Nakon neizvjesne Velike nagrade Francuske jučer smo u Austriji po prvi put gledali pravi dominantni prikaz snage Red Bulla. Bilo da se radi o nadogradnjama ili o karakteristikama staze koja im očigledno odgovara – Max Verstappen je pobijedio bez većih problema i Lewis Hamilton je mogao samo nemoćno gledati kako u drugom stintu Hondino stražnje krilo nestaje u daljinu.
Možda se radi o većoj distanci od uobičajene između Hamiltona i tog stražnjeg krila, ali Lewis je opet pojasnio da se krilo savija. Na pitanje novinara The-Race portala o brzini Red Bulla na pravcu, Lewis odgovara:
“Da, može se reći da smo i mi mogli staviti manje stražnje krilo ovog vikenda, ali bismo onda bili sporiji kroz zavoje. To bi dovelo do veće degradacije, ali da, istražit ćemo stvari.”
“Oni imaju to stražnje krilo koje se savija, a imali su ga većinu ove godine. Mislim da ga razvijaju već dosta dugo, koliko znam i koliko mi je rečeno; a mi to ne radimo. To je definitivno jedan aspekt. Ne znam. Ja pritišćem sve maksimalno i radim koliko je moguće da nam priskrbim performanse.”
“Zapravo sam općenito ponosan na posao koji smo obavili ovog vikenda, ali jednostavno nismo bili dovoljno brzi.”
Podsjetimo, saga o fleksibilnom stražnjem krilu doživjela je svoju kulminaciju prije tjedan dana kad je FIA na Mercedesovu inicijativu uvela strože testove fleksibilnosti, a intrigantno je da smo baš nakon toga dobili najmoćniji Red Bull dosad.
No, Hamilton kaže da stiže nova tehnička direktiva koja bi, kako se nada, “izravnala snage”.
“Naravno da ne odustajem od prvenstva. Mislim da je još puno utrka ispred nas i moramo nastaviti pritiskati. Mi smo svjetski prvaci i definitivno se možemo poboljšati ako se fokusiramo na to. Ako ne budemo razvijali bolid do kraja godine onda je ovo rezultat kojeg ćete gledati jer, kao što sam rekao, oni su zaista izvukli još performansi u zadnjih par utrka, gdje god smo bili, bilo da smo u Francuskoj s novim motorom ili novim krilom, što god da jest… Ali, dolazi nova tehnička direktiva po pitanju krila. Ne znam hoće li to zaustaviti savijanje ili ne, ali barem će možda izjednačiti snage. Vidjet ćemo.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uvik se nešto žali,sram ga bilo,7 puta je prvak bez suparnika,Max je doktor za njega
49
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovako kmečanje još nisam vidio
Mislim da bi najbolje bilo da sir ham bude predsjednik ekipe koja je zadužena za kontrolu i inspekciju bolida,i naravno njegova i samo njegova je zadnja
Max će biti novi svjetski prvak !
Ne razumijem se u kladionice ali ako netko igra sada je vrijeme da uložite na Maxa & Red Bull
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma ništa klađenje, pala je kvota nakon Austrije
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo zaista postaje odvratno.. Koliko kmečanja i jadikovanja.. Nevjerovatno.. Navijač sam Ferraria već 20 godina ali ove godine svim srcem navijam za Maxa i bikove samo da mu skinu taj odvratan osmjeh sa lica.. Njemu i onom dvoličnom š***u vuku.. GO MAX GO!!!
64
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaš kako je meni kad sam kao McLarenovac navijao da Perez čim prije prođe Landa samo da Red Bull ima više opcija za stisnuti Hamstu (koji je McLarenovo dijete).
45
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On je mercedesovo dete i projekat i zato su ga ugurali u McL-Mercedes tada tim koji je bio konkurentan za titule.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast to sam i sam želio
Mercedes je uvijek u vrhu i tesko je jedmom vozaću pokriti dvojicu
Neka malo i oni osjete kako je to
Max daje Maximalno !
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“To be a good winner, sometimes you also have to be a good loser.” Mika Hakkinen
Hamiltone, zar je toliko teško nekad priznati da je netko radi bolji posao od tebe i Mercedesa te da ćete se potruditi sustići tu prednost i poraziti Red Bull, a ne stalno kukati o navodnoj nelegalnosti Red Bulla? Sad ste donekle u situaciji u kojoj je vaša konkurencija bila od 2014. i zato zasučite rukave i na posao.
44
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i Hamiltonu je jasno da su oni odradili bolji posao, samo se pita kako to? A nije da nema pravo pitati se… Mislim ne bi se mi trebali praviti sada kao da Red Bullova forma “preko noci” nije sumnjiva i jos ocito je da se njihovo krilo savija vise nego na bilo kojem drugom bolidu, ali posto su oni izazivač Mercedes bi se trebao držati po strani?
