Binotto: Sainz mora složiti jedan cijeli vikend

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 godina 3 min 11 komentara

Ferrarijev šef Matia Binotto smatra da Carlos Sainz mora složiti jedan cijeli vikend bez pogrešaka u drugoj polovici sezone.

Iako je svoju karijeru u Ferrariju započeo prilično impresivno, Španjolac sam kaže da ga tek čeka prvi vikend u kojem neće biti nikakvih problema. Nadalje, svoju trenutnu sezonu ne vidi ni blizu kao najbolju dosad u F1 karijeri.

Nakon 11 utrka Sainz je ispred Charlesa Leclerca, a već od prve utrke sezone je pokazao da Monegažanin neće imati lagan posao s njime.

“Mislim da je i sam rekao ono što ja očekujem od njega za drugu polovicu sezone. Nije bio sposoban spojiti jedan cijeli vikend, uvijek se tu i tamo potkrala nekakva pogreška, bilo da se radi o kvalifikacijama, startu ili utrci. Prema tome, očekujem da će nastaviti učiti od ekipe, nastaviti učiti o bolidu.”

“Nadam se da će uskoro složiti jedan cijeli vikend. Mislim da je to za njega jako važno.”

“Nije bio sposoban spojiti jedan cijeli vikend, uvijek se tu i tamo potkrala nekakva pogreška…” – Binotto o Sainzu

Binotto kaže da Sainzova forma od dolaska u Maranello nije bila iznenađenje jer su proanalizirali njegove performanse u proteklim sezonama.

“Nisam iznenađen jer smo napravili velike analize prije nego smo ga kontaktirali i poslali ponudu. Znali smo da je jak vozač, znali smo da je vrlo konzistentan u utrkama.”

“Također, bio je brz, to je dokazao otkad je došao u F1. Ne trebamo zaboraviti da mu je u prvoj sezoni timski kolega bio Max Verstappen i već je tada Carlos nekako bio dobar.”

“Ako pogledamo posljednju godinu s Landom, opet je bio dobar, a znamo koliko je Lando brz, što pokazuje i u ovoj sezoni.”

Ferrari je treći u konstruktorskom poretku s istim brojem bodova kao McLaren. Binotto kaže da je moguće zadržati tu treću poziciju, ali da je trenutno važnije nastaviti napredak u svom područjima.

“Naš cilj zapravo nije to treće mjesto. Cilj je nastaviti napredak u svim područjima. Mislim da smo sposobni to učiniti, a onda će ishod biti završavanje na trećem mjestu.”

“Mislim da je to definitivno moguće, trenutno smo treći, izjednačeni s McLarenom, ali ekipa dobro napreduje.”

“Kao što sam rekao – mislim da imamo najbolju vozačku postavu, a u njima je još veći potencijal. I oni napreduju i uče. Mislim da rade dobar posao, ali je važno osigurati da napreduju u drugoj polovici sezone kako bi bili spremni za 2022. godinu.”

[profil broj=”55″]


Odgovor

11 komentara

  1. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Kada Sainz “složi” savršen vikend – na “redu” ce biti momci koji mjenjaju gume a moguce i cuvena Ferrarijeva strategija u utrci.



    20
    18

    2
  2. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Premekan je i ne riskira niti najmanje. Malo agresive mu ne bi bilo na odmet.

    Inače je sasvim opravdano u Ferrariju.



    3
    -6

    9
  3. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Bit ce novi “Bottas” ako kojim slucajem Ferrari napravi dobar bolid dogodine. Leclercu ce trebati netko tko može ući u top 8 i donijeti koji bod i uhvatiti podij tu i tamo kad pola grida odustane. Crvenima je najbitnije da nema brzine ugroziti Charlesa zato su ga i uzeli. Forza Ferrari!



    1
    -23

    24
    • Pirelli Intermedium
      crofessional Donator Prikaži

      Ne cijeniš baš Carlosa… Prije bi rekao da će odnos između njih u najgorem slučaju biti Vettel – Weber ili čak vjerojatnije Max – Ricciardo.



      11
      11

      0
      • Kimi Raikkonen
        Mentor_Kimi Prikaži

        Sve velike momcadi su uvidjele da se ne moze imati dva vrhunska vozaca pa tako i Ferrari. Uvijek ce netko biti vodonoša i to je jednostavno tako. Lec je šampionski projekt i to ocito nije svima jasno ovdje.



