Vozač Mercedesa, Lewis Hamilton, postavio je najbrže vrijeme posljednjeg dana predsezonskih testiranja u Barceloni.
S vremenom 1:19.138, bio je 95 tisućinki sekunde brži od sunarodnjaka i momčadskog kolege Georgea Russella. Na treću i četvrtu poziciju smjestili vozači Red Bulla, Sergio Perez i Max Verstappen.
Nakon što je u srijedu najbolje vrijeme postavio Lando Norris u McLarenu, a jučer Charles Leclerc u Ferrariju, treći dan donio nam je i treću momčad na vrh.
Napomenimo i kako su Mercedesovi vozači danas odvozili najveći broj krugova, 155, ispred McLarena sa 132. S druge strane, bijelu livreju Haasa imali smo prilike vidjeti u tek devet krugova.
Rezultati trećeg dana testiranja:
Pozicija | Vozač | Momčad | Vrijeme | Krugovi |
---|---|---|---|---|
1. | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:19.138 | 89 |
2. | George Russell | Mercedes | 1:19.233 | 66 |
3. | Sergio Perez | Red Bull | 1:19.556 | 68 |
4. | Max Verstappen | Red Bull | 1:19.756 | 59 |
5. | Sebastian Vettel | Aston Martin | 1:19.824 | 48 |
6. | Charles Leclerc | Ferrari | 1:19.831 | 44 |
7. | Carlos Sainz | Ferrari | 1:20.072 | 86 |
8. | Alexander Albon | Williams | 1:20.318 | 88 |
9. | Nicholas Latifi | Williams | 1:20.699 | 13 |
10. | Daniel Ricciardo | McLaren | 1:20.750 | 80 |
11. | Lando Norris | McLaren | 1:20.827 | 52 |
12. | Fernando Alonso | Alpine | 1:21.242 | 12 |
13. | Guanyu Zhou | Alfa Romeo | 1:21.939 | 41 |
14. | Pierre Gasly | AlphaTauri | 1:22.469 | 40 |
15. | Nikita Mazepin | Haas | 1:26.229 | 9 |
16. | Valtteri Bottas | Alfa Romeo | 1:30.433 | 10 |
Ako sagledamo momčadske učinke kroz sva tri dana, Hamiltonov današnji rezultat Mercedes stavlja na prvo mjesto ispred Red Bulla. Broj krugova uvjerljivo je najveći kod Ferrarija, koji je odvozio 432 kruga, čak 45 više od drugoplasiranog Mercedesa. Momčadi koje su odvozile najmanji broj krugova, Haas i Alfa Romeo, zauzele su i dvije posljednje pozicije po pitanju najbržih vremena.
Pozicija | Momčad | Najbolje vrijeme | Zaostatak | Ukupni krugovi |
---|---|---|---|---|
1. | Mercedes | 1:19.138 | 387 | |
2. | Red Bull | 1:19.556 | 0.418 | 352 |
3. | McLaren | 1:19.568 | 0.430 | 361 |
4. | Aston Martin | 1:19.824 | 0.686 | 295 |
5. | Ferrari | 1:19.831 | 0.693 | 432 |
6. | AlphaTauri | 1:19.918 | 0.780 | 308 |
7. | Williams | 1:20.318 | 1.180 | 341 |
8. | Alpine | 1:21.242 | 2.104 | 264 |
9. | Haas | 1:21.512 | 2.374 | 160 |
10. | Alfa Romeo | 1:21.885 | 2.747 | 175 |
Iduća stanica – Bahrein. Tamo nas od 10. do 12. ožujka očekuje drugi dio predsezonskih testiranja bolida za novu sezonu. Ovaj put, pred kamerama.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Blizu su Ferari Merc i Rb po ovim testiranjima Ham 19.1-c4, Lec 19.6(najbrze vrijeme u sva tri dana)-c3, Ver 19.7-c3. Trebalo bi da su c4 6-8 desetinki brze od c3
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stvarno bi bilo lijepo, barem jednom u 7 godina otkako postoji portal, prestati prognozirati gdje se tko nalazi nakon tri dana testiranja, i to temeljeno na odvoženim vremenima. Odnos snaga ćemo vidjeti tek nakon tri ili četiri utrke, osim ako netko ne bude ekstra dominantan.