Takodjer, mora se priznati da je ovo za Mercedes relativno nova situacija i da vjerojatno nisu racunali s time da ce Red Bull imati ovakvu formu i ovako dobar razvoj pa se trenutno osjećaju nemoćnima jer nemaju kao prije nekog “asa u rukavu” (naravno da su sami sebi krivi) i sada smatraju kako je najbolje oružje pritisak na FIAu, jer nije bas da žele rado prebaciti snage sa bolida za 2022. na ovaj za kojeg su vjerojatno pretpostavljali da je dovoljan. Duga je sezona jos, tko zna sto Mercedes jos sve može, ja se ne bih iznenadio da nakon ljetne stanke vidimo neki sasvim drugi bolid ali opet znaju oni da ne spavaju ni u Red Bull. Jedino sto se sigurno zna jeste da ce sezona biti zanimljiv(ij)a
8
24
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije tu ništa preko noću RB napravio.
Forma je tu od starta sezone, nisu bili najbrži najbrži od početka ali su sad, nadam se, sve poštimali.
Nije Mercedes daleko tako da paniku stvaraju bespotrebno i sebi na štetu. Izgleda da kukanje krene čim nemaju 0.5sec. Prednosti.
Tada na vidjelo izađe sva traljavost tima i vozača.
29
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ciki-F1
Zato sam i napisao pod znacima navoda, ipak budimo realni na osnovu prosle sezone i prvih par utrka ove sezone nitko nije ocekivao da ce Red Bull i Max bez ikakvih poteškoća pobjediti Mercedes u Austriji, jucer su se doslovno provozali do kraja…
Mozda si postave visoke ciljeve pa ne toleriraju nista ispod tih famoznih 0.5s, ako je tako je im nemam sto reci 🙂. Da je Mercedes traljava momcad to je opce poznata stvar, nista novo…
2
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo naprijed šampione :thumbs:
4
31
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koje jadno trolanje.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čak je i tebi ovo teško progutati.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo ti njega tješi, nadam se da će mu trebati rame za plakanje na kraju sezone.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ko zadnji plače, najslađe plače ;)
2
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je.. GOAT u kmečanju.. Najjači 👍
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ka što san reka prije..usra se
16
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jučer na utrci smo imali prilike više puta vidjeti slow motion Merca gdje se podnica i shark fin tresu kao ludi.
Toliko od mene.
25
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Boje se bikova pa se tresu..
A zaista su ovi iz FIE slepi ako to je vide
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A jeste li vidjeli kako im leluja prednje krilo, kao da je od papira… legalno?
LP
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
svi “lelujavi” dijelovi na MB se tresu , svijaju samo zato šta su ih zbog brzine malko salbije pričvrstili , a ne zbog nelegalnosti . zapravo ne pamtim da je MB od 2014. do danas uradija išta šta je ilegalno . MB = mjera za legalnost . znaju da i kad bi makar pokušali nešto ilegalno da bi FIA odma “skočila” jer i sam LH je nedavno izjavija da se sve radi da bi ih zaustavili . eto i DAS su im iz FIA dozvolili tek jednu sezonu ….
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton je na 4. stupnju kruga prihvaćanja, faza ljutnje. Sada slijedi faza, depresije, stvaranja plana kako se pokrenuti i na kraju prihvatiti situaciju. Osim ako krene na fazu agresije i odbijanja prihvaćanja stvarnosti.
29
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesam ja nešto propustio ili….kakva sad nova tehnička direktiva u vezi stražnjeg krila?
Ili ju možda on i Wolf pišu pa samo on zna o čemu priča
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da ima pravde u sportu krepala bi vam oba auta idućih 10 utrka u nizu. Toliko kukanja cim nisu najbolji, je neshvatljivo!!! Šta Mercedes treba biti prvak do 2298 godine?
26
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I nevjerovatno je kako Fia postupa u F1 na želje Mercedesa kao da je 1. Mercedes 2.,3.,4.,5. F1, 6.,7.,8.,9.,10 Fia…..100. ostale ekipe itd. Ovi znaju za nove direktive prije nego ih itko objavi.
18
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
angažirali vidovitog milana ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj covek vise nezna sta prica pa zar nisu bili testovi u Francuskoj za zadnja krila i RB je prosao testove i sta sad ovaj zvalje opet.
19
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razmažena primadona upire prstom i prijeti samo zato što netko ima bolju igračku od njega. XD
24
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam koliko je RBR profitirao ove sezone zbog tog “famoznog” savijanja krila, a sta da kažemo na DAS? Koliko je od DAS-a Mercedes bio profitirao?
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedesov motor je bio velika prijevara svih drugih timova f1 od svojeg začetka. FIA + Mercedes dealovi su postali bolesni. Vrijeme je da “političari” Ferrarija napokon zasuču rukave i pokažu dotepencima gdje im je mjesto. Ali neće jer su nesposobni.