        1
        -12

        13
    • avalon Prikaži

      uvik me ugodno iznenede ovako kratke , a apsolutni točne analize . CS zaista nema brzine ugrozit CL . mene je priznajem zavaralo to šta je CS ima dovoljno brzine da 2 sezone pobjedi LN mada lando i nije neka referenca brzine šta i ove sezone potvrđuje … tek je 3. sa 33 boda više od projekta CL te isprid bottasa i pereza koji voze bolje bolide od LN . OK , oba su vodonoše ali to ne znači da ne smiju biti brži , bolji od landa ako već ne smiju ugrožavat LH i MV . i CS je doveden da ne ugrožava CL ali izgleda da carlos to ne zna pa je trenutno bolje plasiran od “projekta” . istina CL ima odustajanje u mađarskoj , CS je završija 3. no sve i da nije , da nema tih 15 bodova , da je “osvojia” 0 bodova ka i CL leclerc bi bija 6 . sa 12 bodova više od sporog kolege koji je sa ferrariem odvozija 11 , CL 48 trka pa da je i ipred carlosa za ovih “špekuliranih” 12 bodova to bi bilo mršavo s obzirom da je jedan projekt , drugi vodonoša i s obzirom na “staž” ( broj odvoženih trka ) u timu . ispada da perspektivu , da su projekti samo MV i CL , a svi ostali maldi vozači su goli kur uključujući i LN koji je prvi dio sezone odvozija odlično , GR koji je lani pokaza da se na novi bolid može prilagodit u trenutku i da je ima više sriće moguće i da bi ima jednu pobjedu ili bar podij . CS je pokaza da se i on brzo prilagođava čime je možda razočara fanove projekta koji su valjda očekivali kako će CL “pregaztit” carlosa ali … jbga . ferrari nema brzine , kvalitete da ugrozi MB , RB , može se eventualno borit sa McL za No 3 i niko ne može tražit od CL da pobjeđuje LH , maxa ali kad je takva zvijezda z aočekivat je da pobjedi kolegu , ma šta pobjedi …. porazi . a možda je “tihi” carlos bolji vozač nego šta neki ( mnogi ? ) misle . to šta ne riskira može biti pokazatelj njegove vozačke inteligencije jer u borbi sa McL svaki bod je dragocjen . riskirajući carlos može uradit bodovno više štete nego koristi ferrariu jer rizikom može dobit koji bod više ali u slučaju npr sudara , odustajanja može izgubit sve . primjer je kolega mu CL koji je u 8 TRKA odustaja 6 X ubog sudara , nesrića jer je valjda riskira , želija više i onda je bilo “ko izgubi dobitak dobije gubitak” bodovni dakako … npr u njemačkoj 2019. je vozija na P 2 kad se razbija , u brazilu iste godine sudar dok je vozija na P 5 . “tihi” CS je starta sa P 20 i … završija na podiju ;) lani u italiji CL je vozija na P 6 kad se razbija , CS starta sa P 3 i završija na P 2 ;) btw , ima je CL svojih razbijanja i u Q jer eto on je lik od rizika pa mu se to prašta iako u trkama to odnosi bodove ako se “zine više nego se može ugrist”….



      12
      7

      5
      • Kimi Raikkonen
        Mentor_Kimi Prikaži

        Mene uvijek ugodno iznenade ljudi koji na svaki moj komentar imaju potrebu biti Sainzov odvjetnici. CL ove sezone 2 polea, realno je mogao pobijediti u Monacu, a u Mađarskoj na podiju da nije imao nesreću. Kad Ferrari napravi bolid ode Charles miljama daleko vidjeti ces. S druge strane na ovim utrkama gdje je CL imao nesreće CS je imao ogromnu količinu sreće, što bi se reklo hamova sreća. I nauci se pisati, pola komentara ne mogu desifrirati.
        Lijep pozdrav.



        1
        -15

        16
        • Carlos Sainz 55
          2CV6 Prikaži

          CL – pa CL,
          Ovdje je rijec o Sainzu , koji ti je ocito trn u oku jer si naišao na “odobravanje” ekipe sa foruma.
          Skupio si 42 negativne reakcije na svoja 3 posta uz 2 odobravanja – da otvoriš oči vidio bi to i shvatio da si u zabludi .



          2
          2

          0
  4. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Dobar je Carlos, predobar, Binotto ima problem koji neće znati riješiti.



    16
    16

    0
  5. Ferrari
    Boris_CRO Prikaži

    PRAVA ISTINA: Ferrari kao ekipa već nije spojio vikend preko 10 godina.



    14
    14

    0
  6. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Carlos je pravi vozač za Ferrari! I nije daleko od istine da Ferrari ima najbolju vozačku postavu u F1. Malu prednost bih dao Leclercu, ali Sainz je vrhunski vozač i svaku priliku će iskoristiti da ga napadne. Kao što je to sad slučaj!



    7
    7

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.