28
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
upravo to.
nekima je tesko i nakon cijele sezone odrediti precizan odnos snaga.
i dan danas postoje pojedinci koji su uvjereni da je red bull bio brzi od mercedesa u 2021.
17
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na određenim staza naravno da je…
Al daboga svake godine izgubio konstruktorski naslov kao prosle 😁
6
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Covjek prati F1, prati i vas portal, napise tu neke svoje dojmove i zapazanja i onda mu ti kazes da bi bas bilo lijepo nakon 7 godina portala da se ne donose zakljucci o vremenima nakon tri dana testiranja. Pitanje za tebe: zbog cega vi onda prenosite vremena testiranja i i imate poseban clanak o tome? Sta ste ocekivali da ce ljudi komentirati na tom clanku? Ne kuzim..pa podrzi tog nekog tko klika na tvoj trud svaki dan i napisao je nesto konstruktivno…nebitno jel covjek u pravu ili ne, ali tvoj komentar govori vise o tebi nego o njemu…al sta ja znam
28
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala mu na tome, ali možemo pričati o konstruktivnijim stvarima jer stvarno nema smisla predviđanje formi momčadi bez pravih parametara. Hajmo malo o tehnikalijama, preočitim novostima koje imamo za ovu sezonu, dojmovima vozača, može li se reći da je rješen problem praćenja itd, ima masu tema. Moj post je bio apel da ne turpijamo svake godine po istom što se tih stvari tiče.
Pisao sam prije tehničke analize, sad nažalost nemam vremena niti za klasične članke, stoga znam da se ima o čemu pisati. Toliko od mene, lp.
5
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton 19.138 na C5 komponenti! Kao I Russel! Ferrari I RB nisu postavljali vremena na C4 I C5
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
je Carlos
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam siguran ali mislim da prosle godine su imali vremena 1.17 i nesto ako ne i ispod toga ..tako da ovo nije nista relevantno
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teško je to uspoređivati sa vremenima od prošlih godina jer su ovo novi bolidi za koje se procjenjuje da bi trebali biti nešto sporiji od lanjskih. Ako u tome ima istine, onda su već ova vremena solidna za testiranja.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ova vremena ne vrijede ništa, jer ne znamo koliko je tko od njih imao goriva u rezervoarima…..
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prenosi se sa staze da je Ham u najbržem krugu u zadnjem sektoru izgubio (usporio) 0,5 sec.
Ima tu još 2 sec min u Mercu za Q3.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma i više kada uzmeš u obzir vjetar, smjer kretanja bolida i da su ovo testiranja…..moguce da ima i 7sec u zadnjem sektoru.
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prica se da bu onaj divni Mazapin dobi nogu iz Haas-a jel se Hassu neda zajebavat s Rusima. Što je predivna vjest za Hassove tehnicare na odijelu karbona, mali ih držal na prekovremenima konstantno
13
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što se tiče tehničara na odjelu karbona i tvom sinu bi rado leđa vidjeli. Ali eto Nikita je gori jer je izabrao da se rodi kao Rus!
14
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikita je tu samo zato jel je tatica iskrcao brdo para, a Hass-u pare trebaju. Sad kad se pipa zatvori naglo ce i mali nestat. I napokon doci netko tko je svojim talentom zaslužio tu poziciju i trudom. A uz sve to i taj moj sin će ipak ostati jel su ga na tu poziciju doveli rezultati maštogod ti mislio da tome nije tako. Dok je najveci problem Nikite nažicat oca da iskrca još para da se može vozit.
