jedan od najtežih pa nije nemoguće zamisliti da su htjeli uštedjeti na težini kladeći se na luđu utrku i duže periode sigurnosnog automobila, ali bi u tom slučaju vidjeli da će im ponestati goriva.

Iz ekipe tvrde da to nije točno, te da je u tanku bilo još goriva do kojeg pumpa nije mogla doći.

Koja god teorija bila istinita, iz Red Bulla dolaze vijesti da su zadovoljni tehničkom istragom i da je problem riješen, te da se neće ponoviti ovog vikenda u Saudijskoj Arabiji.

Komentiraj

21 komentara

  1. Ako im je falilo goriva onda fakat nisu morali inženjeri previše razmišljati :D dovoljno je natankati gorivo i problem se riješi sam od sebe :D



    11

    0
  2. Nema smisla da je do goriva,kad se Max žalio na bateriju oni nisu znali uzrok,pa vidili bi da nema goriva.



    4

    0
    • Već u četvrtom krugu Verstappen je preko radio javio: “Engine braking is doing funny things mid corner.” Vrlo vjerojatno je bilo više problema. Usipanje manje goriva da bi se navodno dobilo nešto brzine nema nekog smisla. Možda je to za očajnu Toyotu s Trullijem u 2005. i imalo smisla, no za ekipu kao što je RB sigurno nema. Potencijalni dobitak je mali, a gubitak bi vrlo vjerojatno bio potpun. Ante Vetma je dao dobar komentar kada je rekao da je RB možda “sklepao” auto na brzinu. Donijeli su nadogradnje zadnji dan testa i nisu imali vremena provjeriti sve kako spada, za razliku od Ferrarija koji jedva da je što mijenjao u odnosu na Španjolsku.
      Bilo kako bilo neke bi stvari mogle biti jasnije nakon utrke u Jeddahi.



      18

      0
  3. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Mislim da oni nece biti u vrhu ovaj put.Ako se po jutro dan poznaje,a vidimo da su imali prvu utrku dosta problema oni i sestrinska momcad nebi na njih bas racunao ovu sezonu ako se opet nesto slicno ponovi,a mozda i grijesim.



    3

    4
    • Sebastian Vettel 5
      GP2Engine Prikaži

      Realnost je da će se tamo oko Barcelone Mercedes vratiti u miks i boriti protiv Ferrarija.



      5

      1
      • Alfa Romeo
        Tito Prikaži

        Mozda si u pravu ..ali iz iskustva sumnjam jer sad svi razvijaju .. slozimo to ovako ja sam za jednu stepenicu iznad tebe i ti moras skocit preko dvije da bi me dostigao a to se pokazalo kad je merc bio ispred ostalih kako su ostali skakali on je uvjek bio jednu ispred ……..tako da i ove godine ne vjerujem da ce se promijeniti …..ferarri sad ima prednost a ako budu imali dobar razvoj uvjek ce biti stepenicu ispred



        3

        1
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          To što si rekao ima logike, ali Mercedes ima jednu stepenicu u džepu samo da riješi porpoising, a onda daljinu stepenicu idu sa razvojem. Nije da moraju razvojem skočiti za dvije stepenice.
          Trenutno moraju bolid podesiti puno više nego bi željeli tako da nemamo pojma koliko je MB uopće blizu Ferrarija i RB.


          0

          1
  4. Red Bull je jedina momčad od 2014. koja je uspjela pritisnuti Mercedes kako treba. Ne, nisam zaboravio Ferrari, ali nisu to nikad napravili kao Reb Bull.
    Red Bill je momčad koja je u hibridnoj eri imala iza Mclarena (ako pričamo o ozbiljnijim momčadima) najozbiljnijih problema, ali uvijek su gurali prema vrhu, neumorljivo.
    Uzeli su Hondu po svoje i osvojili vozački naslov, a uzeli bi i konstruktorski da nije bilo zabijanja u Silveru i Mađarskoj.

    Ovo što se dogodilo u Bahrainu ne vidim kao neki ozbiljan problem u smisli dugoročnosti te itekako računam na njih u igri za naslov.
    Isto tako vjerujem da će se i Mercedes brzo vratiti u igru te se nadam da ćemo imati tri vozača različitih momčadi koji će se izmjenjivati na prvoj stepenici.



    19

    4
    • Charles Leclerc 16
      ferarista Prikaži

      Leclerc je kontrolirao utrku a Verstapen se povremeno pojavio i to ne svojom dobrom voznjom nego pametnim odlaskom u box, tako da po meni je Ferrari bio puno brzi a Max je to kompenzirao svojom formom i kvalitetom, i sam Leclerc nije bio zadovoljan nakon kvalifikacija tako da je Ferrari imao jos desetinku,dvije. Barem za sada ja tako to vidim, al tek smo počeli 😁



      2

      1
      • Vidit cemo Ferrari pod pritiskom u sred sezone, iskreno bi volio da imamo novog prvaka, ali Mad Maxa podcijeniti, kao i Hamiltona, mislim da ce sezona bit kako uzbudljiva, cim se Sainz priključi, nece ni Leclercu bit lako, Binotto misli da ce Sainz bit druga violina, zbog toga ce tek mu ugovor produzit u 4 mjesecu i to ako, a Sainz je po meni jedan od naj umjerenijih na gridu, bas mi se svida njegov pristup, ocekujem vatromet kroz par narednih utrka, zvijezda protiv bika i propetpg konjica!



        5

        0
        • Pa ja nevjerujem da ce Sainz raditi ikakve probleme. Sainz ce probati na stazi pobjediti Leclerca i ako uspije ok ako ne uspije nece rigati vatru. Leclerc je taj koji bi mogao zakuhati stvati ako ne bude islo kako je zamislio. Njegov najveci problem je on sam i incidenti u kojima bi ostajao bez bodova. Ako to smanji u velikom obujmu mialim da bi mogao imati dobru priliku ove godine. No tek su krenuli u sezonu. Tko zna kakav ce omjer snaga biti iza ljeta ili krajem godine. Ovi bolidi ce brzo nepredovati jer su frisko sklepani i sigurno ima dosta prostora za napredak.



          3

          1
        • Slažem se, Sainz sebe spusti sam, ja kad sam gledao cuo njegove izjave, moze on vise i sam stari lisac Helmut je rekao da nisu ulovili Maxa, Sainz bi im bio novi Vettel, jer iskreno RB samo kroz nastupe promovira svoj brend, mislim da su na nuli s tim F1 timovima,, Leclerc mi je dobar vozac, odlican, samo mi je malo mutan, tesko mi objasnit, mislim da je za**ban,



          6

          3
    • Riječ “neumorljivo” ne postoji, inače se slažem sa svime što si napisao.


      0

      0
  5. Pumpa za gorivo koja je univerzalna odnosno od FIA-e da prate protok goriva i što već, navodno njihova mješavina goriva sa E10 je malo agresivna na tu pumpu. McLaren ju je promjenio u parcfarmeu svoju.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni