Mercedesov Valtteri Bottas bio je najbrži na drugom treningu dana. Iza njega našao se njegov momčadski kolega Lewis Hamilton.
Treće najbrže vrijeme ostvario je Red Bullov Max Verstappen, a četvrto Alpineov Esteban Ocon. Najbžih pet zaokružio je Sergio Perez u drugom Red Bullu.
Šesta pozicija pripala je Pierreu Gaslyju u AlphaTauriju, sedma slavljeniku Fernandu Alonsu u drugom Alpineu, a osma Aston Martinovu Sebastianu Vettelu. Deveti najbrži bio je McLarenov Lando Norris, dok je posljednja pozicija među najbržih deset pripala Lanceu Strollu u drugom Astonu Martinu.
Alfin Kimi Raikkonen i Ferrarijev Carlos Sainz prvi su izašli na stazu, a unutar prvih par minuta na stazi su bili svi osim Red Bullovog dvojca i AlphaTaurijeva Yukija Tsunode, na čijem bolidu se radilo gotovo cijeli trening nakon njegovog sudara na prvom slobodnom treningu.
Točnije, Tsunodin bolid je popravljan do samog kraja treninga kad je mladi Japanac izašao na stazu u zadnjoj minuti treninga i odradio jedan krug na soft gumama.
U prvoj trećini sesije vozači su većinom bili na medium gumama, uz nekolicinu vozača koji su odabrali hard gume. Na mediumu je Mercedes izgledao najbolje na drugoj sesiji dana, s obzirom da je njihov dvojac bio na vrhu poretka nakon što su i oni i Red Bullovi vozači odradili svoje brze krugove na toj mješavini guma.
Na nekih 20 minuta nakon početka treninga, vozači su počeli prelaziti na soft kako bi odradili par brzih krugova ususret sutrašnjim kvalifikacijama. Nakon što su odradili jedan ili dva brza kruga na softu, vozači su ostali na toj mješavini guma, ali su testirali koliko dugo taj soft može izdržati u dužim stintovima.
I na softu je Mercedesov dvojac bio brži na današnjem treningu. Naime, oba Red Bullova vozača su se tijekom cijelog treninga žalili na loš balans njihovog bolida. Iako ni Hamilton nije bio u potpunosti zadovoljan balansom njegovog Mercedesa i iako smo mogli vidjeti nekoliko scena u kojima je Bottas proklizavao u zavojima, Mercedesov bolid se činio nešto uvjerljivijim na ovoj sesiji.
Ostaje vidjeti hoće li taj omjer snaga ostati do sutrašnjih kvalifikacija, a zatim i do utrke u nedjelju.
Uz Mercedes, Alpineov dvojac i Gasly su također izgledali veoma dobro na drugom treningu dana. I Ocon i Gasly su u biti cijeli današnji trening bili unutar najbrže šestorke treninga. Takvi rezultati izgledaju obečavajuće za ova dva francuska vozača.
U zadnjoj trećini treninga, vozači su se ponovno počeli vraćati na medium, odnosno hard gume. Izgleda da momčadi ne očekuju kako će dugo ostati na softu u utrci zbog visokih temperatura na stazi.
Za razliku od prve sesije, na drugoj nije bilo incidenata. Ferrarijev Charles Leclerc je jako kočio u prvi zavoj na samom početku treninga, dok je na samom kraju treninga Hamilton nakratko izgubio kontrolu nad svojim Mercedesom u zavoju 11.
Treći slobodni trening je na rasporedu sutra u 12h po lokalnom vremenu.
# | VOZAČ | MOMČAD | VRIJEME | ZAOSTATAK | KRUGOVI | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 1:17.012 | 29 | |
2 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:17.039 | +0.027s | 27 |
3 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA | 1:17.310 | +0.298s | 24 |
4 | 31 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | 1:17.759 | +0.747s | 29 |
5 | 11 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA | 1:17.824 | +0.812s | 23 |
6 | 10 | Pierre Gasly | ALPHATAURI HONDA | 1:18.113 | +1.101s | 31 |
7 | 14 | Fernando Alonso | ALPINE RENAULT | 1:18.169 | +1.157s | 27 |
8 | 5 | Sebastian Vettel | ASTON MARTIN MERCEDES | 1:18.228 | +1.216s | 31 |
9 | 4 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | 1:18.313 | +1.301s | 25 |
10 | 18 | Lance Stroll | ASTON MARTIN MERCEDES | 1:18.320 | +1.308s | 30 |
11 | 16 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:18.370 | +1.358s | 30 |
12 | 55 | Carlos Sainz | FERRARI | 1:18.441 | +1.429s | 32 |
13 | 3 | Daniel Ricciardo | MCLAREN MERCEDES | 1:18.737 | +1.725s | 26 |
14 | 7 | Kimi Räikkönen | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:19.277 | +2.265s | 21 |
15 | 63 | George Russell | WILLIAMS MERCEDES | 1:19.292 | +2.280s | 29 |
16 | 6 | Nicholas Latifi | WILLIAMS MERCEDES | 1:19.479 | +2.467s | 30 |
17 | 22 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA | 1:19.671 | +2.659s | 3 |
18 | 47 | Mick Schumacher | HAAS FERRARI | 1:19.817 | +2.805s | 29 |
19 | 99 | Antonio Giovinazzi | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:20.186 | +3.174s | 28 |
20 | 9 | Nikita Mazepin | HAAS FERRARI | 1:21.881 | +4.869s | 28 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rosberg nakon varanja u hlađenju pive: “You always have to use gray area, look at the Hamilton in Silverstone” :D
https://youtu.be/H3o_zM-gPpI?t=251
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, da. 😄 Vjerovatno Nico zna najbolje. Steta sto Lewis ne spominje svoju knjigu vise. Na nju bih se preplatio i 10 godina. 😃
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rosberg was among those who felt it was too difficult to call either way.
“It’s not a 100 per cent obvious one,” said the 2016 world champion of the collision.
“It was a close-fought battle throughout all the corners after the start. Then there it was just a little bit over the edge and they touched.
“That’s why there are different opinions and I like to call it a racing incident as well.
“Of course, you can put a little bit more blame on one or the other, but in the end it’s the battle of the generations. Both will not leave the other even a centimetre.
“We’ve seen that already in previous races, it’s not the first time they had contact. They already had contact in Imola, turn one, and we’re going to see more I’m sure.
“It’s this generational battle; the best guy of the last generation, or even at the moment, and the best guy of the next generation. It’s really reminiscent of Senna-Schumacher, Schumacher-Alonso, and Alonso-Vettel maybe.”
What happens next in Hungary?
3
1