Horner pojasnio dinamiku suradnje s Hondom u novoj sezoni

Izdvojeno

Luka Softić

Prije 2 godina 2 min 18 komentara

Honda je formalno napustila Formulu 1, ali će nastojati maksimalno pospješiti Red Bullovu tranziciju prema samostalnoj proizvodnji motora, a koja će, kako je Red Bullov šef Christian Horner pojasnio u ekskluzivnom intervjuu s RacingNews365.com., potrajati nekoliko mjeseci. Radi se o sporazumu prema kojem će Honda zapravo i dalje proizvoditi motore do 2025. Horner je otkrio neke detalje dogovora, a prema kojima kratkoročno neće biti velikih promjena u praktičnom smislu u odnosu na prethodnu sezonu.

“Prema dogovoru s Hondom, motori će se i dalje sastavljati u Japanu, u Sakuri, otkud će dolaziti i tehnička podrška. Dogovor će najvjerojatnije trajati do kraja razdoblja zamrzavanja razvoja motora, ali o tome još diskutiramo. Za 2022. će motori biti svakako izrađeni u Japanu i dostavljeni nama.”

“Zahvalni smo Hondi što nam je ponudila maslinovu grančicu dok ne dovršimo tranziciju prema samostalnoj proizvodnji. Motori će nam stizati kao zapečaćene jedinice, i ove godine će cjelokupna podrška u tom aspektu stizati iz Japana.”

Horner je pojasnio i kako će Red Bull preuzeti Hondino osoblje koje se bavi razvojem motora za 2022. a otkrio je i buduće uloge Hondinih visokih dužnosnika u trkaćoj diviziji.

“Cijelo Hondino osoblje bi krajem veljače trebalo prijeći kod nas. Yamamoto će biti savjetnik, a Tanabe bi trebao ostati u Hondi. Cjelokupno osoblje Honda Racing Development UK-a će se prebaciti kod nas kako bi motori bili servisirani dok ne osposobimo postrojenje Red Bull Powertrains, što bi trebalo biti u svibnju ili lipnju.”

Naravno, tu je i pitanje brendiranja proizvoda koji je u suštini Hondin:

“Motor će biti prezentiran kao Red Bullov motor, ali i dalje imamo povezanost u brendiranju s Hondom. Detalje o tome ćemo objaviti kasnije, Honda neće biti nevidljiva.”

Christian Horner

Odgovor

18 komentara

  1. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    Veseli me ovo o brendiranju.
    Ostalo sve očekivano.



    21
    21

    0
  2. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Prema dogovoru s Hondom, motori će se i dalje sastavljati u Japanu, u Sakuri, otkud će dolaziti i tehnička podrška. Dogovor će najvjerojatnije trajati do kraja razdoblja zamrzavanja razvoja motora, ali o tome još diskutiramo. Za 2022. će motori biti svakako izrađeni u Japanu i dostavljeni nama.”

    “Zahvalni smo Hondi što nam je ponudila maslinovu grančicu dok ne dovršimo tranziciju prema samostalnoj proizvodnji. Motori će nam stizati kao zapečaćene jedinice, i ove godine će cjelokupna podrška u tom aspektu stizati iz Japana.”

    Izađeš iz F1 jer moraš smanjiti troškove i onda saznamo da će oni sve to raditi i dalje samo prikriveno i ne pod imenom Honda. Majke mi nisu normalni u toj firmi. I to sve sada kada trebaju ubirati plodove jer su na tronu.



    29
    29

    0
    • Super Aguri
      Luka Softić Donator Prikaži

      Po svemu sudeći, ne žele biti “službeno” u F1 zbog zaokreta prema struji i ekologiji, pa da ne ispadnu licemjeri. A dogovor s Red Bullom je vjerojatno taj da sve ostaje isto, a da jedino na papiru nije Honda.



