Prvi dan predsezonskih testiranja završio je nekoliko minuta prije predviđenog kraja, jer Sergio Perez ukopao se u pijesak, a nakon što je nekoliko minuta visjela crvena zastava, suci su odlučili da je najbolje zaključiti sesiju.
No, krenimo od početka.
Prvi dan obilježen je s dva vizualna detalja. Prvi je svakako Mercedesov bočni usisnik, koji će svakako biti tema broj jedan u svijetu F1 narednih nekoliko dana, a koji je od strane nekih već proglašen i neregularnim. Drugi je novi Haasov bolid, koji je svijetlo dana ugledao tek poslijepodne, i na kojemu više nema tragova dojučerašnjeg glavnog sponzora, Uralkalija.
Dan testiranja podijeljen je u dvije faze, a ‘prije ručka’ na stazu je izašlo devet vozača, po jedan iz svake momčadi osim Haasa.
Vodeća trojka nakon jutarnjeg dijela bila je Leclerc – Albon – Vettel, a Red Bull, tj. Sergio Perez, već u prvom dijelu odvozio je čak 70 krugova, šest više od vodećeg Leclerca, a osam od Lewisa Hamiltona.
Što se same vožnje tiče, kroz cijeli smo dan mogli smo vidjeti jako puno izlijetanja i proklizavanja, osobito u desetom zavoju, još više vibracija, a vozači su dosta često jedni drugima radili zavjetrine i omogućavali si uvjete ‘prljavog zraka’.
Sve do 16:00 prva je trojka bila ista kao i u podne, a zatim je prvo Lance Stroll skočio na treće mjesto. Nekoliko minuta nakon na drugu je poziciju skočio Gasly, kojeg je ubrzo s iste svrgnuo Sainz, učinivši tako na trenutak 1-2 Ferrarija. No, Gasly zatim vozi 1:34.010, skače na prvu poziciju, na kojoj se zadržao do samog kraja.
Dvadesetak minuta prije kraja vrijeme je čak i popravio, na 1:33.902.
Ukupni rezultati:
Pozicija | Vozač | Momčad | Vrijeme | Gume | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pierre Gasly | AlphaTauri | 1:33.902 | C5 | 103 |
2. | Carlos Sainz | Ferrari | 1:34.359 | C3 | 52 |
3. | Charles Leclerc | Ferarri | 1:34.531 | C3 | 64 |
4. | Lance Stroll | Aston Martin | 1:34.736 | C5 | 50 |
5. | Alexander Albon | Williams | 1:35.070 | C4 | 104 |
6. | Lando Norris | McLaren | 1:35.356 | C2 | 50 |
7. | Valtteri Bottas | Alfa Romeo | 1:35.495 | C3 | 66 |
8. | Sebastian Vettel | Aston Martin | 1:35.706 | C3 | 39 |
9. | George Russell | Mercedes | 1:35.941 | C3 | 60 |
10. | Sergio Perez | Red Bull | 1:35.977 | C3 | 138 |
11. | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:36.365 | C3 | 62 |
12. | Fernando Alonso | Alpine | 1:36.745 | C3 | 24 |
13. | Esteban Ocon | Alpine | 1:36.768 | C2 | 42 |
14. | Guanyu Zhou | Alfa Romeo | 1:37.164 | C3 | 54 |
15. | Pietro Fittipaldi | Haas | 1:37.422 | T | 47 |
Što se momčadi tiče, najviše krugova odvozio je Red Bull, točnije Perez, čak 138, a najmanje, očekivano, Haas – njih 47.
Rezultati po momčadima:
Pozicija | Momčad | Najbolje vrijeme | Ukupni krugovi |
---|---|---|---|
1. | AlphaTauri | 1:33.902 | 103 |
2. | Ferrari | 1:34.359 | 116 |
3. | Aston Martin | 1:34.736 | 89 |
4. | Williams | 1:35.070 | 104 |
5. | McLaren | 1.35.356 | 50 |
6. | Alfa Romeo | 1:35.495 | 108 |
7. | Mercedes | 1:35.941 | 122 |
8. | Red Bull | 1:35.977 | 138 |
9. | Alpine | 1:36.745 | 66 |
10. | Haas | 1:37.422 | 47 |
Sutra nam slijedi drugi dan bahreinskog testiranja, također s početkom u 8 sati po srednjeeuropskom vremenu. Vremenska prognoza za sutra momčadima baš i ne ide na ruku, s obzirom na to da kroz dan postoji opcija pojavljivanja pješčane oluje.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Momci iz Brackleyja, bravo za još jedno sjajno, originalno rješenje nakon DAS-a!
