Carlos Sainz će od iduće sezone biti vozač Ferrarija, te se Španjolac srdačno zahvalio McLarenu na svemu što su učinili za njega. Također, rekao je da ništa manje gostoprimstva ne očekuje ni od Ferrarija.
Na tom mjestu mijenja Sebastiana Vettela koji je u svojoj karijeri s talijanskom ekipom imao jako dobar početak, relativno uspješan srednji stint i pad u kompetitivnosti u lošoj posljednjoj godini. Bez obzira na sve, Sainz uskače u cipele trećeg najuspješnijeg vozača Ferrarija svih vremena:
“Ferrari nije ekipa koja će prožvakati i ispljunuti svoje vozače. Ako pogledate Vettelovu karijeru… Koji vozač ne bi htio provesti pet godina u Ferrariju poput njega?”
“Moj najduži stint u nekoj ekipi trajao je 2 godine. Prema tome, ako Ferrari ispljune svoje vozače, što reći za Renault, Toro Rosso i sve ostale?”
“Alonso je proveo pet godina u Ferrariju. To ne izgleda kao ekipa koja prožvače i ispljune svoje vozače nego jednostavno prolazi kroz cikluse.”
“Naravno da želim imati svoj ciklus z Ferrariju, stvoriti slično okruženje kao što sam imao u McLarenu. Već imam iskustva rada u tvorničkoj ekipi i nadam se da ću imati na raspolaganju ekipu koja je jednaka, slična ili bolja od one koju imam u McLarenu. Dat ću sve od sebe da se to ostvari.”
Sainz je pohvalio McLaren jer su ga učinili boljim i konzistentnijim vozačem. To se vidi u njegovim rezultatima gdje je dvije godine u nizu završio na 6. mjestu.
“Ekipa poput McLarena mi je dozvolila da budem najbolja verzija samog sebe. Bio sam bolji nego što sam bio u Toro Rossu i Renaultu. Poboljšao sam se u utrkama, startovima, kvalifikacijama… Ne znam gdje sam sad bolji. Bio je to kontinuiran rast i razvoj, vjerojatno veći nego što sam očekivao.”
“U McLarenu sam se osjećao ugodnije nego na drugim mjestima i ta stabilnost dvogodišnjeg ugovora mi je dozvolila da se razvijem kao vozač i bolje prilagodim bolidu, izvučem više performansi. Vrlo sam sretan i zahvalan na te dvije godine.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
HA HAAAAA. Dobra fora.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
?????♂️
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tesko ce ti biti ugodno kao u McLarenu :D.
Kao kad alkoholicar dode u birtiju , nemoze da nebude ugodno.
Tako i vozacu kad dode u McLaren haha
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ahahahahahahahahah.
Ajd opraštamo ti izjavu jer to moraš reći. Bar sad na početku.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, neće vas prožvakat i ispljunut, već prožvakat i posrat van
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa u pravu je Sainz, kad bi se Ferrari usporedio s ostalim momčadima. Ako se uzme period od posljednjih recimo deset godina, jedino je Mercedes manje vozača promijenio. Ili jednako kao Haas ako bi se uzeo period od pet godina. Ostalih sedam momčadi češće mijenja (prožvače i ispljune) vozače.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bas lijepo sto je tako bilo… Ne znam da ces tako bit u Maranellu…
Sretno ti bilo Carlose… Nadam se da ces imat dobar stint u Ferrariju…
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McLaren mi je baš počeo biti simpa otkako su se riješili Honde i kuknjave o motorima. Vozači su im presimpa i nadam se da će moj Ferrari paziti na Sainza. Vidim da se dosta vas ruga s ovim komentarima, ali ovo što je rekao nije daleko od istine. Ferrari, Merc i vjerojatno Haas najmanje mijenjaju.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobar vozač, ali ipak mislim da se neće dobiti pravu priliku u Ferrariju zbog toga što oni guraju svog mezimca u prvi plan, nažalost tako je.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mezimac se posteno izborio za svoje sjedalo i reputaciju. Dvije godine je pobijedio jednog od najboojih na gridu i cetverostrukog prvaka u istom bolidu. Tako da o ovoj godini mozemo pricat o nekom guranju no lani je sve bilo fair i zavrsio je ispred njega. Sto ce tko i kako napraviti poslje su samo nagadnja. Ako se sainz pokaze brzim od Leclerca ti zbilja mislis da bi ga ekipa stopala? Jesi gledao sezone 2007 ili 2008? Vozac koji je u boljoj situaciji je dobivao prednost. To sto kasnije Masa, i Kimi nisu mogli prismrditi Vettelu i Alonsu je neka druga prica pa smo slusali odredbe jer se doticni nisu znali maknuti s puta kad je to bilo potrebno u korist kolege a i jedan i drugi su dobili to u sezonama kada su se borili za titule. Na kraju krajeva, tvoj nick govori koliko si realan po pitanju Leclerca. Je Leclerc radio u dosta navrata gluposti na stazi no brzini mu nitko ne moze osporit.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U sezonama 2007/8 je Jean Todt sjedio u Ferrariju. A taj je znao komunicirati s Kimijem, za razliku od svih kasnije.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neki Vettelov fan ha?
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari nije ekipa koja “žvakne i ispljune” vozača…. točno
Svi su imali više nego priliku ( zanemarimo bolid koji je bio manje, više banana – malo gore malo dolje, više dolje).
Ni jedan vozač nije bio sezonac. Svi su imali dugoročniju priliku…
2 CC samo naprijed.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
obećanje ludom radovanje. al ajde, iznenadi me
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa bez obzira sto mnogi se smiju na tu izjavu, Ferrari ima vecu toleranciju na neuspjeh kid vozaca neko neke druge ekipe. Koliko se dugo vozao Masa bez rezultata, Kimi uz Alonsa pa uz Vettela. To sto nakon odredenog perioda pukne ljubav je logican slijed dogadaja i jedna i druga strana potraze negdje drugdje srecu. No Ferrari otkada ja pratim F1 ni jednog vozaca nije sutnuo na pola sezone radi nekih losih izvedbi. Ono sto zelim reci je da ima i puno losijih ekipa po tom pitanju. Sainz ako bude vozio kao u McLarenu a bolid bude osrednji nece dobiti pedalu. Kako su npr prosli Albon, Gasly, kvyat? Kako je prosao Alonso u Mclarenu nakon jedne godine? Kimi ,Masa, Barichelo,Alonso , Vettel nisu odlsi do naslova dugi niz godina i dosli su neki drugi. Jasno je da neki vozaci nisu isporucili rezultat pa su otisli, dok drugi koji su ispunili potencijal su otisli jer su ocekivali vise od ekipe. No da je Ferrari ikoga sutno nakon godinu ili dvije dana jednostavno nije istina.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pričekaj koju godinu pa ćeš vidjet.
0
0