      20
      19

      1
    • Honda
      zekohonda Donator Prikaži

      @alo
      Sve potpisujem.
      Jedino će možda rb sad možda sudjelovat u troškovima.



      11
      11

      0
    • Marlboro
      AMG Donator Prikaži

      “Red Bull Powertrains” ili nešto kao “energetsko piće motori”, do čega smo došli, čak mi je i ona rebrendirana TAG epizoda sa Renaultovim motorićima bila “ok” ovo je sada potpuno umjetno, a uz to sve je i pomalo nezasluženo da se kite tuđim perjem. Zanima me kako će sve funkcionirati kad (ako) bude situacija da se motori rade iz nule…



      3
      -12

      15
    • Ayrton Senna
      FerrariF1 Prikaži

      Slažem se sa tobom.. Mislim da se u Hondi nisu uopće nadali da bi Max mogao osvojiti prvenstvo i da bi Red Bull mogao biti tako jak.. Nisu imali vjere i zato su se odlučili povući a sad kad su vidjeli što se dogodilo i šta su napravilu sad se kaju.. Eeee da su samo malo pričekali.. Ali mora se priznati da je Honda obavila impresivan posao od 2015 i GP2 engena do motora gotovo ravnog Meci po performansama i još boljeg po pitanju izdržljivosti.. Kapa dolje za Japance svaka im čast na radu i trudu jedino im poslovni tajming baš nije najbolji.. Ali imam filing da sad žale za tim i da se žele vratiti.. Možda malo po malo kroz godine to i učine..



      6
      5

      1
  3. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Najneobičnija suradnja ikad u automoto svijetu.
    Honda se očito kaje zbog odustajanja, a RB ne može sam (a očito niti uz neku vrstu male pomoći) sastaviti motor.

    Teško za progutati, al prugutat ćemo, i dalje će to bit Honda u 4 bolida do 2025!



    11
    11

    0
  4. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Ovaj Hondin “odlazak” mi je jedna od najnelogičnijih stvari u F1 nakon naziva konstruktora BMW Sauber-Ferrari 2010. godine.



    23
    23

    0
  5. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ne razumijem iščuđavanje
    honda je najavila odlazak davno prije uzetog vozačkog naslova.
    najavljen odlazak je rezultat silnih godina neuspjeha, da ne kažem blamaže sa Mclarenom
    nakon što je pomalo neočekivano uzet naslov, a formalno već dogovoren odlazak, što se tu moglo drukčije desiti
    naravno da je Hondi sad žao i da pokušava nekim djelom brendinga ostati, s druge strane RB koji je napokon dobio dobar proizvod želi zadržati kvalitetu motora i spreman je napraviti ustupke. zato imamo takav đumbus. sasvim prirodno s obzirom na kontekst.
    na kraju krajeva, nema nekih sukoba brendova, imam red bull ekipu koja prezentira bezalkoholno piće, i njenu težnju za osobnim motorom što još nije posve moguće, odnosno radi se o procesu… u kojem će honda pomoći s obzirom na uspješnost suradnje.
    win win situacija s obzirom na okolnosti. sasvim normalno.



    9
    8

    1
  6. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Relativno je jednostavno uspostaviti razvoj motora (to je ono što RB upravo radi), ali i za to treba vremena. A onda sljedeća razina problema je napraviti tvornicu i servis tih motora. To je ipak malo složenije od radione kod Jure gdje sam ja vozio svoju peglicu na promjenu auspuha.

    Već jako dugo nitko nije to radio od nule kao RB i za to im kapa do poda.



    5
    5

    0
  7. Honda
    plavi Prikaži

    Drago mi je ovo procitati,cini se da Honda odlazi samo sto ipak ne odlazi.
    Elegantan nacij da si smanje troskove i sluzbeno okrenu zelenoj energiji a u stvari ce i dalje biti vazan kotacic Red Bulla.

    Raduje me sto cemo ocito opet gledati logo Honda na RB i AT


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.