Aktualni svjetski prvaci jučer su predstavili svoj novi bolid za 2021. godinu, a osim što je mnogima u oko upala nova livreja – neki su primijetili da je dio podnice ispred stražnjih guma prilično jednostavan. Tehnički direktor James Allison je pojasnio o čemu se radi:
“Nismo vam pokazali taj dio ruba podnice.”
“Taj dio je najviše pogođen promjenom tehničkog pravilnika kad su htjeli da bolidi izgube nešto performansi. Tamo imamo neke aerodinamičke detalje za koje još nismo baš spremni da ih pokažemo svijetu.”
“Ne zato jer nisu tamo nego ne želimo da ih naši konkurenti vide. Ne želimo da krenu raditi slična rješenja u svojim zračnim tunelima. To nam kupuje nekoliko tjedana.”
“Mislim da svi pažljivo gledamo što rade druge ekipe i znamo što će naši konkurenti gledati. Mi to ne moramo pokazati, ne još.”
Allison se osvrnuo i na grbu na pokrovu motora:
“Možete vrlo brzo vidjeti da je to naš stari prijatelj, na mnoge načine,” usporedio je W11 i W12. “Isti je monokok, isti mjenjač i velik dio strukture je isti kao prošle godine.”
“Ako pogledate pobliže – vidjet ćete neke značajne promjene. Samo jedan pogled na sidepod i otkrit ćete seksepilnu grbu na pokrovu motora. To je rezultat dodatnih konjskih snaga koje su naši prijatelji iz odsjeka za pogonske jedinice pronašli za ovu godinu.”
Mercedes ove godine ide u pohod na osmu uzastopnu konstruktorsku titulu, a Allison kaže da je svjestan da se konkurencija može približiti:
“Jako smo uzbuđeni, ali smo i nervozni. Toliko toga se promijenilo, toliko detalja koji bi mogli kazniti bolid i odstraniti iz njega nešto performansi.”
“Jesmo li napravili dovoljno da to vratimo i budemo bolji od konkurencije? Nitko to trenutno ne zna. U ovo doba godine nervoza je snažna!”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma svaka cast,siguran sam da cete imat jaku konkurenviju kao i prosloh godina,evo i ja sam nervozan….ufff
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je rezultat dodatnih konjskih snaga koje su naši prijatelji iz odsjeka za pogonske jedinice pronašli za ovu godinu.”-ma pa ovo je VRH…Nije dovoljno što se bolid zove ‘metla’ pa aj još malo konja.. Ufff
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A šta će rec prijatelji iz FIA-e?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cudno zar ne, nekako mi u zadnjih par tjedana upade u oko nekoliko strucnih komentara o Mercedesovom vjecnom “kukanju” prije sezone, bit ce da Alison pili naopako 😀
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Navodno su pripremili DAS2.0 Okreću zadnje kotaće kao na novoj S klasi. Bottas to nema. Hamilton će se prošetat do 8. titule.
2
3