2
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isto tako možemo reći da nečiji tateki nisu iskrcali brdo para ne da ne bi oni vozili, nego nebi vozili ni drugi u toj ekipi jer tih nekih ekipa bez tih para nebi ni bilo kao npr Force indije/racing pointa. Nitko od vas ne gleda daj tatica omogući dva vozačka mjesta svojom lovom pa uz njegovog sina dobije priliku netko tko ne bi ni došao u f1 do tog mjesta, jer ga nebi ni bilo.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa na žalost, ako tako gledamo i Mick spada u grupu taticinih sinova. A sa druge strane za momke kao što su Nikita i Lance imam jednu vrstu poštovanja – ako se pogleda šta inače tatinu sinovi rade, ova dvojica su izabrali sve ono što život sportiste nosi sa sobom. Da li su pokazali nešto spektakularno – nisu, a da li zauzimaju mesto nekog talenta – ja mislim ne. Evo primera, Vandoorne je ušao na velika vrata kao super talenat a šta je pokazao?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni je glupo da boli glava kažnjavati sprtaša jer je porijeklom iz zemlje gdje netko ima svoje žute minute i ratuje . Znači sve bi ruse trebalo kazniti jer im je lider napravio to što je. Jbg meni je to besmisleno. NM nije još ni dobio pravu šansu, njegov život je utrkivanje. I ajmo mu uništiti karijeru jer mu je lider napravio to što je. Nisam vidio da su se obacivali američki aponzori ili izbacivali američki sportaši iz nekog sporta zbog njihovih ratovanja. Smatram da ovo nema veze sa sportom i da NM nema nikakvu odgvornost za poteze Rusije. Neodržati utrku tamo je ok, ali ovo ne i to ne podržavam nikako.
22
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije kažnjavanje vozača, nego Haas bi trebao ostati bez love koju je iskrcao tatica Mazepin, pa tako i njegov ionako netalentirani plus arogantni sinek.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se donekle s tvojim komentarom i mislim da ogromna većina ruskih sportaša ne bi smjela ispaštati zbog Putina. Međutim, tata Mazepin je visoko rangiran u ruskom političkom i gospodarskom životu, a sinek Mazepin je u formuli upravo zahvaljujući praljavom novcu kojeg je stari zaradio na bog zna kakav način. Imati takvog čovjeka u F1 je bad look za sport u ovom trenutku. Vjerujem da će već do Bahreina izgubiti mjesto. Jbg, takav mu grah pao.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba ga pitati šta on misli o ratu u Ukrajini i na osnovu odgovora odlučiti? Možda momak ima šta za reći?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stari Mazepin i je bio na sastanku s Putinom dan dva prije napada.
Uobicajeno je kod njih da se uz politicki vrh pozivaju i oligarsi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton the bullshiter je već počeo govoriti da je Ferrari barem 2-3 mjeseca ispred svih u razvoju. On je uvijek underdog u slabom bolidu. Koji papak.
22
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima i većih papaka, daleko su od bilo kakvog bolida, ali nažalost pre blizu tipkovnice…
16
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wolff ih je sve lijepo dresirao.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari 432 kruga tj najviše od svih je ono što mene trenutno zanima <3 a ova vremena možemo okačit mačku o rep jer ne znače ništa.
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bravo … napokon netko pametan …. ovo je prvi put da ferkan ima vise krugova nego mercedes …dobar predznak .. a pol prosle godine bio je 1’16.741 …. a navodno ovi ce biti jos brzi
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam baš čitao suprotno. A i logika nalaže da će bolidi više naklonjeni ground efektu biti sporiji po zavojima a shodno tome i sporiji po krugu.
