Lewis Hamilton kaže da mu ovogodišnja bitka za naslov s Maxom Verstappenom nije najteža koju je dosad imao u karijeri.
Od početka turbohibridne ere ove godine po prvi put svjedočimo neizvjesnoj borbi dvije ekipe u ovom stadiju sezone, a Verstappen je u poretku trenutno 12 bodova ispred sedmerostrukog svjetskog prvaka.
Na upit novinara je li mu ovo najteža bitka za naslov, Hamilton kaže:
“Ne, ne bih rekao. Baš sam danas razmišljao o svim prvenstvima za koje sam se borio otkad sam imao 10 godina. Bilo je toliko teških trenutaka koji su slični, ali i posebni na svoj način.”
Mercedes je ovu sezonu započeo s bolidom koji je imao vidljivog konkurenta, na određenim stazama čak i vidno bržeg Red Bulla. Ipak, kroz sezonu su se aktualni prvaci vratili i ponekad dominirali u stilu proteklih sezona. Srećom po gledatelje, čini se da takva forma nije stalna i da ćemo ovisno o stazi imati više ili manje ravnopravne borbe.
Hamilton kaže da ovo nije bila savršena sezona jer su ponekad jeftino gubili bodove:
“Moglo je biti bolje, istina, gubili smo bodove i nismo uvijek bili savršeni. Ali, učite dok ste živi. Mislim da se stvari događaju s razlogom. puno smo toga naučili.”
Podsjetio se duela sa Sergijom Perezom u Turskoj:
“Vidjeli ste duel s Perezom. Dao sam mu toliko mjesta, možda i previše, ali sam došao do cilja utrke. Dobio sam bodove i to je važno.”
Za takve stvari kaže da mu je pomogla Kina iz 2007. godine kad je proklizao na šljunak i tom pogreškom izgubio ključne bodove u borbi za naslov:
“U Turskoj mi je pomoglo iskustvo iz Kine iz 2007. godine. Toliko je događaja iz prošlosti, čak i prije dolaska u F1, koji su mi pomogli donijeti odluke koje sam donio. Još uvijek znam nešto pogriješiti, ali to je dio procesa i to me neće zaustaviti. Znam da sutra mogu biti bolji.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nije baš da je dao mjesta Perezu, prije će biti obrnuto. Pa Perez je išao van staze koliko se sjećam??
23
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni liči da je govorio o Perezovom preticanju, a ne o svom preticanju.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ni meni nema baš smisla ta njegova izjava.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa znas da je Hamilton jednostavno takav jer da mu nije dao prostora on bi ga prosao,kuis ne?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da ostavlja prostora kad je s vanjske strane kao na kraju ravnice u Turskoj jer je rizik da ne zavrsi izguran i ostecen.
Ali kad je s unutarnje, onda se drukcije ponasa. U cetiri utrke izgurao je dvaput Maxa i jedanput Pereza.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
IMO najteža bitka za naslov mu je bila 2007. Pored svega što se dešavalo, ipak se radilo o rookie godini.
Slijedeća po težini je bila ona 2008.
Što se tiče ove godine, ljudi pričaju kao da je gotova stvar. Ima još pet utrka do kraja. RB izgleda malo bolji, ali daleko je to od neke komforne prednosti.
Ako je Hamilton mogao prosuti prednost od 17 bodova u zadnje dvije utrke, sigurno može i preokrenuti ovih 12 u svoju korist. Bez obzira na trenutni odnos snaga.
25
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Misliš Max malo bolje vozi a ne RBR je malo bolji? 🤔
22
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim ono što sam napisao.
18
23
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nedaj bože da izjaviš kako je rb bolji bolid. Rušiš dogmu. A podaci govore upravo u tome smjeru.
4
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Dani
Koji podaci? Prosvijetli me.
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne možeš isto računati 17 bodova u starom sustavu bodovanja i 12 u današnjem.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ne moze, što bi značilo da ako je Raikkonen nadoknadio 17 bodova po starom sustavu bodivanju u dvije utrke onda nije nemoguće da se po novom sustavu bodovanja nadokandi u dvije utrke 40 bodova. Stoga ovih 12 bodova prednosti sto ima Max je itekako lako dostižno!
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bez kaoticnih dogadaja, gresaka, kvarova, nesreca, kazni, nesretnih VSC-ova itd. prognoza je da ce Max u poduplati ovu sadasnju razliku u Meksiku i Brazilu, ako ne i malo bolje od toga.
Ali nista nije sigurno dok se naslov matematicki ne osigura – jos je 156 bodova maksimalno u igri za bilo kojeg od njih, a 12 bodova se moze preokrenuti u samo jednoj utrci.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nisam ni računao, niti mi je to bio cilj. Naveo sam kao primjer da pojačam dojam koliko je ova razlika beznačajna.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da nisu 2 put maxa zakucali van utrke danas bi več plakao.a maxu bi bilo dovoljno da se vozika između 2-5 mjesta ovih par utrka
30
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imao bi maramice pod kacigom za vrijeme utrke
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i ptice na grani znaju koliko je znoja, krvi i suza prolio 2018.
22
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On ovdje govori generalno o svojoj cijeloj karijeri bez da navede konkretnu borbu pa bi moglo biti i u nizim kategorijama. Ali ako bi uzeli samo u F1 izgledalo bi ovako.
