Alpine se vratio s razočaravajuće prve utrke u Bahreinu u nadi za boljim nastupom u Imoli. Ipak, momčad se još jednom borila da održi korak s najboljim momčadim srednjeg poretka, McLarenom i Ferrarijem, a Esteban Ocon i Fernando Alonso su se kvalificirali tek na deveto i 15. mjesto.
Ocon i Alonso završili su deveti i deseti u utrci i obojica su stekli poziciju zahvaljujući vremenskoj kazni za Kimija Raikkonena koja ga je izbacila iz bodova.
Direktor momčadi, Davide Brivio, rekao je da bi momčad mogla osjetiti iskorak s nadogradnjama koja su donijeli za Imolu, ali nada se da će biti još jači na drugim stazama.
”Pronašli smo neka poboljšanja, i ona dobro rade. Možda postoji mogućnost da će ova poboljšanja i ove nadogradnje biti korisnije na drugim stazama.”
“Ali da, prilično smo sretni i mislim da smo postigli poboljšanje. Mislim da smo se približili bolidima ispred.”
Iako Brivio nije htio otkriti koliko je vremena stečeno novim dijelovima, rekao je da postoji mjerljiva razlika u odnosu na Bahrein.
“Ne želim reći, ali naravno da imamo broj. Ali mislim da ne želim reći nijedan broj.”
”Imamo osjećaj poboljšanja. Smatramo da je bolid bolji i zato nastavljamo dalje.”
Alonso je iz vožnje bolida osjetio da su nadogradnje pomogli Alpineu pružiti veću snagu i bolju ravnotežu.
“Mislim da smo poboljšali bolid od Bahreina do Imole, svi novi dijelovi bili su pozitivni.”
“Stvari koje smo testirali, pokazali su nam da je došlo do poboljšanja u pogledu aerodinamičkog opterećenja u bolidu i više potisne sile u automobilu.”
“Također, balans je bio bolji u odnosu na Bahrein, sa više gripa na stražnjem kraju bolida. Dakle, sveukupno mislim da smo napravili korak naprijed u pravom smjeru.”, zaključio je Alonso.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom na to da prošle godine nisu mijenjali šasiju, pa su onda još novi bolidi odgođeni za 1 godinu, ova šasija stara 3 godine je očito došla do kraja svog razvoja. Isto tako nova pogonska jedinica koja se sprema za novi bolid druge sezone ima arhitekturu istu kao Mercedesova ili Hondina, a čak i da je bila spremna za ovu sezonu ne bi ju mogli smjestiti unutra jer bi morali produžavati međuosovinski razmak i praktički promjeniti cijeli bolid što je recimo učinio McLaren, dok Alpine nije zbog troškova i prijelazne godine. A ovoj staroj pogonskoj jedinici fali bar 50 ks. Tako da je zapravo s obzirom na sve to bolid čisto ok za ovu godinu, a kad se Alonso poslije skoro 3 godine malo zalaufa bude još bolje. Slijedeće godine se karte nanovo dijele, pa ćemo vidjeti kako će sve to ispasti.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alpine je žrtvovao ovu godinu za sljedeću, valjda će im se isplatiti, iako nisam neki veliki optimist s obzirom na konkurenciju.
7
0