Prije dva tjedna predstavljen je kalendar za sezonu 2021. s 23 utrke, među kojima se nalazi jedan datum bez potvrđene utrke – portal RaceFans tvrdi kako je Imola favorit za popunjavanje tog datuma.
Radi se o četvrtoj utrci sezone koja je na rasporedu 25. travnja. Tada je trebala biti održana Velika nagrada Vijetnama, no ona je otkazana nakon što je uhićen Nguyen Duc Chung, sada bivši predsjednik Narodnog odbora Hanoija koji je bio blisko povezan s organizacijom utrke.
F1 traži zamjensku lokaciju za taj datum među utrkama koje su iznenadno uskočile u ovogodišnji kalendar zahvaljujući pandemiji, a čini se kako je Imola glavni kandidat.
Imola je ove godine održala VN Emilia-Romagne, svoju prvu F1 utrku nakon 14 godina. Kada bi uskočila na upražnjeno mjesto krajem travnja, vratila bi se na mjesto prve europske utrke koje je imala u većini sezona provedenih u kalendaru kao VN San Marina.
U igri za mjesto je i staza Algarve na kojoj smo ove godine gledali VN Portugala, a od ostalih staza koje su iznenadno uključene u kalendar 2020. izvor isključuje povratak VN Turske jer se datum preklapa s Ramazanom.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi bolje vratiti Njemačku, da mali Schumi može voziti domaću utrku u svojoj prvoj sezoni.
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma bolje Portugal. Daleko bolja staza od Imole.
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vratiti VN Malezije! Mozda i najbolji Tilkedrom. ?
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedna od najboljih staza za utrkivanje.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imola je kao povijesna staza vrlo bitna… A ovako što se tiče utrkivanja bolje da vrate Tursku ili Portimao…
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bezveze, pa sto nisu stavili Mugello. Najbolja od ovogodisnjih zamjenskih staza.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Radije Mugello
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imola. Uvijek dobra za brzi izlet.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima boljih, puno.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nudim:
-monaco
-baku
-montreal
-sochi
-marina bay
-meksiko
-yas marinu
u zamjenu za:
-hockenheimring
-nurburgring
-imolu
-mugello
-sepang
-portimao
-jerez
-istanbulpark
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto Montreal?
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Montreal meni spada u top 5 staza.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ima boljih staza pored Imole na kojima se ne vozi, a i gorih staza na kojima se vozi. previše politike, premalo sporta.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najbolje da voze tamo gdje se najmanje plaća. To bi bio odličan biznis model.
0
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je uvijek životni problem. Tamo gdje je manja para tamo je veća emocija. Pustinja i nafta mogu dati najviše novca, ali tamo je uvijek najgore. Neka opet stave Portugal.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka fanovi uzmu F1TvPro i onda možda neće ovisiti o drugim izvorima financiranja.
0
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja se stvarno nadam da većina ljudi ne misli kako su umjetne staze i prazno gledalište budućnost formule 1, a sve za šaku dolara.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A kako da voze po stazama koje su ekonomski neisplative? Onda nema F1.
Uvjeren sam da neke staze i pokrivaju upravo od tih “dosadnih s paraama” kako bi nam pružili i neke legendarne staze. Zato sam ja za 30 utrka. 10 po načelu novaca i prestiža i onda nek ubace i one neisplative za gušt.
0
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma tko je vidio samo 30 utrka godišnje, najbolje da budu 52, svaki tjedan jedna pa tko preživi.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Skoro svaki tjedan u godini imaš 2 ATP turnira u tenisu.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ecclestone je imao elitistički pogled na svijet. Pa je sponzor u F1 Rolex, a ne swatch ili Seiko ili Garmin.
A ako ti je sponzor Rolex, onda je ta reklama irelevantna onima koji nemaju novaca…. Ali to je bilo u skladu s micanjem sa FTA televizija.
Išao je na varijantu da poskupi prava prijenosa tako da ih javne TV više ne mogu platiti, ali to je donosilo pad gledatelja i pad prihoda od sponzora momčadima (ali to nije njegova briga). On je title sponzorstva sklapao samo s luksuznim brandovima koje ne zanima 5 milijardi gledatelja, nego pravih 100.000 gledatelja koji imaju love za Rolex…..
Ne da mi se sad ponovo cijelu priču, ali shvatio si. AKo imaš F1 sponzore koje ne zanima masovno tržište onda ti broj gledatelja nije ključan.
F1 ne naplaćuje ulaznice, to je prihod organizatora. Dakle nije FOM briga kako će se tebi isplatiti trka, ako ima šeika koji će platiti da on i njegova svita gledaju, FOMu dobro. Ionako ona talašika što sjedi na tribinama ne kupuje naftu od Aramca niti Rolexe….
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam presretan ako se to desi. Ono Maxovo ganjanje Valtterija je za mene jedan od klasika ove sezone. Još kažem mojima tokom prenosa onako sav u bukvalno transu “gledajte ovo, ovo je Imola, kada protivnik diše za vrat ovom ispred i tera ga na greškicu na ovoj hiperbroj stazi, ima da Bottas popusti, samo gledajte” i kada je Bottas napravio grešku, znao sam da ga je duh Imole savladao. To je bio jedan od retkih momenata ove godine u kojem sam stvarno uživao u prenosu ♥
A da ne spominjem bolide koji krše zakone fizike u bukvalno svim zavojima. Sklanjanje zadnje šikane je 11/10 potez.
Volim Imolu ♥
Imam jako poštovanje prema ovim novim stazama kao što su Alargve i Istanbul ali Imola je Imola.
2
1