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači ako sam te dobro shvatio, više prijanjanja u zavojima uzrokuje manju brzinu ali radi čuda na pravcima? Čudna ti je ta logika.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaboravljaš reduciranu aerodinamiku napsram prošlih godina. Sam po sebi bolid sa istim aerodinamickim utjecajem bi bio brži . S obzirom da je naglasak na boljem praćenju i majem prljavom zraku, teško ground efekt može donjeti više gripa nego sa većim aerodinamičkim potiskom . Daleko je jače drzanje potiskom zraka nego čistim mehaničkim gripom. Pretpostavke su da bi ovi bolidi mogli voziti naopačke po plafonu na brzinama iznad 250+kmh jer stvaraju veći potisak nego što je težina bolida. Sumnjam da takav grip mogu ostvariti 4 kotača sa daleko manjom utjecajem aerodinamike.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://sportklub.hr/automoto/formula-1/verstappen-sljedece-godine-ocekuje-pad-brzine-bolida/
Sumnjam da će biti baš tako no eto vidjeti ćemo. No postupak pravljenja ovih bolida je bio da se smanji aero utjecaj zbog boljeg utrkivanja i da se bolidi okrenu ground efektu. Sami vozaci ocekuju sporija vremena. Stoga ne znam što je čudno u mojem prvom komentaru. Moje mišljenje se zasniva na cjelokupnoj razlici lanjskih i ovogodisnjih bolida.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve 5, samo kad radiš usporedbu s prijašnjim bolidima bilo bi dobro da to i napišeš jer inače dolazi do nesporazuma👍
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vi nikad zadovoljni. Jedva čekam prvu utrku.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne moze se puno zakljuciti na temelju testiranja, ali evo ipak mog zaključka: Haas neće biti prvak 2022.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
najrealniji komentar danas
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jedina stvar koju svi mozemo garantovat :D :D
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Barem neće biti sami na začelju. Mogla bi biti gusta borba s Alfom…
(Za one bez humora, zezeam se)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ova gore prikazana postignuta vremene ne znače ama baš ništa jer nisu prikazane i vrste guma na kojima su postignuta.
Jer treba uzetri u obzir da su Mercedesova vremena postignuta na najbržim gumama a ostali su vozili na sporijima.
Plus što se nezna kako je ko vozio s kolko goriva, kao što je tu neko već spomenuo…itd.
Ovo bi bilo nešto takvoga
Pozicija Vozač Momčad Vrijeme Zaostatak Krugova/Gume
1 Lewis Hamilton Mercedes 1:19.138 89/C5
2 George Russell Mercedes 1:19.233 +0.095s 66/C5
3 Sergio Perez Red Bull 1:19.556 +0.418s 68/C4
4 Max Verstappen Red Bull 1:19.756 +0.618s 59/C3
5 Sebastian Vettel Aston Martin 1:19.824 +0.686s 48/C5
6 Charles Leclerc Ferrari 1:19.831 +0.693s 44/C3
7 Carlos Sainz Ferrari 1:20.072 +0.934s 86/C3
8 Alex Albon Williams 1:20.318 +1.180s 88/C4
9 Nicholas Latifi Williams 1:20.699 +1.561s 13/C4
10 Daniel Ricciardo McLaren 1:20.750 +1.612s 80/C3
11 Lando Norris McLaren 1:20.827 +1.689s 52/C3
12 Fernando Alonso Alpine 1:21.242 +2.104s 12/C3
13 Guanyu Zhou Alfa Romeo 1:21.939 +2.801s 41/C3
14 Pierre Gasly AlphaTauri 1:22.469 +3.331s 40/C4
15 Nikita Mazepin Haas 1:26.229 +7.912s 9 /C3
16 Valtteri Bottas Alfa Romeo 1:30.433 +11.295s 10/C3
EDIT: uuupss… kolko sam se namučio dok sam postavio sve razmake i jedno ispod drugog, a onda mi post neda to prikazat… njaaaaa… sorry
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Živio i hvala ti !!!
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ono što svi vide kod svakog su gume. Ono što nitko ne vidi ni kod koga, je težina bolida sa količinom goriva na određenim gu,mama. Tako ni oni sami ne znaju ko ima određenu prednost, a kamo li mi. Tek su prva testiranja završila. Ne vrijedi išta komentirat
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znamo ni težine, a ni mase..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mora MB zadovoljiti sponzore i vjerne navjače
0
0