2007 – Mclaren kroz cijelu sezonu ima malo brzi bolid koji je jako pouzdan, te uz timskog kolegu koji je bio jak vozi jako dobru sezonu potpomognutu povlastenom podrskom momcadi i sam je sebi kriv sto ne uspijeva osvojit 4 boda u zadnje 2 utrke, danak neiskustva.
2008 – Rekao bih da su bolidi bili podjednaki, ali bori se protiv pomalo nezainteresiranog Kimia i Masse koji ipak nije ta klasa vozaca te uz dosta crashgate srece pravi kljucnu prednost.
2010 – Jedina sezona gdje je do zadnje utrke bio u borbi za naslov u slabijem bolidu, ali i tu je svojim greskama u Monzi i Singapuru prosuo oko 30 bodova s cime bi bio prvak.
2014 – 2020 Bolid koji je konstantno bio brzi izmedju 0.5 i 2 sekunde od najbrzeg protivnika i osim borbi sa Rosbergom, lagane setnje do naslova.
2021 – Prvi puta nakon 2008e bolid je u egalu sa protivnikom, ali sada ima protivnika koji je generalno malo jaci od njega i ne pravi greske kao on i generalno ga dobra doza srece drzi u borbi za naslov.
Sve u svemu ovo ce mu biti najteze osvojeni naslov ako ga uspije osvojit.
Godine koje nisu navedene nije bio ni blizu naslovu pa to ni ne mozemo brojati.
24
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sve se slažem ali od 2014-2016 se klao s NR i 2016 izgubio. Ni to mu nisu bile lake godinice.
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rosberga sam i spomenio ali tu su imali isti bolid i tko bude bolji taj osvaja i bilo je 2-1.
Crashgate mu je donio +6 bodova u odnosu na Massu a bez toga bi bilo -2 tako da je to 8 bodova razlike sto nije malo. To koliko je tko puta odustao zbog izlijetanja nije pod utjecajem vanjskih faktora i zato kazem da Massa nije bio ta razina.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2008 mu Crashgate nije donio neku baš neku ključnu prednost Massa je tu utrku ( Singapur ) završio 13. a bez bodova je ostao na još 4 utrke i tako prosuo hrpu bodova. Massa odustaje 2008 na prve dvije trke(Australija i Malezija), kišni Silverstone bez bodova, Mađarska bez bodova.
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar nije te godine Massa u boksu sa vodeće pozicije isčupao crijevo za dolijevanje goriva i tim prosuo veliku priliku za nasliv?
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tocno, ma da je tu krivica na mehanicarima u pitu. Kako god, to nam je donjelo uplakanog Felipea na kraju sezone.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napomenuo bih Španiju 2010. Dva kruga prije kraja Hamiltonu puca guma sa P2. Bez toga bi bio šampion 2010.
7
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako cemo cjepidlacit i Vettelu je eksplodirala kocnica u Australiji dok je bio P1 tako da je to opet plus 7 za Hamiltona.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije u pitanju cjepidlačenje već činjenica da je bio u igri 2010. iako većina misli da su Vet-Alo-Web bili konkurenti.
U tom smislu je moj komentar.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2007. nije bio povlasten dok Alonso nije pokusao izboriti van staze ono sto mu na stazi nije islo. Cak je ispocetka sezone bio i podredjen (logicno rookie naspram 2x i aktuelnog sampiona, kao i Leclerc u Ferrariju 2019)
2008. je Kimi bio nezainteresovan, Massa je grizao ko lud. Ali je u 3 utrke svojim greskama ostajao bez bodova, te u jos 2 bez svoje greske. Uz bolji bolid i dvije dvojbene sudacke odluke u svoju korist imao je sansu biti prvak.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najteža ti je bila sa Massom
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bit će zanimljivo usporediti mu ove i izjave na kraju sezone, kako god ishodila.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa normalno da neće izjaviti u ovom trenutku da mu je ovo najteža borba u borbi za naslov, vidjet ćemo kada sezona završi i kako završi koje će biti izjave.
A Max ako ne osvoji naslov ove sezone mislim da će to biti isključivo radi tri utrke (baku,silverstone i mađarska) i to možda ne ni radi sve tri utrke nego samo zbog jedne od te tri utrke.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislim da je ovo pila naopako, da pokaže da se kao ne boji Maxa/RBR. PR BS IMHO.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da su mu najteže bile sezone 2010, 2012… bome je ima bolid za naslov, a ako se udubite u 2012 lako je vidit da je ALO pomea pod sa njim u gorem bolidu.
Iako vrhunski vozac nikada mi nece ic u istu recenicu sa najvecima. MSC ima divovske sezone 96′ i 97′ u kantama, SEN 93′, ALO 2012′ pa cak i iz danasnje perspektive mi se cini da je onaj Ferrari iz doba Seba bio dosta manje konkurentan u odnosu na Merc nego sto se onomad mislilo. A i uvjeren sam da je Max u Benzu da bi prvenstvo odavno bilo rjeseno…
Moj Sire nikad mi neces bit Pršut…
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se udubimo u 2012. lako se vidi da je količina sranja koju je Hamilton imao te sezone, duplo veća nego kod Alonsa i Vettela zajedno, i bez kojih bi Hamilton vrlo vjerojatno osvojio naslov 2012.
2
2