Valtteri Bottas je otvorio vikend u Austinu najbržim vremenom prvog treninga. Njegov momčadski kolega Lewis Hamilton završio je drugi s četiri stotinke zaostatka, a na trećoj poziciji se našao Max Verstappen sa čak devet desetinki zaostatka za vodećim.
Nakon tri minute treninga, vidjeli smo prvu crvenu zastavu. Tik što je izašao iz garaže, Fernando Alonso je dobio poruku da zaustavi bolid zbog problema koji je njegov inženjer vidio na telemetriji. Nakon što je Španjolac izašao iz bolida, moglo se vidjeti kako nekakva tekućina ističe na pod. Bolid je vraćen u garažu, popravljen te je Alonso uspio odvoziti nekoliko krugova na treningu.
Osim Vettela i Russella, tijekom treninga je stigla vijest iz Mercedesa kako će Bottas uzeti šesti motor te tako dobiti kaznu od pet mjesta pomaka na gridu. Na kraju treninga smo vidjeli još dodir između Pereza i Schumachera, no obojica su prošli bez većih oštećenja.
Dvojac iz Ferrarija, Charels Leclerc i Carlos Sainz su zauzeli četvrtu i petu poziciju, Pierre Gasly šestu dok je Sergio Perez došao do sedmog mjesta. Krug desetorice su zatvorili Lando Norris, Antonio Giovinazzi i Kimi Raikkonen.
Sljedeći trening je na rasporedu od 22 sata.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stari moj. Sekunda prednosti. Mora da se Mercedes zenznuo pa previše otključao potencijal motora.
Kažu kako je ovo Mercedesova staza. Izgleda da će na RB-ovim stazama zaostatak pasti na 0,5 sec.
Da Maxu nije pukla guma u Azerbeđanu i da ha Ham nije zašio u zid u Engleskoj, možda bi i bilo napeto do kraja. Ovako licimur osvaja 8. naslov bez problema. Naravno, on će reći kao se namučio…
Za one koji nisu probali neku simulaciju neka probaju. Kada si sekundu brži, doslovno se sprdaš s konkurencijom…
22
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoguce da je razlika tako velika ……testiranje… nadam se da ce se to ispeglat do kvala
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma ispeglat će moj k. Ove sezone je prvi trening uglavnom bio pokazatelj stvarne brzine kroz cijeli vikend.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po čemu?
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bojim da se ponavljaju sezone 17/18 kada su se igrali sa SV i nakraju glatko osvojili naslov…od sredine sezone je postalo jasno da je merc otključao motor i lagano grabi prema naslovu…ništa, ostaje nam nada da će se iduće sezone karte malo promiješati i će se napokon zaustaviti ova umjetna dominacija jedne momčadi 🤮🤮
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
In b4 stari lisac Fernando uzme naslov nagodinu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo pogotovo komentar Cristiana ……Da je mercedes vozio na jacem rezimu da ispitaju pregrijavanje ……. ako nije tako u banani ste ………mclaren kao da je izgubio brzinu …..a ferrari je nasao tamo di je mclaren izgubio …..jao tko ce cekat jos par sati da budemo pametniji
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedini spas RBR je da dovedu Sanadera i Mamića jedini oni mogu više mutit od Mečke
8
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vučko i Mile isto ne zaostaju.. 😄😄
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
😄 ma Briatore je najavio povratak u F1…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekako se ne uzbuđujem oko zaostatka RB za Mercom.
Kako Horner kaže, 90% zaostatka je na pravcu.
Ali uzbuđujem se oko debilnog pravilnika, po kojem ti se kazna smanjuje za svaku novu jedinicu preko ograničenja. Zar nije logično da je obrnuto.
Baš interesantno da je Bottas već na 76 motoru, a Hamil tek na 4.
Nešto se tu kuha sa tim PU u Mercedesa. Egal cijelu sezonu s Hondom a sad odjednom imaju 20 km/h na pravcu više,a razvoj zamrznut I sve pod krinkom “efikasnosti”.
13
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da bas kontam to …pa najbolje onda napravit motor da drzi dvije utrke a kasnije ni ne dobijas kaznu :)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lako moguće da nema veze sa motorom nego sa aerodinamikom. Imaš dobar članak na f1 stranici o tome. Sve je objašnjeno i nacrtano.
Sve u svemu izgleda da su našli sweet spot sa zadnjim ovjesom koji se na pravcu spusti u savršeno mjesto da imaju puno manji drag, a onda se na kraju pravca vrati ovjes na početno mjesto. Tu dobivaju tu razliku u brzini.
Ovima sa high rake dakle skoro svima ostalima je puno teže pogoditi taj sweet spot pa ne mogu kopirati, pogotovo ne u kratkom roku. Jer ako ne pogodiš savršeno napravio si više štete nego koristi.
Danas je Button pričao u prijenosu istu stvar i da je nemoguće da je 20kmh razlika u brzini do motora jer bi ti za to trebalo bar 80 konja razlike, a nema šanse da je tolika razlika. Oni su svi u 10-20 konja.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, vidio sam to pomicanje zadnjeg ovjesa.
Mozda je sweet spot zapravo aktivni ovjes.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar nije aktivni ovjes ilegalan?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
naravno da je ilegalan.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Siguran sam da će FIA dati neko obrazloženje poput “ilegalan je, ali od sljedeće sezone, samo da Mercedes ovo uzme, ništa se ne sekirajte”
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
opet po jadnom MB . za razliku od mnogih drugih oni se tipično njemački drže pravila i NIKAD ne bi uradili nešto mimo njih makar to značilo i gubitak prvenstava . ako se do sada nismo uvjerili u ove neoborive činjenice onda … jbga . zadrža sam ozbiljan izraz lica dok sam ovo tipka .
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moj Bottas, mislim da je vrijeme da se ti uputiš s tom PU u Glavinu Donju u Lončara, doktora za Mercedese jer ovo što ti Mercedes radi nije normalno i postaje gadljivo. Kad ti tamo srede PU, ima da s njom odradiš više kilometara nego taksist u Stuttgartu.
14
1