21
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
😂😂
Zbog ovoga se prati f1.pulsmedia.hr
3
22
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije upitno koliko je profitirao od DAS-a – nego koliko je izgubio tj. koliko mu ove godine fali – izgleda prilicno
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I od ciljane promjene teh. pravilnika na ustrb high rake bolida (jednina) 🙂
3
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
DAS je i bio zaslužan da čuva temperaturu gume, koja je ključna za bolji grip pri ulasku u zavoj. A isti je Mercedesu sigurno donosio 0,2-0,3 s prednosti, što bi danas bilo idealno protiv RBR.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno, možda bi svoj fokus trebali usmjeriti na to kako nadomjestiti DAS a manje se baviti Red Bullom. Koji plač kada su drugi inovativni to je čudo
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogao bih o njemu pisati toliko grozota da bi sve njegove navijače bilo sram. Loš gubitnik. Pričao je o Vettelovoj dominaciji, a kad on dominira 7 godina uzastopno (osim Rosbergove 2016.) onda nitko ne smije ništa zucnuti – jer BLM.
I onda kad te Max krene pobjeđivat ti i tvoj šefić Toto Vuk kmečite svaki dan i cendrate o stražnjem krilu te o Hondinom motoru.
Da bar vas netko uhvati s prstima u pekmezu! Vettela si iscijedio mentalno, a o promjeni guma 2018. neću ni govoriti – jadno, patetično i bijedno. Također sam siguran i da ste vi sagorijevali ulje na način na koji je Ferrari radio 2019. prije njih.
Sve u svemu, loš gubitnik.
33
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pod oborivom pretpostavkom da je autor ozbiljan, tvrdim da odavno nisam procitao zlobniji clanak ni komentare….e jest vam Hamiton utjerao strah u kosti….
7
33
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bome njemu je vidno strah ušao u kosti, da nije tako ne bi se ni bunio.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes želi natjerati FIA-u na nove regulative i testove ne nužno iz razloga što misle da je RB nelegalan nego da prislile RB da dijeli informacije o svom bolidu. Ne bi bilo prvi put da se kopira neki detalj krila i sl. kod konkurenata.
Slažem se da rade to na ljigav način i mislim da bi ih svaka organizacija koja drži do sebe kaznila ako kritiziraju javno tehnički pravilnik i postavalju pitanje regularnosti u skoro svakom interviewu!
18
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Voda u ušima, ha Lujo?
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakva direktiva? Nadam se da je tom ”sastanku” prisustvovalo više od jedne momčadi.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dakle, treba nam svima biti jasno da GOAT hibridne ere – ne postoji. Niti je to Lewis, niti će to biti Max.
Postoji odličan bolid sa kojim tzv. GOAT-ovi nižu rekorde i pune statističke stupce.
Sad je došao red na Maxa jer ima, što, trenutno najbolji bolid. Kao što je i Lewis imao ovih 7 sezona.
Sve je do bolida. Bilo je i bit će. Možeš ti biti 100x Lewis ili 100x Max, ali kad ne ide bolid, onda ne ide…
Isto kao što ”ništa ne traje vječno” tako i ”tko čeka taj i dočeka”. Nije se Lewis odjednom pokvario niti se Max odjednom poboljšao. Jedina razlika između njih dvojice je – bolid. Kako god je Lewis proteklih sezona bio samouvjeren, tako je i Max u ovoj sezoni – i ima i pravo biti. Poslušajte Maxa na ”team radio” nakon pole positiona i pobjede u Austriji – laganini, bez stresa – još malo pa će i on početi zahvaljivati ljudima u ”factory”.
Ostale stvari – kmečanje i ”žuganje” neću komentirati – to rade i jedan i drugi – naravno, kad im ne ide.
Bolid, dame i gospodo – bolid
Aj živili…
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najrealniji komentar koji sam pročitao u dugo vremena, s tim da bi ja dodao da je tako bilo i prije hibride ere. Senna nije ništa mogao u nekonkurentnom bolidu, ni Prost, ni MS, ni Lauda.
Vozač je sam mogao raditi prevagu možda prvih 10 ili 20 godina postojanja F1.