Dok drugi plaču, kmeče i žive na staroj ocvaloj slavi – u vas se radi, kopa i pomiče naprijed.
The best or nothing.
12
37
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dobro su napredovali. samo 2 sekunde kasne.
8
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Reci mi da ne znaš ništa o testiranjima bez da mi kažeš da ne znaš ništa o testiranjima
12
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nezna se kolko su brzi, ali bolid izgleda teško za vozit
a druga stvar dali je ovaj bolid proša crash test jer nevidim neku mogucnost amortizacije bočnog udarca
samo da govorim kao laik al mozda sam upravu
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@VRSV546, u F1 nema side impact crash testa, dvije crash strukture su standardni elementi gdje se jedan nalazi u donjem dijelu i jedan u gornjem (u ovom slučaju mount za retrovizore) . A te standardne dijelove dobavlja ni manje ni više nego Red Bull Technology, za sve timove
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pogledaj rezultate testiranja zadnjih 7 godina. reci mi u kojoj godini je merc bio ovoliko iza na testiranjima? naravno da testiranja nisu relevantna ali nisu ni nebitna koliko ti pricas gledajuci samo i iskljucivo lap times.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iako mi nije drago – morat ću se složiti … koliko je poanta F1 naravno utrkivanje – gotovo isto toliko su i inovacije…. i tu skidam kapu mečki…. respect. Sviđa mi se koncept i poglavito out of box razmišljanje njihovih inženjera. Postoji tu još teorija oko njihovog načina razvoja bolida… možda je ovo samo istraživanje kojim smjerom da krenu (obzirom da su imali najmanje resursa (vremenskih)… ali, što bi slijepac rekao – budemo vidjeli.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
James Allison je bio u tadašnjem Lotusu kada je Kimi ubo par pobjeda.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa gle, zamisli da si dogovorio dejt sa nekom bombom, uglanjcaš se, malo parfema, obriješ tulipana da se majmuni ne vješaju po “granama” kao u dzungli, u sobu pospeš crvene ružice, opereš robu čak i očistiš stan/kuću… i ženska se ne pojavi.
E, poanta je u tome da ćemo vidjeti je li ovo dobra inovacija ili ne jako brzo, ali za sada možemo nagađati. A ako se ženska pojavi, onda skidam kapu Mercu. Uglavnom, izgleda kao dobra priprema. A rođo kaže da valja biti spreman.
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A zasto si maknuo “potezu suce za rukav”?
Mozda jer opis vise odgovara Mercedesu nego ikom drugom? 🤔
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
CS je skoro u zadnjem pokušaju na friškim C3 gumama skinuo PG
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aston Martin stvarno izgleda solidno u većini zavoja, osim na hairpinu ala zavoj 1. Understeer na 180° njet dobro.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pogledi na licu Alonsa i Verstappena kada su jutros vidjeli Mercedes sve govori:
https://pbs.twimg.com/media/FNe2sEbXIAMdV3s?format=jpg&name=medium
14
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta to njihovi pogledi točno govore?
12
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Interpretiraj sam, pjesnička sloboda : )
6
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
🤦♂️
15
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Kako je ružan, u pm”
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jedino što vidim da Verstappen skuplja šmrklju da ga hrakne xD il’ već razmišlja o senzualnim dodirima sa “nepostojećim” sidepodovima
17
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari izgleda odlicno! ja ne znam zasto se vecina usrala! :) to je bolid koji je do sad jedan od najmirnijih… odlicno savladavaju spore krivine… u brzim krivinama takodje odlicni… odlican speed trap!
