Kanadski AUTOhebdo piše kako bi šef Aston Martina, Otmar Szafnauer, uskoro mogao krenuti prema Alpineu, i to na mjesto Davidea Brivija.
Brivio je u Alpine došao iz Suzukijevog MotoGP programa, i to kao trkaći direktor, ali nije bio pretjerano eksponiran u medijima, za razliku od izvršnog direktora Marcina Budkowskog. Već je ranije pisano o tome kako Brivio nije bio zadovoljan svojim poslom, jednako kao što se nagađalo da Szafnauerova uloga neće dugo potrajati sad kad je u Aston Martin došao Martin Whitmarsh.
U Meksiku je Szafnauer objasnio da je Whitmarsh trenutno zauzet upoznavanjem Aston Martina, kako F1 ekipom tako i proizvođačem sportskih automobila:
“Nas je 600 u ekipi. Proveo je puno vremena proteklih tjedana upoznavajući iskusnije članove ekipe i održavajući duge sastanke s njima. Već je znao neke od njih kroz svoj protekli period u Formuli 1. No, s nekoliko njih nije nikad surađivao.”
“On je tu da nam pomogne. Puno toga se može napraviti na strateškom nivou. Trenutno gradimo novi kampus, zapošljavamo ljude, radimo na procesima koje mala ekipa nije nužno trebala, ali velika ekipa ih treba.”
“On dolazi iz velike ekipe, bio je u McLarenu. Ja sam također bio u jednoj od najvećih ekipa tada – u Hondi. No, na kraju krajeva, mi smo bili mala ekipa i postoje neke stvari koje jednostavno nismo imali. Sad ih moramo izgraditi. Puno toga je ispred nas.”
Szafnauer je navodno popularan unutar ekipe i cijene ga bliski suradnici. Međutim, u paddocku se priča o tome kako nije zadovoljan načinom kako Lawrence Stroll vodi ekipu, a osjećaj bi mogao biti obostran jer po istim izvorima Stroll nije uvjeren da Szafnauer može voditi posao od milijardu dolara u kojeg pokušava transformirati Aston Martin.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ni Whitmarsh ni Szafnauer nisu neka sreća pregolema.
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka njega u Astonu.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta cemo imat Mercedes 3?
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najveći problem Alpinea je što su zapeli na 6 mjestu i nikako da se maknu prema gore. Brivio je Suzuki kao najmanju moto momčad doveo do naslova prvaka i tu se valjda očekivalo da donese neke ideje za naprijed, no izgleda da ništa od toga.
Da li je Otmar taj pravi za Alpine koji će detektirati gdje zapinje ili ne i popraviti što treba ne znam, ali znam da je u Force India momčadi radio sjajan posao s obzirom da nisu imali top budget i da su bili potkapacitirani i ljudskim resursima i u svemu ostalome. Ovaj Aston Martin mu u zasluge uopće ne računam, jer to nisu sami projektirali, to je Stroll na poklon dobio od Vuka, zato su ove godine gdje jesu jer nemaju pojma što da rade sa tim bolidom koji nije njihov.
No, da u Alpineu trebaju nekakve promjene, trebaju, McLaren je uspio recimo u tome i iz godine u godinu je sve opasniji.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaš što me najviše živcira kod baguettara AKA Alpine/Renault? Stalno, al’ baš stalno obećavaju “Borit ćemo se za podije, pa kroz nekoliko godina za prvenstva.” I stalna restrukturiranja svake godine. I tako u krug svake godine, a uvijek su realno 5-6. A pored toga, bez budget capa, dok ga nije bilo imali su 4. najveći budžet, čak veći i od McLarena, te su WORKS TEAM. Vlastita šasija, vlastiti motor. Mislim da krivo ulažu resurse. Motor nisu nadograđivali od 2019. Fali im 20 bHp do Ferrarija, odnosno 30 do Honde/Mercedesa. I šasija, jedino što vidim da se mijenjalo još od 2019 do 2021 je nos i airbox, ostalo je isto. Praktički imaju bolid star ugrubo 2,5 godine i s isto toliko starim motorom, praktički ultrašlampav posao.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oni su ovu godinu u startu odbacili pa se još možemo nadati ali ako dogodine na startu budu u ovakvom zaostatku sve će biti jasno.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znam da su u prve 4 godine (od 2016, kad su na kraju bili 9, sa 8 bodova) povećali pogone i broj ljudi skoro za duplo u Enstoneu, isto tako u zadnje 2 godine su obnavljali pogone u Viry-Chatillonu i isto ih dosta povećali i opremili jer su bili zapeli s njima u 20 stoljeću, u odnosu na Mercove ili Hondine pogone, obnovili zračni tunel koji im cijelu prošlu zimu skoro nije radio, jednostavno od vremena Benettona, pa do 2016, ne da se nije ništa ulagalo, nego se još i devastiralo, tako da pretpostavljam da je tu otišlo jako puno od budžeta da se napokon to sve obnovi, a ne u bolid i pogonsku jedinicu.
Pravu istinu o njima ali i ostalima ćemo vidjeti već za par mjeseci, gdje je tko bio, šta je radio, sve one momčadi čiji bolidi budu druge sezone opet 1.5 s. iza u kvalifikacijama , i u utrci iza za cijeli krug budu opet doslovno nigdje i mogu lijepo čekati 2026 kad se opet sve mijenja.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel oni planiraju novi motor za iducu godinu ili je to to?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Skroz drugaciji motor.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam njegov fan niti protiv njega…ali u ekipi je dugo,zna kako,sta funkcionira i mislim da je njegov odlazak veliki minus za Aston Martin….a Renault iliti Alpine oni ni sami neznaju sta bi i u kojem smjeru isli…..i prvo bi Briviu trebali dat sansu da ih proba poslozit….jer ovakvim lutanjem…..nema rezultatat…..eto im i Fer i McL da uce od njih….godinama su mjenjali stalno. McL se sad poslozio,imaju kostur ekipe,konstantu,i napreduju….u Fer nije takva situacija,ali doci ce s vremenom ako budu strpljivi…..za sve to treba vremena i strpljenja….
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Puno dugih rijeci i sranja je izgovorio Otmar u ovoj objavi, sto znaci samo jedno, ide u Renault.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neki koji ga dobro znaju i poznaju zovu ga i ” Romanian snake “, samo ne znam da li je to od milja ili ne…..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I dalje mi je bezveze naziv alpine. Nedostaje renault.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je bar ime ekipe Alpine Renault, nego samo Alpine bzvz.
#OUTdeMeo 😁
1
0