Članak 5.8.2. – Ispušni sustav mora imati jedan izlaz iz turbine te jedan ili dva za ostale plinove, dok istovremeno svi moraju biti usmjereni prema kraju bolida. Ispušne cijevi ni na koji način ne smiju biti povezane jedna s drugom.
Članak 5.8.3. – Poprečni presjek glavne ispušne cijevi na kraju mora iznositi između 7,5 i 14 cm2. Cijevi za odvod ostalih ispušnih plinova će biti primjetno manje, a njihove maksimalne dimenzije će iznositi između 1.59 cm2 i 2.375 cm2. Ukoliko se koriste dvije cijevi za odvod viška plinova tada one moraju biti jednakih dimenzija
Tehnički pravilnik Formule 1 za sljedeću sezonu nalaže vrlo striktno pravilo oko ispušnog sustava. Naime, do sada smo imali jednu centralno postavljenu ispušnu cijev, što od sljedeće sezone više neće biti slučaj. Rezultat je to velikog negodovanja navijača, ali i mnogih ljudi iz Formule 1. Novi hibridni motori su oduzeli “čaroliju” starih motora, koji su bili iznimno bučni, što je za ljubitelje ovog sporta bio melem za uši. Povećanjem broja ispušnih cijevi povećat će se i buka, pa ćemo tako od sljedeće godine ponovno uživati u urlicima pogonskih jedinica.
Najveći problem jedne ispušne cijevi je taj što prigušuje buku, jer se u nju “stapaju” cijevi za odvod ostalih plinova. Svakako će biti zanimljivo vidjeti kakva će rješenja momčadi donijeti, s obzirom da će dvije ispušne cijevi biti minimum. Nekom od proizvođača ovaj način vjerojatno neće odgovarati, tj. izgubit će određenu prednost koju su imali ovakvom izvedbom auspuha. Bilo kako bilo, sljedeće godine Australiju slušamo s čepićima u ušima.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma mercedes je gotov, popapat ce ih dogodine i rb i ferari
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dosta je bilo vise gluposti
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos reci da ce kimi bit prvak…to bi bio vrh…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i da…kimi ce bit prvak!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nema to urlika dok se barem ne maknu mgh-h i fuel flow.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nema ništa bez V10, koji se vrti na 19000 o/min. :-D
Kao i kod običnih auta, nijedan turbo benzinac nema zvuk kao atmosferac kojem crveno počinje na cca. 8000-8500 o/min.
Ali, eto nadamo se da će se ovaj sadašnji zvuk barem malo popraviti.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajd dao Bog da moramo cepice stavljat..da na ulazu u komplekse trkališta stavaljali ogromne znakove “ULAZ NA VLASTITU ODGOVORNOST”..(moguce ostecenje sluha) :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kralju
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teorija o povecanju okretaja ne drzi vodu (izvor:auto motor und sport) i kao dokaz tome je Porsche 919 hybrid koji ima jaci zvuk od danasnje formule 1 a usput vrti se na “samo” 9000 okretaja!
0
0