FIA evaluira tri solucije zatvorenih kokpita koji će se, eventualno, primjenjivati u budućnosti. Sljedeći i posljednji testovi dolaze na red idući mjesec. Vladajuće tijelo motorsporta razmatra nekoliko suvislih ideja koje bi povećale zaštitu vozačeve glave. Ove aktivnosti znatno su se intenzivirale nakon smrti Justina Wilsona u Indycaru.
Ključni aspekti koji se razmatraju su zaštita vozačeve glave, ali s minimalnim negativnim utjecajem na vidljivost i na brzo izlaženje iz kokpita u slučaju nesreće. Zbog ovog potonjeg, FIA vjeruje kako jet-fighter dizajn nikako ne može biti primjenjiv na F1.
Odbačena je i ideja “forward-rollhoop” strukture (slika ispod), jer testiranje u GP2 seriji na Magny-Coursu nije zadovoljilo.
FIA je filtrirala širi izbor i dobila 3 konačne varijante eventualnog rješenja.
Manja “forward-rollhop” struktura, “halo koncept” razvijen od strane Mercedesa (slika ispod) i “centralna rollhoop ideja” koja bi imala 3 duge šipke koje bi se protezala od početka kokpita pa do “rolhoopa” iznad glave vozača.
http://livedoor.blogimg.jp/markzu/imgs/5/c/5cc60e17.png
FIA-in direktor za sigurnost Laurent Mekies je rekao: “Trudimo se pronaći koncepte koji će adekvatno obaviti posao – i pronaći ćemo način kako se nositi i s ostalim stvarima poput vidljivosti. Skeniramo nekoliko potencijalnih rješenja.
Mekies je rekao da će predstavljanje bilo kakvog rješenja pričekati sve do 2017.
“Sada smo u fazi istraživanja, ne možemo napraviti ništa prije 2017 – nije izvedivo. Nešto bi mogli predstaviti 2017 ukoliko dobijemo dobre rezultate. Ukoliko rezultati s testiranja neće zadovoljavati, odgađamo do daljnjega.
Nakon što je FIA prezentirala svoje planove DPDA (udruzi vozača), njihov šef Alex Wurz je rekao da svi vozači stoje iza tog plana – čak i Nico Hulkenberg koji je do sada bio skeptičan po tom pitanju.
“Nico je promijenio mišljenje nakon jučerašnjeg sastanka. Sada svi vozači imaju isti pogled na situaciju, moramo istraživati najbolje rješenje i prihvatiti da će za to trebati vremena. Rješenje mora biti sigurnost i pomak F1 kao sporta naprijed. Ne želimo predstaviti ništa što je negativno ili ugrožavajuće. Vidjeli smo solucije koje nisu lijepe, ali prvo moramo raditi na funkcionalnosti, a tek tada na stilu.”
FIA također nastavlja s testiranjem novih kamera koje će biti obavezne iduće sezone. Te kamere se nalaze ispred vozača u kokpitu i nadziru kretanje kacige vozača tijekom nesreća i udesa. Cilj je s ovim novim kamerama potpuno istražiti radijus kretanja vozačeve glave u zavojima, pri visokim brzinama, naglim promjenama smjerova i sudara. Daniil Kvyat i Fernando Alonso su bili prvi koji su testirali prototipove u petak u Austinu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta će nam kokpiti???
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta će ti glava?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka ga zatvore nečim tvrdim. Ne mora ni biti providno. I onda unutra ugraditi ekran, a s vana kameru. Čemu tehnologija ako je nećemo primjenjivati :)
Kod Rimca na Concept One-u je primjenjeno slično riješenje za zadnji retrovizor. Pozadi je auto zatvoren, a retrovizor gleda kroz kameru.
0
0