Mercedes se najvise muci od vodecih… nikako da se ustimaju, proklizavaju u krivinama… u krivini 10, niko sem Ferrarija nije dobro prolazio… i ne bih ja tako lako njih stavio kao velike favorite koji ce sve pometu na osnovu bocnih stranica i koje cega… :)
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je proširio bočne stranice maximalno i išli su u tom, tako da Ferrari uopce nezanima Mercedesova filozofija
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislim da bi hamilton trebao staviti neka krila na kacigu ili neke difuzore ,kako je moguće da u stvari nitko ne zna pravila,sve je novo i svi love u mutnom
Barem za početak su pravila trebala biti ,bolid koji predstaviš za sezonu ,sa njim moraš odvoziti prvu utrku
Ništa ta krila neće donijeti ,moje mišljenje
1
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo koga zanima šta pravilnik kaže o dizajnu sidepoda:
https://www.motorsport.com/f1/news/what-the-f1-regulations-says-about-mercedes-sidepod-solution/8867368/#gal-8867368-m0-mercdes-amg-f1-w10-side-impact-protection-spar
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iako ljudi misle da je ovo sandbag Mercedesa, realno, gledao sam i bolid je valjda najteži na gridu za vozit’, vrlo nestabilan ala F14T, u smislu malo understeer malo oversteer i vrlo nepredvidljiv. To je nešto što se teško popravlja sa setupom, već vjerojatno ima veze sa suspenzijom. Ne kažem da neće srediti, nego mislim da će oni i dalje uzeti nekolikopodiuma, dobiti koju pobjedu. Ali neće osvojit prvenstvo.
Ferrari stvarno izgleda out of the box stabilno, i sad nisu bitne nadogradnje koliko optimizacija. Ferrari je ipak najbolja ekipa svih vremena, i koliko god je bilo glupoća od strane pit walla, a i vozača proteklih godina, tvornica im je top, kao i aero i motor osoblje. Binotto, također vrlo realističan. Smiren i staložen.
14
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je Mercedes smjer u kojem treba ići sa novim bolidima onda očekujem Wiliams puno vise plasiran od uobičajenog začelja
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi pričaju o tim Mercedesovim sidepodovima, a malo tko je primijetio ovaj detalj na Mercedesu:
https://www.instagram.com/p/Ca5b3M3tgFy/?utm_medium=copy_link
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta nije to samo dodatak da hladi vozača dok je u garaži? Nisam primijetio da su to imali na stazi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da to nije vidjelo staze
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta znamo za sada? Znamo da nista neznamo!!! Svi nesto kriju,nisu otkrili sve karte,Ferari ide kao po tracnicama skoro,Mecka je brza izgleda ali muci muku sa skakanjem i ako to rijesi mogla bi biti nedohvatljiva.Red Bull mi je tu od svih najvise nepoznanica.Vecinu toga cemo znati na kraju Q3.Mozda netko iznenadi kao Brawn kad krenu kvalifikacije.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako sutra bude pješčane oluje, ima li Pirelli spremne full dry gume, zna li netko?
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bit ce one kao za snijeg – sa siljcima 😁
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta rec….Mercedes je opcenito u auto industriji vodeci u razvoju,tako da normalno to mogu prenet i u F1,i to je njihova najveca snaga,imaju resuurse i mogucnosti za razvoj kao Red Bull i Ferrari zajedno….sad nadamo se da su ovaj put promasli sa tim pa da konacno vidimo prvenstvo sa recimo 3 konkuretne momcadi…..
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Navodno je Ferrari eksperimentisao sa Mercedes like konceptom bez sidepoda ali su odlucili da koriste sadasnji. Ne znam da li se samo meni cini, ali izgleda na fotografijama na ovom sajtu da imaju dosta prostora između šasije i unutrašnjosti bolida ali da su namjerno uradili šasiju ovog oblika? https://scuderiafans.com/f1-ferrari-f1-75-a-look-at-some-interesting-details-under-the-sidepods/
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jako zanimljivo i inovativno. Ne bi bio ništa protiv, ali bi ih barem natjerao da ovom “krilu” barem duplo povećaju presjek. Ne do bog da udari nekog s tim, nema oklopa oko toga (kao kod klasičnog dizajna sidepoda), pa probuši drugi bolid.
Koncept je neki i logičan, iako su ga samo oni na taj način interpretirali. Iz zadnje groundeffect ere su svi bolidi bili jako niski a široki, i oni su jedini nešto tako napravili…uz Ferrari i AM, koji su široki ali i visoki
1
0