Red Bull bi htio imati vlastiti motor do 2026. godine, točnije, do kraja trenutnih propisa o pogonskim jedinicama. Dr. Helmut Marko ne skriva da je preuzimanje prava na Hondin motor iz 2021. godine jedna od opcija za Red Bull nakon što je japanski proizvođač najavio svoj odlazak i Formule 1.
Za Sky Deutschland je rekao kako će i dalje trebati pomoć Hondine tehničke baze u Japanu.
“Htjeli bismo sve prebaciti u Englesku, ali nam treba pomoć Sakure. Mislimo da možemo od otprilike početkom 2022. upravljati potpuno neovisno.”
Dr. Helmut Marko
Marko inzistira na tome da bi projekt Red Bullovog motora bio samo privremeno rješenje sve dok na snagu ne stupe novi propisi početkom 2026. godine. Također, Red Bullovi dužnosnici tvrde kako bi ta nova pravila, koja će vjerojatno biti jednostavnija kako bi se privukli novi proizvođači, trebalo početi koristiti već u 2023. godini.
“To bi bio Red Bullov projekt do kraja trenutnih propisa. To planiramo učiniti samo do 2025. godine. Nije nam prioritet postati proizvođač motora.”
Dr. Helmut Marko
Red Bull se želi 2026. godine udružiti s novim proizvođačem motora.
“Novi propisi očito moraju biti povoljniji u pogledu troškova. A i tehnologija mora biti jednostavnija. Po mom mišljenju, također bi trebalo biti i više buke, i, što je vrlo važno, da se koristi sintetičko gorivo. To bi nas učinilo “CO2 free”.”
Dr. Helmut Marko
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
koliko god ih nevolim kao team, zaista imaju vizionarske i kreativne poslovne ideje koje doprinose promjeni cjelokupnog f1 okreuženja te na tome im svaka čast
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da. Točno.
A imaju, maltene, i neograničene financijske izvore. Znam da pišem o očiglednoj stvari; ali eto – to je SUPER bitno,….. novac, ali ne i NAJvažnije….. ništa bez ideja, volje i energije ( strasti ),……
Kada nas je Honda, ponovno napustila……
……neka ih,….. neka Red Bulla,…. i F1!
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda je smijurija od firme. Japanci su na glasu kao narod koji ne odustaje, vrijedan i radišan, a ova Honda nestane iz F1 svako malo. Bez i jedne long term strategije. Moraju biti svjesni da nikada neće vidjeti dobre stvari na taj način. Barem 10 godina treba proći da se vide prvi rezultati.
10
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije ni Toyota bila puno drugačija
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://global.honda/content/dam/site/global/about/cq_img/sustainability/report/pdf/2018/Honda-SR-2018-en-012-022.pdf
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa zar oni nisu imali “svoju” pogonsku jedinicu od 16 do 19, ili su je bar tako zvali u intervjuima? ??
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam se nadao da će Aston Martin kupiti npr. Ilmor i nastaviti sa razvojem Hondinog motora. Cijelo vrijeme mi je u glavi Cowell i njegov odlazak iz Mercedesa.
Mislio sam da će praviti bazu za 2026.
Medjutim izgleda da od toga nema ništa.
0
1