Nakon toga bolid je presudan, a vozač je tu da izvuče maksimum iz paketa, tu je razlika između najboljih i ostalih. Najbolji mogu u većini slučajeva izvući maksimum, ostali ne tako redovito.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala smr201… naveo sam hibridnu eru jer nju aktivno pratim :)
Da, izvlačenje maksimuma dijeli najbolje od ostalih…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imaju i lando i rici isti bolid… pa nemaju baš iste rezultate
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se @miki the pirate… Mislim da se Rici još “njuši” sa bolidom, tek je došao, a Lando već neko vrijeme jaše taj bolid… da istina je, nemaju svi iste rezultate u istim bolidima…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
je do bolida, apsolutno je. ali nekima niti bolid ne pomaže
vidi bottas perez
a i bilo je u nekim erama fajta i zaslužnijih prvaka
uglavnom, čim su neki timovi blizu, onda i taj vozački kvalitet dolazi do izražaja. kad imaš merc u 2014 do 2020 onda nema faktora vozača
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da… mislim da se timovi u jednom trenu odluče složit bolid prema “prvom” vozaču. Ako se ne varam i Bottas i Perez i svi drugi vozači koji nam mogu pasti na pamet su kasnije došli u timove, pa se onda bore sa onim što imaju.
A s druge strane, mogu ja biti totalno u krivu, ali imam takav dojam..
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina ,danas je bolid broj 1 i tko ima najbolji nema problema
Svi ti dečki koji voze f1 su vrhunski,normalno je da i među njima ima razlike to se vidi to znamo ,no danas bolid je sve
Dokaz Russell !!!
Velika većina od njih bi bili u vrhu,no kao što rekoh postoje razlike,znamo tko su vrh,max,ham,leclerc,nando,alonso,seb …
Ali bolid je taj koji donosi prevagu
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sir Hurt-a-lot strikes again🤣. Kako bi rekao onaj deda – šuti i vozi p. ti m. Za to si plaćen, a ne za žalopojke čim je netko bolji od tebe.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nešto mi nije jasno pa molim nekoga da mi objasni ako zna. Vidim ova 2 dana da svi ponavljaju kako je mercedes kasnio na pravcima za red bullom na ringu pa sam pogledao negdje speed trapove na internetu i vidio da su red bull i mercedes jako izjednačeni (čini mi se 1 kmh je bio brži red bull, a na startno ciljnom pravcu su identični, čak je bottas bio brži od bullova). Čak mi se čini da su hamiltonu javili na TR da gubi preko 2 desetinke na pravcima, što je na ovako kratkoj stazi strašno puno. Zanima me zna li netko da li 1 kmh može učiniti toliku razliku ili iz mercedesa kenjaju?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razlika može biti u izlasku iz zadnjeg zavoja
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina, ali to je onda stvar prolaska kroz zavoj tj. brzine u zavoju, a ne brzine na pravcu. Iskreno, mislim da mercedes s ovim izjavama samo pokušava napraviti dodatan pritisak na fiu glede daljnjih testova zadnjeg krila itd.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
NIje samo to. Nego hvatanje (trakcija) stražnjih kotača, tj koliko momenta mogu podnijeti prije nego prokližu….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije tu samo pitanje krajnje brzine nego i isporuke energije iz baterije. A izgleda da Honda može duže isporučivati energiju iz baterije. Ali većina je aerodinamika. Evo objašnjenja:
“The Red Bull is being continually developed. Here it had a new floor and diffuser, with the vortice-inducing shark’s teeth along the upper flap helping keep the airflow attached even at the extreme ride heights the car runs in slow corners. It’s that sort of underbody performance which is allowing Red Bull to run much skinnier wings than Mercedes, which was losing as much as 0.25sec down the straights.
The Honda was deploying for slightly longer than the Mercedes – as it has all year – but not to anything like that extent. The advantage is aerodynamic. For Mercedes to run a wing as skinny as that would lose it way more time in the corners than it gained on the straights.”
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dužina i količina isporuke energije iz baterije na MGU-K je stroko ograničena u krugu samo 4MJ. To je samo 1.4KW/h.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovu godinu nek dozvole malosavitljivo krilo a drugu nek zabrane…nešto poput DAS-a……😉
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Formula 1 je uvijek bio ples na rubu sa pravilima. Uvijek su se tražile rupe u pravilnicima i na neki način, pa to i jesu vrline tima koji u određenim granicama uspije naći i smisliti nešto više. Sramotno je da tim poput Merca ili njihovog GOAT-a se više bavi trenutno tuđim bolidom nego svojim. Budite dostojanstveni i kada ne ide pa recite bolji je pobjedio.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kmecalo sugovo…kako ga nije sramota…..od pocetka ere jedino se s Rosbergom borio za naslov,sve ostalo je imo bolid najdominantniji bolid u povijesti F1….onda je bio faca,zbog svojih sposobnosti pobijedjivo…. Odvratno mi je vidit prvaka koji nezna priznat poraz i cestit trenutno boljem…. nikad nisam volio Hamiltona,ali sad mi se zgadio bas,zajedno s onim Wolfom….fuj…..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Primabalerini su uvijek krive druge balerine.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
what mercedes/toto/lewis wants mercedes gets samo … izgleda da je do pošte pa nova tehnička direktiva još nije stigla iako je naručena prije nekoliko sedmica …..
2
0